Sytuacja na 12 świecie

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser15126
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser24450

Gość
Gość
wierzylem ze ta migracja dojdzie do skutku, nie sadzilem ze ten swiat bedzie dalej trwal... jest tylko jedna mozliwosc przyspieszenia takiej decyzji - odpuszczenie gry za brylki... ja to robie.
trzymam ta postac bo to moja pierwsza na TW i osiagnalem tu najwiecej... dalej bede zagladal i poki co zbieral jagodki - moze kiedys bedzie mozna ta postac przerzucic na inny swiat i tam odpalic na nowo cale premium i pobawic sie w forty... czas pokaze.
po co tu analizowac co i dlaczego - fakt jest faktem - na tym swiecie nie ma bitew fortowych i koniec, mysle ze gro graczy ktorzy niegdys grali tak aktywnie jak ja teraz po prostu trwa w oczekiwaniu na zmiany tj migracje. czekajmy dalej.
 

DeletedUser8207

Gość
Gość
Stwórzcie na poniedziałek listę powodów dla których powinna być włączona migracja. Niech jedna osoba wklei ją tutaj na forum. Im dokładniejszy opis problemu z jakim boryka się Wasz świat tym lepiej. (oczywiście nie chodzi mi o historię świata tylko o konkrety: jest tak i tak, nie można bo, nie da się nic naprawić ponieważ, gracze robią to i to, etc.). Słowem jakieś argumenty, które można przedstawić osobom decyzyjnym, ale inne niż "jest nudno bo jeden sojusz zdobył 99% fortów).

Jeżeli faktycznie zależy Wam na migracji, to zastosujcie się do wskazówek Onufrego. Na tę chwilę wątek zamykam, ponieważ robi się misz-masz i nie pojawia się tu żadna konkretna wypowiedź. Otworzę w poniedziałek i czekam na rzeczowy wpis, dotyczący powyższego cytatu.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Sytuacja na s12 to po prostu efekt ewolucji - takiej jaką przeszedł prawdziwy Dziki Zachód. Starły się tu nieźle zorganizowane siły "kolonistów" z licznymi, dzielnymi, ale żyjącymi w stanie permanentnego chaosu tubylcami. Efekt - wybiliśmy "Indian", resztki pozbawione już jakichkolwiek ram organizacyjnych dogorywają w rezerwatach. Taka kolej rzeczy ;)

Choć może dla zdiagnozowania sytuacji bardziej pasowałaby analogia do Konkwisty. "Nowy świat" został podbity, nie ma już z kim walczyć, nie ma żadnych wyzwań. A konkwistadorki i konkwistadorzy są coraz bardziej znudzeni. Król (INNO), ma dwa wyjścia - pozostawić taki stan rzeczy, licząc na to, że jakieś "podatki" (bryłki) jeszcze będą spływać. Alternatywą jest umożliwienie "konkwistadorom" wzmocnionym najlepszymi z "tubylców" (czyli nam, graczom ;) migracji na jakiś aktywniejszy świat.

W pierwszym przypadku, jeżeli pozostawiony zostanie status quo, świat umrze śmiercią naturalną. Zdobywcy ( ;) ) znudzeni odejdą, szukając wyzwań w innych grach.

Jeżeli natomiast umożliwi się nam migrację, duża grupa aktywnych graczy zasili któryś z innych światów. Będzie to korzystne dla wszystkich - na świecie, gdzie wylądujemy na pewno przyda sie zastrzyk świeżej krwi fortowo - pojedynkowej, do tego z ambicjami, nam da to nowe wyzwanie, zaś INNO... pieniądze z brylek, bo przy aktywnej grze premium będzie niezbędne... itp.

Zapewne ktoś wklei tu jeszcze "liste powodów", żeby dopełnić formalności ;)
 

DeletedUser20349

Gość
Gość
W oparciu o opinie graczy, jak ktoś chce coś dodać to szybko :

Powody dla których powinno udostępnić się migrację z s12.

Po pierwsze liczba aktywnych graczy jest bardzo niska, a z każdym dniem
liczba ta jest coraz niższa. Jest to spowodowane głównie tym, że bitwy
na tym świecie nie mają zupełnie sensu - jest jeden sojusz który od zawsze
wszystko wygrywa, a przeciwnicy stracili siły, ginąc na każdej bitwie i
nie dostając wystarczającej ilości punktów doświadczenia... a jest to taki
etap gry, że już nic nie zmieni tego na tym świecie.

Graczy zniechęcają też drogie ceny na targu, które są przyczyną tego,
że mało graczy = mało "unikatów"(najnowsze sety), dlatego tylko ten kto da najbardziej
absurdalną cenę wygrywa.

Pojedynki tutaj nie mają prawa bytu, ludzie nie chcą grać na s12 i
zaledwie mały procent jeszcze się w to bawi. Piszę bawi, ponieważ i tak nie mają
praktycznie z kim się pojedynkować, jeśli znajdzie się już jakiegoś przeciwnika
to bardziej opłaca się stać przy nim przez 1h niż lecieć do drugiej osoby przez
cały Dziki Zachód... A osoba nad którą się pastwią zniechęca się i unika
pojedynków, albo ucieka na inny świat, by tam robić karierę.

Świat 12 dla większości aktywnych graczy jest już tylko światem zarobkowym,
gracze nie widzą sensu by ich postać stała i nic nie robiła, więc
całą swoją kasę przelewają na inny świat i zaczynają tam grać... Skoro i tak
spora ilość graczy opuszcza nasz świat to nie lepiej udostępnić migracje dla
wszystkich ? Wiele osób nie chce zaczynać od nowa, więc zamiast kończyć grę
będą mogli przenieść postać i grać tam aktywnie.

Kolejny powód jest na korzyść twórcy gry, jeśli ktoś się zagłębi w dane
zauważy, że zyski przynoszą praktycznie tylko loterie itp., a jak pewnie
administracja zauważyła ilość nowych setów denerwuje graczy i takie loterie
powinny zostać zaniechane.Gdy bitwy były codziennością, aktywni gracze
częściej kupowali bryłki, bo taka gra sprawiała im przyjemność, a teraz gdy
pozostało budowanie,pojedynki lub zdobywanie pieniędzy, premium odpala
nieznaczna część graczy.Ponadto po co jakiś gracz ma wydawać teraz pieniądze
na bryłki by kupić np skrzynię premium ? Wpadnie mu wreszcie wymarzony pasek WT
i co mu to da, jeśli nie będzie sensu z niego korzystać.

Tak więc, po co The West ma tracić pieniądze i dobrą reklamę ? W końcu,
gdy ktoś nas zapyta (graczy s12) czy warto w to zagrać to co powiemy...?
Prawda jest taka, że niedawno mówiło się, iż była to piękna gra, która
została zepsuta poprzez kolejne aktualizacje, ale pomimo to nadal przyjemnie
się grało, a teraz jedyne co można powiedzieć to - "drogi kolego, nawet nie
zaczynaj, zupełnie nic tu się nie dzieje, a twórcy mają nas gdzieś"...
Natomiast gdyby migracja została odpalona to z pewnością wiele osób wróciło,
by do aktywnej gry lub... po prostu wróciło by do gry :)
 

DeletedUser182

Gość
Gość
a teraz jedyne co można powiedzieć to - "drogi kolego, nawet nie
zaczynaj, zupełnie nic tu się nie dzieje, a twórcy mają nas gdzieś"...

Chyba przyznasz, że świat zepsuliście sobie sami tworząc jeden silny sojusz.
 

DeletedUser20349

Gość
Gość
Chyba przyznasz, że świat zepsuliście sobie sami tworząc jeden silny sojusz.

Czy ja wiem... historia s12 jest dosyć długa i nieraz Legiony mogły zostać zdominowane, kwestia organizacyjna odegrała tu dosyć ważną rolę ;)

Najbliżej wygranej były chyba niejakie trampki :I:

W każdym razie, sojusz był/jest silny, ale do pokonania :traper:
 

DeletedUser29812

Gość
Gość
Sytuacja s 12 wygląda tak:

Za siedmioma górami i siedmioma morzami było sobie s 12, w którym mieszkało trochę ludu, ale jak to z ludem bywa, jak się rozmnażają to ok, ale mamy niż demograficzny już od jakiegoś czasu. Niż ten spowodowany ogólną tendencją do zasychania kolejnych serwerów w miarę upływu czasu, bo jak wieść gminna niesie zawsze lepiej zarejestrować się ma nowym serwerze i mieć mniej do nadrabiania niż na starym, gdzie jest od dawna ustalona hierarchia.

Jak w całym TW po kolejnych aktualkach ostawało się coraz mniej ludu.
Kraina s12 ze swoją specyfiką - dominacją legionu na fortach - cóż, nie oszukujmy się, zarżnęło bitwy fortowe już w okolicach końca 2012 roku, o ile nie wcześniej. Kopanie słabnącego, leżącego wroga (galów) i nie dopuszczanie ich do jakiejkolwiek wygranej spowodowało to co teraz mamy, aż sam się dziwię że tak długo chciało im się chodzić na z góry przegrane bitwy. Szacun im za to z mojej strony. (Sam jestem w mieście należącym do legionu, więc czekam na gadki "opluwa własne gniazdo" itp. prawda jest jednak taka jak ją opisuję ...).

Jako że jednym z najciekawszych zajęć w TW jest bitwa o fort, nie ma co się dziwić że ludzie przestali grać aktywnie, duża część przeszła na inne serwery przenosząc kasę, część pousuwała konta (oczywiście nie tylko w odniesieniu do sytuacji na s12, ale polityki inno jako całości, o której to polityce rozpisałem się i dostałem opieprz od admina :p w innym miejscu).

Spadek aktywnych graczy obniżył sens pojedynków.
Spadek liczby pojedynków "uśpił" kolejnych graczy.
Coraz mniejsza liczba aktywnych i wydających bryły spowodowała wzrost cen nowych unikatów - obserwuję równolegle ceny na podobnie zaludnionym s 11 i naprawdę jest różnica.
Czy nie dziwi fakt że powoli acz stale gracze przechodzą na jagodziarzy zarabiających na wymiany na inne serwery ?
Podsumowując, liczba graczy aktywnych spada, ceny unikatów są co najmniej dziwne, nie ma pojedynków, nie ma fortów ... a z tego co bywa ... no, bywa czasami spam na ogólnym.
Tak, po części zawiniliśmy sobie sami, że jest monokultura w fortach.
Tak, po części jest to wina inno, że są jakieś dziwne dodatki setów i z rzadka jakichś cienkich questów ewentowych, nie ma odblokowania 120 lv +, nie ma ciekawych nowych questów, nie ma uzupełnień dawnych strojów typu kolorowe skórzane kurtki, unikaty w fortówkach (łuk winnetou, kusza wilhelma tella arkebuz corteza,itp, to by było ) nie ma nowych prac itp itd ...
Żeby nie wiało trupem, czekamy na cyrk, czekamy na zapełnienie trollface na środku mapy, czekamy na zmiany, duże zmiany. Nie muszą być to ułatwienia gry, po prostu coś nowego.
Co z s 12, nie wiem, ja czekam na możliwość migracji.
Mam nadzieję że w przyszłości będzie "zlanie się" wszystkich obecnych serwerów w 2-4, żeby zachować jakoś sens TW.
 

DeletedUser27769

Gość
Gość
Wiadomo już kiedy będzie decyzja dotycząca migracji s12?
 

DeletedUser20349

Gość
Gość
Myślę że trzeba poczekać trochę dłużej niż kilka godzin na info :p
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Powoli, spokojnie. Coś się rusza. Pojawi się niebawem w grze ankieta.
Proszę pamiętać zanim udzielicie odpowiedzi, że jeżeli zapadnie decyzja o migracji, to równocześnie zostanie zamknięta rejestracja dla nowych graczy.
Przy zamkniętej rejestracji i odpływie graczy migrujących świat dosyć szybko zapewne wymrze a w dalszej perspektywie zostanie zamknięty.

Ankieta będzie trwała 2 tygodnie.
 

DeletedUser27769

Gość
Gość
Dzięki Onufry że zająłeś się sprawą. :I: Wyniki ankiety myślę że będą pozytywne i mam nadzieje że ta migracja dojdzie do skutku :)
 

DeletedUser5603

Gość
Gość
Ankieta nie ma żadnego znaczenia. Dopóki serwer będzie się bilansował nie będzie migracji. Przestańcie wszyscy kupować bryłki, serwer przestanie być rentowny i zostanie zamknięty ekspresowo. Ale zaraz będzie cyrk, kilku z Was znowu wyłoży parę stów na zastaw cyrkowca i migracja odwlecze się o kolejne parę tygodni/miesięcy.
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Ankieta nie ma żadnego znaczenia.

Ma znaczenie akurat, inaczej bym jej nie robił. Szkoda czasu mojego i Waszego by było.

Dopóki serwer będzie się bilansował nie będzie migracji. Przestańcie wszyscy kupować bryłki, serwer przestanie być rentowny i zostanie zamknięty ekspresowo.

Nie zostanie. Przychody z bryłek to nie wszystko. Liczą się też aktywni gracze a tych jest na tyle dużo, że nie będą nic zamykać.
 

DeletedUser5603

Gość
Gość
Ma znaczenie akurat, inaczej bym jej nie robił. Szkoda czasu mojego i Waszego by było.



Nie zostanie. Przychody z bryłek to nie wszystko. Liczą się też aktywni gracze a tych jest na tyle dużo, że nie będą nic zamykać.

