Wywiady z ludźmi pracujacymi nad The West 2.0

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser1170
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser1170

Gość
Gość
Thorsten, Product Manager

Przedstaw się, czym dokładnie się zajmujesz?
Cześć, jestem Thorsten, pracuję jako Product Manager przy The Weście. Oznacza to, że jestem odpowiedzialny za planowanie, limity czasowe, decyduję które opcje zostaną wprowadzone do gry, a które nie. Ogólnie zajmuję się teamem developerów, aby mógł pracować efektywnie.

Pracowałeś na tym stanowisku od początku?
Nie, zaczynałem jako Community Manager niemieckiej wersji TW i zostałem awansowany do tego stanowiska po roku. Dlatego właśnie moja przeszłość związana jest z bardzo przyjazną społecznością, a nie z biznesem.

Ilu ludzi pracuje nad wersją 2.0?
Dwóch grafików, dwóch designerów, 7 programistów i ekipa administrująca jak Product Manager lub Community Managerzy.

Kiedy zdecydowałeś, co będzie głównym celem wersji 2.0?
Już od dawna planowaliśmy narysowanie nowej mapy, powiedziałbym nawet że od około dwóch lat, ale było tyle innych ważnych rzeczy do zrobienia wcześniej, że odraczaliśmy ciągle tak wielkie zadanie jak redesign mapy. Ostatecznie pod koniec zeszłego roku definitywnie zdecydowaliśmy, że stworzymy wersję 2.0 Westa w 2012 roku. Potem zaczęliśmy planować, co powinniśmy w niej zawrzeć - nową mapę, nowy design ekranu i nowe rozmieszczenie miast. Nowy system prac i inne zmiany, które robimy dla przyciągnięcia nowych graczy zaplanowaliśmy wczesną wiosną tego roku. Na początku, West 2.0 był głównie zmianą graficzną, ale teraz jesteśmy dumni z tego, że udało nam się zająć różnymi starszymi problemami, w tym tutorialem. Celem wersji 2.0 jest sprawienie, że gra będzie przystępniejsza dla nowych graczy i jednocześnie nie straciła głębi.

Możesz nam zdradzić, czym chcecie się zająć później?