DeletedUser13322
Gość
Gość
UWAGA! zanim zagłosujesz przeczytaj
Pomysł wprowadza dużo do gry, i mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu. Prubowałem go jak najlepiej dopracować
Jak pewnie wiecie, na zachodzie były kopalnie złota, srebra czy też miedzi.
W moim pomyśle chodzi o to by takie kopalnie wprowadzić do gry. Jakie to by korzyści dawało? A no takie: Miasto które ma kopalnie (byłyby 3 rodzaje. kopalnia złota, srebra, i miedzi. Na mapie wyglądało by to tak, jak kopalnia z zadania dla poszukiwacza przygód, ale ja nie miałem możliwości go wkleić.)
dostawało by oczywiście dochody z niej na kasę miasta. Kopalnie byłoby 6 na hrabstwo. dwie złota, dwie srebra, dwie miedzi. Kopalnie byłyby do zajęcia jak forty na początku gry. Zajęcie kopalni miedzi kosztowało by miasto 3000$ i 20.000pkt. miasta. zajęcie kopalni srebra 6000$ i 30.000pkt. miasta a kopalnie złota 9000$ i 40.000pkt. miasta. Kopalnia, jakby się na nią weszło wyglądała by mniej więcej jak (nie czepiać się grafiki, made in paint) oczywiście to może być inaczej, ale tak dla pokazu http://img64.imageshack.us/i/beztytuu45.png/. Budynki w kopalnie byłyby takie: Kolej, Rusztowania, magazyn, no i oczywiście sama kopalnia. Budowało by się "budynki" w kopalni czyli takim jakby budynku głównym. http://img576.imageshack.us/i/beztytuu675.png/.
Teraz do jakiego poziomu byłyby te "budynki" w rodzajach kopalni.
Kopalnia miedzi
-KOPALNIA- do 6 poziomu
-KOLEJ- do 4 poziomu
-RUSZTOWANIA- do 3 poziomu
-MAGAZYN- do 5 poziomu
Kopalnia srebra
-KOPALNIA- do 8 poziomu
-KOLEJ- do 6 poziomu
-RUSZTOWANIA- do 4 poziomu
-MAGAZYN- do 5 poziomu
Kopalnia złota
-KOPALNIA- do 10 poziomu
-KOLEJ- do 8 poziomu
-RUSZTOWANIA- do 5 poziomu
-MAGAZYN- do 5 poziomu.
Teraz potrzebne surowce do zbudowania każdego poziomu:
kasa na nie jest taka jak przy miastach czyli 2h- 240$ 1h- 120$ 0,5h- 60$
Kopalnia poziom pierwszy jest od początku.
kopalnia poziom 2. - 2xdynamit, 4xszklanka wody, 3xdeski
kopalnia poziom 3. - 3xdynamit, 5xszklanka wody, 6xdeski
kopalnia poziom 4. - 5xdynamit, 7xszklanka wody, 7xdeski
kopalnia poziom 5. - 6xdynamit, 8xszklanka wody, 8xdeski
kopalnia poziom 6. - 6xdynamit, 8xszklanka wody, 9xdeski
kopalnia poziom 7. - 7xdynamit, 9xszklanka wody, 10xdeski
kopalnia poziom 8. - 7xdynamit, 10xszklanka wody, 11xdeski
kopalnia poziom 9. - 8xdynamit, 10xszklanka wody, 12xdeski
kopalnia poziom 10. - 9xdynamit, 11xszklanka wody, 12xdeski
kolej
kolej poziom 1. - 2xmetalowe pręty, 1xskrzynka z narzędziami, 1xdeski
kolej poziom 2. - 3xmetalowe pręty, 1xskrzynka z narzędziami, 2xdeski
kolej poziom 3. - 4xmetalowe pręty, 2xskrzynka z narzędziami, 3xdeski
kolej poziom 4. - 4xmetalowe pręty, 3xskrzynka z narzędziami, 3xdeski
kolej poziom 5. - 5xmetalowe pręty, 3xskrzynka z narzędziami, 4xdeski
kolej poziom 6. - 6xmetalowe pręty, 4xskrzynka z narzędziami, 5xdeski
kolej poziom 7. - 6xmetalowe pręty, 5xskrzynka z narzędziami, 5xdeski
kolej poziom 8. - 8xmetalowe pręty, 5xskrzynka z narzędziami, 6xdeski
rusztowania
rusztowania poziom 1. -1xhebel, 1xpiła, 2xmłotek
rusztowania poziom 2. -2xhebel, 2xpiła, 3xmłotek
rusztowania poziom 3. -3xhebel, 3xpiła, 5xmłotek
rusztowania poziom 4. -4xhebel, 5xpiła, 6xmłotek
rusztowania poziom 5. -5xhebel, 6xpiła, 6xmłotek
magazyn
tak ja w magazynie fortowym do poziomu 5.
