Aktualizacja 1.31

  • Rozpoczynający wątek marnex
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Admini chyba mają zamiar zmienić wygląd miasta w najbliższej aktualizacji

devshot-125-townstownstowns.png


Co sądzicie o tym? Nowy przegląd miasta mi się nie podoba
 

DeletedUser10152

Gość
Gość
To co jest na tym skrinie, to by mógł być wygląd miasta na minimapce jak już :p
Nie no może troszkę przesadziłem, ale jak zmienią mi ułożenie budynków i jeszcze je tak pomniejszą to bedzie się trzeba na nowo uczyć ułożenia poszczególnych budynków tak, że nawet jak sie nie zdążą wszystkie załadować to i tak wiem gdzie kliknąć :)
Ale to chyba troche mało jak na jedną aktualkę, skąd to masz, z dev-bloga?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie podoba mi się, zwłaszcza tekstura podłoża i cienie. Budynki mogą być bo mają ładne tekstury i znośne modele. Zbyt wiele wolnej przestrzeni wokoło i kolorystycznie całość jest wręcz okropna. Mam wrażenie jakbym oglądał zrzyt z a jakiegoś starego (i kiepskiego) RTS-a.

Na szczęście to tylko szkic, ogólny zarys projektu. Dodoarkowo będzie można ustalić gdzie ustawimy poszczególne budynki.

Moim zdaniem zmiana kompletnie niepotrzebna i pracochłonna - lepiej byłoby się zająć balansem klas. Obecnie mamy robotnika (klasa to robotnik, NIE BUDOWNICZY), któremu po rozbudowaniu miasta i zdobyciu maksymalnego poziomu pozostaje tylko jeden użyteczny bonus - 2% mniej prowizji przy wpłacie do banku (!) (o bonusie fortowym nawet nie wspominam bo jego korzyści są minimalne). Poszukiwacz przygód, który ma kilka niespecjalnie przypadnych bonusów lecz w ostatniej aktualizacji ograniczyli jeden z nich. Teraz nie może on korzystać z darmowego hotelu w charakterze schronu bo przez 45 minut po walce każdy może go atakować. Kolejna klasa to zawadiaka która niestety w pojedynkach i fortach ustępuje żołnierzowi i jedyną przewagą tej klasy jest trochę wygodniejsze (choć nie łatwiejsze czy wydajniejsze) pojedynkowanie się. Szybsze poruszanie się i pojedynek w obrębie 15 minut sprawia, że nie musimy się aż tak martwić dotarciem do konkretnego przeciwnika. Na kańcu klasa obecnie (wydaje mi się) najlepsza czyli żołnierz. Wszystkie bonusy potężne; niższy poziom potrzebny do użycia broni (ogromna przewaga na początku gry i w jej środkowej części), bonus dod taktyki dzięki czemu nie musimy się aż tak obawiać ataków czy też zemsty w hotelu, a także bonus do punktów życia niezwykle potrzebne w fortach i dość przydatne w pojedynkach.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Na blogu developera napisane jest, że;

"Basically, town owners will be able to create their very own town layout. Additionally, there’ll be changes about how buildings work … like effecting each other depending on their location…"

czyli, że rada miasta będzie mogła sama ustalać, jak mają być postawione budynki (co oznacza, że na chwilę obecną ilość kombinacji jest teoretycznie nieograniczona), które będą różnie funkcjonowały i wzajemnie na siebie wpływały, w zależności od ich rozmieszczenia.
 

DeletedUser10104

Gość
Gość
czyli, że rada miasta będzie mogła sama ustalać, jak mają być postawione budynki (co oznacza, że na chwilę obecną ilość kombinacji jest teoretycznie nieograniczona), które będą różnie funkcjonowały i wzajemnie na siebie wpływały, w zależności od ich rozmieszczenia.

Powinni zrobić opcje klasycznego widoku bo możliwość rozstawiania budynków spowoduje sporo zamieszania
 

DeletedUser3449

Gość
Gość
To wygląda raczej jak jakieś stare simsy ;]
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja tylko pozwolę sobie na mały komentarz, mianiowicie temat powstał pod nazwą aktualizacja 1.31 a Ci którzy dokładnie przeczytali blog i komentarz Zeta zapewne dostrzegli to zdanie:

Town quests are only *planned*, not that it’s going to be 1.31


Zatem proszę nie utożsamiać tych planów z aktualizacją 1.31.
 

