DeletedUser6549
Gość
Gość
Tak jak w temacie chciałbym byśmy dyskutowali o pepeku, czy w dzisiejszych czasach w ogóle opłaca się nim grać.
Czemu? Według mnie jest to klasa najbardziej pokrzywdzona w grze. Zapytacie czemu. Otóż pozwolę sobie przytoczyć moje słowa z innego tematu:
Porównam bonusy pepka z innymi istniejącymi w grze (slash oznacza jaką wartość ma bonus przy posiadaniu premium postaci):
Spanie w hotelu za darmo do 2/4 poziomu, jeśli nie jest to hotel Twojego miasta.
Czy ktoś w ogóle jeszcze korzysta z tego bonusu? Czy ktoś w ogóle korzysta z sypiania w hotelu przy istniejących bonusach do regenerowania hp i energii tak w shopie jak i z rzemiosła? Mi się zdarza to robić bardzo rzadko, kilka razy w miesiącu.
Bonus do znajdywania produktów 10/20%
Niszczy to ratatuj który daje 40%, oraz amerykański set, czy inny hancock.
Bonus do znajdowania przedmiotów 10/20%
Tu tak samo ratatuj, który daje oba bonusy naraz, a taże sety np. elfa.
Taka mała uwaga do tych dwóch ostatnich bonusów. Obydwa są dostępne w przedmiocie ratatuj. Więc czemu tak nie ma w bonusach pepeka?
Bonus do zmniejszenia szansy na zranienie 10/20%
Przy obecnych setach nie jest trudno o minimalizowanie obrażeń z prac do minimum, choć oczywiście nadal otrzymuje się obrażenia, więc mógłby zostać, ale niekoniecznie.
Bonus fortowy
Poczynając (ważne słowo mówiące o tym, ze równie dobrze moze to wejść i po 10 trafieniu, przynajmniej tak to rozumiem) od drugiego trafienia w rundzie ma się 25/50% szans na to, że się do końca rundy nie otrzyma obrażeń. Wow, extra, tylko porównajmy to z bonusami innych klas:
Bob- zwiększony unik i celowanie
Zawa - kryty
Żołnierz - dowodzenie i to jego nieszczęsne hp, choć miał je od początku gry to i tak trzeba ten bonus uznać za fortowy.
Coś widać? Tak, bonusy tych trzech klas wpływają na ostateczny wynik danej postaci podczas bitwy, natomiast bonus pepeka jet drużynowy, nic de facto z tego typowy pepek nie ma.
Dla mnie jako pepka grającego już ponad 10 lat ta klasa jest najbardziej w grze pokrzywdzona. Conajmniej jeden bonus zbędny, dwa które można połączyć w jeden (do tego zboostować), kolejny też zboostować lub zmienić, no i ostatni fortowy tak samo do zmiany.
A co Wy sądzicie? Co byście zmienili? Zapraszam do dyskusji.
Czemu? Według mnie jest to klasa najbardziej pokrzywdzona w grze. Zapytacie czemu. Otóż pozwolę sobie przytoczyć moje słowa z innego tematu:
Porównam bonusy pepka z innymi istniejącymi w grze (slash oznacza jaką wartość ma bonus przy posiadaniu premium postaci):
Spanie w hotelu za darmo do 2/4 poziomu, jeśli nie jest to hotel Twojego miasta.
Czy ktoś w ogóle jeszcze korzysta z tego bonusu? Czy ktoś w ogóle korzysta z sypiania w hotelu przy istniejących bonusach do regenerowania hp i energii tak w shopie jak i z rzemiosła? Mi się zdarza to robić bardzo rzadko, kilka razy w miesiącu.
Bonus do znajdywania produktów 10/20%
Niszczy to ratatuj który daje 40%, oraz amerykański set, czy inny hancock.
Bonus do znajdowania przedmiotów 10/20%
Tu tak samo ratatuj, który daje oba bonusy naraz, a taże sety np. elfa.
Taka mała uwaga do tych dwóch ostatnich bonusów. Obydwa są dostępne w przedmiocie ratatuj. Więc czemu tak nie ma w bonusach pepeka?
Bonus do zmniejszenia szansy na zranienie 10/20%
Przy obecnych setach nie jest trudno o minimalizowanie obrażeń z prac do minimum, choć oczywiście nadal otrzymuje się obrażenia, więc mógłby zostać, ale niekoniecznie.
Bonus fortowy
Poczynając (ważne słowo mówiące o tym, ze równie dobrze moze to wejść i po 10 trafieniu, przynajmniej tak to rozumiem) od drugiego trafienia w rundzie ma się 25/50% szans na to, że się do końca rundy nie otrzyma obrażeń. Wow, extra, tylko porównajmy to z bonusami innych klas:
Bob- zwiększony unik i celowanie
Zawa - kryty
Żołnierz - dowodzenie i to jego nieszczęsne hp, choć miał je od początku gry to i tak trzeba ten bonus uznać za fortowy.
Coś widać? Tak, bonusy tych trzech klas wpływają na ostateczny wynik danej postaci podczas bitwy, natomiast bonus pepeka jet drużynowy, nic de facto z tego typowy pepek nie ma.
Dla mnie jako pepka grającego już ponad 10 lat ta klasa jest najbardziej w grze pokrzywdzona. Conajmniej jeden bonus zbędny, dwa które można połączyć w jeden (do tego zboostować), kolejny też zboostować lub zmienić, no i ostatni fortowy tak samo do zmiany.
A co Wy sądzicie? Co byście zmienili? Zapraszam do dyskusji.
Ostatnio edytowane przez moderatora: