Zabieranie energii za pojedynek, którego nie było, możliwość ucieczki przed pojedynki

  • Rozpoczynający wątek aaa123
  • Data rozpoczęcia

?

  • 1: tak; 2: tak

    Głosy: 12 48,0%
  • 1: nie; 2: tak;

    Głosy: 1 4,0%
  • 1: tak; 2: nie;

    Głosy: 9 36,0%
  • 1: nie; 2: nie;

    Głosy: 3 12,0%

  • W sumie głosujących
    25
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
1. Proponuję, aby nie zabierało energii za pojedynek, który się nie odbył. Często jest tak, że się kogoś atakuje, a tu w raporcie (u mnie prawie 50% przypadków):
Gracz znajduje się w chronionym hotelu!
Czym nasza postać się tak zmęczyła?


2. Proponuję, aby nie można było wejść do hotelu w trakcie pojedynku (10 minut). Jeśli agresor idzie 5 minut, to w ciągu tych 5 minut obrońca może się jeszcze schować.



PS: na końcu tytułu tematu trzeba dopisać "em" - po prostu nie mogłem wstawić więcej znaków.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Taka zmiana bardzo by się przydała bo to mnie czasami wkurza...
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
mnie też a na dzikim zachodzi ludzie mieli swój honor i nie chowali się w hotelach:mad:
 

DeletedUser

Gość
Gość
Też tak raz miałem, trochę sie zdenerwowałem ale taka zmiana bardzo by sie sprzydała :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
przydało by sie bo tchórze się schowają w hotelu a mój ludzik się męczy za nic :(
 

DeletedUser182

Gość
Gość
1. tak, 2 nie

Owszem, zabieranie EN za pojedynek, który się nie odbył jest IMHO bardzo nie fair, zwłaszcza jak ktoś sobie zleci 4 pojedynki i odejdzie od komputera. Czasami można stracić EN za te 4 pojedynki.

Blokowanie możliwości pójścia spać, nie, niech nie odbiera EN za pojedynek, który się nie odbył i będzie OK. Zblokowanie możliwości pójścia spać jak inny gracz ma włączone odliczanie, nawet 5, czy mniej minut może spowodować przy masowym ataku (a takie mamy często), zablokowanie postaci atakowanej praktycznie do zera, czyli do omdlenia. Niech idzie spać jak zdąży, ale niech atakujący nie traci EN za to.

Pomysł @1 bardzo sensowny jak dla mnie !
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ale wtedy niech mu zżera motywację – w końcu nawiał i ma doła. :-D
Poza tym niech zrobią w końcu walkę remisową bo już kilka razy przegrałem a w pojedynku nie padł, żaden strzał.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jak ktoś chce zaatakować to najlepiej nawiać do hotelu :D

Ale jestem na tak
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jak czytam ten wątek i niektóre wypowiedzi to dosłownie jak płaczące dzieci.

Wszędzie jest problem tylko nie z tym Zawadiaką co atakuje, czyli trzeba wszystko wywrócić do góry nogami, bo Boby i Poszukiwacze mogą im uciec :p

1. Ablo jest to bug, albo ma tak być (bo istnieje już bardzo długo). Czym się zmęczył? Tym, że szedł 6min, 2h lub 8h i tylko tym. Może za dużo się rozglądał jak wszedł do miasta? Za dużo gonił po nim?

Rozwiązanie jest proste:
Najpierw idź do tego miasta, a potem jak w nim jesteś to atakuj, a nie miej pretensji, że ktoś gra i idzie spać w czasie, w którym Ty sobie zaplanowałeś na niego atak.
Może dostał telegram, bo go życzliwy ostrzegł, że jest na niego planowany zamach i się ukrył?

Zgłoś to do supportu. Jak stwierdzą, że to bug to temat jest niepotrzebny.

2. Mylisz czas pojedynku, który trwa 0,01s na serwerze z czasem dotarcia do miasta. Pomysł bez sensu, a jak atakujący idzie 8h to ja mam na niego czekać i nie mogę nic zrobić bo jestem zablokowany? Sam się postaw w sytuacji obrońcy. To jest bez sensu nawet dla Zawadiaków. Nie można wpływać na wolną wolę innego gracza przez działania innego.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Sam się postaw w sytuacji obrońcy.
Ja bym nie chciał się chować do hotelu. Niestety, dzieci płaczące, że ich ktoś atakuje wolą się schować. A jak ich ktoś pobije, to od razu kilkają "usuń konto" or sthlt.


Zgłoś to do supportu. Jak stwierdzą, że to bug to temat jest niepotrzebny.
To już robiłem przed założeniem tematu. To celowe działanie Niemców.

Najpierw idź do tego miasta, a potem jak w nim jesteś to atakuj
A co to za różnica, czy od wydania polecenia mija 10:00, czy 10:48? Żadna.

bo go życzliwy ostrzegł, że jest na niego planowany zamach i się ukrył?
Ja sam nie planuję ataków, po prostu atakuję wszystkich, co mają wysoki lvl, więc skąd ktoś inny ma o tym wiedzieć?

ktoś gra i idzie spać w czasie, w którym Ty sobie zaplanowałeś na niego atak.
1. Nie planuję. 2. Całe miasto od razu idzie spać, cóż za fatalny zbieg okoliczności...

Tym, że szedł 6min, 2h lub 8h i tylko tym. Może za dużo się rozglądał jak wszedł do miasta? Za dużo gonił po nim?
1. Jak idzie do pracy, to się nie męczy. 2. W pracy mógł się za dużo rozglądać za przedmiotami. 3. Czyli gonienie == gonienie + pojedynek gdzie pojedynek !== 0 && gonienie !== 0?


Wszędzie jest problem tylko nie z tym Zawadiaką co atakuje, czyli trzeba wszystko wywrócić do góry nogami, bo Boby i Poszukiwacze mogą im uciec :p
Jako poszukiwacz atakuję zawadiaków i z nimi wygrywam, więc nie wiem, w czym problem.

jak atakujący idzie 8h to ja mam na niego czekać i nie mogę nic zrobić bo jestem zablokowany?
Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Przecież pisałem, że w trakcie pojedynku nie można zwiać. Jeśli ktoś idzie np. 5 minut, to w tym czasie można jeszcze uciec. Obecne w rzeczywistości wyglądałoby to tak:
strzelasz, obrywasz, strzelasz, obrywasz, zwiewasz w trakcie pojedynku. Zwykły walkower.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Temat Zamykam do czasu odpowiedzi strony niemieckiej
 
Status
Zamknięty.
Do góry