Witam!
Wpadłem ostatnio na pomysł stworzenia "Tablicy zbiegów" (przykładowa nazwa) znajdowała by się ona tu: Zdj. 1. Po wybraniu tego ukazywała by się taka tablica: Zdj. 2. Mielibyśmy w niej 9 kryjówek zbiegów z więzienia stanowego. W każdej kryłaby się inna banda. Po 9 członków + 1 przywódca (najsilniejszy). Po pokonaniu jednego z członków bandy dostawalibyśmy nagrodę w postaci doświadczenia i dolarów. Na jakiś przedmiot było by tylko 10% a u przywódcy 40%. Nagroda w postaci doświadczenia byłaby proporcjonalna do naszego poziomu. Atakować byśmy mogli raz na godzinę lub płacąc 5 bryłek wcześniej. Np. po kliknięciu w 1 kryjówkę pokazywałby się bandyta Zdj. 3 a po wybraniu "Walcz!" ukazywałaby się nam walka - Zdj. 4. Kryjówkę 1 odblokowywałoby się po 10 lvl i ukończonej 1 części głównej historii i byłoby tak z następnymi kryjówkami. Myślę że jest to dobry pomysł który urozmaiciłby grę oraz przydałby się po podniesieniu poziomów do zbierania doświadczenia
Zdj. 1
Zdj. 2
Zdj. 3
Zdj. 4
Wpadłem ostatnio na pomysł stworzenia "Tablicy zbiegów" (przykładowa nazwa) znajdowała by się ona tu: Zdj. 1. Po wybraniu tego ukazywała by się taka tablica: Zdj. 2. Mielibyśmy w niej 9 kryjówek zbiegów z więzienia stanowego. W każdej kryłaby się inna banda. Po 9 członków + 1 przywódca (najsilniejszy). Po pokonaniu jednego z członków bandy dostawalibyśmy nagrodę w postaci doświadczenia i dolarów. Na jakiś przedmiot było by tylko 10% a u przywódcy 40%. Nagroda w postaci doświadczenia byłaby proporcjonalna do naszego poziomu. Atakować byśmy mogli raz na godzinę lub płacąc 5 bryłek wcześniej. Np. po kliknięciu w 1 kryjówkę pokazywałby się bandyta Zdj. 3 a po wybraniu "Walcz!" ukazywałaby się nam walka - Zdj. 4. Kryjówkę 1 odblokowywałoby się po 10 lvl i ukończonej 1 części głównej historii i byłoby tak z następnymi kryjówkami. Myślę że jest to dobry pomysł który urozmaiciłby grę oraz przydałby się po podniesieniu poziomów do zbierania doświadczenia
Zdj. 1
Zdj. 2
Zdj. 3
Zdj. 4
Ostatnia edycja: