Tabela Kar

Dyskusja w 'Regulamin forum oraz gry' rozpoczęta przez użytkownika Vhaeraun, 12. Gru 2008.

Poleć tę stronę

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Vhaeraun

    Vhaeraun Ojciec chrzestny

    Dołączył:
    23. Wrz 2008
    Wiadomości:
    2.383
    Docenione treści:
    1
    Tabela Kar

    A. Multikonto

    1. Ban 7 dni.

    2. Użytkownik wybiera jedno konto, na którym chce kontynuować grę. Do czasu wyboru konta przez gracza, wszystkie powiązane konta pozostają zablokowane.

    3. Pozostałe konta zostają skasowane.

    4. Próba oszukania Administracji poprzez założenie nowych kont w czasie trwania blokady lub próby oszustwa mające na celu doprowadzenie do odblokowania więcej niż jednego konta: - kasacja wszystkich kont, których dotyczy blokada.

    5. Ponowne wykroczenie skutkuje trwałym wykluczeniem z gry.

    6. Kary dodatkowe:
    Administrator ma prawo zastosować kary dodatkowe w postaci:
    - obniżenia poziomu, oraz punktów doświadczenia gracza, wraz z dostosowaniem dowolnie wybranych cech i umiejętności postaci do odpowiedniego poziomu postaci.
    - pozbawienia postaci całości lub części przedmiotów pozostających w jej dyspozycji.
    - pozbawienia postaci całości lub części środków pieniężnych w grze, także tych zdeponowanych w banku. Nie dotyczy punktów premium.
    Kary dodatkowe mogą być stosowane łącznie. Decyzja o zastosowaniu wobec gracza kar dodatkowych, leży wyłącznie w gestii administratora i jest uzależniona wyłącznie, od jego indywidualnej oceny, danego wykroczenia.

    7. Multi-konta na Przygodach:
    - pierwsze wykroczenie - 2 dni wykluczenia z gry
    - drugie wykroczenie - 5 dni wykluczenia z gry
    - trzecie wykroczenie - 10 dni wykluczenie z gry
    - czwarte wykroczenie - trwałe wykluczenie z gry
    * wykluczenie z gry dotyczy wszystkich multi-kont z rozgrywki

    B. Niecenzuralny nick

    1. Blokada konta minimum 24h.

    2. Nicki ukazujące hasła, symbole lub ludzi związanych z ustrojami opartymi na dyktaturze, terrorze lub nienawiści(np. faszyzm, nazizm) lub wzywające do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej itp. prowadzą wykluczenia z gry na okres 7 dni na wszystkich światach.

    3. Zablokowany gracz zgłasza Administracji propozycję nowego Nicka. W przypadku gdy gracz nie zgłosi Administracji propozycji nowego Nicka, konto pozostaje zablokowane do czasu otrzymania przez Administrację propozycji, o której mowa powyżej.
    Ponowne wykroczenie skutkuje wykluczeniem z gry na wszystkich światach (ban globalny) .

    4. W uzasadnionych przypadkach obsługa gry może postanowić o wykluczeniu z gry w razie pierwszego wykroczenia.


    C1. Niecenzuralna (nieregulaminowa) nazwa sojuszu, nazwa hrabstwa, profil sojuszu.

    1. Blokada kont założycieli (założycieli miasta posiadającego hrabstwo, sojusz) od 1 do 2 dni.

    2. Nazwy sojuszy, hrabstw ukazujące hasła, symbole lub ludzi związanych z ustrojami opartymi na dyktaturze, terrorze lub nienawiści(np. faszyzm, nazizm, nacjonalizm, terroryzm) lub wzywające do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej itp:
    a) za pierwsze wykroczenie blokada na okres od 3 do 7 dni dla założycieli miasta posiadającego hrabstwo lub sojusz oraz wyedytowanie nazwy przez Administrację.
    b) za kolejne wykroczenie: blokada konta założycieli miasta posiadającego hrabstwo lub sojusz na wszystkich światach gry.

    3. W uzasadnionych przypadkach obsługa gry może postanowić o wykluczeniu z gry w razie pierwszego wykroczenia.

    C2. Niecenzuralne (nieregulaminowe) treści w profilu miasta (fortu), fladze miasta (fortu), nieregulaminowa nazwa miasta (fortu)

    1. Punkty karne w systemie afrontów dla założycieli miasta (miasta posiadającego fort).

    2. Treść profilu (flaga), nazwa miasta (fortu), zostają wyedytowane przez Administrację.


    D. Obrazy, oraz niecenzuralne profile postaci, miast, opisy aukcji.

    1. Obraza innych graczy, niecenzuralne treści w profilu gracza, miasta, używanie w wiadomości lub na czacie wulgaryzmów oraz innych niedozwolonych treści (także przekręconych lub ocenzurowanych), namawianie do łamania regulaminu :

    a) gracz otrzymuje 5,10, lub 15 punktów karnych. Ilość przyznanych punktów karnych, zależy od decyzji administratora, który dokonuje oceny wykroczenia. Punkty karne sumują się, są zliczane narastająco ze wszystkich światów gry.
    b) po otrzymaniu 15 punktów karnych, gracz karany jest blokadą konta na wszystkie światy gry, na okres 5 dni.

    c) po otrzymaniu łącznie 50 punktów karnych, gracz jest wykluczany trwale z gry, na wszystkich światach.
    d) w szczególnych przypadkach administrator może wykluczyć natychmiastowo gracza z gry.
    e) osoby nadużywające systemu afrontów (supportu), poprzez jego zaśmiecanie, używanie wulgaryzmów w opisie zgłoszenia, itp. mogą zostać ukarane blokadą konta na okres od 3 do 7 dni.
    f) w przypadku łamania regulaminu przez zgłaszającego i zgłaszanego, obie strony mogą zostać ukarane.

    W przypadku profili miast, kara dotyczy wszystkich założycieli miasta.

    2. Niecenzuralne opisy aukcji, przekazów pieniężnych: Blokada konta na 1 do 2 dni.

    3. Obraza administratora: blokada konta od 3 do 7 dni.

    4. Nagminne łamanie § 3 regulaminu, może prowadzić do trwałego wykluczenia gracza z gry.
    Naruszenia regulaminu przy użyciu prywatnych wiadomości, czatów, profili gracza karane są poprzez punktowy system afrontów.

    E. Komercyjne wykorzystanie konta

    1. Sprzedaż (kupno) konta, punktów premium, miasta i inne komercyjne wykorzystanie konta, a także próby podjęcia tej czynności (wystawienie aukcji lub złożenie oferty, wysyłanie zapytań o chęć kupna/sprzedaży), wysyłanie reklam bez zgody InnoGames GmbH, sprzedawanie poradników do gry: blokada stała na wszystkie światy.

    2. Reklamowanie innych gier, portali lub systemów zarobkowych (w tym także wysyłanie linków referencyjnych lub takich, w których poprzez kliknięcie gracz uzyskuje jakiekolwiek korzyści):
    a) pierwsze i drugie przewinienie: blokada konta na 5 dni.
    b) trzecie przewinienie: stała blokada konta na wszystkich światach gry.

    W przypadku wysyłania linków referencyjnych, reklam innych gier, portali, lub systemów zarobkowych, przy użyciu czatu, wiadomości prywatnych, lub zamieszczania ich w profilach, stosuje się kary opisane w części D tabeli kar.

    3. Ponowne umieszczanie pozostałych linków, uznanych przez administrację za niewłaściwe, lub szkodliwe i uprzednio skasowanych:
    a) pierwsze wykroczenie: blokada konta na 24 godziny.
    b) kolejne wykroczenie: trwała blokada konta na danym świecie.

    F. Włamanie/próba włamania

    1. Próba włamania, włamanie, kradzież konta:
    a) pierwsze wykroczenie: blokada konta na 7 dni na wszystkich światach gry.
    b) drugie wykroczenie: stała blokada konta na wszystkich światach gry.

    2. Kary dodatkowe:
    Administrator ma prawo zastosować również kary dodatkowe w postaci:
    - pozbawienia postaci całości lub części środków pieniężnych w grze, także tych zdeponowanych w banku. Nie dotyczy punktów premium.
    - pozbawienia postaci całości lub części przedmiotów pozostających w jej dyspozycji.
    Kary dodatkowe mogą być stosowane łącznie. Decyzja o zastosowaniu wobec gracza kar dodatkowych, leży wyłącznie w gestii administratora i jest uzależniona wyłącznie, od jego indywidualnej oceny, danego wykroczenia.

    3. W szczególnych przypadkach administrator może podjąć decyzje o natychmiastowym wykluczeniu gracza z gry.

    G. Bugusing i boty

    1. Wykorzystanie błędów w grze do uzyskania przewagi nad innymi graczami, przekazanie informacji o błędzie innym graczom w celu wykluczenia ich z rozgrywki lub ujawnienia sposobu wykorzystania błędu, omijanie zabezpieczeń gry, wykorzystywanie ograniczeń dla celów oszustwa lub utajnienie błędu:
    a) pierwsze wykroczenie: blokada konta na 7 dni.
    b) kolejne wykroczenie: kasacja konta na danym świecie.
    c) kontynuowanie procederu na innym świecie: stała blokada konta na wszystkich światach gry.

    W szczególnych przypadkach administrator może podjąć decyzję o globalnym czasowym bądź stałym zablokowaniu konta.

    2. Korzystanie z botów, skryptów lub jakichkolwiek programów automatyzujących lub wspomagających przebieg gry:
    a) pierwsze wykroczenie: blokada konta na 7 dni.
    b) kolejne wykroczenie: kasacja konta na danym świecie.
    c) kontynuowanie procederu na innym świecie: stała blokada konta na wszystkich światach gry.

    H. Przekazanie, zamiana kont oraz próby przekazania, zamiany kont.

    1. Blokada na 30 dni na wszystkich światach, dla wszystkich kont uczestniczących w procederze (także dla kont pośredniczących w przekazaniu, oraz biorących inny czynny udział w procederze).

    2. Gracz, który przejął konto(a) wybiera jedno, które będzie dalej uczestniczyć w grze.

    3. Ponowne wykroczenie skutkuje trwała blokadą kont na wszystkich światach gry. Przez ponowne wykroczenie, rozumie się także ponowne pośrednictwo w przekazaniu konta.

    4. W szczególnych przypadkach administrator może wykluczyć gracza z gry. Ogłoszenia zamiany, przekazania, namawianie do zamiany, przekazania kont skutkują trwałą blokadą na wszystkich światach gry.


    I. Przekazanie hasła, udostępnianie konta.

    Karane jak wykroczenie związane z multikontem. Zastosowanie ma litera A tabeli kar.

    J. Wyłudzenie, szantaż, handel premium, nielegalne wykorzystanie systemu zakupu premium

    1. Szantaż, próba wymuszenia, wyłudzenia zakupu punktów premium: blokada konta na 5 dni na wszystkich światach. Ponowne wykroczenie skutkuje stała blokadą konta na wszystkich światach gry. W wyjątkowych przypadkach administracja może podjąć decyzję o trwałym wykluczeniu gracza z gry.

    2. Handel, próba handlu (pod dowolną postacią) punktami premium: blokada stała na wszystkie światy gry.

    3. Zakup/sprzedaż (próba zakupu/sprzedaży) punktów premium w zamian za jakiekolwiek elementy gry, świadczenie usług w grze: blokada stała na wszystkich światach gry.

    K. Próba wymuszenia, prośba lub wymuszenie podania hasła.

    1. Wyłudzenie, wymuszenie, próba pozyskania hasła w inny podstępny sposób - wykluczenie z gry na wszystkich światach (ban globalny).

    2. Nakłanianie do łamania regulaminu, np. wiadomości typu "podasz mi swoje hasło?" nie zawierające np.: gróźb, szantażu lub przedstawiania się jako obsługa gry:
    a) pierwsze wykroczenie - blokada trwająca 5 dni
    b) ponowne wykroczenie - blokada trwająca 7 dni
    c) kontynuowanie procederu - kasacja konta na danym świecie poprzedzona blokadą

    3. Rozpowszechnianie informacji o potencjalnej możliwości obejścia regulaminu (np. dzięki błędowi w grze):
    a) pierwsze wykroczenie - blokada trwająca 7 dni,
    b) ponowne wykroczenie - kasacja konta na danym świecie poprzedzona blokadą
    c) kontynuowanie procederu na dowolnym ze światów - ban globalny.


    L. Groźby odnoszące się do życia realnego.

    Kara nakładana w systemie afrontów, 15 lub 50 punktów w zależności od stopnia groźby. Decyzję o ilości punktów podejmuje administrator.

    M. Podszywanie się pod Administrację

    1. Pierwsze przewinienie - blokada na 7 dni

    2. Kolejne przewinienie - kasacja konta na danym świecie poprzedzona blokadą

    3. Kontynuowanie procederu na dowolnym ze światów = wykluczenie z gry (ban globalny).


    N. Wymuszanie bana, powoływanie się na znajomości z administracją, wyłudzanie przedmiotów.

    Blokada konta od 5 do 7 dni.
    Wyłudzanie od administracji przedmiotów oraz innych elementów gry - blokada konta 5 dni.


    O. Utrudniania gry innym graczom, poprzez notoryczne wysyłanie zaproszeń (tzw. spam zaproszeniami).


    a) pierwsze wykroczenie: blokada konta na 3 dni
    b) drugie wykroczenie: blokada konta na 7 dni
    c) trzecie wykroczenie: blokada konta na 14 dni
    d) kolejne wykroczenie: stała blokada konta na danym świecie

    P. Nielegalna rozbudowa miasta.

    1. Kary dla osób zapraszających multikonta:
    a) pierwsze wykroczenie: blokada konta na 7 dni.
    b) kolejne wykroczenie: stała blokada konta.
    c) kontynuowanie procederu na innych światach: blokada stała na wszystkich światach gry.

    2. Kary dla miast:
    a) pozbawienie części lub całości środków znajdujących się w kasie miejskiej
    b) obniżenie poziomu rozbudowy dowolnych budynków

    Kary dla miast, mogą być stosowane łącznie. Decyzja o zastosowaniu kar dla miasta, leży wyłącznie w gestii administratora i jest uzależniona wyłącznie, od jego indywidualnej oceny danego wykroczenia.

    R. Nielegalne pojedynki, nielegalne wykorzystanie budynku szeryfa.

    1. Pierwsze wykroczenie: blokada konta na 7 dni.
    2. Drugie wykroczenie: blokada konta na 14 dni.
    3. Trzecie wykroczenie: kasacja konta na danym świecie

    S. Poufność danych - paragraf 17 i 18 regulaminu gry.

    1. Pierwsze wykroczenie: 15 punktów karnych lub blokada konta na 5 dni
    2. Drugie wykroczenie: 15 punktów karnych lub blokada konta na 10 dni
    3. Trzecie wykroczenie: 50 punktów karnych lub całkowite wykluczenie gracza z gry.

    Administrator może nałożyć kary dodatkowe w postaci przepadku kwoty nagrody za list gończy, lub jej równowartości w przedmiotach posiadanych przez gracza.

    Administrator może podjąć decyzję o nałożeniu kary mniejszej niż opisana w tabeli kar w przypadku gdy uzna, iż wykroczenie zasługuje na karę mniej surową.

    Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany treści powyższej Tabeli Kar. Informacje o każdej zmianie oraz terminie, od którego nowa treść będzie obowiązywać, zostaną zamieszczone na forum gry.
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: 10. Cze 2015
  2. Etriel

    Etriel Zespół The West

    Dołączył:
    13. Lis 2012
    Wiadomości:
    1.798
    Docenione treści:
    35
    - Zmiana §"B"
    - Dodano podpunkt 3 w § C1
    - Dodano podpunkt F w § D.1.
    - Zmodyfikowano § D.4
    - Edytowano § H (dla lepszej przejrzystości, treść nie została zmieniona)
    - Dodano pkt 2 i 3 do § K
    - Edytowano treść § M
     
  3. Etriel

    Etriel Zespół The West

    Dołączył:
    13. Lis 2012
    Wiadomości:
    1.798
    Docenione treści:
    35
    Dodano punkt 7 w paragrafie A
     
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.