Waluta eventowa za wykonywanie zadań

Dyskusja w 'Propozycje odnośnie gry' rozpoczęta przez użytkownika speedy911, 4. Paź 2018.

Poleć tę stronę

?

Czy chcesz otrzymywać walutę eventową także za wykonanie zadania (z saloonu, powtarzalne itp.)

1. TAK

14 głos(ów)
    63,6%
  2. NIE

8 głos(ów)
    36,4%
  3. Nie wiem, nie znam się, niech ktoś zadecyduje za mnie

0 głos(ów)
    0,0%
  1. speedy911

speedy911

Docenione treści:
    7
    Witam, mam nową propozycje na czas eventów.

Obecnie dostajemy precle za wykonywanie różnych prac, pojedynki, kody, konkursy i Gali. Dodałbym do tej listy także zadania, które wykonujemy podczas gry. Ilość precli powiązałbym na sztywno z otrzymywanym doświadczeniem (jeżeli w zadaniu jest tylko kasa to trudno, nie ma precli :p).

Ilość otrzymywanych precli wynosiłaby 1% z uzyskanego w zadaniu doświadczenia, czyli jeżeli otrzymamy 100 expa, to jednocześnie zainkasujemy jednego precla (zadania, w których otrzymujemy mniej niż 100 expa będą wynagradzane 1 preclem).

Zmiana ta będzie ukłonem w stronę graczy, którzy grają w Westa dla zadań i ciekawych historii, a nie dla pojedynków i fortów.

2. fusek77

fusek77 Zespół The West

Docenione treści:
    77
    Ogółem podawałem taką propozycję co do dziennych zadań, bo w walentynki masz dwa zadania dzienne dające serca. Więc jeśli dodaliby zadania dzienne dające walutę eventową do każego eventu, albo jeśli do istniejących zadań dodadzą na okres eventu precle kwiaty etc. to jak najbadziej jestem za.

Lord Mateo98 lubi to.
  3. Vbanks

Vbanks Blada Twarz

Docenione treści:
    1
    z jednej strony za, z drugiej strony, przesyt waluty eventowej doprowadzi do przesytu setów i rzeczy na targu, ktorych niekt nie sprzeda (moze sie mylę i jeszcze nie znam do końca ekonomi gry), ale boję się, że gdy produktów i waluty jest nagle dwa razy wiecej , a kupujących i sprzedających nie przybywa, to powstaje przerost podaży nad popytem.

4. * A *

* A *

Docenione treści:
    14