Zmiany fortowe - dyskusja

Status
Zamknięty.

DeletedUser25764

Gość
Gość
Dobry wieczór,

Gram od 5 lat, pamiętam TW sprzed wersji 2.0, poświęciłem trochę czasu na analizę nowych wzorów fortowych i pozwolę podzielić się wrażeniami.

(1) nie rozumiem narzekań na wysokość premii fortowej budowniczego (25%), gdy PP ma 25% szans na niewidzialność.

(2) zmiany we wzorach fortowych są dobre, powodują od odejścia od buildów full HP czy full dowodzenie na rzecz bardziej zróżnicowanych. Gra zmusza do myślenia i wyważenia ile umiejętności poświęcić na PŻ a ile na pozostałe umiejetności fortowe.

(3) zmiany w bonusach sektora i za odległość strzału chyba zbyt duże. W opisie zmian zaprezentowanym przez etriel nie zostały one wymienione, ale doświadczenie z bitew pokazuje iż jest znaczna różnica czy strzela się spod muru czy z 5 linii. Co do bonusów umocnień to może warto je do 150% poziomu sprzed zmiany.

(4) duży minus za brak napojów umożliwiających reskill (w rozsądnej cenie, 1000 obligacji czy 1000 bryłek to nie jest rozsądna cena). Przy zmianach dotyczących pojedynków był napój umożliwiający ponowne rozdanie cech

(5) najgorzej poszło wyrównanie szans obrony i ataku. Jeżeli obrona nie popełni rażących błędów to atak nie ma szans. Drobne błędy obrony są do naprawienia, wybicie atakujących w środku fortu jest całkiem realne. Rozwiązania na przywrócenie bilansu widzę dwa. (1) opisaną w pkt 3 korektę bonusów umocnień, (2) zwiększenie liczby atakujących
 
Jak na razie na bonus boba najgłośniej narzekają NIEKTÓRZY żołnierze. Celowo podkreślam niektórzy, bo większość ludzi rozumie potrzebę zmian. No ale w tej aktualce nic żołnierzom nie dano - przecież to skandal. Ale jeszcze gorzej, nagle jakieś boby ze swojej baszty zaczęły ich trafiać - zgroza! A oni, biedaki żołnierze, ich trafić nie mogą z praktycznie zerowym celowaniem. Co to za aktualka? Hejtować!
Teraz na poważnie. Nie widać żeby bob poza swoją basztą ( gdzie odpowiednio ustawiony faktycznie jest mocny)miał jakąś przewagę nad pozostałymi. W ataku obrywa jak wszyscy inni. Zapowiedziano już, że bonus umocnień zostanie cofnięty, więc równowaga powinna wrócić. Pozostaje niewiadoma z flagą, trzeba będzie przetestować ten ich pomysł.
 

DeletedUser16937

Gość
Gość
(1) nie rozumiem narzekań na wysokość premii fortowej budowniczego (25%), gdy PP ma 25% szans na niewidzialność.

Zauważ, że w obecnym stanie boby mają stały bonus do uników wynoszący 25%, a na premce 50%, a pp mają jedynie SZANSE na uniki i to marną, w porównaniu z tym bonusem. Nie wiem jak na innych światach, ale na 1 św pierwsze miejsca w unikach zajmują boby z wynikiem 30:100+, pokaż mi taki wynik na PP.

Odnośnie Twoich słów Ertiel (choć szczerze wątpię że to przeczytasz)
Piszesz, że zmiany były testowane na becie i teraz "w dobrych intencjach" czekacie na nasze uwagi. Oczywiście te pozytywne, bo przecież marudzimy tylko po to by narzekać. Jednakże sięgając pamięcią do twoich początkowych wypowiedzi, zmiany nie były testowane na becie, bo nie do tego ona miała służyć, a uznaliście, ze potestujecie sobie to na nas. No to jak to w końcu jest? Napluliście nam graczom w twarz, a teraz co? Fakt nie dania żadnego narzędzia do darmowego reskillu pomijam, bo dyskusja jest jak widać bez celowa, niech się sami wykosztują na tą "dobrą zmianę"
 

DeletedUser

Gość
Gość
powiem tak nigdy nie grałem bobem i grać nie zamierzam, choć ten jego bonus na expa a teraz na fort jest kuszący. od zawsze gram zawa jeszcze przed fortami i tak pozostanie

ale do sedna, sprawdzałem, wyliczałem bonus boba nie ma co narzekać nie jest niewiadomo jaki, załóżmy że mając wpakowane 300 w cela przy premce ma 450 to daje mu +5 do ataku więcej, więc nie jest to niewiadomo co.

