The-West

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser30651
  • Data rozpoczęcia

Czy gra zmierza w dobrym kierunku?


  • W sumie głosujących
    77
Status
Zamknięty.

DeletedUser30651

Gość
Gość
Mozart lecz się... Napisałem co mi w grze nie pasuje i co można poprawić. Skąd mają wiedzieć co nam pasuje a co nie jeżeli będziemy siedzieć cicho i się nie odzywać?

I bardzo cię proszę, nie mieszaj tego głupiego referendum w którym nie padły żadne argumenty z próbą poruszenia realnych problemów tej gry...
 

DeletedUser33446

Gość
Gość
Przeczytałem temat i widzę, że większość prób zmian rozbija się o zarobek IG. No to ja się spytam o coś co baryłek nie dotyczy l. Czy bonusy klas postaci będą jakoś zmienione? To, że nq TW teoretycznie nic się nie zmienia to nie znaczy, że żaden rebalans nie jest potrzebny. Te bonusy klasowe, które bazują na umiejętnościach są coraz lepsze dzięki nowym,mocniejszym zestawom ubrań.

Przykład:
Kiedyś grałem na s9(początek tego serwera) żołnierzem pod pojedynki. Mimo, że jeszcze nie wtedy nie było wersji 2.0 to wojak już miał bonus do taktyki i punktów życia,co na tamte czasy były miłym dodatkiem w pojedynkach. Teraz żołnierz w zestawie McLaughina jest w stanie wycisnąć 700 taktyki z samego ekwipunku co sprawia, że do ataku na niego potrzeba ponad 1000 zaskoczenia co już takie łatwe nie jest. Nawet jak się to uda zrobić to zabraknie umiejętności na przebicie absorbcji(odporność,refleks) l. Jeżeli skupimy się na absorbcji to potrzebne nam ponad 500 odporności i siły uderzenia, co sprawi, że prawdopodobnie zabraknie nam celowania.
Zaraz pewnie pojawią się głosy "to trzeba było brać zolnierza",no dobrze ale żołnierza też dotyczy ten problem w ataku. Zresztą na obecną sytuację narzekają też żołnierze- najlepsi boją się zaatakować i sami czekają na atak(który nie następuje)co mocno psuje zabawę z pojedynków.

Reasumując.Czy IG by coś na tym straciło?No musieliby włożyć trochę pracy ale poza tym nic. Czy IG by coś na tym zyskało?Moim zdaniem tak-większe
zadowolenie graczy co przełożyłoby się na większą liczbę graczy. W takim razie dlaczego nic z tym nie robią?
 

DeletedUser30651

Gość
Gość
Przeczytałem temat i widzę, że większość prób zmian rozbija się o zarobek IG. No to ja się spytam o coś co baryłek nie dotyczy l. Czy bonusy klas postaci będą jakoś zmienione? To, że nq TW teoretycznie nic się nie zmienia to nie znaczy, że żaden rebalans nie jest potrzebny. Te bonusy klasowe, które bazują na umiejętnościach są coraz lepsze dzięki nowym,mocniejszym zestawom ubrań.

Przykład:
Kiedyś grałem na s9(początek tego serwera) żołnierzem pod pojedynki. Mimo, że jeszcze nie wtedy nie było wersji 2.0 to wojak już miał bonus do taktyki i punktów życia,co na tamte czasy były miłym dodatkiem w pojedynkach. Teraz żołnierz w zestawie McLaughina jest w stanie wycisnąć 700 taktyki z samego ekwipunku co sprawia, że do ataku na niego potrzeba ponad 1000 zaskoczenia co już takie łatwe nie jest. Nawet jak się to uda zrobić to zabraknie umiejętności na przebicie absorbcji(odporność,refleks) l. Jeżeli skupimy się na absorbcji to potrzebne nam ponad 500 odporności i siły uderzenia, co sprawi, że prawdopodobnie zabraknie nam celowania.
Zaraz pewnie pojawią się głosy "to trzeba było brać zolnierza",no dobrze ale żołnierza też dotyczy ten problem w ataku. Zresztą na obecną sytuację narzekają też żołnierze- najlepsi boją się zaatakować i sami czekają na atak(który nie następuje)co mocno psuje zabawę z pojedynków.

Reasumując.Czy IG by coś na tym straciło?No musieliby włożyć trochę pracy ale poza tym nic. Czy IG by coś na tym zyskało?Moim zdaniem tak-większe
zadowolenie graczy co przełożyłoby się na większą liczbę graczy. W takim razie dlaczego nic z tym nie robią?

Według mnie odpowiedź prosta, im już od dawna na zadowoleniu graczy nie zależy.... Ale racja, balans klas postaci też jest spartaczony.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie wszyscy może wiedzą, forum również posiada funkcję "zignoruj gracza". Czasem warto z niej skorzystać.
 

DeletedUser33505

Gość
Gość
Przeczytałem temat i widzę, że większość prób zmian rozbija się o zarobek IG. No to ja się spytam o coś co baryłek nie dotyczy l. Czy bonusy klas postaci będą jakoś zmienione? To, że nq TW teoretycznie nic się nie zmienia to nie znaczy, że żaden rebalans nie jest potrzebny. Te bonusy klasowe, które bazują na umiejętnościach są coraz lepsze dzięki nowym,mocniejszym zestawom ubrań.

Przykład:
Kiedyś grałem na s9(początek tego serwera) żołnierzem pod pojedynki. Mimo, że jeszcze nie wtedy nie było wersji 2.0 to wojak już miał bonus do taktyki i punktów życia,co na tamte czasy były miłym dodatkiem w pojedynkach. Teraz żołnierz w zestawie McLaughina jest w stanie wycisnąć 700 taktyki z samego ekwipunku co sprawia, że do ataku na niego potrzeba ponad 1000 zaskoczenia co już takie łatwe nie jest. Nawet jak się to uda zrobić to zabraknie umiejętności na przebicie absorbcji(odporność,refleks) l. Jeżeli skupimy się na absorbcji to potrzebne nam ponad 500 odporności i siły uderzenia, co sprawi, że prawdopodobnie zabraknie nam celowania.
Zaraz pewnie pojawią się głosy "to trzeba było brać zolnierza",no dobrze ale żołnierza też dotyczy ten problem w ataku. Zresztą na obecną sytuację narzekają też żołnierze- najlepsi boją się zaatakować i sami czekają na atak(który nie następuje)co mocno psuje zabawę z pojedynków.

Reasumując.Czy IG by coś na tym straciło?No musieliby włożyć trochę pracy ale poza tym nic. Czy IG by coś na tym zyskało?Moim zdaniem tak-większe
zadowolenie graczy co przełożyłoby się na większą liczbę graczy. W takim razie dlaczego nic z tym nie robią?

zgadzam się trzeba coś zrobić pod tym względem bo taki żołnierz jest zbyt op w obronie bo powiedzmy sobie szczerze 25% boost jest absurdalny. moim zdaniem trzeba by go ograniczyć do 10/15% wtedy w miare git.podwójne hp może zostać tak samo bonus do dowodzenia dla sojuszników bo na forty jest głównie. obniżenie lvlu dostepności broni o 3 lvle jest teraz w sumie bezsensowne bo wszyscy mają bronie z eventów. poza tym poszukiwacz przygód jest useless bo darmowy hotel do 2 poziomu jest w sumie teraz głupi bo wszystkie miasta na większości serwerów są mocno rozwinięte albo są miastami widmo zaś zagrożenie jest teraz przy prackach znikome bo powiedzmy sobie szczerze wszyscy mają w luj punktów pracy .zbieranie produktów jest tylko profit jak sprzedajesz dajmy na to piły lub rope i w sumie tyle. a bonus do bitew o fort spoko ale w porównaniu do żołnierza jest słabo.podobnie zresztą zawadiaka który daje głównie wygode (brak podróżowania jak jest się w zasięgu 15 minut od celu) boost do prędkości który też jest do bani (10% to prawie nic a w millerze i tak szybko idziesz) podobnie percepcja ( można zobaczyć po secie jakie ma staty) no a 40% szybsza regeneracja motywki do pvp? niby spoko ale co z tego jak jest dużo tanich przedmiotów które tą motywke dają? gotówka ma wpływ tylko jak ktoś ma jej dużo a bonus do bitew spoko ale trzeba iść już full dowo bo inaczej marnuje się potencjał.a bob jest tylko do szybkiego levelowania i przechowywania większej ilości kasy w banku i tylko na forty się poza tym nadaje z tym 20% boostem na unik i celowanie.
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
zgadzam się trzeba coś zrobić pod tym względem bo taki żołnierz jest zbyt op w obronie bo powiedzmy sobie szczerze 25% boost jest absurdalny. moim zdaniem trzeba by go ograniczyć do 10/15% wtedy w miare git.podwójne hp może zostać tak samo bonus do dowodzenia dla sojuszników bo na forty jest głównie. obniżenie lvlu dostepności broni o 3 lvle jest teraz w sumie bezsensowne bo wszyscy mają bronie z eventów. poza tym poszukiwacz przygód jest useless bo darmowy hotel do 2 poziomu jest w sumie teraz głupi bo wszystkie miasta na większości serwerów są mocno rozwinięte albo są miastami widmo zaś zagrożenie jest teraz przy prackach znikome bo powiedzmy sobie szczerze wszyscy mają w luj punktów pracy .zbieranie produktów jest tylko profit jak sprzedajesz dajmy na to piły lub rope i w sumie tyle. a bonus do bitew o fort spoko ale w porównaniu do żołnierza jest słabo.podobnie zresztą zawadiaka który daje głównie wygode (brak podróżowania jak jest się w zasięgu 15 minut od celu) boost do prędkości który też jest do bani (10% to prawie nic a w millerze i tak szybko idziesz) podobnie percepcja ( można zobaczyć po secie jakie ma staty) no a 40% szybsza regeneracja motywki do pvp? niby spoko ale co z tego jak jest dużo tanich przedmiotów które tą motywke dają? gotówka ma wpływ tylko jak ktoś ma jej dużo a bonus do bitew spoko ale trzeba iść już full dowo bo inaczej marnuje się potencjał.a bob jest tylko do szybkiego levelowania i przechowywania większej ilości kasy w banku i tylko na forty się poza tym nadaje z tym 20% boostem na unik i celowanie.

U pepeka to w sumie bonusy pod produkt i przedmiot są spoko, tyko te % są zbyt niskie (w porównaniu do tego ile dają sety), ale to tylko w mojej opinii.
Ogółem macie rację: trzeba byłoby przysiąść do premii jakie dają poszczególne postacie, niekóre wywalić, a nie które zboostować.
 
Albo zrobić inaczej, tak jak kiedyś było w mapie drogowej. Dobieranie sobie co X poziomów bonusu z listy. Bonusy rozmaite, część mogłaby się wykluczać albo wręcz osłabiać inne bonusy, żeby nie dało się zrobić postaci do wszystkiego - jest duże pole do popisu. Każdy sam wybiera drogę rozwoju. Można by zostawić 4 klasy z podstawowymi bonusami, bo byłby problem z zadaniami klasowymi.
 
Albo zrobić inaczej, tak jak kiedyś było w mapie drogowej. Dobieranie sobie co X poziomów bonusu z listy. Bonusy rozmaite, część mogłaby się wykluczać albo wręcz osłabiać inne bonusy, żeby nie dało się zrobić postaci do wszystkiego - jest duże pole do popisu. Każdy sam wybiera drogę rozwoju. Można by zostawić 4 klasy z podstawowymi bonusami, bo byłby problem z zadaniami klasowymi.

zrobić można dużo, ale IG nie ma zamiaru nic tu już zmieniać
 

DeletedUser33505

Gość
Gość
zrobić można dużo, ale IG nie ma zamiaru nic tu już zmieniać
no ale pracy przy tym jakoś dużo by nie było. taka rzecz by im zajeła max miesiąc a opinia graczy na ich temat by podskoczyła wyżej co byłoby sukcesem wizerunkowym. IG musiało by być głupie aby tak nie zrobić a tak to tylko strzelają sobie w stope.
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
IG ma szeroki wachlarz tego co może w sprawie bonusów klasowych zrobić. Miejmy nadzieję, że zrobią coś ciekawego. Sam chciałbym by coś dodali w tej kwestii, coś zmienili, ulepszyli, gdyż większość (nie wszystkie) bonusy klasowe są po prostu zbyt słabe na obecne realia gry. Kiedyś może były to bonusy cokolwiek warte, jednak obecnie nie wytrzymują starcia z setami.

Zobaczyć chciałbym również nowe zadania klasowe, a także sety tylko dla wybraych klas postaci z tychże zadań (oczywiście niemożliwe do sprzedaży).

W rzemiośle mogliby dodać dodatkowe przepisy, mogliby zrobić tak samo jak z przepisami których później produkt końcowy wymieniamy na broń pojedynkową, stworzyć fortówkę, drugą broń pojedynkową, zaprzęg, ciuchy, inymi słowy mogliby nam dać kolejne kilkanaście przepisów ;)

Ogółem wszystko rozbija się o to co napisał @speedy911

Muszę przyznać Ci rację, dawno już nie widziałem na Weście jakiejś naprawdę wymagającej linii zadań do zrobienia. Gram na Nawaho dokładnie rok i już nie mam nic do roboty, bo wszystkie zadania mam zaliczone, wymaksowałem rzemiosło, mam praktycznie wszystkie ciuchy ze wszystkich eventów... kurna nudno się robi :/

Czy jest możliwość przełączenia poziomu trudności w tej grze? Bo chyba gram na poziomi easy :(


Zostały mi de facto do zrobienia osiągnięcia z budowania i przygód, a także karty kolekcjonerskie z cyrku. Ale ani budowania ani przygód nie chce mi się robić z prostej przyczyny: jest to dla mnie zbyt nudne. Jeśli IG zmieniłaby mechanikę budowania i byłaby to de facto zwykła praca z wynagrodzeniem i dropem (przy oczywiście równoczesnym spadku doświadczenia za nie) to pewnie bym się pokusił o to. A przygody? Po prostu jakoś mi ta rozgrywka nie pasuje. Grałem jedynie na samym początku, a obecnie gram tylko jeśli wymaga tego zadanie. Ach zadania, tutaj też IG ma szerokie pole do popisu, gdyż zgadzam się z tym co speedy napisał. W grze de facto nie ma trudnych wymagających zadań. Mało tego, jest mało zadań na poziom 100+, obecnie większość z nich jest robiona tak do poziomu 80-tego. Gdzie umówmy się, większość aktywnych graczy ma ten maksymalny poziom... ach maksymalny poziom, kolejna sprawa. Ludzie chcą kolejnych wyzwań, a tym wyzwaniem na pewno nie jest zadanie, które zrobi się w 2-3 dni. Jeśli wejdą nowe, trudne zadania, nie nie takie które robi się w tydzień, bo to też szybko, a powiedzmy miesiąc (rzecz jasna z odpowiednio wysokimi nagrodami), to będzie to jakieś wyzwanie, sądzę jednak, że warto byłoby odblokować kolejne poziomy, już nawet nie trzeba przy tym kolejnych ciuchów sklepowych, niech IG ma mniej roboty z odblokowaniem kolejnych poziomów, bo nie trzeba nam kolejnych ciuchów w sklepach, choć wewnętrzny kolelcjoner chciałby ;)

A co do zadań to masa tematów jest nietknięta, nawet jako historyk, który na zajęciach na uczelni nie miał w ogóle tkniętego okresu dzikiego zachodu, a w podręcznikach do danego okresu było tego niewiele, to widzę jakie pole do popisu ma IG: życiorysy wielu rewolwerowców, jak Billy Kid, Wyatt Earp. Wiele konfliktów jak: wojny z indianami dla przykładu little big horn, wojna króla Filipa (można wygooglować, sam znalazłem podczas nudów w bibliotece uczelnianej czytajac na portalu zajmującym się szeroko pojętymi militariami), liźnięta w praktyce jest wojna o niepodlgegłość poprzez zadanie West Point, można dodać resztę.

Niby Dziki Zachód to krótki i zamknięty okres, ale można oj można jeszcze coś w nim znaleźć.

Oczywiście my jako członkowie Teamów możemy szefowi Westa podpowiadać, dawać pomysły, co sam wielokrotnie robiłem, czasami jednak reaserch (ach, piękne angielskie słowo) jest dość czasochłonny ;)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser33446

Gość
Gość
1. Zapomniałem o tym napisać w poprzednim poście ale Inno zmieniło trochę swój model biznesowy i teraz zarabia głównie na setach z wyprzedaży i eventach,a premium postaci jest już łatwo dostępne nawet dla darmowych graczy(medale na eventach, bryłki za logowania). To sprawia, że niezbalansowanie bonusów klasowych jest jeszcze bardziej bolesne (50% taktyki zamiast 25).
2. Bardziej niż utrudnienie zadań przydałoby się zróżnicowanie ich. Utrudnienia polegające na dołożeniu godzin pracy jeszcze bardziej demotywuje graczy niż łatwe zadania. Ostatnio w każdym nowym zadaniu jest eksploracja kontynentu,czyli praca której robienie jest zupełnie nieopłacalne na starszych światach.
3. Jeśli chodzi o wartość edukacyjną gry to moim zdaniem jest ok. Dodawanych jest tyle zestawów postaci historycznych, że nawet studiując historię mogłem dowiedzieć się czegoś nowego.
 

DeletedUser33505

Gość
Gość
1. Zapomniałem o tym napisać w poprzednim poście ale Inno zmieniło trochę swój model biznesowy i teraz zarabia głównie na setach z wyprzedaży i eventach,a premium postaci jest już łatwo dostępne nawet dla darmowych graczy(medale na eventach, bryłki za logowania). To sprawia, że niezbalansowanie bonusów klasowych jest jeszcze bardziej bolesne (50% taktyki zamiast 25).
2. Bardziej niż utrudnienie zadań przydałoby się zróżnicowanie ich. Utrudnienia polegające na dołożeniu godzin pracy jeszcze bardziej demotywuje graczy niż łatwe zadania. Ostatnio w każdym nowym zadaniu jest eksploracja kontynentu,czyli praca której robienie jest zupełnie nieopłacalne na starszych światach.
3. Jeśli chodzi o wartość edukacyjną gry to moim zdaniem jest ok. Dodawanych jest tyle zestawów postaci historycznych, że nawet studiując historię mogłem dowiedzieć się czegoś nowego.
z tymi setami to bym się tak średnio zgodził bo jakiś anonimowy farmer bimbrownik czy inny kaznodzieja ma set obok takiego waszyngtona zapaty czy innego hookera
punkt pierwszy odnosi się do tego o czym pisaliśmy wcześniej - o dostosowaniu gry do dzisiejszych realiów.
zaś drugi punkt jest w sumie bezsensowny moim zdaniem. bo nam chodziło prędzej o coś w stylu zadań bardziej zróżnicowanych w sensie nie jakieś inne pracki tylko więcej zadań dajmy na to związanych z fortami ( bo w sumie oprócz jednej serii którą już każdy zrobił i może jakiegoś jednego zadania w nowej serii to tego nie ma) pvp (którego też w zadaniach prawie nie ma)
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Jeśli chodzi o zadania wolę żeby były trudne i czasochłonne czyli powiedzmy jedno zadanie gdzie trzeba zrobić 100h danej pracy/prac. Wolę już to niż "10 razy wypasanie jagniąt" a sam cały quest kończy się po paru dniach, dosłownie paru dniach.
 
Wiadomo, zadań ze spaniem chyba nikt nie lubi, ale takie sztuczne przedłużanie zadań tym, że trzeba dziesiątki czy setki godzin pracować też mi się nie podoba. Można by spróbować dać takie wymagania w zadaniach, żeby trzeba było robić reski, żeby je wykonać np. mieć z 1200 pływania z bonusem (700-800 się pewnie z ciuchów wyciągnie), a w kolejnym zadaniu znajomość zwierząt, albo mieć odpowiednio dużo pp w danej pracy żeby coś wypadło (na tyle dużo, żeby z samych ciuchów się nie dało).
 

DeletedUser33505

Gość
Gość
Wiadomo, zadań ze spaniem chyba nikt nie lubi, ale takie sztuczne przedłużanie zadań tym, że trzeba dziesiątki czy setki godzin pracować też mi się nie podoba. Można by spróbować dać takie wymagania w zadaniach, żeby trzeba było robić reski, żeby je wykonać np. mieć z 1200 pływania z bonusem (700-800 się pewnie z ciuchów wyciągnie), a w kolejnym zadaniu znajomość zwierząt, albo mieć odpowiednio dużo pp w danej pracy żeby coś wypadło (na tyle dużo, żeby z samych ciuchów się nie dało).
ale z drugiej strony jakby się miało robić reskill na coś i wydawać bryłki/kase tylko temu bo zadanie tego wymaga to lekka przesada. moim zdaniem trzeba by dodać jakąś nową mechanike (dajmy na to jakąś plantacje która generuje dajmy na to 10 losowych produktów dziennie lub nowe mechaniki na fortach jak np przygotowania do ataku lub inne zmiany) i zrobić jakieś nowe zadanie które by z tą mechaniką zaznajamiało i dawało jakieś wymierne korzyści z zrobienia.
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Wiadomo, zadań ze spaniem chyba nikt nie lubi, ale takie sztuczne przedłużanie zadań tym, że trzeba dziesiątki czy setki godzin pracować też mi się nie podoba. Można by spróbować dać takie wymagania w zadaniach, żeby trzeba było robić reski, żeby je wykonać np. mieć z 1200 pływania z bonusem (700-800 się pewnie z ciuchów wyciągnie), a w kolejnym zadaniu znajomość zwierząt, albo mieć odpowiednio dużo pp w danej pracy żeby coś wypadło (na tyle dużo, żeby z samych ciuchów się nie dało).
Jeśli daliby odpowiednie nagrody? Za powiedzmy 10h loży, 10h rezerwatu, 10h papryk, ... w sumie 10 prac po 10h ze środka mapy dać powiedzmy 500k expa, do tego jakiś hajs i powiedzmy jakieś medale premki (to tylko przykładowe nagrody) to z chęcią bym takie zadania robił.


ale z drugiej strony jakby się miało robić reskill na coś i wydawać bryłki/kase tylko temu bo zadanie tego wymaga to lekka przesada. moim zdaniem trzeba by dodać jakąś nową mechanike (dajmy na to jakąś plantacje która generuje dajmy na to 10 losowych produktów dziennie lub nowe mechaniki na fortach jak np przygotowania do ataku lub inne zmiany) i zrobić jakieś nowe zadanie które by z tą mechaniką zaznajamiało i dawało jakieś wymierne korzyści z zrobienia.

https://forum.the-west.pl/index.php?threads/ranczo.62414/
 

DeletedUser33692

Gość
Gość
Jeśli daliby odpowiednie nagrody? Za powiedzmy 10h loży, 10h rezerwatu, 10h papryk, ... w sumie 10 prac po 10h ze środka mapy dać powiedzmy 500k expa, do tego jakiś hajs i powiedzmy jakieś medale premki (to tylko przykładowe nagrody) to z chęcią bym takie zadania robił.
to dosc ciekawy pomysl
Z prostej przyczyny? Wymaga wytrwałości w jego realizacji tu nie chodzi o klikanie po 15 sekund, ale o grę co się już gra od lat i nie każdy się spina na wbijani samego ekspat, ostatnie zadania nowe są prymitywne, a nawet jeśli wymagają myślenia to i tak mamy wcześniej poradnik Wojcieszego? Dziękujemy Wojtku za znajomość zadań, ale czasami każdy woli pomyśleć, zanim coś się pojawi na półkach marketu to nie hodowla debili z poradnikami.
gra jest fajna jesli sie ma jakies wyzwania
 
Status
Zamknięty.
Do góry