2 warianty pod broń białą

  • Rozpoczynający wątek sebabrd
  • Data rozpoczęcia

Który wariant ?

  • Wariant 1

    Głosy: 10 100,0%
  • Wariant 2

    Głosy: 0 0,0%

  • W sumie głosujących
    10
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Mam pomysł na dwa warianty pojedynkowicza pod broń białą, nic nie ściągałem z innych tematów, ale bardzo możliwe że ktoś już mnie wyprzedził

Wariant 1

100% siła

1lvl - 1 SU, 2 uniku
2lvl - 1 SU, 2 celowanie
3lvl - 1 SU, 2 uniku
4lvl - 1 SU, 2 celowanie

I tak do końca świata ;)

Wariant 2

100% siła

1lvl - 1 odporność, 2 refleksu
2lvl - 1 odporność, 2 celowania
3lvl - 1 odporność, 2 refleksu
4lvl - 1 odporność, 2 celowania

itp. itd. :)

Wariant 3


100% siła

1lvl - 1 SU, 1 uniku, 1 celności
2lvl - 2 Celowania, 1 uniku
3lvl - 2 uniku, 1 celowania
4lvl - 1 SU, 1 uniku, 1 celności
5lvl - 2 Celowania, 1 uniku
6lvl - 2 uniku, 1 celowania
7lvl - 1 SU, 1 uniku, 1 celności

itd.
Co Wy o tym sądzicie ?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Hmm , moim zdaniem nie rozdaje się w ten sposób umiejętności
Nie ma recepty uniwersalnej na sukces na każdym świecie .
Przecież umiejętności trzeba ''ustawiać pod przeciwnika'' . Grając na danym świecie musisz ustawić się możliwie pod największą liczbę przeciwników . Tak aby mieć możliwość expienia na największej ilości osób .
Kto ma inne zdanie :cool:????
 

DeletedUser19255

Gość
Gość
Wariant 1 lepszy ale kazdy ma jakas taktyke wiec nie ma sposobu zebys kazdego pokonal ;d
 

DeletedUser

Gość
Gość
pierwsza opcja do kitu, bez zaskoczenia i taktyki bedziesz cienki , można grac bez zaskoku i taktyki ale tylko wtedy gdy jest sie odpornościarzem/refleksiarzem. nie ma taktyki nie do pokonania , ale myśle ze zołnierz z ogromem stzrelania i taktyki do tego na premium postaci jest nie do uwalenia w obronie [wyjatek przy ataku zmasowanym , ale pewnie porazka zakonczy sie tylko ten ostatni pojedynek] :) a w ataku zawsze może bic samych orków :)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser19255

Gość
Gość
Jemu chodzilo d; oto co lepsze chyba xd ale przypatrzcie sie jak sie potknoł w wariancie nr.1 ma 2 glowne umiejki do pojedynkowania sie czyli celowanie unik a w wariancie 2 postawil rowniez na celowanie ale zamiast uniku postwawil refleks ktory jest gorszy w tym przypadku wiec bezkonkurencyjnie wariant nr 1 ale bez zaskoku i ciut odpornosci (ciut bo mniej osob gra bronia biala od wprowadzenia do gry DBS-a )
To tyle :p
 

DeletedUser

Gość
Gość
oba warianty słabe według mnie - nie ma zaskoku
 

DeletedUser20273

Gość
Gość
Ja Ci powiem tak. Powinieneś rozdawane umiejętności kształtować na podstawie własnego doświadczenia. Sam będziesz wiedział, co Ci jest najbardziej potrzebne.

Gdybym miał wybierać, to peirwszy wariant bylby najlepszy, ale i tak bez zaskoku kuleje strasznie, jak chcesz atakować i liczyć na uniki musisz dawać w zaskok i uniki.
 

DeletedUser

Gość
Gość
2 wariant lub 3, ale zamiast:
1lvl - 1 SU, 1 uniku, 1 celności
2lvl - 2 Celowania, 1 uniku
3lvl - 2 uniku, 1 celowania
4lvl - 1 SU, 1 uniku, 1 celności
5lvl - 2 Celowania, 1 uniku
6lvl - 2 uniku, 1 celowania
7lvl - 1 SU, 1 uniku, 1 celności

to:

1lvl - 1 SU, 1 zaskok, 1 celności
2lvl - 1 Celowania, 1 uniku, 1 zaskok
3lvl - 1 uniku, 1 celowania, 1 zaskok
4lvl - 1 zaskok, 1 uniku, 1 celności
5lvl - 2 Celowania, 1 zaskok
6lvl - 2 zaskok, 1 celowania
7lvl - 1 SU, 1 uniku, 1 celności

na 7lvl byś miał:
9 SU
7 Zaskok
4 Unik
8 Celowania

Może i totalna abstrakcja, ale na pewno bardziej wydajne rozłożenie umiejek :)
Później zamiast w SU możesz dawać w te swoje ulubione uniki ;]
 
Status
Zamknięty.
Do góry