[devblog] Zmiany w bitwach o fort

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser1170
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

.sweet.

Blada Twarz
Jeśli chce się zmieniać tak bardzo system walk, by snajperzy trafiali a tanki osłaniały to trzeba zmienić system wynagrodzenia expem i obligacjami

Typowy tank 14k hp ma bronić snajpera przez cala bitwe i dostać 2-3k expa i 10obligacji, gdy snajper ma murowane 4500 i nigdy mniej niż 15, a często więcej niż 20oup?




Jestem tego samego zdania, jeśli będzie miało miejsce wprowadzenie tego w życie to musi być też coś zrobione z wynagrodzeniem za bitwy.
Żołnierze z 14k i PPK z 7,5k w takim przypadku dostaną po 3k expa...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Mam nadzieje ,że "uproszczenie wyglądu" nie będzie przypominać zmiany wyglądu sklepu UP, bo jednak większość osób ma tutaj więcej niż 10 lat.
 

DeletedUser1170

Gość
Gość
Ile mamy jeszcze czasu do rewolucji? Będzie SM, zakładanie pułapek, czy od razu to co napisane w czwartek o 20:00?

Jaki znowu czwartek o 20? Są to zmiany, które są w tej chwili dopiero testowane na otwartej becie i jeśli się sprawdzą, to za jakiś zostaną wprowadzone na serwery live.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Cały ten nowy system z tego co przeczytałem na celu jakby nie patrzeć wymuszenie współpracy zawadiaków, żołnierzami, ale to w skutkach bez zmiany systemu wynagrodzeń, który teraz idzie głównie od zadanych obrażeń wywyższenie zawadiaków na najważniejszą i najczęściej wybieraną postać w bitwach fortowych nie mówiąc że pp zastania już w ogóle odstawiony na boczy tor.
 

DeletedUser1170

Gość
Gość
Cały ten nowy system z tego co przeczytałem na celu jakby nie patrzeć wymuszenie współpracy zawadiaków, żołnierzami, ale to w skutkach bez zmiany systemu wynagrodzeń, który teraz idzie głównie od zadanych obrażeń wywyższenie zawadiaków na najważniejszą i najczęściej wybieraną postać w bitwach fortowych nie mówiąc że pp zastania już w ogóle odstawiony na boczy tor.
Na chwilę obecną system jest w fazie testów, chodzi o sprawdzenie nowych wzorów fortowych - nie o nagrody. Jeśli system ten wejdzie w życie, to nagrody z pewnością zostaną dostosowane tak, że wszystkie role będą tak samo opłacalne.
 
Doko, miałem na myśli:
-SM lub zakładanie zamiast wytrzymałości
-czwartek 20:00, czyli pierwszy post tego tematu.

Jest możliwe, że przez jakiś czas będzie SM lub zakładanie zamiast wytrzymałości? Czy od razu ten całkowicie nowy system?
 

DeletedUser1170

Gość
Gość
Doko, miałem na myśli:
-SM lub zakładanie zamiast wytrzymałości
-czwartek 20:00, czyli pierwszy post tego tematu.

Jest możliwe, że przez jakiś czas będzie SM lub zakładanie zamiast wytrzymałości? Czy od razu ten całkowicie nowy system?
Wszystkie zmiany opisane w pierwszym poście na chwilę obecną dotyczą tylko i wyłącznie bety, na polskich światach dalej obowiązuje wytrzymałość.

Na becie kilka tygodni temu wytrzymałość została zamieniona na sprawność manualną, ale kilka dni temu stary wzór został zamieniony na dwa nowe, z których żaden z nich nie uwzględnia zarówno wytrzymałości, jak i SM.

Szansa na trafienie:
50 + dowodzenie^0,4 + Celowanie^0,5 + bonus sektora * 0,5 (max. 5%) + bonus ataku * 0,5 (max. 5%) - dystans^0,6 - bonus sektora celu * 0,5 (max. 10%) // (maksymalna szansa trafienia 90%)

Szansa na unik:
5 + dowodzenie^0,3 + chowanie się/zakładanie pułapek^0,5 + unik^0,4 + bonus obrony * 0,5 (max. 5%) // (maksymalna szansa na unik 40%)

Jak widać w nowych wzorach do szansy na trafienie liczy się celowanie i dowodzenie, a do szansy na uniknięcie strzału dowodzenie, chowanie się, zakładanie pułapek i unik.

Gdy nowe wzory się sprawdzą i podjęte zostaną decyzje o wprowadzeniu ich na zwykłe światy (live), to zamiast obecnego wzoru (tego z wytrzymałością) obowiązywać będą właśnie ww. wzory (z ewentualnymi poprawkami zasugerowanymi przez graczy z bety).
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jeśli to zostanie wprowadzone: co się stanie z setami? Jak wiadomo część daje naprawdę potężnego kopniaka w postaci wytrzymałości, czy chowania się. Jak choćby bumppo. Wytrzymałość i Chowanie się zostanie zmienione na coś?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Doko - nie wiem po co kombinujecie jak koń pod górkę, znowu chcecie nowej rewolucji pif paf
Zajmijcie się klasą: Robotnik (Bob) - jest to obecnie najgorsza klasa w grze ::(: zróbcie, żeby opłacało się być Bobem, szczególnie w bitwach fortowych.
Np: 9 bobów na swojej baszcie, żeby byli jak twierdza nie do zdobycia przy obijaniu z trawy ::)): Otworzyło by to nowe możliwości taktyczne i bitwy nie byłyby według tego samego schematu, obijanie bobowej a potem już z górki.

