Zmiany fortowe - dyskusja

Status
Zamknięty.
Drodzy Gracze,

W tym temacie zachęcamy Was do dyskusji o nadchodzących zmianach fortowych. Proszę o Wasze opinie i oraz uwagi, które uważacie za istotne.
Więcej informacji o zmianach fortowych znajdzie tu: KLIK

Życzymy miłej zabawy,
Wasz The West Team
 
obrona bedzie miala przewage:
- atak straci przewage z sily(wytrzymalosci)
- obrona dostanie podwojny bonus od umocnien
- sety dostana remake'a wiec obrona na tym nie ucierpi

jak zmieniac to jedną rzecz, a te obie dadzą obroncom aż za duzo


obym sie mylil ;)
 

DeletedUser28193

Gość
Gość
Pierwsza moja reakcja na zmiany: 'Wpadamy ze skrajności w skrajność'.
Miało nie być przewagi ataku. Dostajemy... przewagę obrony. Jak to inaczej nazwać? Bonusy setów pozmieniane, bonusy umocnień podwojone. To faworyzuje obronę.
Jaki ppek wystoi na fladze z bonusem -40? To jest ciekawe pytanie. Nie liczyłem dokładnie bonusów tych nowych, może zmiana w wykładnikach to zrekompensuje.
Wchodzimy w erę, gdy dowódca ataku będzie musiał się nieźle natrudzić. Atak na baszty po skosie? Przy tej konfiguracji, bonusach umocnień, jest skazany na porażkę. Trzeba będzie kombinować. Dowódca obrony ma ogromny komfort w tej sytuacji. Idą między baszty? Pożremy ich bez schodzenia z baszt. Idą w górę? Po co blokować 9, 24, 23, jeśli i tak mamy bonusy z umocnień? Idą na flagę? Nie ustoją nawet dwoma/trzema ppkami.
Przejdźmy do setów. Na pewno zyskają sety, które mają dużo celu/uniku. Mam na myśli set szaunisów i skaru. W tej chwili stają się setami do wszystkiego. Obrony dadzą jak i ataku. Oczywiście, ktoś jak chce może bawić się bartami/daltonami. Lecz w ataku bart będzie rzadko unikał, a dalton rzadko trafiał (przy tych bonusach umocnień). Zwiadowca? Dla koksów w hp to optymalny set. Tylko czy tych bonusów nie będzie miał za mało?
Następne pytanie: jaki build teraz? Dla ppków sprawność (unik + chowanie), dla zawy zręczność (cel + pułapki)? Trzeba pokombinować. Zabrali nam unik i cel z pvp, dodali do fortów. I dobrze, będzie trochę ciekawiej na fortach teraz.
Na pewno trzeba pochwalić za modernizację boba. 25% bonusu do ataku/obrony sprawia, że można pokombinować z buildem. Taki bob, wyciągnie >150 ataku. Tylko nie wiadomo, w jakim stopniu te cyferki wpływają na grę :D

Tyle na początek. Oby tej aktualki nie wgrywali 10 razy jutro :D Tylko na naszych światach są wprowadzane zmiany, możemy czuć się wyróżnieni.
 

DeletedUser

Gość
Gość
sytuacja wiec wyglada tak, dobrze ze sa zmiany, brawo dla boba cos się dzieje, szkoda że nie wiedziałem przed nowym światem bo bym go wybrał, no ale cóż.

a teraz krytyka, krótko mówiąc atak nie będzię miał szans, mówiliście że do tej pory obrona było poszkodowana, sory ale w walce w wyrównanym składzie lvl i eq dla ataku i obrony, przy tej samej liczbie on, obrona jechała atak bez problemu, mały fort to raptem 8ludzi przewagi. W danmy momencie zabierajac wutrzymalosc zdjeliscie atakowi jakies 10 ataku i 10 obronym przy czym jak powiedział KSf obrona nic nie straciła. Więc chyba chcecie obrzydzić forty całkowicie ludzią, bo teraz może się okazać że obrona nawet z 70% off bedzię nie do objechania, weźcie takiego boba teraz z tymi bonami to na baszcie bedzię mógł stać i stać

ale za boba duży +
 

DeletedUser32415

Gość
Gość
Moje myśli:

* wcześniej:
-99% fortowców było full siła, więc atak miał przewagę na trawie i wchodząc na umocnienia, w momencie gdy przeciwnik je tracił. Ponadto atakujący za pomocą tego mieli większe szanse na obijanie przeciwników stojących na umocnieniach, niż w odwrotnym przypadku, gdy obrońcy są na trawie i biją atakujących na umocnieniach (zazwyczaj końcowa faza bitwy).

* teraz:
- atak traci swoją naturalną przewagę z wytrzymałości, dzięki czemu przełamanie pierwszej linii wroga będzie dużo trudniejsze niż dotychczas. Można rzec że nie będziemy się bić o drewniany fort tylko raczej próbować obijać zamek. Atakujący nie będzie już takim koksem jakim był.

Na swojej postaci na Jicarilla - pepek 136 lvl, różnica między atakowaniem a bronieniem (przy full hp) wynosiła mniej więcej 6/7 w bonusach. Taka różnica często robiła swoje :p . Na moje oko problem wyrównania ataku i obrony nie zostanie rozwiązany, tylko przewagę uzyskają obrońcy :>
 

DeletedUser

Gość
Gość
ale powaznie kiedy atak mial przewagę? jeśli na obronbie jest sporo on to 42 os może spokojnie objechać atak 50 os. Teraz Zajecię fortu będzię graniczyło z cudem, żołnierze full hp bedą jak wory treningowe, zamiast 70 uniku bedą mieć 30(przy farcie)

gdzie zaraz się okaże że na obrone nawet nie ma sensu wysyłać 42os a starczą 30

poważnie chyba trzeba zacząć samotnie przemierzać prerię

najgorsze jest to że żeby wprowadzić te zmiany zajeło im ile 3-4 lata? to następne zmiany za kolejne 3-4?
 

Wojcieszy

Papatki bobaski
Co to za zestawy? o_O

Wydaje mi się, że to sety imienne. Tutaj masz przykład
ihuzshjhopoheyuzgruzcmjdvuxluvmmndsmcnedwuextlgwfgwsgdozdyfvwomcdadmlrlcnxexoqsoyrfydgjzeooxsioksbwp

Jeśli zdobędziesz 5000000 punktów to dostajesz własny awatar i set
 

DeletedUser1404

Gość
Gość
spokojnie to tylko awaria

będą reperować z następną aktualizacją :oops:
 

DeletedUser32593

Gość
Gość
Przyszła pora robić się w jagody :eek: Przynajmniej zmienili bonusy setom.
 
Full hp było najlepsze. Nikomu nie trzeba było pupy chronić, a teraz będę musiał się przerobić w pvp bo to już nie będzie to samo :/
 

DeletedUser29607

Gość
Gość
Było dobrze, a zmieniacie - pytanie po co? Wystarczyło tylko boba ulepszyć...

Ten statek jutro zatonie.. :x
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Z punktu ekonomicznego poskutkuje to kolejną inflacją setów. Gracze z desperacją będą sprzedawać dotychczasowe, aby uciułać dolary na te, które będą premiowane po aktualizacji. Tak by wynikało z wnioskowania moich przedmówców w tym wątku.

Oczywiście wszystko wyjdzie w praniu, obawiam się jednak, że sporo osób od fortów po prostu odejdzie.
 
bardzo dobrze, ze wprowadzaja zmiany, bardzo zle ze robia remake setow(szczegolnie, ze umocnienia dostaja 2x bonus), im wiecej utrudniej i nowosci tym lepiej dla osob, ktore same sobie robia build wyszukujac adekwatne eq zamiast durnego(i dobrego w praktyce) full hp + ten sam set od 2 lat dające wciaz dobre wyniki w fortach... premiowanie prostoty i nikomu sie nie chce nawet wgryzc w te wzory bo i po co skoro wciaz dziala?

i tak sie cieszcie, ze jest to o wiele mniej skomplikowane niz pojedynki, tam w jednym secie i buildzie nie ujedziesz nawet tydzien ;)
 
A róbta se z fortami co chceta - mnie zostało parę bitew na krzyż do wbicia i kończę karierę bo już nie nadążam :D Czas zacząć kisić kapuchę - no chyba, że w ramach walki z hiper inflacją w następnej aktualce wyzerujecie nam konta :D
 

DeletedUser32380

Gość
Gość
Mnie się tam podoba. Pytanie tylko czy będzie jakieś zadanie z flaszką na reskilla tak jak to było w przypadku zmiany w pojedynkach?
 

DeletedUser32380

Gość
Gość
Nie są zmienione opisy w oknie umiejętności ;>. I co teraz z nieświadomymi graczami, których opisy wprowadzą w błąd?
 
Status
Zamknięty.
Do góry