DeletedUser182
Gość
Gość
W Hrabstwie Vendetta miał właśnie miejsce zuchwały napad na bank w mieście Gold Rush. Nieznany nikomu meksykanin w trakcie napadu ciężko ranił szeryfa. W pogoń za bandytą udał się zastępca szeryfa z pięcioma pomocnikami, jednak zgubili trop koło rzeki. Joe Samson twierdzi iż słyszał jak bandyta naradzał się ze swoim pomocnikiem. Podobno mają się spotkać późnym wieczorem, nieopodal miasta w swojej kryjówce. Musimy wytropić tego morderce, poczekać do wieczora aż poczuje się bezpieczny i wtedy zaatakować. Pościg wyrusza ponownie w drogę o 20:00. Do tej pory bandyta powinien już być w swojej kryjówce.
Za głowę bandyty zastępca szeryfa wyznaczył nagrodę. Komu uda się zabić bandytę, temu wyjawi on tajemnicę jak podnieść swoje umiejętności, oraz jak ćwiczyć charakter, aby jego cechy zyskały na sile.
Za głowę bandyty zastępca szeryfa wyznaczył nagrodę. Komu uda się zabić bandytę, temu wyjawi on tajemnicę jak podnieść swoje umiejętności, oraz jak ćwiczyć charakter, aby jego cechy zyskały na sile.
Uwaga. Bandyta jest uzbrojony w precyzyjny kolt buntline. Wiadomo że nosi skradziony mundur, oraz szary stetson. Ślady pozostawione w błocie wskazują że ma on kozaki jeździeckie. Pastor będzie wdzięczny za zwrot skradzionego mu krzyżyka. Bandyta powinien go mieć przy sobie.