Źle być żołnierzem, jeszcze gorzej zawadiaką

  • Rozpoczynający wątek coccinella 84
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Chyba mnie nie zrozumieliście dobrze.

Ważniejsze (przynajmniej dla mnie) od miejsca w rankingu jest szybkość zdobywania kolejnych poziomów, a co za tym idzie odblokowywanie nowych zadań prac, dostępność nowych przedmiotów. Tą statystykę z top10 zrobiłam tylko dla ułatwienia. Wydaje mi się, ze to dosyć reprezentatywna grupa i prawdopodobnie oddaje tendencje w całym rankingu.

Właśnie to, że zawadiacy i żołnierze wolniej zdobywają doświadczenie jest według mnie niesprawiedliwe. Nie to, że nie ma ich w top w ogólnym rankingu.

Miejsce w rankingu ogólnym ma związek z poziomem postaci, a więc z ilością punktów cech i umiejętności, które mogłeś rozdać. Z kolei miejsce w rankingu pojedynków ma znaczenie wyłącznie prestiżowe.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Chyba mnie nie zrozumieliście dobrze.

Ważniejsze (przynajmniej dla mnie) od miejsca w rankingu jest szybkość zdobywania kolejnych poziomów, a co za tym idzie odblokowywanie nowych zadań prac, dostępność nowych przedmiotów. Tą statystykę z top10 zrobiłam tylko dla ułatwienia. Wydaje mi się, ze to dosyć reprezentatywna grupa i prawdopodobnie oddaje tendencje w całym rankingu.

Właśnie to, że zawadiacy i żołnierze wolniej zdobywają doświadczenie jest według mnie niesprawiedliwe. Nie to, że nie ma ich w top w ogólnym rankingu.

Miejsce w rankingu ogólnym ma związek z poziomem postaci, a więc z ilością punktów cech i umiejętności, które mogłeś rozdać. Z kolei miejsce w rankingu pojedynków ma znaczenie wyłącznie prestiżowe.

No właśnie, to twoja subiektywna opinia. Nie każdy się z tym zgadza. Rozumiem, że chciałaś się tylko wyżalić, bo nie sądzisz chyba, że cokolwiek zmienią w tym kierunku dlatego, że grupka ludzi uważa to za niesprawiedliwe.
 

DeletedUser

Gość
Gość
To nie jest moja subiektywna opinia. Fakty są takie, że robotnicy i poszukiwacze przygód SĄ uprzywilejowani. I myślę, że można, a nawet powinno się to zmienić przy kolejnej aktualizacji. Przecież chyba właśnie po ti jest to wersja beta, żeby wykryć błędy i je naprawić.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie twoja? A czyja? A może nie subiektywna? Bo obiektywna na pewno nie jest. Według mnie jest wszystko dobrze zbalansowane.
 

DeletedUser

Gość
Gość
ale faktem jest że mogli by zrobić fajniejsze zadania dla żołnierza
 

DeletedUser3112

Gość
Gość
Poza tym gracie dla rankingu czy dla zabawy?

Na jednym serwerze możesz mieć budowniczego na 30 poziomie a na drugim żołnierza na 20. I na jednym wykonywać prace a na drugim tylko się strzelać.

Różnice między klasami nie są tak istotne bo wszyscy strzelcy postępują tak samo powoli więc jest sprawiedliwie.

Tylko kto wymyślił handel bronią w zadaniach u żołnierza?? nikt tego nie osiągnie kto choć trochę inwestuje w walkę!

Generalnie dokładnie tak jest. Zadania / misje i questy, jak je tam zwać, są kompletnie niedopasowane dla klasy żołnierz / zawadiaka. Niektóre prace są prawie zupełnie niewykonalne, przy założeniu, że inwestujemy w umiejętności pojedynkowe.
Dopiero przy dużej inwestycji i wysokim poziomie postaci, niektóre "proste" zadania, są wykonywalne. Czyli gdzies tak na setnym poziomie ;]
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie twoja? A czyja? A może nie subiektywna? Bo obiektywna na pewno nie jest. Według mnie jest wszystko dobrze zbalansowane.

No wydaje mi się, że na podstawie ttych kilku osób z pierwszych miejsc rankingu wykazałam niezbicie, że robotnik i poszukiwacz przygód szybciej nabijają poziomy niż inne postacie. I to NIE jest subiektywna opinia.

A jeżeli chodzi o zadania dla zawadiaki i żołnierza, to myślę, że sensowniej by było, gdyby za miast prac musiał się pojedynkować. Przeciwnicy mogliby być rozsiani po całej mapie, a pojedynki mogłyby być naprawdę trudne. Takie zadania byłyby dopasowane do tych postaci. A poza tym nie byłoby problemu, że żołnierz, który akurat posługuje się bronią białą, dostaje zadanie, w którym potrzebne jest strzelanie.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Generalnie dokładnie tak jest. Zadania / misje i questy, jak je tam zwać, są kompletnie niedopasowane dla klasy żołnierz / zawadiaka. Niektóre prace są prawie zupełnie niewykonalne, przy założeniu, że inwestujemy w umiejętności pojedynkowe.
Dopiero przy dużej inwestycji i wysokim poziomie postaci, niektóre "proste" zadania, są wykonywalne. Czyli gdzies tak na setnym poziomie ;]

hej, ja jestem poszukiwaczem. czy myslisz, ze wszystkie prace mam dostepne? questy i u mnie zalegaja, i niektore poleza sobie chyba dluzej :)

co do tego zdobywania poziomow - robotnicy i poszukiwacze maja latwiejsze prace, ale zolnierze i zawadiacy moga rowniez zdobywac szybko doswiadczenie. nie przez questy, ale wlasnie w pojedynkach. swiat 7, mlodziutki, swiezy. .top pojedynkowiczow - od 2,5k xp do 3k. malo? przeciez to jest z 5 darmowych leveli (jesli policzymy w okolicach 26 levelu, a przeciez wiadomo ze pojedynki zaczyna sie duzo wczesniej).

zle nie jest.

inna sprawa to nowy quest dla pojedynkowych. tego juz nie moge ocenic, bo nie za bardzo znam jego tresc :)
(tak, wiem, jest weststats, ale jestem dosc leniwy :p)
 

DeletedUser

Gość
Gość
świat 4 top 15 9;5 dla bobów nie pamiętam ale któś mówił że bob powoli expi
 

DeletedUser

Gość
Gość
Robotnik i poszukiwacz szybciej zdobywają doświadczenie ale za to mają mniejsze szanse w pojedynkach bo robotnicy powinni dawać w budowanie a żołnierz i pojedynkowicz w co innego. jak na to popatrzeć z boku to każda klasa ma swoje plusy. ja jestem żołnierzem i mi pasi.

pojedynkowcy nadrabiają materialnie np. mundurem
 

DeletedUser

Gość
Gość
I wu Websters wtrąci się jeszcze raz. Mała poprawka powinna być wprowadzona (a przy okazji up), mianowicie:
Pojedynkowicze: Źle jest zrobione, wg. mnie liczy się różnica wygranych pojedynków z przegranymi i w top 1 jest ten kto ma najwięcej wygranych pojedynków i najmniej przegranych.
Poszukiwacze: Ilość przechadzek (to zaraz wytłumacze), z nałożonym ograniczeniem - nie można od razu przejść z A1 do F4 i zrobić ok 100h przejścia.
Budowniczy: Najwięcej czasu spędzonego na budowaniu miasta (tu budowniczy by przechodzili z miasta do miasta często)

A teraz o przehadzce - przechadzka to inaczej przemieszczanie się po mapie. Poza wspomnianym ograniczeniem, po 5h chodzenia trzeba pracować gdzieś conajmniej 2h gdzieś żeby móc iść dalej. No i chodzenie zabiera punkty energii (wierchowiec - 25% mniej). Wszystkie nowe rankingi nie zastąpiałyby wcześniejszych (dodać nie zastąpić). Co o tym sądzicie?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ranking nie gra

Granie dla rankingu jest żałosne, co prawda od jakiś dwóch tygodni jestem top1 na s7, ale to naprawdę nie ma żadnego znaczenia. Przyjemność z gry można czerpać również będąc znacznie niżej.
Co więcej uważam, że żołnierz to zdecydowanie najlepsza klasa (gram na jednym z wcześniejszych światów), dobrze prowadzony jest nie do pokonania.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ludzie!!
Kiedy nauczycie się czytać ze zrozumieniem???
Już kilka razy napisałam, że nie chodzi o ranking. Przykład z top 10 podałam, bo wydaje mi się reprezentatywny i nie chciało mi się robić statystyki wszystkich graczy.

Zanim coś powiecie, radzę się zastanowić nad dwoma rzeczami:

1. Czy zgadzasz się, że generalnie robotnik i budowniczy szybciej wbijają poziomy (wydaje mi się to oczywiste, ale jeżeli ktoś ma inne zdanie, niech udowodni);

2. Czy to niesprawiedliwe, że niektóre klasy mają większe szanse na szybsze nabicie poziomu niż inne (oczywiście, jeżeli na pierwsze pytanie odpowiedziałeś "nie", nie ma senso odpowiadać na to pytanie).
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jeśli wg. ciebie doświadczenie to ranking wszystkich graczy to ja więcej pytań mam... no to w takim razie po cholerę robili w ogóle klasy postaci? Doświadczenie to ranking dla budowniczych może...
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry