Jeżeli list z 2015 roku zawiera w treści bardzo pozytywny dla wszystkich graczy przekaz, zaś za słowami nie idą czyny to chyba coś tu jest nie tak :/
Jeżeli od czterech lat nic się nie zmieniło, to tak jak napisałam, albo IG uznało, że zmian nie opłaca im się wprowadzić lub występują przeszkody techniczne uniemożliwiające ich wprowadzenie albo zmiany czekają na "odpowiedni czas" i prace idą bardzo powoli.
Jak jest naprawdę, można się jedynie domyślać lub przestać się domyślać i, tak jak napisałeś, wysłać zapytanie w tej sprawie do IG. Nie ma niestety gwarancji, że zostanie udzielona odpowiedź ani czy cokolwiek z tej odpowiedzi wyniknie, ale lepsze to niż samo narzekanie i nic nie robienie.
Zgodzę się też z tym, że takie zapytanie powinien wysyłać CM, a nie gracze, ale nawet wtedy nie ma gwarancji, że CM uzyska wyczerpującą odpowiedź oraz że wszystkie szczegóły będzie mogła później przekazać Wam.
Lenka na pytanie, czy przekazała Wasze ostatnie skargi wyżej, odpowiedziała twierdząco. Czy naprawdę zostały wysłane, można wierzyć jedynie na słowo. Nie ma żadnego dowodu i z tego co tutaj przeczytałam, wnioskuję że o to się głównie rozchodzi, o to że ani Wy (ani również my) nie mamy namacalnego dowodu, jakie informacje płyną od naszego CM do LCM i co dalej IG z tymi informacjami robi.
Ja również jestem ciekawa jak to wygląda, jak również jestem ciekawa tego, jakie informacje idą od innych narodowości, czy pomysły/skargi/prośby pokrywają się z naszymi, czy też są zupełnie inne. Wielokrotnie było mówione, że coś weszło, bo gracze z innych marketów tego chcieli albo że coś nie weszło, bo za mało graczy tego chciało, ale którzy gracze konkretnie chcieli, tego nie wie nawet CM. Wiem jednak, że moja ciekawość nie zostanie zaspokojona.
W każdej firmie główne decyzje podejmuje zarząd, który zbiera się co jakiś czas na zamkniętych posiedzeniach. Przebieg tego posiedzenia nie jest publiczny. Pozostali pracownicy zostają poinformowani tylko o podjętych decyzjach, a nie o całym przebiegu posiedzenia. Do tego można porównać sytuację z Waszymi prośbami o migrację, pomysłami itd. CM każdej wersji westa jest informowany tylko o ostatecznych decyzjach jakie zapadną, a następnie o tym informuje podległych mu pracowników, czyli TWT, a dalej klientów, czyli graczy.
W związku z powyższym, naprawdę rozumiem, że chcielibyście uzyskać konkretną odpowiedź, dlaczego w grze nie zachodzą duże zmiany, dlaczego nie ma migracji itd., ale nie są to informacje, których udziela się klientom.
W takiej sytuacji można:
- jako niezadowoleni klienci, napisać list do osób decyzyjnych, czekać na odpowiedź i liczyć, że to coś da,
- poczekać na zapowiadane przez Lenkę spotkanie w lipcu, zadać jej wtedy te wszystkie pytania, które tutaj padają, a na które nie ma obecnie czasu odpowiedzieć, w szczególności zadać pytanie o upublicznienie odpowiedzi od IG na ostatnie wydarzenia,
- pogodzić się z zaistniałą sytuacją.