Aktualizacja 2.35.6

Status
Zamknięty.
Changelog_2_35.png

Drodzy Gracze,

We wtorek, 31 maja planowane są przerwy techniczne związane z wprowadzeniem aktualizacji 2.35.6. Odbędzie się ona na wszystkich serwerach. Poniżej przedstawiamy krótką listę zmian, z którą warto się zapoznać. Proszę pamiętać, że data oraz treść aktualizacji mogą ulec zmianie.

nowosci.png

  • Nowa linia zadań: Życie emeryta ::D:

    Nadszedł czas na w pełni zasłużone wakacje!
    Nowa linia zadań, to 8 fascynujących questów o radości z życia emeryta... Każdy z Was, kto posiada 126 poziom (lub wyższy) będzie mógł spróbować swoich sił w zdobyciu nowego osiągnięcia.

  • Zmiany balansowania w bitwach fortowych :traper:

    Do walk fortowych zostanie wprowadzonych kilka zmian, które mają na celu poprawę balansu pomiędzy atakującymi i broniącymi fort. Zmiany dotyczą wszystkich klas postaci, jakie mamy dostępne w grze. Pracowaliśmy także nad zmniejszeniem znaczenia HP. Zmiany odnoszą się również do stosunku atakujących do obrońców (zbliżeniem do 1:1). Więcej informacji na temat tych zmian pojawi się w osobnym ogłoszeniu już w poniedziałek wieczorową porą.

  • Przedmioty z Wielkanocnej Rozgrywki :mel:

    Przedmioty z ostatniego eventu będą mogły być sprzedane u wędrownego handlarza. Zmiana dotyczy:
    1. Ubrań i broni Szaunisów
    2. Ubrań i broni detektywa
    3. Ubrań i broni wędrowca

  • Zmiana koloru skóry w avatarze. :meks:

    Od teraz możecie zmienić kolor skóry w swoich avatarach.

bledy.png


  • Księga zadań :gwizd:

    Gdy wykonaliście wiele zadań, blokowała się możliwość otwarcia księgi zadań na stronie "ukończone".

  • Dwa awatary jednocześnie :oops:

    Istniała opcja posiadania dwóch awatarów na raz (w profilu i w pasku przyjaciół), lub możliwość wyświetlania awatara na pasku pozostawiając pusty profil. Błąd pojawiał się tylko przy pewnych kombinacjach (np. zakładając okulary i przepaskę na oko). Przy innym układzie akcesoriów istniała możliwość całkowitej utraty awataru.
  • Zmiana warunków, które pozwalają otrzymać zadanie "Miasto spowite we mgle" :I:

    Dotychczas, aby rozpocząć serię zadań "Miasto Widmo" należało mieć ukończone zadanie "Jutrzejsza wdowa (Anioł miłości)". Od aktualizacji, aby otrzymać pierwsze zadanie z serii "Miasta Widma" (Miasto spowite we mgle), należy mieć ukończone zadanie "Pojedynek (Ocal Saloon część 2)".

  • Tablica ogłoszeń poszukiwania miast i graczy :kak:

    Przeszukując tablicę ogłoszeń (np. graczy poszukujących miasta) można skorzystać z wyszukiwarki ustawiając poziom czy klasę postaci. Przy wyborze poziomu 120 występował błąd i nie pokazywało wyższych poziomów graczy.

Mamy nadzieję, że aktualizacja przypadła Wam do gustu. Oczywiście czekamy na Wasze opnie w tym temacie: Klik

Pozdrawiamy,
Wasz The West Team
 
fort.jpg

Drodzy Gracze,

Od dłuższego czasu pracujemy nad balansowaniem bitew fortowych. Wszystkie dotychczasowe zmiany odbywały się na serwerze beta, gdzie testowaliśmy je razem z Wami i zbieraliśmy informację zwrotne. Serwery beta nie są typowymi serwerami fortowymi, dlatego podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu zmian tam, gdzie mamy najlepszych fortowców. Liczymy na Wasze opinie i oceny zmian, pomysły na drobne poprawki... Bo kto zna lepiej forty niż mistrzowie fortowi?

Do czasu zebrania od Was informacji zwrotnych, zmiany nie zostaną wprowadzone na innych serwerach.

Co nas czeka?
Przed kilkoma miesiącami pojawił się wpis w Devblogu o planowanych zmianach. Artykuł znajdziecie tutaj: KLIK

Kilka zmian w formułach:
Poniżej przedstawimy szczegółowe wzory, które będą przydatne. Wszystkie obliczenia odbywają się do 12 miejsc po przecinku, a następnie są skracane i zaokrąglane (na potrzeby wyświetlania danych). Różnice będą przede wszystkim pojawiać się tam, gdzie do obliczeń dodawany jest bonus klasy postaci. Informacje o bonusach postaci znajdziecie na naszej Wiki The West.

ATAK (strzelanie w bitwie fortowej):
Dowodzenie^0.5 + Celowanie^0.5 + (Chowanie się lub Zakładanie pułapek)^0.6 + Bonus do ataku(klasa) + Bonus do ataku(sektor) + Bonus do ataku(terenowy) + Bonus klasowy baszty - Kara za odległość + 25

Gdzie Chowanie się jest liczone dla atakujących fort, zaś Zakładanie pułapek dla obrońców.

OBRONA (unikanie strzałów na bitwie fortowej):
Dowodzenie^0.5 + Unik^0.5 + (Chowanie się lub Zakładanie pułapek)^0.6 + Bonus do obrony(klasa) + Bonus do obrony(sektor) + Bonus do obrony(terenowy) + Bonus klasowy baszty + 10

Gdzie Chowanie się jest liczone dla atakujących fort, zaś Zakładanie pułapek dla obrońców.

Wzór na obrażenia:
Obrażenia broni + Bonusowe obrażenia sektora + [(Obrażenia broni + Bonusowe obrażenia sektora) * dowodzenie / max HP]

Obrażenia broni zawiera podstawowe obrażenia przedmiotu wraz z bonusem z
Max HP to ilość punktów życia jaki strzelec ma przy pełnym zdrowiu.

Wzór na absorpcje obrażeń:
300 * (Chowanie się lub Zakładanie pułapek) / max HP + Bonus absorpcji

Gdzie Chowanie się jest liczone dla atakujących fort, zaś Zakładanie pułapek dla obrońców.
Max HP to ilość punktów życia jaki strzelec ma przy pełnym zdrowiu.


W formułach zmieniono:
  1. Atakujący będą wykorzystywać chowanie się zamiast wytrzymałości.
  2. Obrońcy będą korzystać z zakładania pułapek zamiast chowania się.
  3. Bonusy/kary zarówno do ataku jak i obrony z baszt, ścian, budynków wewnętrznych czy flagi zostały podwojone.
  4. Bonus z umiejętności celowanie i unik zwiększono z x^0.4 na x^0.5 wyrównując do dowodzenia.
  5. Dla klasy robotnika został zmieniony bonus klasowy.
    • W bitwie o fort wartości (wpływ Celowania/szansa Uniku) zwiększą się o 25%.
  6. Część elementów zostało zmienionych, aby można było z nich korzystać podczas walk fortowych. Poniżej znajdziecie listę zmienionych przedmiotów.

Lista zmian w przedmiotach:
Wybrano przedmioty, które zostały stworzone dla fortowców. Na tym etapie zmian, wybrano tylko część z tych używanych przez Was na co dzień przedmiotów. Większość zmian opiera się na wymianie cech/umiejętności.
  • Chowanie się za Wytrzymałość
  • Zakładanie pułapek za Chowanie się
  • Wytrzymałość za Zakładanie pułapek

Zmianie uległy przedmioty z:

  • Zestawu kolekcjonera
  • Zestawu Akoya Perle
  • Zestawu strażnika
  • Zestawu Nathaniela Bumppo
  • Zestawu Merlin
  • Zestawu Winnetou
  • Zestawu Texaslada
  • Zestawu Montxisa
  • Zestawu Nuggeters
  • Zestawu Flopsinchensa
  • Zestawu Wolfskina
  • Zestawu Willa Munnyego
  • Zestawu Georga McJunkina
  • Zestawu Bassa Reevesa
  • Zestawu Black Barta
  • Zestawu Boba Daltona
  • Zestawu Deadwooda Dicksa
  • Zestawu Jerry'ego Wielkanocnego
  • Zestawu Zwiadowcy
  • Zestawu Skarunyatei
  • Zestawu Szaunisów
  • Zestawu Czaru hazardzisty
  • Tradycyjnego stroju bawarskiego
  • Zestawu Ludwika Oktoberfest
  • Zestawu La Catriny
  • Zestawu Mariachi
*W tym przypadku zestaw oznacza zarówno bronie, zwierzęta, siodła i ubrania.

oraz w przedmiotach takich jaki:

  • Skalp
  • Naszyjnik Geronima
  • Naszyjnik z sercem prerii Connie Douglas
  • Indiańskie ubranie Szalonego Konia
  • Brązowa indiańska kurtka ze skóry dzikich zwierząt
  • Wyprawiona kurtka Jima Bakera
  • Walonki Benjamina Louisa Eulalie de Bonnevilles
  • Pas z pieczęcią Charlesa Goodnighta
  • Pas ze skóry dzikich zwierząt Daniela Boona

Pełna lista zmian ukaże się jeszcze dziś.
Jak zawsze, prosimy Was o informacje zwrotne. Dla przejrzystości stworzony został nowy temat, przeznaczony do dyskusji na temat zmian fortowych: KLIK

Pozdrawiamy,
Wasz The West Team
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Drodzy Gracze,

Nowe wartości bonusów znajdziecie w tym pliku: KLIK
Kolorem czerwonym zaznaczone są różnice.


Pozdrawiamy,
Wasz The West Team
 
Drodzy Gracze,

W dniu dzisiejszym wgraliśmy dwie poprawki.
Jedna z nich poprawiła ujemne umiejętności, które pokazały się u części z Was, druga zaś dodała do ekwipunków zaginione Dziadki do orzechów.

Pozdrawiamy,
Wasz The West Team.
 
Status
Zamknięty.
Do góry