wymipując tu że bob na baszcie ma 180 czy tam 200 macie racje ale przypominam baszta jest teraz x2. zdjąć bonusy umocnień, reszta git
 

DeletedUser26911

Gość
Gość
Odwrócenie kary na bonus dla obrońców na fladze, przy jednoczesnym utrzymaniu kary dla agresorów to bardzo rozsądne. Zdjęcie podwójnego bonusu z muru i baszt i mądre z balansowanie obrony do agresora też dobry kierunek.
Uwypuklenie innych umiejętności niezbędnych w bitwach ( jak dowodzenie, uniki,celowanie,chowanie i od niedawna zakładanie pułapek) gdy ktoś się zdecyduje na nie, zamiast iść w HP brzmi dość mgliście, nie wiem na czym to uwypuklenie miało by polegać? Teraz czysto hipotetycznie, nie dając + w HP a dając go na przykład w unik dostawalibyśmy w tym wypadku dwa plusy do uniku? I druga sprawa czy to uwypuklenie dotyczyło by wszystkich graczy, czy tylko graczy biorących udział w bitwie? Bo jeśli wszystkich graczy na TW to pojedynkowicze stali by się nieśmiertelni, bo jak wiadomo pojedynkowicze mają raczej skromne HP za to zaś dobrze wybudowane celowanie i uniki i gdyby im jeszcze przypadło to uwypuklenie, to wszyscy inni gracze służyli by im niczym wory treningowe. Pojedynkowicze ufundowaliby nam jesień średniowiecza. A tak choć obrywamy od nich, ale i oni są obijani przez nas i chcą nie chcąc muszą odpocząć w hotelu.
 

DeletedUser25764

Gość
Gość
Zauważ, że w obecnym stanie boby mają stały bonus do uników wynoszący 25%, a na premce 50%, a pp mają jedynie SZANSE na uniki i to marną, w porównaniu z tym bonusem. Nie wiem jak na innych światach, ale na 1 św pierwsze miejsca w unikach zajmują boby z wynikiem 30:100+, pokaż mi taki wynik na PP.

Wynik boba bierze się z bonusów umocnień. One są moim zdaniem zbyt duże. Pisałem o tym w pkt 3, jestem za zmniejszeniem bonusu umocnień. Na trawie ten sam bob, nie do trafienia na umocnieniach jest tarczą strzelniczą.
 

DeletedUser29880

Gość
Gość
Gram w tą grę już kilka lat i jedyne co mogę powiedzieć, że osoby robiące aktualizację nigdy nie grali w The Westa - GRATULACJE ROZWALENIA TEJ GRY
 

DeletedUser

Gość
Gość
póki zdązą to cofnąć to już ludzie poodchodzili od fortów, takie są efekty robienia z polaków głupków
 
Nie wydam juz ani grosza dla erthiel na waciki... do tej pory kupowałem premkę dla mojego żołdaka a teraz ni chojaka... mogą mnie cmoknąć
 

DeletedUser

Gość
Gość
urządzili sobie z nas bete żałosne, i to tłumaczenie że mistrzowie, weźcie sobie darujcie, chcecie wyciągnąć $ myslicie że polaki będą płacic na arabusów z doutschland
 

DeletedUser1404

Gość
Gość
czas było przywyknąć do rozczarowań .

trzeba by teraz w wakacje przeanalizować jak tu grać ?:kak:
 

DeletedUser29880

Gość
Gość
boski sądzę że większość osób po wakacjach może już nie grać, a jak mistrzostwa będą przy takich wzorach to nawet nie startuje .... pif paf
 

DeletedUser31727

Gość
Gość
W sumie aktualizacja dobra jak ktoś chodzi na same obrony :D
Mi tam się podoba jak nie mogą we mnie trafić na baszcie i nabijam po 150+ uników :D
 
No my powiedzieliśmy przeciwnikom, że już atakować nie będziemy - oni też się nie kwapią a to oznacza tylko jedno: Definitywny koniec bitew na Dakocie :)

Przed aktualką jakoś to jeszcze wyglądało....
 
Dakota,Klondike na razie najgorsze światy fortowe, s11 wcale nie wliczam.
Na s10 wszystko wygrywamy,przeciwnikom kończą się forty(mają jeden fort).
Forty pewnie się nie długą skończą na s10.
Nie wiem jak na innych światach wygląda sytuacja, ale wiem, że są codziennie bitwy.
Póki bonusy się nie zmniejszą to forty upadną i ludzie po wakacjach już nie wrócą.
Teraz będzie znowu Gonzales ludzie wybulą pieniądze.
A potem IG skończy z TW definitywnie.
 
Status
Zamknięty.
Do góry