DeletedUser
Gość
Gość
W grze the-west możemy wysyłać wiadomości do kilku graczy wpisując ich nicki po znaku ";" ale to wiemy
jednak jeżeli jeden z nicków przekręcimy to wywala nam na czerwono podany gracz nie został odnaleziony czy jakoś tak o ile w przypadku wysyłania wiadomości do 2-3-5 graczy to jest jeszcze znośne ale jako zaradcza sojuszu ja muszę wysyłać wiadomości do 300++ osób kiedy jakaś bitwa o fort jest wypowiadana i mnie jasna krew zalewa kiedy muszę siedzieć godzinę zęby sprawdzić komu z graczy sojuszu chciało się zakończyć grę
tak wiec proponuje aby wiadomość jeden z odbiorców nie został odnaleziony czy jak to szlo zamienić na :
"Nick_gracza nie został odnaleziony"
ewentualnie zostawić jak jest tylko żeby wiadomość wysyłała się nawet jeżeli kogoś system nie odnajdzie
+ pomysłu
-mniej nerwów przy wysyłaniu wiadomości grupowych
-mniejsze obciążenie serwerów(jak sprawdzam te 300 osób to jednak trochę to serwer obciąża)
- pomysłu
a bo ja wiem? nie wiem co tu mogło by być złego
jednak jeżeli jeden z nicków przekręcimy to wywala nam na czerwono podany gracz nie został odnaleziony czy jakoś tak o ile w przypadku wysyłania wiadomości do 2-3-5 graczy to jest jeszcze znośne ale jako zaradcza sojuszu ja muszę wysyłać wiadomości do 300++ osób kiedy jakaś bitwa o fort jest wypowiadana i mnie jasna krew zalewa kiedy muszę siedzieć godzinę zęby sprawdzić komu z graczy sojuszu chciało się zakończyć grę
tak wiec proponuje aby wiadomość jeden z odbiorców nie został odnaleziony czy jak to szlo zamienić na :
"Nick_gracza nie został odnaleziony"
ewentualnie zostawić jak jest tylko żeby wiadomość wysyłała się nawet jeżeli kogoś system nie odnajdzie
+ pomysłu
-mniej nerwów przy wysyłaniu wiadomości grupowych
-mniejsze obciążenie serwerów(jak sprawdzam te 300 osób to jednak trochę to serwer obciąża)
- pomysłu
a bo ja wiem? nie wiem co tu mogło by być złego