Przecież ten regulamin nie trzyma sie kupy, sprawi tylko problemy i spiny między graczami, a spupportem
1. Off na przygodzie
Pierwszy przykład offów: Są sytuacje, że wlatuje żona w trakcie gdy sobie gram na przygodzie i zdarza się moment, że muszę nagle przerwać grę. Tak samo kurier do mnie zawitał, czy mam telefon pilny czy muszę oprowadzić klienta w kwestii wynajmu posiadłości czym od lat się zajmuję. U mnie offy na przygodzie są przypadkami rzadkimi - ale istnieją one i jak ktoś rozegra 30 sesji na dzień, to nie ma opcji by coś się w domu nie wydarzyło. Nie zgadzam się by off na przygodzie był karany ponieważ NIE MAM NAJMNIEJSZEJ ochoty użerać się z supportem, że miałem sytuację uzasadnioną by postawić offa. West to west - to gra, ale nie zamierzam uświęcać zasad tej gry ponad swoje życie.
Drugi przykład offów: Są gracze co zakładają konta aby się wyżyć i zepsuć komuś nerwy. Więc jeśli nadziewam się na gracza, który postawi mi celowo offa, ponieważ wiadomo, temu nie zależy na ptk weterana i na czasie, wiec ja mam na chama dalej grać z offem i samemu nie mogę wyjść bo zostanę ukarany tak samo jak i ten co zepsuł sesję?
Wiecie o tym dobrze, że jak wchodzi multikonto - psuje sesję i wychodzi - to potrafi nagle cała piątka opuścić grę. Chcecie wszystkich nagle karać? To mnie w kilka dni dacie perma bo w moment wyłapię punktów - gdyż nie rozgrywam kilku sesji tylko multum, czasami jak mam czas to wykonam 40 sesji
Często są też spiny między graczami i walą se po plecach więc cóż.. ja opuszczam takie składy bo nie będę się przyglądał 12-15 minut jak jakiś gracz okłada kogoś przez całą sesje bo "coś" wyszło "nie tak" między graczem 1, a graczem 2.
Off na przygodzie będzie karany, a na forcie nie?
2. Kwestia kamienia na przygodzie
Od 1 czerwca do 30 czerwca tego roku grałem non-stop na 3 poziomie, bez broni, bez odbierania dziennego bonusu expa właśnie po to, bym nie musiał kupować sobie "zbutwiałego łuku" dostępny od 5 poziomu lub "łuku" dostępnego od 10 poziomu. Miałem taką ochotę grać w taki właśnie sposób, ponieważ to gra, ponieważ miałem taką chęć, ponieważ przynosiło mi to zysk, ponieważ sukcesywnie byłem w stanie narypać około 600 impów w 30 dni i z tego mieć ponad 400 wygranych
Większość graczy na salonie i banku to nowicjusze, nie umieją dobrze grać, więc dla mnie było idealnie latać tylko tam i mieć zawsze przewagę w przejmowaniu obiektu wroga, ile to razy nadziali się gracze widząc mnie z kamieniem, panicznie rzucali się na mnie do ataku, nawet koksy, co w sumie wykorzystując potem element taktyczny i doświadczenie dawał wygraną dla mojej drużyny
Nie zgadzam się zatem by latanie z kamieniem było karane, nawet w kwestii dużych poziomów gracza, bo są pewne osiągnięcia, są szanse na zapomnienie się co do przebrania
3. Handel na wspólnym łączu - możliwy
Jak dla mnie to b. zły pomysł, ponieważ nielicznie zdarza się rodzeństwo czy małżeństwo wspólnie grających w jedną i tę samą grę
Dajecie możliwości stworzenia teraz super wylewu multikont, każdy teraz będzie miał żonę teścia brata siostrę i każdy będzie se kase ubezpieczał w tym itemki loteryjne. Ciekawe jak wy pogodzicie się z kontekstem pushingu - a handlem, bo to w sumie można wrzucić do jednego wora.
Dla mnie ten przepis jest fatalny, i tak jak pisałem, b. mało ludzi wspólnie gra w jedną i tę samą grę
4. Regulamin uniwersalny na wszystkie wersje językowe
Dla mnie ta kwestia przynosi mi niesmak i niezadowolenie, ponieważ każdy kraj ma swój własny ustrój, kulturę, potrzeby.
Regulamin powinien być indywidualny dla polskich stron, a nie walnęliście jakieś gówno które na chama trzeba akceptowąć inaczej won, ban - spadaj, albo zgłoś się do supportu o chęci zamknięcia konta.
Żałosne
Nigdy nie mogę zagrać w tę grę porządnie i wbić tego 150 poziomu bo zawsze coś mnie zniechęca i wiecznie odchodzę i wracam do tego fajansu w nadziei, że coś się poratuje w tej grze