DeletedUser5325

Gość
Gość
Mi sie bardzo podoba, podoba mi sie że graficy nie próżnują i wymyślają nowe bajery aby urozmajcić grę. To ustawienia budynków kojarzy mi sie z grą Ikariam.pl w którą też kiedyś grałem :] ::)):::D:
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie no bomba zmiana.;;) Budyneczki w mieście będą wyglądało inaczej.::DD:
 

DeletedUser22710

Gość
Gość
Niepotrzebna zmiana, nie wnosząca nic do gry, po za wyglądem w stylu Age of Empire
 

DeletedUser

Gość
Gość
Na blogu developera napisane jest, że;

"Basically, town owners will be able to create their very own town layout. Additionally, there’ll be changes about how buildings work … like effecting each other depending on their location…"

czyli, że rada miasta będzie mogła sama ustalać, jak mają być postawione budynki (co oznacza, że na chwilę obecną ilość kombinacji jest teoretycznie nieograniczona), które będą różnie funkcjonowały i wzajemnie na siebie wpływały, w zależności od ich rozmieszczenia.

z tego wynika ze ustawienie budynków będzie coś dawać, teraz pytanie co będzie dawać
 

DeletedUser11418

Gość
Gość
Moim zdaniem zmiana kompletnie niepotrzebna i pracochłonna - lepiej byłoby się zająć balansem klas. Obecnie mamy robotnika (klasa to robotnik, NIE BUDOWNICZY), któremu po rozbudowaniu miasta i zdobyciu maksymalnego poziomu pozostaje tylko jeden użyteczny bonus - 2% mniej prowizji przy wpłacie do banku (!) (o bonusie fortowym nawet nie wspominam bo jego korzyści są minimalne).

Widać bardzo doświadczony w tym temacie jesteś.
Bob - fortowiec z premką na swojej baszcie ustoi tyle co żołnierze z 2-3 razy większym hp, a jak mu się wsadzi do łap coś mocnego to naprawdę kosi (bonus ~100 do celowania i ~70 do uniku robi swoje)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Niech sobie innogames daruje poprawianie grafiki, tylko niech poprawia/wprowadza rzeczy wazne, lub poprawiające funkcjonalnosc gry, fortów itd.

Bo w sumie co za różnica gdzie ktos sobie postawi domek a gdzie hotel, kogo to bedzie interesowac? a nawet jak to juz bedzie dawało jakies korzyści, to zapewne takie ktorych istnienia nawet nie odczujemy
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser11418

Gość
Gość
Bo w sumie co za różnica gdzie ktos sobie postawi domek a gdzie hotel, kogo to bedzie interesowac? a nawet jak to juz bedzie dawało jakies korzyści, to zapewne takie ktorych istnienia nawet nie odczujemy

Jasne, krytykujmy pomysł kiedy ZUPEŁNIE NIC nie wiemy.
Przecież i tak "każdy wie", że będzie skopany.
Kocham tę mentalność.
 

DeletedUser

Gość
Gość
mi te rozmieszczenie się podoba wprowadza trochę świeżości do tw
 

DeletedUser624

Gość
Gość
Niech sobie innogames daruje poprawianie grafiki, tylko niech poprawia/wprowadza rzeczy wazne, lub poprawiające funkcjonalnosc gry, fortów itd.

Bo w sumie co za różnica gdzie ktos sobie postawi domek a gdzie hotel, kogo to bedzie interesowac? a nawet jak to juz bedzie dawało jakies korzyści, to zapewne takie ktorych istnienia nawet nie odczujemy

Taaa, typowa polska mentalność, nieważne co się dzieje ale i tak jest źle.

- Twoje konto w grze zostało wylosowane i wygrałeś milion złotych.
- Tylko milion? Dalibyście ze dwa, przecież wasza firma tyle zarabia na premkach, skąpiradła z was. Ten milion to w zasadzie nie wnosi nic do mojego życia, najlepiej by było jak byście mi dali dożywotnią wypłatę, nie chce mi się męczyć i do pracy chodzić.



Jak niedźwiedź wyżej wspomniała, to jest w dalekich planach póki co więc nie ma co się podniecać.
 

DeletedUser624

Gość
Gość
Przypominam że nie jest to temat o bonusach klas postaci itp.
 

DeletedUser10104

Gość
Gość



Pojawiają się minusy, Darius II znowu będzie miał robotę z przybornikiem.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry