4 Mistrzostwa Fortowe (IFBC 4)

Status
Zamknięty.

kruK629

Członek obsługi gry
ifbc___111.png



To jest zwycięski pomysł graczy Dan1el789, Contii, BlackWizard, Sancho, WLAN-Kabel i Don-Vallsy!



Witajcie Fortowi Wojownicy!



Od ostatnich Międzynarodowych Mistrzostw Bitew Fortowych minęły już 3 lata, teraz czas na powrót. Czwarta edycja IFBC jest dziełem naszej ukochanej społeczności!



hourglass.png
Czas na przeczytanie: 10-15 minut

Radzimy zapoznać się z sekcjami w następującej kolejności "1. Etap Bitwy eliminacyjne, Rejestracja, Ustawienia i informacje o serwerze, §2 Rozgrywka, §3 Informacje o drużynie zajmie to 3-5 minuty



Oryginalne ogłoszenie w języku angielskim znajdziesz tutaj: https://innogam.es/IFBC4. Pamiętaj aby śledzić ten wątek w przyszłości, ponieważ aktualizacje i przyszłe informacje będą publikowane wyłącznie tam.




Struktura Mistrzostw



  • Będą 2 Konferencje (Północna i Zachodnia) z co najmniej 2 Dywizjami (Dywizja 1, Dywizja 2, itd) na konferencję.
  • Zespoły zostaną losowo przydzielone do dywizji, a następnie do dywizji.
  • Liczba dywizji zależy od liczby zarejestrowanych drużyn. Najlepiej, aby dywizja składała się z 4-6 drużyn.
  • W przypadku nieparzystej liczby zgłoszonych drużyn, w niektórych dywizjach może występować większa lub mniejsza liczba drużyn, o czym również decydować będzie kolejność.


1. Etap: Bitwy Eliminacyjne

  • Każda drużyna będzie grać ze wszystkimi drużynami z tej samej dywizji jako atakujący i broniący
  • Każda dywizja będzie grać z inną dywizją z tej samej oraz drugiej konferencji. Drużyny będą atakować albo bronić się na bitwie.
  • Zwycięska drużyna za każdą wygrana bitwę otrzyma 1 punkt za zwycięstwo.
    • W przypadku remisu: W przypadku remisu będzie się liczyć, która drużyna rozegrała w sumie najmniej rund do zwycięstwa (licząc tylko bitwy, które wygrała). Jeśli nadal będzie remis, sprawdzamy najmniejszą utratę punktów zdrowia w procentach (%) wśród tych bitew.
  • Na koniec tej fazy, drużyny zostaną sklasyfikowane na podstawie łącznej liczby zdobytych punktów.
    • Miejsce 1-4: Mistrzowie Dywizji
    • Miejsce 5-7: Zespoły z dziką kartą
    • Pozostałe drużyną zostają wyeliminowane.


2. Etap: Runda z dziką kartą

  • Drużyny będą grać miedzy sobą w tej samej konferencji. Mistrzowie Dywizji zagrają przeciwko Zespoły z dziką kartą.
  • Drużyna z 1 miejsca nie zagra w tym etapie, zajmując również pierwsze miejsce na koniec tego etapu.
  • Drużyna z wyższego miejsca gra z drużyną z niższego miejsca w trybie BO5 bitew walcząc o następujące miejsca:
    • 2. miejsce: Miejsce 2 VS Miejsce 7
    • 3. miejsce: Miejsce 3 VS Miejsce 6
    • 4. miejsce: Miejsce 4 VS Miejsce 5
  • Drużyna z wyższego miejsca wybiera, czy w pierwszej bitwie będzie atakować, czy się bronić . W następnych bitwach drużyny będą atakować lub bronić naprzemiennie
  • Best of Five: Drużyna, która wygra najwięcej bitew, wygrywa etap rundy z dziką kartą.
    • Jeżeli Zespół z dziką kartą wygra, zajmuje miejsce w rankingu drużyny Mistrzowie Dywizji.
    • W przypadku wygranej drużyny Mistrzowie Dywizji, pozostają na swoim miejscu rankingowym.
    • Drużyna, która przegrała zostaje wyeliminowana.


3. Etap: Runda Dywizji

  • Drużyny będą grać miedzy sobą w tej samej konferencji
  • Drużyna z wyższego miejsca gra z drużyną z niższego miejsca w trybie BO5 bitew walcząc o następujące miejsca:
    • 1. miejsce : Miejsce 1 VS Miejsce 4
    • 2. miejsce : Miejsce 2 VS Miejsce 3
  • Drużyna z wyższego miejsca wybiera, czy w pierwszej bitwie będzie atakować, czy się bronić . W następnych bitwach drużyny będą atakować lub bronić naprzemiennie.
  • Best of Five: Drużyna, która wygra najwięcej bitew, wygrywa etap Rundy Dywizji.
    • Zwycięska drużyna zachowuję rangę do kolejnego etapu, którą sobie wywalczyła
    • Drużyna, która przegrała zostaje wyeliminowana.


4. Etap: Mecz o Mistrzostwo

  • Drużyny będą grać miedzy sobą w tej samej konferencji
  • Drużyna z wyższego miejsca gra z drużyną z niższego miejsca w trybie BO5 bitew walcząc o następujące miejsce
    • 1. miejsce: Drużyna 1 VS Drużyna 2
  • Drużyna z wyższego miejsca wybiera, czy w pierwszej bitwie będzie atakować, czy się bronić . W następnych bitwach drużyny będą atakować lub bronić naprzemiennie.
  • Best of Five: Zespół, który wygra mecz, wygrywa ten etap i zostaje zwycięzcą swojej Konferencji.
    • Dwie zwycięskie drużyny z każdej Konferencji będą walczyć o 1 i 2 miejsce.
    • Dwie przegrane drużyny z każdej Konferencji będą walczyć o 3 miejsce.


5. Etap: Super Bitwy - Bitwy Finałowe

  • Best of Seven: Przegrane drużyny z każdej konferencji z 4. Etapu będą grały ze sobą 7 bitew o 3 miejsce.
    • Wygrana drużyna zajmuje 3 miejsce.
    • Drużyna, która przegrała zostaje wyeliminowana.
  • Best of Seven: Wygrane drużyny z każdej konferencji będą grały ze sobą 7 bitew o zajęcie Pierwszego i drugiego miejsca.
    • Wygrana drużyna zajmuje 1 miejsce
    • Przegrana drużyna zajmuje 2 miejsce
  • Drużyna z większym procentem zwycięstw (%) wybiera, czy w pierwszej bitwie będzie atakować, czy się bronić. Jeśli procent zwycięstw jest taki sam (remis), drużyna, która atakuję zostanie wylosowane. W następnych bitwach drużyny będą atakować lub bronić naprzemiennie.


Harmonogram Bitew

  • Wszystkie bitwy zostaną zaplanowane pomiędzy 20:00 i 21:00 Czasu Środkowoeuropejskiego (CET).
  • Harmonogram bitew zostanie opublikowany dla każdego etapu na forum w max. 72 godziny po zakończeniu ostatniego etapu. Pierwsza bitwa zostanie zaplanowana co najmniej 72 godziny po opublikowaniu harmonogramu.
  • Nazwy fortów zostaną zmienione, aby w nazwie zawierały 2 drużyny, które będą grać przeciwko sobie.
  • Liderzy otrzymają rangę Generała.
  • Liderzy drużyn będą mieli możliwość przełożenia bitew
    • Prosimy, aby liderzy drużyn komunikowali się ze sobą i starali się wypracować dogodny dla nich termin.
      • Kiedy zostanie ustalony termin, obaj liderzy muszą się z nami skontaktować, aby potwierdzić zmianę.
      • Jeśli nie jest to możliwe, jeden z liderów zespołu może się z nami skontaktować i poprosić o zmianę.
        • W takim przypadku postaramy się skontaktować z drugim liderem i potwierdzić chęć przełożenia bitwy.
        • Jeśli lider skontaktuje się z nami w ciągu 48 godzin, zaakceptujemy prośbę drugiej strony o zmianę terminu.
    • Zmiana terminu jest możliwa natychmiast po pojawieniu się harmonogramu bitew na forum, ale nie później niż 48 godzin (72 godziny w przypadku, gdy skontaktuje się z nami tylko jedna drużyna) przed startem bitwy.
    • Bitwy zostaną wywołane 16–48 godzin przed bitwą.
    • Jeśli prośba o zmianę terminu zostanie zaakceptowana, zostanie to odnotowane na stronie głównej, a godzina zostanie zaktualizowana w tabeli harmonogramu.
  • Uwaga: Jeśli drużyna wygra 3 z 5 bitew (Best of five) (lub odpowiednio 4 z 7 (Best of seven)), zostanie zwycięzcą danego meczu bez organizowania kolejnych bitew.




line.png

Rejestracja



Ostateczny termin rejestracji:
2024-04-10 23:59

Ważne: Musisz posiada konto założone na serwerze events.the-west.net.

Będziesz mógł się zarejestrować w okresie od 2024-03-25 do 2024-04-08, lub po tych terminach poprzez wysłanie e-mail na adres west-ts@support.innogames.com.

Wielkość drużyny: 50-60 zawodników

Lider: 1 na drużynę

Drużyna może mieć większą liczbę liderów, do celów kontaktowych niezbędne jest wskazanie głównego lidera

Liderzy zespołów muszą upewnić się, że będą w stanie odpowiedzieć w ciągu maks. 48 godzin, jeśli Support skontaktuje się z nim w przypadku jakichkolwiek problemów.



Dwie ścieżki rejestracji

  1. Rejestracja drużyny: Stwórz z innymi graczami drużynę
  2. Musisz stworzyć własny zespół! Liderzy muszą skontaktować się z lokalnym supportem i przesłać zgłoszenie:
    1. Nicki wszystkich członków zespołu - ważne na serwerze TS (wydarzenia)
    2. Nick Lidera Drużyny
    3. Akceptujesz więcej graczy: Tak osoby mówiące tym samym językiem / Tak, obojętnie jaki język / Nie (Jeśli drużyna nie jest pełna, czy akceptujesz przypisanie do zespołu większej liczby graczy?)
      Ważne! Prześlij pseudonimy, których używają gracze na events.the-west.net. W przeciwnym razie nie będziemy mogli zarejestrować Cię na wydarzeniu.
      Uwaga:
      Jeśli chcesz stworzyć zespół międzynarodowy/mieszany, możesz dokonać tego zgłaszając chęć zarejestrowania takiej drużyny w Supporcie wydarzenia
  3. Rejestracja bez drużyny: Zostaniesz przydzielony do losowego zespołu.
    • Jeśli nie masz drużyny, możesz się zarejestrować, a my przydzielimy Ci drużynę. Wykonując zgłoszenie, prosimy o przesłanie następujących informacji:
      1. Preferowany język: (Twój główny język/preferowany market, na którym możesz grać)
      2. Pozostałe znane języki: (dowolne inne języki, którymi mówisz na poziomie komunikacyjnym)
      3. Lider: Tak/Nie (jeśli chcesz być liderem zespołu)
    • Gdzie się zarejestrować? W zespole obsługi wydarzenia: kliknij tutaj lub wyślij e-mail west-ts@support.innogames.com
    • Jak będziemy tworzyć zespoły:
      • Najpierw spróbujemy stworzyć drużyny składające się z graczy z tego samego marketu/wersji językowej.
        • Jeśli nie będzie to możliwe, postaramy się przypisać Cię do dowolnych lokalnych drużyn, które pozwolą na dołączenie większej liczby graczy.
          • Jeśli nie będzie to możliwe, spróbujemy połączyć graczy, którzy mogą dzielić się znajomością tego samego języka.
            • Jeśli nie będzie to możliwe, postaramy się stworzyć zespoły mieszane.
              • Jeśli nie będzie to możliwe, postaramy się przypisać graczy do już istniejących drużyn niezależnie od języka.
    • Ważne:
      • Nie gwarantujemy, że znajdziemy dla Ciebie zespół.
      • Jeśli do drużyny zostanie przypisanych więcej graczy chcących być liderem, losowo wybierzemy jednego.
      • Jeśli nie będzie liderów, wyznaczymy jednego.


Nazwy zespołów: każdemu zespołowi przypiszemy krótką nazwę na podstawie kraju pochodzenia oraz numer (jeśli jest więcej niż jeden zespół z tego samego rynku). Zespoły mieszane będą miały kod MIX. Przykład: PL1, Pl2, EN, MIX1, MIX2.

Ważne! Nie ma limitu drużyn z danego kraju. W turnieju może wziąć udział dowolna liczba drużyn

Uwaga: Opublikujemy liste zespołów i więcej informacji na 1-2 dni przed rozpoczęciem wydarzenia. Liderzy muszą koniecznie przeczytać to ogłoszenie!



line.png

Trenuj i znajdź drużynę



Oferujemy możliwość ćwiczeń przed IFBC 4 przy tych samych ustawieniach na events.the-west.net!

  • Start: 2024-03-25 pomiędzy godziną 12:00 a godziną 16:00
  • Koniec: 2024-04-08 15:00
  • Rejestracja: Każdy może dołączyć na serwer
  • Ważne! Podczas tej sesji obowiązują specjalne zasady, prosimy o zapoznanie się z nimi tutaj.
  • Możesz używać tego serwera do ćwiczeń, pomóc nam przetestować IFBC 4 i znaleźć swoją drużynę!


line.png


Ustawienia serwera i informacje ogólne



Ustawienia Świata


  • Wydarzenie odbędzie się na events.the-west.net!
  • Start: 2024-04-15 pomiędzy godziną 12:00 a godziną 16:00
  • Koniec: Przewidywany czas trwania wydarzenia 1 - 2,5 miesiąca, w zależności o ilości drużyn
  • Obsługiwane języki w grze: Wszystkie języki obsługiwane w interfejsie gry.
    1. Przejdź do Ustawień → Konto → Zmień język i wybierz preferowany język.
    2. Następnie zaloguj się ponownie do gry ze strony głównej, aby zmiany mogły zostać wprowadzone.

    Informacje Ogólne
    - Możesz zmieniać ustawienia języka tyle razy, ile chcesz.
    - Aby zmiany zaszły zawsze należy ponownie zalogować się ze strony głównej (odświeżenie strony nie przyniesie pożądanego efektu).
    - Po zmianie i ponownym zalogowaniu każdy tekst w grze powinien być wyświetlany w wybranym języku.

    changelanguage.png
  • Ustawienia premium: Wszystkie funkcje premium są nieaktywne, z wyjątkiem funkcji VIP.
  • Rejestracja: wymagana wcześniejsza rejestracja!
  • System rozgrywek: Harmonogram NFL (WIKI)
  • Przelew Bankowy: Wyłączony
  • Cyrk wędrowny: Wyłączony
  • Ustawienia miasta:
    • Liczba członków: 60
    • Możliwość opuszczenia miasta: Wyłączona
    • Handel: Możliwy pomiędzy członkami miasta
    • Sojusze: Tworzenie sojuszy jest technicznie możliwe, ale zabrania tego regulamin
    • Zmiana członka drużyny: Możliwa, zobacz sekcję zasady
  • Sklepy miasta GM: Posiada wszystkie dostępne przedmioty
  • Eventy podczas mistrzostw IFBC 4: Wyłączone
  • Poziom startowy: 150
  • Samouczek: Skończony
  • Informacje Fortowe:
    • Typ fortu: mały
    • Atakujący : obrońcy: 46 vs 42 lub 50 vs 44 (dokładny współczynnik zostanie podany po zakończeniu okresu rejestracji)
  • Ulepszanie przedmiotów: Zabronione przez zasady wydarzenia
  • Konta GM do pojedynków– możesz w każdej chwili stoczyć pojedynek z tą postacią NPC, aby przejść dalej w zadaniach:
    • Szeryf John NPC
    • Henry Walker NPC
    • Maria Roalstad NPC
    • Cortina NPC


Funkcje premium

  • Automatyzacja: Aktywna
  • Bonus postaci: Aktywny
  • Większy zarobek: Aktywny
  • Szybsza regeneracja sił: Aktywny
  • Większa prędkość: Aktywny
  • Szybki przelew do Banku: Nieaktywne
  • Uzupełnienie energii: Nieaktywne
  • Kupowanie produktów przy pracy: Nieaktywne
  • Natychmiastowe zakończenie pracy: Nieaktywne
  • Skrócenie czasu podróży: Nieaktywne
  • Zmiana oferty wędrownego handlarza: Nieaktywne
  • Natychmiastowa dostawa (sprzedaż i kupno): Nieaktywne
  • Ulepszanie przedmiotów: Nieaktywne
  • Kupno punktów cech i umiejętności: Nieaktywne
  • Szaman: Nieaktywne

Bonusy Globalne

  • Pieniądze z prac: 500%
  • Szansa powodzenia: 250%
  • Szansa znalezienia przedmiotu: 500%
  • Szybkość: 5000%
  • Regeneracja energii: 300%
  • Regeneracja zdrowia: 1000%
  • Anuluj ochronę pojedynku: 12 godzin
  • Ochrona pojedynkowa wygasa: 30 dni

Przedmioty na start

  • 3-miesięczny VIP
  • 1.500.000$ dla gracza
  • 1 Napój nowego początku
  • 1 Torba obrońcy Saloonu
  • 1 Skrzynia ze wszystkimi przepisami

Wyposażenie sklepu UP

  • Napój nowego początku
  • Napój zapomnienia
  • Napój oduczenia
  • Torba nowicjusza
  • Ratatuj z rybą
  • Papryczki Habanero
  • Ząb Cobry
  • Kozacki czaprak
  • Pozłacane tryby
  • Pasek każdego kraju



line.png

Regulamin wydarzenia



§1. Stosowane zasady


  1. Ogólne zasady konkursu, zasady gry i Ogólne Warunki Handlowe obowiązują dla tego serwera, wraz z dodatkowymi zasadami wydarzenia specjalnego w okresie zawodów, czyli pomiędzy datą rozpoczęcia i zakończenia tego specjalnego wydarzenia, o której mowa na początku tego ogłoszenia.
  2. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu w każdym momencie trwania konkursu.
  3. Po zakończeniu rozgrywek świat zostanie zamknięty, a wszystkie dane (postacie, miasta, rankingi, przedmioty...) zostaną usunięte.
  4. Gracze łamiący zasady gry lub wydarzenia mogą zostać trwale wykluczeni z wydarzenia. Gracz w niektórych przypadkach może otrzymać ostrzeżenie trwałej blokady konta.
  5. Jeśli zostałeś trwale zbanowany, nie masz możliwości powrotu na wydarzenie z innego konta.
  6. Uczestnicy, którzy otrzymają trwałą blokadę w grze za złamanie zasad wydarzenia lub zostaną zastąpieni przez swojego lidera z powodu braku aktywności (patrz sekcja §3) podczas wydarzenia, zostaną zdyskwalifikowani i nie otrzymają żadnej nagrody.
  7. Jeśli gracz chce zrezygnować z wydarzenia, musi skontaktować się z Supportem. Jest to równoznaczne z dyskwalifikacją z wydarzenia.
§2. Rozgrywka

  1. Zgodnie z zasadami gry używanie skryptów, botów i makr jest zabronione, w szczególności między innymi narzędzi, które automatycznie wykonują zadania i/lub znajdują pracę o wyższych dochodach lub zapewniają nieuczciwą przewagę w inny sposób. Wyjątek powoduje, że specjalna lista skryptów jest tolerowana tylko dla tego zdarzenia:
    Chociaż nie zalecamy używania jakichkolwiek skryptów, ponieważ InnoGames nie ma kontroli nad ich kodem źródłowym, gracze będą z nich korzystać na własne ryzyko i bez ponoszenia kar:
    • TW-Inventory Reloaded
    • TW Cloth Cache
    • TW Cloth Calc
    • Westforts Import
    • The West Fortbattle Tool
    • TW Essentials
    • Tchat
    • TW Sectors Name
    Możesz także skorzystać ze stron https://fortbattles.online/ i https://www.westforts.com/, aby mieć lepszy przegląd. Pamiętaj, że te strony nie należą do InnoGames i nie ponosimy odpowiedzialności za ich zawartość.
    Pamiętaj, aby wyłączyć/usunąć wszelkie inne skrypty! Możesz zostać zbanowany za zainstalowanie skryptu, nawet jeśli go nie używasz. Jeśli skryptu nie ma na tej liście, nie powinieneś go mieć, w przeciwnym razie zostaniesz zbanowany.
  2. Graczom nie wolno używać ulepszonych przedmiotów! Jeśli zauważysz, że ktoś gra z ulepszonym przedmiotem, zgłoś to do Supportu.
  3. Wywoływanie bitew o fort jest zabronione! Wszystkie bitwy zostaną ogłoszone przez Support Team.
  4. Możesz dołączyć tylko do bitew swojej drużyny! Gracze, którzy dołączają do bitew innej drużyny, powinni otrzymać od Liderów rangę Zdrajcy.
  5. Wydarzenia (np. Wielkanoc) i wydarzenia społecznościowe, w tym serie zadań związanych z wydarzeniami, nie będą dostępne na serwerze. Zebrana waluta wydarzenia nie będzie mogła zostać wykorzystana. Mogą pojawić się tymczasowe linie zadań.
  6. Komunikacja: Możesz używać własnego języka w profilach miast, profilach fortów, własnych profilach. Chcielibyśmy zachęcić Ciebie do używania języka angielskiego na czatach Saloon, ponieważ jest to pokój publiczny i chcielibyśmy, aby każdy rozumiał, co się w tych pokojach mówi.
  7. Aby zachować równowagę w bitwie, mamy ograniczenia dotyczące poziomów:
    • Tydzień 1, 2, 3: Rejestracja gracza do bitew o fort tylko z poziomem niższym niż 151
    • Tydzień 4, 5, 6: Rejestracja gracza do bitew o fort tylko z poziomem niższym niż 152
    • Tydzień 7, 8, 9: Rejestracja gracza do bitew o fort tylko z poziomem niższym niż 153
    • Tydzień 10, 11, 12: Rejestracja graczy do bitew o fort tylko z poziomem niższym niż 154
    • Tydzień 13, 14, 15: Rejestracja gracza do bitew o fort tylko z poziomem niższym niż 155
    • Tydzień 16, 17, 18: Rejestracja graczy do bitew o fort tylko z poziomem niższym niż 156
    • Redukcja poziomu:
    Oferujemy jednorazową redukcję poziomu w przypadku omyłkowego przekroczenia limitu poziomu. Usuniemy dokładnie 1 poziom.
  8. Naruszenia mogą być nadal badane i karane po zamknięciu serwera.
§3. Informację o zespole

  1. Każda drużyna musi mieć od 50 do 60 aktywnych graczy.
  2. Zespoły mogą zastąpić nieaktywnych graczy, jeśli mogą wyznaczyć gracza zastępczego, który nie bierze udziału w wydarzeniu.
    • 2.1. W takim przypadku nowy dołączający zastępujący zawodnik zacznie od poziomu 150 i otrzyma klasę postaci oraz przedmioty z ekwipunku zastępowanego gracza.
    • 2.2. Gracz jest uważany za nieaktywnego, jeśli::
      • nie logował się przez 5 dni, LUB
      • opuścili/odmówili udziału w ostatnich 3 bitwach, LUB
      • zrezygnowali z wydarzenia.
    • 2.3. Tylko lider zespołu może skontaktować się z nami w sprawie prośby o wymianę.
    • 2.4. Zbanowani gracze nie mogą zostać zastąpieni.
    • 2.5. Ważne! Zastąpiony gracz zostaje zdyskwalifikowany z zawodów.
  3. Zespoły mogą zostać zdyskwalifikowane, jeśli:
    • W bitwie bierze udział mniej niż 50% członków drużyny.
    • Próbują wpłynąć na zakończenie wydarzenia (np. nakłonić inną drużynę do zwycięstwa, itd.).
    • Nie pozostał żaden lider i nikt nie chce zaakceptować bycia liderem.
    • Ponad 30% graczy zostało trwale zbanowanych za łamanie zasad.
  4. Jeśli drużyna zostanie zdyskwalifikowana, konta wszystkich graczy zostaną zablokowane.
  5. W przypadku blokady gracz nie zostanie usunięty z miasta.
  6. Kiedy zespół zostanie wyeliminowany:
    • Mogą zostać i patrzeć, jak inni grają.
    • Zabrania się: Pojedynkowania się z dowolnym graczem, który nadal uczestniczy w mistrzostwach i wpływ poprzez komunikację (np. brak rozpowszechniania informacji, toksyczność lub inny rodzaj komunikacji strategicznej) na uczestniczące zespoły.
      • Radzimy graczom, aby upewnili się, że mają ochronę przed pojedynkiem, aby za wszelką cenę uniknąć takich sytuacji.
    • Złamanie tych ograniczeń będzie skutkować natychmiastową dyskwalifikacją. Jeśli więcej graczy z tej samej drużyny weźmie udział w tym działaniu, cała drużyna zostanie zbanowana na serwerze, jednak ci, którzy nie brali udziału w tym działaniu, nadal będą uprawnieni do nagrody za uczestnictwo.
    • Wyeliminowani gracze mogą wykonywać prace, wykonywać zadania, pojedynkować się z NPC i innymi wyeliminowanymi graczami oraz grać przygody.


