Aktualizacja 2.29

Status
Zamknięty.
Changelog_2_29.png

Drodzy Gracze,

jak zapewne zauważyliście, w tym tygodniu lista wprowadzonych zmian jest nieco krótsza od poprzednich. Jest to spowodowane pracą zakulisową, która ma na celu usprawnienie gry, lecz aktualnie nie jest to widoczne bezpośrednio dla graczy. Korzyści z tego będą widoczne dla wszystkich w przyszłości. W ostatnim czasie ocenialiśmy również nasz proces aktualizacyjny. Doszliśmy do wniosku, że wypuszczanie codwutygodniowych aktualizacji nie są optymalne ani dla nas, ani dla Was. Z tego powodu przechodzimy z dwutygodniowego systemu aktualizacji, na system gotowe-wdrożone. Co to oznacza?

Oznacza to, że wprowadzane będą zmiany dotyczące jednej rzeczy, na której się skupimy. Tak jak w przypadku aktualizacji 2.28, gdzie weszła zmiana systemu pojedynkowego. Czyli: będziemy pracować nad jednym tematem, zmieniać go i testować tak długo, by po wdrożeniu go do gry nie występowały żadne problemy. Nie oznacza to jednak, że nie będziemy przygotowywać nowości, naprawiać bieżących błędów, czy dokonywać małych poprawek jak dotychczas. Będziemy to robić w międzyczasie.

Szacujemy, że większe zmiany będą wprowadzane co trzy tygodnie, wiec odległość czasowa aż tak bardzo się nie zmieni, a nam pozwoli na rozwinięcie skrzydeł. Dlaczego? Nie będziemy mieć ograniczenia czasowego, co spowoduję mniejszą ilość błędów, więcej czasu na testowanie, dokładne wykonanie aktualizacji. Oczywiście, nie zwolnimy tempa naszej pracy, ale będziemy mogli się na niej mocniej skupić - bez konieczności wdrażania półproduktu (gdy sztywna data jest ustalona w harmonogramie). Zmiana ta oznacza również podniesienie rangi serwerów beta, dłuższe testowanie zmian na nich wdrożonych... W systemie działania serwerów beta również zajdą zmiany. Więcej informacji o tych zmianach już niebawem!

Celem na najbliższe miesiące jest analiza funkcji w grze, w których zamierzamy zrobić kilka poprawek. Są one planowane od dawna. Ostatnio zmieniliśmy system pojedynkowy, więc nadszedł czas na bitwy fortowe! Nie znaczy to, że system pojedynkowy odejdzie w zapomnienie, gdyż mamy jeszcze kilka pomysłów na usprawnienie tej funkcji w grze, ale nastąpi to trochę później. Poza tym, bardzo chcemy się skupić na mniejszych funkcjach, które z rożnych przyczyn były do tej pory zaniedbane, jak sklep czy punkty weterana. Nie mogliśmy tego wykonać w codwutygodniowym cyklu.

Wszystkie zmiany są przygotowywane z myślą o Was, naszych Graczach, dlatego prosimy Was o opinie, pomysły, czy choćby opis tego co jest dobre a co nie. Teraz, po zmianie systemu aktualizacyjnego, mamy większe pole popisu a Wasze pomysły, nawet te bardzo rozbudowane, będą miały bardzo duże znaczenie na zmiany zachodzące w grze. Zapewnie nie damy rady odpowiedzieć na wszystkie, ale chętnie ich wysłuchamy.
The West to gra, na którą zawsze Gracze mieli duży wpływ i uważamy, że to największa zaleta. Chcemy kontynuować tę drogę i wprowadzać zmiany, które są dla Was ważne. To co nas łączy to zaangażowanie oraz pasja do The West.

Aktualizacja powinna odbyć się w poniedziałek, 21 września 2015 roku.

Dziękujemy!
Twój The West Team


nowosci.png

1. Sprzedaż "nienazwanych" zestawów za obligacje.
Skrzynia zawierająca cały nienazwany zestaw kosztowała dotychczas 2100 bryłek/obligacji. Ze względu na limit 2000 obligacji, nie można było dokonać zakupu za obligacje. Postanowiliśmy zmniejszyć cenę do 2000 bryłek/obligacji.

2. Ulepszenie dla rzemiosła z wysokim poziomem.
Przedmioty, wprowadzone w wersji 2.28 będą posiadały bonusy. Sprawdźcie czy Wam się podobają i zostawcie swoją opinie lub napiszcie, jakie bonusy chcielibyście mieć w przyszłości.

3. Oktoberfest nadchodzi
Więcej informacji w ogłoszeniu o evencie. Znajdziecie je tutaj: KLIK

26v7.png



bledy.png

1. Przedmioty z rzemiosła będą na sprzedaż.
Niektóre z nowych przedmiotów wprowadzonych do rzemiosła w wersji 2.28 nie były na sprzedaż, co sprawiło, że wykonywanie niektórych przepisów było niemożliwe. Był to błąd i został naprawiony.

2. Błędnie wyświetlany czas w hotelu (dotyczy tylko przypadku po omdleniu w pojedynkach)
Po zmianie systemu pojedynkowego, w hotelu wyświetlane były błędne informacje. Oczywiście, błąd został naprawiony.

3. Cyrk wędrowny a wydarzenie i eventy
Od teraz cyrk wędrowny nie będzie rozpoczynał się od razu po zakończeniu specjalnego wydarzenia czy też eventu. Czas oczekiwania na Cyrk to 7-14 dni.

podsumowanie.png

Aktualizacja 2.29 jest dość krótka, jak napisaliśmy na wstępnie. Z niecierpliwością czekamy na Wasze opnie w tym temacie:Klik

Pozdrawiamy,
Wasz The West Team
 
Ostatnia edycja:
Podczas aktualizacji wystąpiły drobne problemy z bazą tłumaczeń, w efekcie czego mogą pojawić się elementy gry w innym języku. Najmocniej przepraszamy za utrudnienia. Pracujemy nad tym, by jak najszybciej przywrócić poprawne tłumaczenia.
 
Status
Zamknięty.
Do góry