Teraz do czego służą budynki
kopalnia- przynosi dochody miastu
kolej- przyspiesza te dochody, które oferuje kopalnia
rusztowania- dają bonusy przy bitwie o kopalnie im wyższy poziom tym większy bonus
magazyn- wiadomo.
Jak wyżej wspomniałem będą bitwy o te kopalnie.
Bronie stosowane, będą fortowe, z wyjątkiem zawadiaki. Zawadiaka strzela z broni pojedynkowej, ale może wystrzelić podczas tury 4 razy.
Pole walki wyglądało by mniej więcej tak:
http://img20.imageshack.us/i/kopalnia3.jpg/
1- to pole startowe atakujących
2- to pole startowe broniących
3- to surowiec, przy którym jak się ustoi 5 rund, dla atakujących oczywiście, to zwyciężają(jak flaga)
4- teren niedostępny
5- rusztowania
6- zasłony typu wagoniki, czy skrzynie
7- pułki skalne(dają bonusy, jak mury)
I jeszcze jedno w walce o każdą kopalnie maksymalnie może atakować 50 osób, a bronić 45
Dla administratorów zostawiłbym kwestię zysków i szybkości pobierania zysków, bo nie chce, żeby było za łatwo, i jakoś teraz nie mam do tego głowy.
Czyli podsumowując, kopalnie dadzą zysk na kasę miasta, kolejne ciekawe bitwy, dla bobów więcej budowy.
EWENTUALNE POPRAWKI, ZAPROPONOWANE PRZEZ WAS: Zwiększenie kosztów budowy kopalń: kopalnia miedzi-6000$, kopalnia srebra-12000$, kopalnia złota-18000$
Pomysł wprowadza dużo do gry, i mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu. Prubowałem go jak najlepiej dopracować
Jak pewnie wiecie, na zachodzie były kopalnie złota, srebra czy też miedzi.
W moim pomyśle chodzi o to by takie kopalnie wprowadzić do gry. Jakie to by korzyści dawało? A no takie: Miasto które ma kopalnie (byłyby 3 rodzaje. kopalnia złota, srebra, i miedzi. Na mapie wyglądało by to tak, jak kopalnia z zadania dla poszukiwacza przygód, ale ja nie miałem możliwości go wkleić.)
dostawało by oczywiście dochody z niej na kasę miasta. Kopalnie byłoby 6 na hrabstwo. dwie złota, dwie srebra, dwie miedzi. Kopalnie byłyby do zajęcia jak forty na początku gry. Zajęcie kopalni miedzi kosztowało by miasto 3000$ i 20.000pkt. miasta. zajęcie kopalni srebra 6000$ i 30.000pkt. miasta a kopalnie złota 9000$ i 40.000pkt. miasta. Kopalnia, jakby się na nią weszło wyglądała by mniej więcej jak (nie czepiać się grafiki, made in paint) oczywiście to może być inaczej, ale tak dla pokazu http://img64.imageshack.us/i/beztytuu45.png/. Budynki w kopalnie byłyby takie: Kolej, Rusztowania, magazyn, no i oczywiście sama kopalnia. Budowało by się "budynki" w kopalni czyli takim jakby budynku głównym. http://img576.imageshack.us/i/beztytuu675.png/.
Teraz do jakiego poziomu byłyby te "budynki" w rodzajach kopalni.
Kopalnia miedzi
-KOPALNIA- do 6 poziomu
-KOLEJ- do 4 poziomu
-RUSZTOWANIA- do 3 poziomu
-MAGAZYN- do 5 poziomu
Kopalnia srebra
-KOPALNIA- do 8 poziomu
-KOLEJ- do 6 poziomu
-RUSZTOWANIA- do 4 poziomu
-MAGAZYN- do 5 poziomu
Kopalnia złota
-KOPALNIA- do 10 poziomu
-KOLEJ- do 8 poziomu
-RUSZTOWANIA- do 5 poziomu
-MAGAZYN- do 5 poziomu.
