Sytuacja na świecie Luizjana

Status
Zamknięty.

baca1513

Gość
Gość
Chciałem iść tam w handel, ale nie wiem czemu nie chce mi się tam zakładać konta.... Ilu graczy jest zarejestrowanych?
 
Jest 1816 graczy na świecie.
Ludzie olewają ten nowy świat.
TWT macie teraz przykład,żeby więcej nowych światów nie zakładać.
 

baca1513

Gość
Gość
W 15h przyrost niecałych 200 graczy... "Ja wiedziałem, że tak będzie"-jak to mówił klasyk.
 

wujekSamotnik

Gość
Gość
przyrost to moze byc i nawet 2k, pytanie ile os wykruszy sie w 1 msc.
 

wujekSamotnik

Gość
Gość
dzieki takiej aktualizacji to czego oczekiwales?
 

wujekSamotnik

Gość
Gość
no takich powyzej 20 jest jakies 1500. a im dalej w las tym gorzej bedzie. wiele os robilo 20 zeby tylko ladowac pracki po 1h. Tak jak było mówione nowy świat to strzał w stopę, myślę że może inno zacznie myśleć. Krótko mówiąc luizjana to niewypał
 

Wondero

Gość
Gość
Hej, ja też dziś rozpocząłem grę w tym świecie. Pozdrawiam! :I:
 

przykrasprawa

Gość
Gość
Bry, zacząłem dziś właśnie grać w TW, rzuciło mnie na ten serwer. Ogólnie poruszam się trochę po omacku, są jakieś artykuły dobrej jakości, które by wprowadziły mnie nieco?
 

przykrasprawa

Gość
Gość
W takim razie pozwolę sobie zadać kilka pytań, które mnie męczą:

1. Mam różne ubrania, które dają mi różne bonusy:
a) serio mam je wszystkie trzymać i używać do odpowiednich prac?
b) czy jest jakiś przycisk automatyczny, który mi ustawia najlepsze przedmioty do pojedynku (tak samo jak do różnych prac)?

2. Jak długo wykonywać misje? Czy w ogóle wykonywać, czy to osrać?

3. Chciałbym znaleźć jakieś miasto gdzie bym mógł się właśnie nauczyć czegoś o grze.

4. Wybrałem poszukiwacza przygód, bo wydawał mi się "najłatwiejszy", mam nim robić coś konkretnego?
 
1) Na tym lvl najlepiej jest trzymać wszystkie ciuchy, dopiero z czasem "wzrostu" możesz je spokojnie sprzedać (no chyba, że chcesz kolekcjonować, to tam nie wnikam :p)

Masz skrypt, który wybiera najlepsze ciuchy do pojedynków oraz prac: tw-db. info zakładka narzędzia -> skrypt . (konieczna jest instalacja Greasemonkey, lub też jej odpowiednika na innych przeglądarkach niż Firefox).

2) Za misje masz sporo expa. Warto je wykonywać, tak samo jak i w międzyczasie wykonywać prace na największy exp (po 15 sec do motywacji 75% - o ile masz czas).

4) Każda klasa postaci ma swoje zalety, nie ma łatwiejszych lub trudniejszych klas postaci do rozwoju (oczywiście to moje zdanie :p)
 
Cherry nie dodał najważniejsze jest to, żebyś kupił bardzo dużo bryłek najlepiej od razu z 10k bo zaraz lotka i można wydropić bardzo dobre itemki:I:
 

przykrasprawa

Gość
Gość
Ta, jeszcze tego brakuje żebym wydawał prawdziwy hajs na jakąś gierkę xD
 

kuba-bdg

Gość
Gość
Cześć.

Wróciłem po kilku miesiącach i "zrobiłem" postać na Luizjanie. Szukam miasta z żyjącym czatem i forum bez ciśnienia na bitwy fortowe (nie jestem nimi zainteresowany). Ktoś coś zaproponuje/zaprosi?
 
Status
Zamknięty.