PS.Gram zawadiaką.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jasny, raczej mnie nie zadowala, interesuje mnie pewność. Jeśli wytrzymałość i chowanie się nagle przedstanie cokolwiek znaczyć, a w setach fortowych dalej będzie to odbije się to znacząco na ich cenie.
 
Jak dawali na becie SM zamiast wytrzymałki to podmienili wytrzymałkę na SM w setach fortowych. Powinni tu także podmienić umiejki w setach... a jak się nie uda podmienić (więcej kombinacji), to postarają się zachować charakter setów (NB pod HP, JJ pod bonusy i abso, etc.)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Na co mają podmienić, skoro Wytrzymałość zostanie zlikwidowana ze wzoru, a żadna nowa umiejętność w to miejsce nie wejdzie?
 
Obstawiam, że najprędzej wytrzymałość podmienią zakładaniem pułapek... i tyle. Bo we wzorach widzę tylko zamianę wytrzymałki na zakładanie.
Chcą zwyczajnie by bonus fortowy i punkty życia nie były w tej samej cesze, a także by atak miał realną szansę na wygraną (przy SM atak padał przez niedobór poszukiwaczy 3. klucza)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Faktycznie, źle zinterpretowałem ukośnij, teraz zmiana na zakładanie pułapek. Trochę za dużo kombinacji jak dla mnie
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Zastanówmy się jak jest teraz:
Żołnierz - jest dobry, bo ma dużo HP
Zawadiaka - ma krytyki, przeciwko dużemu HP
Poszukiwacz - bloczy długo sektory dzięki HP
Robotnik - nie ma nic

Na obronie małego fortu jest teraz około 10 żołnierzy, 20 zawadiaków, 10 ppeków i 2 bobów. Na ataku są podobne proporcje.

To należy zmienić, żeby na bitwach walczyli także bobowie.

Propozycja jest prosta: dołóżcie dodatkowy bonus boba na baszcie. Przy ostrzale z trawy dostaje tylko połowę obrażeń, reszta bez zmian.
Dzięki temu bobowie będą niezbędni do obrony fortu.

Zmiany które opisał Doko doprowadzą do tego, że:
Żołnierz będzie mięsem armatnim -> zmienią się w pojedynkowiczy, jagodziarzy
Zawadiaka -> zniknie całkowicie jako wyspecjalizowany fortowiec, zostaną tylko pojedynkowicze i expiarze
Poszukiwacz -> zostanie jagodziarzem
Robotnik -> dalej ich nie będzie

Na koniec proszę tylko o jedno: nie niszczcie bitew fortowych!!!
 

DeletedUser24472

Gość
Gość
Zastanówmy się jak jest teraz:
Żołnierz - jest dobry, bo ma dużo HP
Zawadiaka - ma krytyki, przeciwko dużemu HP
Poszukiwacz - bloczy długo sektory dzięki HP
Robotnik - nie ma nic

Na obronie małego fortu jest teraz około 10 żołnierzy, 20 zawadiaków, 10 ppeków i 2 bobów. Na ataku są podobne proporcje.

To należy zmienić, żeby na bitwach walczyli także bobowie.

Propozycja jest prosta: dołóżcie dodatkowy bonus boba na baszcie. Przy ostrzale z trawy dostaje tylko połowę obrażeń, reszta bez zmian.
Dzięki temu bobowie będą niezbędni do obrony fortu.

Zmiany które opisał Doko doprowadzą do tego, że:
Żołnierz będzie mięsem armatnim -> zmienią się w pojedynkowiczy, jagodziarzy
Zawadiaka -> zniknie całkowicie jako wyspecjalizowany fortowiec, zostaną tylko pojedynkowicze i expiarze
Poszukiwacz -> zostanie jagodziarzem
Robotnik -> dalej ich nie będzie

Na koniec proszę tylko o jedno: nie niszczcie bitew fortowych!!!

Zgadzam się z tym w 100 %

A co do fazy testów na becie to niech tu admini nie sieją zamętu . Już jeden test był robiony i mimo sprzeciwu graczy i tak został wprowadzony.
Więc po co się pytać , sprawdzać jak i tak IG zrobi swoje.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Zmiany w walce fortowej są jak najbardziej potrzebne i cieszę się że są próby aby to zmienić warto brać pod uwagę to co już ludzie pisali tj system przyznawania nagród i przydatność danej klasy.
Chciałabym jeszcze aby w jakiś sposób poszukiwacze którym włączył się bonus zostali docenieni może dodać to do uników bo niby dlaczego coś co jest zaleta tej klasy jest pominięte w końcowym rozrachunku bitewnym.
No i podstawowa rzecz coś zrobić z bobami bo na razie to oni mają najgorzej ta klasa postaci na tą chwilę jest pominięta dajmy szanse wszystkim klasom postaci cieszyć się z bitew bo na ta chwile myślę że w pełni szczęścia są tylko zawadiacy pif paf
 
Status
Zamknięty.
Do góry