§4. Nagrody

  1. Nagrody można odebrać na dowolnym markecie na koncie, które należy do Ciebie.
  2. Bryłki można wykorzystać na dowolnym świecie na tym markecie, natomiast w przypadku nagród w postaci przedmiotów będziesz musiał wybrać konkretny świat, w którym chcesz je otrzymać.
  3. Specjalne „Notatki” obowiązują w sekcji „Nagrody indywidualne”.
  4. Zwycięzcy zostaną opublikowani na forum najpóźniej 14 dni po zakończeniu wydarzenia.
  5. Aby otrzymać nagrody, będziesz musiał skontaktować się w ciągu 30 dni z Supportem wydarzenia za pośrednictwem systemu pomocy po opublikowaniu zwycięzców.


§5. Zasady użytkowania bryłek

  1. Bryłki zakupione podczas wydarzenia, które nie zostały w całości wykorzystane podczas wydarzenia, mogą zostać przeniesione na główne konto Gracza na jego lokalnym markecie.
  2. Bryłki otrzymane w trakcie wydarzenia (np. bonus za logowanie), które nie zostały w całości wykorzystane podczas wydarzenia, nie mogą zostać przeniesione na główne konto Gracza na jego lokalnym markecie.
  3. Wszelkie przedmioty zakupione podczas wydarzenia mają być wykorzystywane wyłącznie podczas wydarzenia i nie mogą zostać przeniesione na główne konto Gracza na jego lokalnym markecie.
  4. Aby poprosić o przeniesienie niewykorzystanych zakupionych Bryłek, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy!


line.png


trophy.png
Zwycięzcy i nagrody
trophy.png



second_place_medal.png
Drugie miejsce


Srebrny Orzeł
Zestaw Ubrań Bitwy Fortowe
200 Bryłek
Specjalne Osiągniecie: IFBC4 Srebro

first_place_medal.png
Pierwsze miejsce


Złoty Orzeł
IFBC 4 Pierścień
Zestaw Ubrań Bitwy Fortowe
Zestaw Broni Bitwy Fortowe
Zestaw Jazdy Bitwy Fortowe
300 Bryłek
Specjalne Osiągniecie: IFBC4 Złoto
third_place_medal.png
Trzecie miejsce


Brązowy Orzeł
Fort battle animal set
100 Bryłek
Specjalne Osiągniecie: IFBC4 Brązowy


gift%20(1).png
Nagroda za udział
gift%20(1).png

Przewidujemy nagrodę dla każdego gracza i drużyny uczestniczącego w wydarzeniu

niema znaczenia czy dojdziesz do fazy finałowej, czy zostaniesz wyeliminowany z mistrzostw




line.png

Opinie i pytania



Jeśli masz jakieś pytania lub uwagi, podziel się nimi w wątku dyskusji -> Dyskusja



Uprzejmie prosimy każdego uczestnika, aby kontaktował się z nami w przypadku jakichkolwiek próśb lub problemów, a także zgłaszał wszelkie przypadki łamania zasad naszemu zespołowi Supportu. Pamiętaj, że większość naruszeń (takich jak pojedynki, używanie ulepszonych przedmiotów) można wykryć tylko wtedy, gdy je zgłosisz. Jeśli tego nie zgłosisz, jest bardzo prawdopodobne, że nie podejmiemy żadnych działań.



Do zobaczenia na wspaniałych bitwach podczas IFBC4



Wasz The West Team
 
Ostatnia edycja:
Status
Zamknięty.
Do góry