Warunki naturalne, strefy klimatyczne

Dyskusja w 'Propozycje odnośnie gry' rozpoczęta przez użytkownika Kaktus, 14. Kwi 2019.

Poleć tę stronę

?

Jestem na:

  1. TAK

    10 głos(ów)
    47,6%
  2. NIE

    11 głos(ów)
    52,4%
  1. Kaktus

    Kaktus Blada Twarz

    Dołączył:
    1. Kwi 2019
    Wiadomości:
    14
    Docenione treści:
    8
    Proponuję aby hrabstwa na mapie gry były podzielone pod względem warunków klimatycznych na następujące rodzaje: równiny, mokradła, góry, preria i lasy.
    Strefy klimatyczne wpływają na szybkość poruszania się, niebezpieczeństwo pracy, wydajność pracy.
    Prace
    Każda praca ma swój region, w którym zarobek jest nieco większy niż gdzie indziej:
    Równiny: prace związane z uprawą i zbieraniem roślin rolniczych
    Mokradła: prace związane z połowem i wodą
    Preria: prace związane z końmi, ochroną powozów pocztowych i osadników
    Góry: prace związane z wydobyciem i górnictwem
    Lasy: prace związane z wycinką drzew, zbieraniem jagód
    Ubrania i poziom przystosowania
    Ubrania mogą mieć bonusy, które uaktywniają się tylko gdy wykonujemy jakąś akcję w danym obszarze. Ponadto gracz ma dla każdego regionu wskaźnik przystosowania. Jeśli jakiś przedmiot jest przeznaczony dla danego klimatu, to gracz dostaje 10% przystosowania. Im większy poziom przystosowania tym mniejsze ryzyko zranienia w pracy, większa szansa na znalezienie produktu. Gracz może mieć od 0% do 100% przystosowania do pracy w danym klimacie.
    Poziom przystosowania można zwiększyć korzystając z przedmiotów produkowanych przez rzemieślników. Rymarz może zrobić coś, by ułatwić jazdę konną po prerii, znachor jakieś zioła, by nie zachorować na bagnach, kowal narzędzia do wspinaczki, a kucharz posiłek, który doda nam sił podczas długiej pracy w lesie.
    Mapa_TW.png przedmiot_TW.png
     
  2. Maqbain

    Maqbain

    Dołączył:
    4. Mar 2019
    Wiadomości:
    46
    Docenione treści:
    14
    Jestem przeciwny, bo niby jak to ma wyglądać, że będziemy podróżować zamiast pracować ? Z jednego końca mapy na drugi, żeby zaliczyć pracę, bo w moim sektorze nie ma ryb albo kukurydzy ?
     
  3. Kaktus

    Kaktus Blada Twarz

    Dołączył:
    1. Kwi 2019
    Wiadomości:
    14
    Docenione treści:
    8
    Prace są tam, gdzie były, ale w odpowiednich regionach dają 10-20% większy zysk. Jak robisz pracę ot tak do zadania to nie ma to żadnego znaczenia, a jak masz miasto w centrum, to i tak wszędzie dotrzesz w 15 minut.
     
  4. Maqbain

    Maqbain

    Dołączył:
    4. Mar 2019
    Wiadomości:
    46
    Docenione treści:
    14
    No to odpowiedz sobie, gdzie 99% graczy będzie zakładać miasta ;) Po za tym masz złote i srebrne prace, które dają takie dodatkowe bonusy, więc ten pomysł nic nowego nie wnosi, jedynie inaczej to prezentuje.
     
  5. Kaktus

    Kaktus Blada Twarz

    Dołączył:
    1. Kwi 2019
    Wiadomości:
    14
    Docenione treści:
    8
    Oprócz prac są jeszcze forty i pojedynki, do których można zrobić sety z bonusami regionalnymi. Gracze zakładają miasta i tak obok siebie, więc nie rozumiem w czym problem.
     
  6. Maqbain

    Maqbain

    Dołączył:
    4. Mar 2019
    Wiadomości:
    46
    Docenione treści:
    14
    1.) Złote i srebrne prace obecnie w grze.
    • złote prace – 100% więcej doświadczenia i zarobków
    • srebrne prace – 50 % więcej doświadczenia i zarobków
    2.) Ryzyko zranienia się w pracy zależy od Twoich punktów pracy i tak jest obecnie w grze.

    3.) Punkty pracy (i nie tylko) można zwiększyć za pomocą różnych buffów dostępnych w grze, które już są.

    4.) Każdy z zawodów obecnie wykonuje różne rzeczy, bez których pozostałe nie mogą się obyć.

    Więc wytłumacz mi, po co chcesz zmieniać coś co już jest w grze i działa ?
     
  7. speedy911

    speedy911

    Dołączył:
    30. Cze 2009
    Wiadomości:
    114
    Docenione treści:
    18
    Ta propozycja jest tak durna, idiotyczna i beznadziejna, że przebija na głowę wszystkie poprzednie, nawet najbardziej irracjonalne i niedorzeczne pomysły zaproponowane tutaj przez innych graczy...

    PS: oczywiście jestem na TAK :D
     
    Maqbain lubi to.
  8. viksonZ

    viksonZ

    Dołączył:
    26. Lis 2011
    Wiadomości:
    1.206
    Docenione treści:
    99
    na NIE... ale plus za chęci
     
    Maqbain lubi to.