Dyskusja - Gonzales - Jesienne Historie

Status
Zamknięty.
7. Inne
  1. W sklepie Union Pacific przedmioty będą dostępne będą za bryłki i obligacje.

Nie ma możliwości dopuszczenia zakupu produktów za obligacje oraz dolary (w skali np. x1000 - herbata mate 36 obligacji = 36k $)? Podobne rozwiązania były wykorzystywane na serwerach zagranicznych takich jak event pojedynkowy na serwerach angielskim czy niemieckim.
 

anjadia

Członek obsługi gry
Nie ma możliwości dopuszczenia zakupu produktów za obligacje oraz dolary (w skali np. x1000 - herbata mate 36 obligacji = 36k $)? Podobne rozwiązania były wykorzystywane na serwerach zagranicznych takich jak event pojedynkowy na serwerach angielskim czy niemieckim.

Szczerze nie wiedziałam, że tak można, więc przemyślimy i damy znać hahahaha!
 

konri

Blada Twarz
Może inaczej...Kto będzie mieć narzędzia na tym gonzalesie do wglądu w działania, buildy innych graczy, a po drugie kto będzie pomysłodawcą, finalnym twórcą i kto będzie mieć dostęp do treści zadań przed ich ogłoszeniem?
No ja jestem, normalnie z anjadią na kawce siedze i sypie pomysłami, pozdrawiam cieplutko
 

anjadia

Członek obsługi gry
Może inaczej...Kto będzie mieć narzędzia na tym gonzalesie do wglądu w działania, buildy innych graczy, a po drugie kto będzie pomysłodawcą, finalnym twórcą i kto będzie mieć dostęp do treści zadań przed ich ogłoszeniem?
narzędzia większość TWT, wgląd do zadań Patelka, Andisz i ja :uuu)
 
7. Podczas konkursu dozwolone są czynności takie jak: prace, budowanie, bitwy o fort, wykonywanie zadań, przygody, handel pomiędzy członkami własnej drużyny, pojedynki, sen w hotelu jak i w koszarach.
1.Mocno kontrolowałbym pojedynki między uczestnikami w celu uniknięcia np. pushingu ( a nawet bym pvp wyłączył- o ile się da )
2. Proponuje dodanie bonusu do prędkości np. Prędkość postaci + 200-500%.
3. Dodanie bonusu
- znalezienia produktu x%
- znalezienia przedmiotu x%
- zboostowanie lekko obecnych bonusów( regeneracja, energia, $, doświadczenie, motywacja)
4. W shopie większość przedmiotów powinno być tylko za obligacje (jak miało to miejsce w poprzednich Gonzalesach <przykład>). Jedynie kilka podstawowych za obligacje i bryłki.
 

wojt1774

Blada Twarz
Proponowałbym do regulaminy zasadę graczy/drużyny która łamie regulamin wykluczenia ich z nast edycji gonzalesa w którym chcieliby wziąć udział.
Na poprzedniej edycji moi przyjaciele którzy nie zgodzili sie na podłożenie jakimś noobkom z hurona żeby wyszli z grupy w odwecie nastepnego dnia przed bitwą atakowali ich w pvp co było kategorycznie zakazane niby po zgłoszeniu dostali Ci gracze bana ale i tak już dla nich to nie znaczyło bo odpadli a w ten sposób fajnie byłby zwalczyć ten rak :)
a po drugie odblokujcie szamana za bryłki.
 

anjadia

Członek obsługi gry
1.Mocno kontrolowałbym pojedynki między uczestnikami w celu uniknięcia np. pushingu ( a nawet bym pvp wyłączył- o ile się da )
2. Proponuje dodanie bonusu do prędkości np. Prędkość postaci + 200-500%.
3. Dodanie bonusu
- znalezienia produktu x%
- znalezienia przedmiotu x%
- zboostowanie lekko obecnych bonusów( regeneracja, energia, $, doświadczenie, motywacja)
4. W shopie większość przedmiotów powinno być tylko za obligacje (jak miało to miejsce w poprzednich Gonzalesach <przykład>). Jedynie kilka podstawowych za obligacje i bryłki.
PVP będą potrzebne :x
O bonusach pomyślimy
SHOP tez ulegnie lekkiej zmianie, niedostępne będą sety a część będzie można kupić za dolary
 

anjadia

Członek obsługi gry
Proponowałbym do regulaminy zasadę graczy/drużyny która łamie regulamin wykluczenia ich z nast edycji gonzalesa w którym chcieliby wziąć udział.
Na poprzedniej edycji moi przyjaciele którzy nie zgodzili sie na podłożenie jakimś noobkom z hurona żeby wyszli z grupy w odwecie nastepnego dnia przed bitwą atakowali ich w pvp co było kategorycznie zakazane niby po zgłoszeniu dostali Ci gracze bana ale i tak już dla nich to nie znaczyło bo odpadli a w ten sposób fajnie byłby zwalczyć ten rak :)
a po drugie odblokujcie szamana za bryłki.
Szaman po przedyskutowaniu będzie dostępny za bryłki, zaktualizujemy regulamin.
 

anjadia

Członek obsługi gry
Skoro będą pvp jak chcecie uniknąć pushingu ?

Ciężko mi odpowiedzieć nie sugerując odpowiedzi na przyszłe zadania dlatego powiem trochę naokoło, na przykładzie fortów

Co może być pushowane na bitwie:
- dolary
- wygrane/przegrane
- omdlenia
- uniki/trafione/chybione (na ile pozwala rng)
... i tak dalej

Co nie jest pushowalne:
- uczestniczenie w bitwie
- konkretne przygotowanie do bitwy
- działania wykonywane podczas bitwy


dużo jest aktywności które da się zlecić, a które ciężko będzie pushować. Pamiętamy o tym i staramy się tego unikać jak tylko się da
 
Status
Zamknięty.
Do góry