odrzucony Zmiany w bitwach fortowych

Czy chcesz powrotu starego wzoru na absorpcję?


  • W sumie głosujących
    23
  • Głosowanie zakończone .
Status
Zamknięty.
Witam serdecznie zebranych, dzisiaj będzie merytorycznie (o dziwo!)

(można skipnąć)
Mianowicie chciałem wziąć na tapetę zmiany fortowe.
W ostatnim czasie odbyły się próby zmian w bitwach fortowych. Niektóre przyjęły się źle lub gorzej. Chodzi tutaj między innymi o aktualizację 2.193 z 27 lutego zeszłego roku. Jak widać, za chwilę minie rocznica ostatniej poprawki w bitwach fortowych. Zmiana ta polegała na zmianie we wzorze na absorpcję, co zwiększyło sumę ogólnie zadawanych obrażeń na bitwach. W efekcie, bitwy fortowe uległy znacznemu skróceniu - wzrosły obrażenia, nie wzrosła suma punktów życia osób w hp.
Trudno dopatrzeć się sensu tych zmian. Wydawało się, że to miało zwiększyć exp uzyskiwany z bitew fortowych osób będących w hp, ale to zostało dostosowane do liczby uników/sumy przyjętego dmg (jedyna logiczna zmiana w fortach w ostatnim czasie!!).
Z początku uznałem, że to będzie początek większych zmian. Niestety, jedyne co dostaliśmy, to żałosną propozycję zmian w klasach postaci (mityczne 2% na kryta dla wszystkich xD), która została wycofana zanim ją wydano.

(meritum)
Stąd, z powodu braku sensownych zmian zaproponowanych przez developerów gry w bitwach fortowych, proponuję powrót do czasów sprzed zmian absorpcji. Przedstawione zmiany (część zmian) nie przyniosły pozytywnych efektów. Dlatego propozycja, by porzucić te zmiany i wrócić do działającego systemu.

...chociaż pewnie i tak nic się nie zmieni...
 
Problem raczej jest ze zbyt dużymi krytami u zawadiaków. Nie jest normalne tracić po 4-8k hp w rundę. Powinna zostać ustalona górna granica kryta np. 3500 hp, wtedy bitwy faktycznie trwałyby dłużej.
 
Problem raczej jest ze zbyt dużymi krytami u zawadiaków. Nie jest normalne tracić po 4-8k hp w rundę. Powinna zostać ustalona górna granica kryta np. 3500 hp, wtedy bitwy faktycznie trwałyby dłużej.
Wystarczy zmniejszyć o 50% bonus DMG z dowodzenia. Jedna cyferka w kodzie i po problemie.
 
Jednak miałem dobry pomysł z tym Gallifrey ,aby była większa częstotliwość bitw. Dobra, ale tak na serio jakaś modernizacja co do klas postaci powinna być zrobiona. To co zostało wprowadzone nie spełnia do końca oczekiwań. Brakuje konkretnych zmian na miarę tw 2.0, ale patrząc na ogólny stan tw to cud, że ta gra jeszcze funkcjonuje. Kosmetyka wprowadzania jest dobra w grze, ale brakuje konkretów gdzie nie ludzie tutaj decydują tylko tam dużo dużo wyżej. My możemy podsuwać pomysły pitu pitu, ale to i tak od nas nie jest zależne. Chodź zgodzę się iż modernizacja w bitwach powinna już dawno nastąpić. Niby coś wprowadzone zostało jakieś przymiarki były i już mija rok bez konkretnych zmian.
 
Problem raczej jest ze zbyt dużymi krytami u zawadiaków. Nie jest normalne tracić po 4-8k hp w rundę. Powinna zostać ustalona górna granica kryta np. 3500 hp, wtedy bitwy faktycznie trwałyby dłużej.
Jest dobrze. Tutaj nie ma co zmieniać. Bardzo ładne criticale wchodzą.
TW to jedna z najlepiej zbalansowanych gier tej dekady.
 
Moim zdaniem powrót do absorbcji w takiej formie jak była nie jest dobra.

Wydaję mi się, że z absorbcja powinna być zrobiona podobnie jak obrażenia odwrotnie proporcjonalnie do posiadanych punktów życia.

Czyli dostajesz małe strzały, ale nie możesz mieć bardzo dużego HP, coś za coś. To tak jak teraz dowo, zadaje duże obrażenia, ale nie może mieć HP.
 
Status
Zamknięty.
Do góry