Teraz potrzebne surowce do zbudowania każdego poziomu:
kasa na nie jest taka jak przy miastach czyli 2h- 240$ 1h- 120$ 0,5h- 60$
Kopalnia poziom pierwszy jest od początku.
kopalnia poziom 2. - 2xdynamit, 4xszklanka wody, 3xdeski
kopalnia poziom 3. - 3xdynamit, 5xszklanka wody, 6xdeski
kopalnia poziom 4. - 5xdynamit, 7xszklanka wody, 7xdeski
kopalnia poziom 5. - 6xdynamit, 8xszklanka wody, 8xdeski
kopalnia poziom 6. - 6xdynamit, 8xszklanka wody, 9xdeski
kopalnia poziom 7. - 7xdynamit, 9xszklanka wody, 10xdeski
kopalnia poziom 8. - 7xdynamit, 10xszklanka wody, 11xdeski
kopalnia poziom 9. - 8xdynamit, 10xszklanka wody, 12xdeski
kopalnia poziom 10. - 9xdynamit, 11xszklanka wody, 12xdeski
kolej
kolej poziom 1. - 2xmetalowe pręty, 1xskrzynka z narzędziami, 1xdeski
kolej poziom 2. - 3xmetalowe pręty, 1xskrzynka z narzędziami, 2xdeski
kolej poziom 3. - 4xmetalowe pręty, 2xskrzynka z narzędziami, 3xdeski
kolej poziom 4. - 4xmetalowe pręty, 3xskrzynka z narzędziami, 3xdeski
kolej poziom 5. - 5xmetalowe pręty, 3xskrzynka z narzędziami, 4xdeski
kolej poziom 6. - 6xmetalowe pręty, 4xskrzynka z narzędziami, 5xdeski
kolej poziom 7. - 6xmetalowe pręty, 5xskrzynka z narzędziami, 5xdeski
kolej poziom 8. - 8xmetalowe pręty, 5xskrzynka z narzędziami, 6xdeski
rusztowania
rusztowania poziom 1. -1xhebel, 1xpiła, 2xmłotek
rusztowania poziom 2. -2xhebel, 2xpiła, 3xmłotek
rusztowania poziom 3. -3xhebel, 3xpiła, 5xmłotek
rusztowania poziom 4. -4xhebel, 5xpiła, 6xmłotek
rusztowania poziom 5. -5xhebel, 6xpiła, 6xmłotek
magazyn
tak ja w magazynie fortowym do poziomu 5.
Teraz do czego służą budynki
kopalnia- przynosi dochody miastu
kolej- przyspiesza te dochody, które oferuje kopalnia
rusztowania- dają bonusy przy bitwie o kopalnie im wyższy poziom tym większy bonus
magazyn- wiadomo.
Jak wyżej wspomniałem będą bitwy o te kopalnie.
Bronie stosowane, będą fortowe, z wyjątkiem zawadiaki. Zawadiaka strzela z broni pojedynkowej, ale może wystrzelić podczas tury 4 razy.
Pole walki wyglądało by mniej więcej tak:
http://img20.imageshack.us/i/kopalnia3.jpg/
1- to pole startowe atakujących
2- to pole startowe broniących
3- to surowiec, przy którym jak się ustoi 5 rund, dla atakujących oczywiście, to zwyciężają(jak flaga)
4- teren niedostępny
5- rusztowania
6- zasłony typu wagoniki, czy skrzynie
7- pułki skalne(dają bonusy, jak mury)
I jeszcze jedno w walce o każdą kopalnie maksymalnie może atakować 50 osób, a bronić 45
Dla administratorów zostawiłbym kwestię zysków i szybkości pobierania zysków, bo nie chce, żeby było za łatwo, i jakoś teraz nie mam do tego głowy.
Czyli podsumowując, kopalnie dadzą zysk na kasę miasta, kolejne ciekawe bitwy, dla bobów więcej budowy.
EWENTUALNE POPRAWKI, ZAPROPONOWANE PRZEZ WAS: Zwiększenie kosztów budowy kopalń: kopalnia miedzi-6000$, kopalnia srebra-12000$, kopalnia złota-18000$
Ostatnio edytowane przez moderatora: