DeletedUser
Gość
Gość
Obecnie niebezpieczne prace są niebezpieczne tylko gdy mamy w niej 1 lub kilka punktów pracy.
Wystarczy chociaż odrobinę zainwestować w daną pracę, by była równie "niebezpieczna" co praca w polu czy pilnowanie świń!
Proponuję wprowadzenie minimalnego progu obrażeń przy wypadku dla niebezpiecznych prac.
(jeśli zdarzy się wypadek zada co najmniej określoną ilość obrażeń)
Przykłady z życia:
Choćbym nie wiem jakim świetnym był myśliwym, może mi się zdarzyć poważny wypadek przy polowaniu na grizzly/pumę/grzechotniki.
To samo dotyczy napadów: czy można być tak świetnym rabusiem, by uodpornić się na kule strażników??
Czy transportując amunicję mogę być 100% pewny, że nic nie wybuchnie? Może mnie spotkać "małe, niegroźne BOOM"?
Przykłady zastosowania w grze:
Polowanie na grizzly: minimum 250 obrażeń
Polowanie na pumy: minimum 100 obrażeń
Polowanie na grzechotniki: minimum 175 obrażeń
Napad na pociąg: minimum 275 obrażeń
Napad na powóz pocztowy: minimum 150 obrażeń
itd itp
Po co to?
Obecnie wypadki w pracy mają marginalny, prawie zerowy wpływ na grę.
Dzięki takiej zmianie trzeba się będzie bardziej pilnować, szczególnie gdy postać będzie ranna.
Wystarczy chociaż odrobinę zainwestować w daną pracę, by była równie "niebezpieczna" co praca w polu czy pilnowanie świń!
Proponuję wprowadzenie minimalnego progu obrażeń przy wypadku dla niebezpiecznych prac.
(jeśli zdarzy się wypadek zada co najmniej określoną ilość obrażeń)
Przykłady z życia:
Choćbym nie wiem jakim świetnym był myśliwym, może mi się zdarzyć poważny wypadek przy polowaniu na grizzly/pumę/grzechotniki.
To samo dotyczy napadów: czy można być tak świetnym rabusiem, by uodpornić się na kule strażników??
Czy transportując amunicję mogę być 100% pewny, że nic nie wybuchnie? Może mnie spotkać "małe, niegroźne BOOM"?
Przykłady zastosowania w grze:
Polowanie na grizzly: minimum 250 obrażeń
Polowanie na pumy: minimum 100 obrażeń
Polowanie na grzechotniki: minimum 175 obrażeń
Napad na pociąg: minimum 275 obrażeń
Napad na powóz pocztowy: minimum 150 obrażeń
itd itp
Po co to?
Obecnie wypadki w pracy mają marginalny, prawie zerowy wpływ na grę.
Dzięki takiej zmianie trzeba się będzie bardziej pilnować, szczególnie gdy postać będzie ranna.