Zmiany fortowe - dyskusja

Patelkowa

Członek obsługi gry
Jak już jesteśmy w kwestii wzmocnień - czego Wam brakuje? Co byście wprowadzili? Nie tylko w kwestiach fortowych ale tak ogólnie.
 
Jak już jesteśmy w kwestii wzmocnień - czego Wam brakuje? Co byście wprowadzili? Nie tylko w kwestiach fortowych ale tak ogólnie.
Jeśli z całej tej dyskusji wyłapałaś tylko post o wzmocnieniu, to aż mi wstyd, na szczęście nie ma się co dziwić jak zostałaś wybrana poprzez "namaszczenie".
Zastanawia mnie tylko po co pytasz co chcemy skoro i tak nie masz żadnej mocy sprawczej? Jesteś od wklejania ogłoszeń od aktualizacji i na tym się skup aby były one bez błędów :uuu):uuu):uuu):uuu)
 
Jak już jesteśmy w kwestii wzmocnień - czego Wam brakuje? Co byście wprowadzili? Nie tylko w kwestiach fortowych ale tak ogólnie.
Wiem że to nic nie da ale na pewno nie łączcie bezsensownych bonusów w odnawiaczach ene/hp.
Zatyczka do dupy by była super gdyby nie fakt że nadpisuje bombe pułapke/wizjer. Już mniejsza z tym że nie mogę sobie dzięki temu energii odnowiać ale przed każdą bitwą będąc full hp muszę kupować potkę za obligacje zamiast wsadzić sobie korek i mieć luz.

Przechwytywanie.PNG
 
A co do zmiany abso, fakt została wybrana chyba najgorsza możliwa opcja można to było załatwić prostym sposobem i osiągnąć ten sam cel. Bitwy są przyjemniejsze dla low lvl i full hp bo coś zadają. Ale jest to cios wymierzony w full hp a tylko przypomnę że to dzięki nim bitwa tyle trwa. Każdy kto kupił letnie duchy wywalił je do kosza bo absolutnie nic nie dają są lepsze rozwiązania. Dla mojego świata jedyne co ta zmiana zrobiła to osłabiła full hp bo nowych graczy nie ma i nie będzie bo nie biorę pod uwagę multikont.
 
Zatyczka do dupy by była super gdyby nie fakt że nadpisuje bombe pułapke/wizjer.
Zgadzam się, też mnie to wkurza.
jest to cios wymierzony w full hp a tylko przypomnę że to dzięki nim bitwa tyle trwa. Każdy kto kupił letnie duchy wywalił je do kosza
Dać więcej expa za bitwe i osłabić absorbcję i tym samym spowodować, że przedmioty za realną kasę, które powinny dawać jakąś tam przewagę są bezużyteczne. Takie rzeczy tylko tu :D
 
Ja już dawno wspominałem, że można dodać wzmocnienia przykładowo 10k-50k z kasy miasta na obrone ( 10k 1obrona, 20k 2obrona itd.) tak samo jak atakujące miasto (10k 1napad, 20k 2napad itd.)

Można urozmaicić forty w losowe nagrody wygrani 3 skrzynki przegrani 1 skrzynka, gdzie byly by dodatkowe wzmocnienia lub inne mniejsze nagrody dla osób biorących udział w bitwach.

Doświadczenie w bitwach można by było troszkę zwiększyć biorąc pod uwagę zwiększenie postaci do 250 poziomu.

Statystyki są nieadkwatnie zbalansowane jeśli chodzi o ludzi inwestujących w punkty życia, a dowodzenie itd. itp. trzeba tutaj znalesc obiektywne rozwiązanie.

Jeśli jest czasami mała frekwencja w bitwach ja proponuję zrobić mini forty dla zagorzałych zwolenników łącznie do 50 osób maks, ale żeby nie było tak fantastycznie taki fort mógłby być wyzywany co tydzień.

Pomysłów jest dużo wiadomo wszystkim się nie dogodzi, ale forum jest od tego, aby nasuwać jakieś pomysły.
 
Jako początkujący gracz dodam swoje propozycje:

1. Wszystkie wcześniejsze propozycje
2. Większy dostęp do ciuchów fortowych i pojedynkowych. Skompletowanie Cortiny, Bulla, Pearla, Nata, Jaguara, o Astorze, Kapitanie i lepszych nie wspominając graniczy z cudem. A ile mozna czekać na jakiś event i to bez gwarancji, że coś konkretnego będzie do zdobycia? Najlepiej to stworzyć jakieś nowe sety pod atak fort/pvp i obronę fort/pvp na wzór tych wyżej. Bez podwyższania bonusów. Może dostepne w formie losowej przyznawanej jako nagroda za coś. Albo eq osób usuwających swoje konta niech wracają do puli handlarza za bryłki? Bryłki mamy kupować ale gdzie wydawać? Na schronisko dla koni preriowych chyba wpłacę.
3. W fortach bonusy pól dla atakujących - mniejsze od obrony ale żeby jakieś były. Poprawi zdobywalność fortów.
4. Jak napisał XIUXIU - w miastach/fortach leżą w kasach miliony $$$. Trzeba je uruchomić, np. na obronę, napady
4. Poprawa oferty handlarza. 3x w tygodniu osioł w ofercie? Wow. A instrukcji dla rzemiosła jak na lekarstwo. I po co np. kowalowi wyświetlają się instrukcje innych rzemiosł? Losowość też można zaprogramować.
5. Dostęp do nowych itemów w sklepach od xx lvl. Sety z pkt. 2 dostepne od 1lvl a niektóre ciuchy (te nowe i stare) dostepne od wysokich poziomów. Gdzie sens i logika? Przykład: mam 50 lvl, kupił bym coś u krawca ale dostępne od 75 lvl. Tylko że jak będę na 75 lvl to już mi to nie będzie potrzebne.

Na razie to tyle.
 
co do zmian Fortowych to dodał bym opcje banowania podczas Bitew Multi Kont którzy tworzą niektórzy Gracze którzy już dawno powinni być usunięci z Gry na zawsze np HaraczJaracz
 

DeletedUser2111233

Gość
Gość
4. Poprawa oferty handlarza. 3x w tygodniu osioł w ofercie? Wow. A instrukcji dla rzemiosła jak na lekarstwo. I po co np. kowalowi wyświetlają się instrukcje innych rzemiosł? Losowość też można zaprogramować.
Wydaje mi się, że z tym osłem to nie jest głupie, bo jest osiągnięcie na ulepszanie go. U handlarza można go kupić za $125, a w sklepie wielobranżowym już kosztuje $500. Co do przepisów to całkiem sporo leci ich z różnych prac, osobiście wystawiałem je na targ, ale nikt nie kupował, więc na razie zbieram w EQ może będzie ktoś potrzebować, a jak nie to u handlarza można spylić od ręki nadmiar wszystkiego. Daj znać na Sacramento jeśli tam grasz, to może mam jakiś przepis, który Cię zainteresuje :)
 
Wydaje mi się, że z tym osłem to nie jest głupie, bo jest osiągnięcie na ulepszanie go. U handlarza można go kupić za $125, a w sklepie wielobranżowym już kosztuje $500.

Hmm, no ja u handlarza płacę normalne kwoty - te same w sklepach co u handlarza. Może masz jakiś set z rabatami? ;)

A co do zmian w fortach to jeszcze bym wprowadził:
1. Blokada ustawiania się przed bitwą po kilka osób na jednym polu. Skoro ustawiłem się odpowiednio wcześniej na jakimś polu to chcę na nim zacząć bitwę a nie żeby jakiś kark z 250-tym levelem przychodził i mnie wywalał :) Czyli jedno pole to jeden ludź.
2. Dodatkowy bonus prędkości w bitwie w jakimś secie, czyli np. przesuwanie się o 2,3 sektory a nie tylko o 1.
3. Wprowadzenie numeracji sektorów na mapie bitwy.

Pewnie i tak nie wprowadzą ale przynajmniej sobie popiszę tracąc czas.
 
Do góry