Zadania-przemyślenia

Status
Zamknięty.
Chciałbym zaproponować zmianę związaną z zadaniami oraz wyrazić swoją opinię na ich temat, ponieważ nie podoba mi się ich system oraz nagrody.Po pierwsze dlaczego misje mają określoną datę i można je zrobić tylko raz w odpowiednim czasie i nigdy więcej np jak "westernowy piątek" lub "polowanie na dynie".Jeżeli czekasz pare miesięcy i masz produkty do danej misji a okazuje się, że zadanie było dostępne tylko w 2017 roku to czuje się trochę pokrzywdzony bo skąd mógłbym to wiedzieć.(Robie zadanka na umarłym serwerze z nudów i chciałbym mieć je wszystkie ale no cóż :) )Dajcie graczom możliwość zrobienia WSZYSTKICH zadań dostępnych w grze w dowolnym czasie.Druga rzecz to nagrody, które na dzisiejsze standardy dają nam tyle, że nawet ich nie zauważymy, bo exp i kasa jest tyle warta co 4 pracki na środku po 15s a jedyne konkrety to misje z umkami, które akurat coś znaczą, ale reszta zadań to totalna kpina.(wyjątek misja lucilli, bo dostajemy z niej bardzo dobry itemek "lasso lucilli")W skrócie misje zajmują mase czasu i wymagają niewielką ilość produktów, ale są po prostu nic nie warte i nie warto ich robić.Nagrody z misji to powinny być nie setki $ a przynajmniej tysiące lub dziesiątki tysięcy $,dodanie więcej obligacji,wspomagaczy fortowych czy pojedynkowych oraz powinniśmy dostawać adekwatną ilość pkt doświadczenia do czasu, który włożyliśmy w daną serię zadań.Trzecia rzecz to nowe misje.Dlaczego tak rzadko są dodawane?Dlaczego nagrody nie są adekwatne do dzisiejszych standardów?Dlaczego są po prostu krótkie?@Lenka222 czy to prawda, że masz jakiś wkład przy robieniu zadań?Czy mogłabyś wpłynąć na takie, detale które opisałem powyżej?Ogólnie kończąc ten wywód czy tam ból D chciałbym, aby chociaż jedna z propozycji, które mamy na tym forum została dodana, bo na razie to nie ma nic i czuję się jakbyśmy pisali sami do siebie.....
 
1. Zadania dostępne tylko w danym roku > też nie widzę problemu żeby przekształcić je w zadania powtarzalne
2. Stare zadania ze słabymi nagrodami > niech już lepiej w tych starych zadaniach nic nie grzebią, bo wiadomo jak się to skończy
3. Nowe zadania powinny być na tyle proste (szczególnie te okolicznościowe) żeby nawet słabsi gracze to ogarnęli, dodatkowo w ramach tego samego scenariusza, gra powinna wprowadzać wątki poboczne, czyli coś dużo trudniejszego, co będzie skierowane dla weteranów. Oczywiście wątki poboczne będą lepiej opłacane pod względem kasy, expa i fantów.
 
To ma być luźny temat do dyskusji czy propozycja zmian w grze? Jeśli propozycja, to brakuje ankiety ;)

"Westernowy piątek" nie jest linią jednorazową. Jeśli nie ukończyłeś jej w zeszłym roku, to będziesz miał okazję zrobić to w tym.
Jeśli chodzi o "Polowanie na dynie", to popieram. Event był co prawda jednorazowy, ale w wielu takich minieventach, nie było ograniczenia czasowego na linie zadań, więc i tutaj można by je zlikwidować.
Co do nagród, też się zgadzam. Obecne linie zadań są zbyt proste i dają znikomy exp. Dostosowane są głównie do graczy z małymi lvl, a przydałoby się coś dla weteranów z odpowiednio wyższymi nagrodami i wymagającymi zadaniami.
Czy takie zadania zostaną wprowadzone, ciężko powiedzieć. Polska jest jednym z wielu marketów. Gdy w jednej z rozmów z LCMem poruszyłam ten wątek, dostałam w odpowiedzi, że od innych marketów przychodzą wiadomości zwrotne, że zadania są za trudne... Tworząc serie, bierze się pod uwagę wszystkie opinie. Nigdy nie zadowoli się wszystkich.
 
przychodzą wiadomości zwrotne, że zadania są za trudne... Tworząc serie, bierze się pod uwagę wszystkie opinie. Nigdy nie zadowoli się wszystkich.
Jak za trudne? Ja w półtora roku wykonałem wszystkie zadania i każde kolejne nowe zadanie to jest do zrobienia w max 2-3 dni i znowu miesiąc bez zadań, aż do kolejnego eventu :/
 
Gra aby się rozwijała powinna być rozbudowywana pod graczy którym się cokolwiek chce, a nie pod marudy które narzekają na trudność która jest śmieszna. Wg mnie tłumaczenie idiotyczne.
 
Status
Zamknięty.