No ok. pewnie wiesz więcej niż ja więc może i ma jakieś znaczenie. Choć argumentu użyłeś dziwnego :) To że coś robisz nie znaczy że zawsze ma to sens i znaczenie. To że tracimy na coś czas też nie zawsze ma sens. Zwłaszcza w korporacji :)

Trochę nieprecyzyjnie się wyraziłem. Chodziło mi raczej o to że INNO chętnie zgodzi się na migrację gdy serwer będzie niedochodowy. Nie to że od razu go zamkną z aktywnymi graczami. Dopóki będzie dochodowy migracji nie będzie, jeśli przestanie taki być migracja na pewno będzie możliwa. Nie powiesz mi chyba że INNO będzie na siłę trzymało serwer który przynosi straty a z ankiety wynika że większość graczy chce go opuścić. Chyba musieliby się gwoździami na łby pozamieniać :) Co innego jeśli wszyscy chcą odejść a mimo to świat generuje dochody, wtedy logicznym jest że warto poprzeciągać trochę w czasie jego życie.

Generalnie im mniej bryłek będziemy kupować tym szanse na migrację rosną :)
 

DeletedUser19932

Gość
Gość
Dzisiaj lub jutro wyniki ankiety, ale widząc po poście Onufrego - do migracji jednak nie dojdzie.
A szkoda, zrobiliście z ponad 1000 (dlaczego 1000? tyle realnie gra na s12. Reszta to postaci loteryjne/zarobkowe) graczy albo jagodziarzy, transportujących kasę na inne światy - co jest praktycznie niemożliwe, skoro nikt na s12 nie będzie potrzebować kasy, albo zmuszacie ich do zakończenia gry.
Nie rozumiem argumentów typu " Legiony zarżnęły świat " - równie dobrze świat mógł zarżnąć Legiony, gdyby chcieli; " zbyt dużo osób gra tutaj aktywnie " - HAHAHA, aktywność ogranicza się do wysyłania kasy na inne światy.

Słówko do IG.
Wcale nie zniszczyliście tej gry, ponieważ pomimo aktualizacji, ona wciąż jest ciekawa. Jedynie staraliście się ją poprawić - cóż, nie wyszło, jak widać, ale mimo to część graczy się nie zniechęca.
Jedyne, co jest zniechęcające, to zbyt duża ilość światów. Tu leży błąd IG - ta jakże "szanowana" przez graczy korporacja NIE ZDAJE SOBIE SPRAWY, że powinno się robić mniej światów z większą ilością ludzi na nich, bo z 3-4k ludzi na danym świecie, ponad połowa to postaci zarobkowe, które wysyłają kasę na inny świat, lub loteryjne.
Jeśli nadal będziecie to zjawisko olewać, wtedy będzie można powiedzieć otwarcie - TAK, ZEPSULIŚCIE TĘ GRĘ. Przez to, że sami spowodowaliście brak zaangażowania ludzi w nią.

Dlatego też liczymy na rozsądnych ludzi w IG, którzy Nam udostępnią migrację na inne światy, a w najgorszym wypadku połączenie światów.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser182

Gość
Gość
Czy jesteś za włączeniem migracji ze świata 12 i równoczesnym zamknięciu na nim rejestracji dla nowych graczy? Brak dopływu nowych graczy spowoduje, że świat będzie wymierał.

"Tak, jestem za włączenim migracji z tego świata, oraz zamknięciem na nim rejestracji i rozumiem, że spowoduje to wymarcie świata." :1098 głosów

"Nie. Jestem przeciwko włączeniu migracji z tego świata i zamknięciu na nim rejestracji." :838 głosów

Jak się okazało na forum wypowiadali się jedynie zwolennicy migracji stąd można było odnieść wrażenie, że faktycznie nikt już na tym świecie grać nie chce. Jak widać tak nie jest, więc obawiam się, że na dzień dzisiejszy migracji nie będzie.
 

DeletedUser29812

Gość
Gość
56,71 % graczy chciało zamknięcia. Więc nie będzie zamknięcia.
Więcej ankiet prosimy. Możemy pisać ankiety co dzień, nie muszą mieć jakiejkolwiek realizacji. A co tam. :kak:
 

DeletedUser182

Gość
Gość
55,4% dokładnie (są jeszcze tacy co kliknęli, że nie chcą brać udziału w ankiecie), ale to nie ma większego znaczenia. To jest minimalna większość i to jest stanowczo za mało. Rozumiem żeby chociaż 3/4 chciało (podobno na tym świecie jest tak źle, że znakomita większość chce się przenieść. Tak przynajmniej wynikało z wypowiedzi na forum a jak widać one nie były miarodajne kompletnie).
 

DeletedUser22861

Gość
Gość
Ta ankieta to jakaś kpina, każdy głos powinien być odpowiednio ważony. Siła głosu osoby, która założyła konto z 1 lvlem, aby regularnie przelewać gotówkę na docelowe światy, jest taka sama jak osoby z postacią maksymalnie rozwiniętą, która włożyła w to sporo wysiłku i przy tym korzystała z konta premium. Wniosek?

Y.
 
Status
Zamknięty.
Do góry