Szczęśliwego Nowego Roku!

Status
Zamknięty.
Drodzy Gracze,
Bieżący rok już prawie za nami. Był on rokiem zmian, nowych doświadczeń oraz wyzwań dla wszystkich nas. W imieniu TWT dziękuję Wam bardzo za ten "już prawie" miniony rok.
Z całego serca życzymy Wam, aby nowy rok spełniał Wasze oczekiwania, aby przyniósł Wam wiele radości zarówno w grze, jak i w życiu realnym. Życzymy Wam również odrobiny dystansu, szczypty obiektywizmu i umiejętności cieszenia się z drobiazgów (bo to przecież one składają się na to jak mijają nam kolejne dni).

Mamy nadzieję, że nadchodzący rok będzie jeszcze lepszy oraz przyniesie tylko pozytywne odczucia i powody do radości. Że znikną wszelkie negatywne emocje i nic nie będzie psuło wspólnej zabawy.

A co nas czeka w Nowym Roku? Wiele nowych wyzwań, niespodzianek i niesamowitych przeżyć. Już w styczniu zapraszamy na spotkanie z TWT oraz Mistrzostwa Klas w Bitwach Fortowych. Co wydarzy się w kolejnych miesiącach? O tym już wkrótce.

DO SIEGO ROKU!

Poniżej małe streszczenie po minionych spotkaniach z TWT:
Krótkie omówienie wyników rozmów i uzyskanych rezultatów:
MPI
- Przygody weszły na polski serwer z problemami. Aktualnie można w nie grać przez całą dobę. Ograniczeniem jest ilość chętnych w kolejce. Jeśli jest mniej niż 6 osób, lub są to osoby, które system nie dopasuje do siebie (np. 5 osób powyżej 100lvl jedna osoba 50lvl), rozgrywka nie rozpocznie sie.

- Obawy o forty. Czas pokazał, że nie ma obawy o forty. Forty nie zmieniły swojej aktywności z winy przygód.

- Nieaktywność kończy się usunięciem z przygody. Pracujemy natomiast nad podwójnym logowaniem się z kilku światów oraz nad aktywnymi graczami ale wchodzącymi i wychodzącymi na okrągło z przygód.

- Napoje dodające doświadczenie nie zostały wprowadzone na polski serwer, jak i na pozostałe światy (z wyjątkiem EN i Beta). Powodem jest zachwianie równowagi w punktach doświadczenia między graczami.

Migracje i zamykanie światów
- Zamknęliśmy świat 12.

- Pojawi się kolejny serwer szybki.

- Migracje, to ciężki temat. Staramy się bardzo, aby Wam pomóc w tym temacie. Jednak, nie możemy nic obiecać. Aktualnie nie ma żadnych dat wyznaczonych do otwarcia migracji.
Nie oznacza to, że ich nie będzie.

Reklamy
-The West nie jest mocno oparty na reklamie. Ani w grze zbyt wiele ich nie pojawia się. Nie ma wiecznie pokazujących się i irytujących okienek z reklamą pasty do zębów, ale też my nie jesteśmy często reklamowani.

-Nasza reklama opiera się na stronach społecznościowych, i drobnych reklamach pokazujących się na stronach polskich serwisów.

-W tej kwestii nie ma aktualnie zmian.


Ilość setów i itemów.
- Przerażająca ilość setów, wciąż dochodzące nowe.
Po ustaleniach z centralą, wiemy, że ma coś się w tej kwestii zmienić. Dokładnych planów nie znamy, jednak mamy nadzieję, na szybką zmianę.
Sety jak i bonusy związane z nimi, mają być zbalansowane. Jednak, proszę pamiętać, nie będziemy nic zmieniać w już istniejących setach.

-Unikaty na lev 120-150 nie są używane przez graczy, ponieważ nie dają nic specjalnego, inne sety/przedmioty oferują więcej. -> nad tym również pracujemy, lecz najbardziej prawdopodobne będzie kolekcjonerstwo.

- zwierzęta typu rudolf, czy przedmioty typu sanie... Owszem, nie do końca pasują do koncepcji dzikiego zachodu. Mam nadzieję, że ulegnie to małej zmianie, lecz twórcy gry nie zrezygnują ze wszystkich dodatków. Jest to urok eventow tematycznych. Przecież Oktoberfest nigdy nie występował na dzikim zachodzie, lecz whisky chętnie było popijane

-
"W ramach nazewnictwa, szczególnie zwierzaków, warto skorzystać z historii Indian, nazw plemion, ich legend. Do tego super pomysł - postacie z książek Karola Maya - w końcu był Niemcem."
-> jest opinia jednego z graczy, którą zapisaliśmy na spotkaniu. Zgadzamy się z nią, lecz istnieją prawa autorskie. Nie możemy używać dokładnych nazw, itd...
Natomiast, jeśli jakieś tłumaczenie uważacie za niedokładnie historycznie, śmiało piszcie, rozmawiajcie z nami.

-
Opcja sprzedaży starych setów/przedmiotów do handlarza - by się pozbyć albo zarobić trochę obligacji - co by było sensowne dla rzadkich przedmiotów.. Albo za same $.
-> za $ jeszcze może coś wejdzie, ale nie jestem w stanie obiecać w 100%. Za obligacje - nie będzie można sprzedawać.

-Set Jeffersona - niektórzy maja problem zobaczyć wszystkie bonusy. Lista po najechaniu jest zbyt długa i znika po za ekran. Jest to przykład jednego z kilku setów z tym problemem. Będzie zmienione.

Forty
- zmiana mapy. Rozmawialiśmy o tym dość często. Plany są na zmiany mapy, lub zmiany motywu bitew, jednak nie wiemy kiedy to nadejdzie.
Nie chcę dawać słowa, że w najbliższym kwartale coś się zmieni, ponieważ nie lubię gdy nie mogę dotrzymać obietnicy.

-Zbilansować doświadczenie z bitew fortowych, dostosować do procentowego udziału w bitwie/zasług. -> Pomysł się spodobał, ale na realizację trzeba trochę poczekać.

PVP
- zmiany PVP. Był projekt zmian samych pojedynków. nadal on istnieje i jest wciąż opracowywany. Mniemy nadzieję, że w tym roku będziemy mogli się nim cieszyć.

Questy i linie zadań.
-
Czy będzie opcja wykonania serii "Paladyn"? Co z zadaniem małpy w cyrku i Lupa - będzie jakaś kontynuacja, czy tak sobie o na nic te zadania nam?
Jest wiele mitów w The West. Ponoć Małpa ma pewien schemat przyjęcia towarów, tak jak ponoć modlitwa w kościele może przynieść pewne korzyści. Czy komuś się uda, czy też zostanie to mitem, tego nie wiemy.

-
Nowe questy, szczególnie dla wysokich poziomów, Zadania mają być takie, które wymagają poświecenia i czasu, możne tez jakiś wymagający res-kilu.. Najlepiej bez biegania po całej mapie, bo to jest nudne i nie wciąga. Za to np. zebrać 100 toreb z napadu albo 100 form drukarskich - i już jest praca na tydzień
- questy są wciąż tworzone.

- Do dziennych zadań dodano MPI.

-Propozycja na szybki świat: Fortowy - skupiony na bitwach o fort, z nagroda dla najlepszego sojuszu fortowego -> pomysł przekazany


Bob Budowniczy
-
Balansować bonusy dla Boba - w trakcie bitwy o fort. Jego bonusy są słabe i lepiej być nawet żołnierzem na baszcie bobów, niż bobem na swojej baszcie. Oprócz tego nie ma co robić na starszych światach, bo wszystko pobudowane.
Już w tym roku, ma się zmienić kilka rzeczy związanych z powszechnie zwanym "bobem". Mam nadzieję, że ta klasa postaci będzie bardziej popularna dzięki zmianom.
Proszę nie pytać kiedy i jakie zmiany :).

Osiągnięcia
-
Zaktualizować stare osiągnięcia, szczególnie te, które wymagają dużo wysiłku, a dają często tylko tytuł albo coś małego.. A z nowych, nawet wymagających wiele mniej, sypią się obligacje.
Pracujemy nad wyrównaniem, lecz akurat ta zmiana jest długotrwała.

Produkty
-
Wykorzystywać więcej produktów - wiele z nich zalega setkami w plecaku i nie ma co zrobić po za opchnięciem handlarzowi za jakiś grosz..
Jest na to mały pomysł.

Eventy
WoF - czyli loterie z okazji walentynek, dnia niepodległości itp - niech z bitw fortowych wypada więcej owych serduszek/fajerwerk, bo ślęczy się godzinę, a więcej można już nabić w 10 minutowych pracach przez ten okres..
WoF - opcja wysłania serc/fajerwerk do wszystkich - ułatwia życie i mniej klikania (+ na bank mniejsze obciążenie dla serwera).
Eventy na pewno będą się zmieniać, rodzić nowe pomysły, nowe rozwiązania.

Targ
-
Kradzieże itemów z targu - warto dodać opcje, by były dla konkretnego gracza (podajemy jego nick), tak jak można dla miasta/sojuszu dodać.
Tablica miast, szukających graczy - założyciel/radny musi potwierdzić podanie gracza o dołączenie. Inaczej robi się bałagan i gracze wpadają do miasta, czyszczą targ z wystawionych itemów i idą do kolejnego...
Jest spora szansa, że w tych kwestiach zajdą zmiany.

Rzemiosło
Rzemiosło - co po zapełnieniu 650 pkt, czy będzie możliwość rozwijania, wykorzystując stos rzeczy które posiadają. -> jest już przygotowane to co ma wejść, po zdobycie 650 pkt.

happynew.png

Wasz The West Team​
 
Status
Zamknięty.
Do góry