Nie podoba mi się, zwłaszcza tekstura podłoża i cienie. Budynki mogą być bo mają ładne tekstury i znośne modele. Zbyt wiele wolnej przestrzeni wokoło i kolorystycznie całość jest wręcz okropna. Mam wrażenie jakbym oglądał zrzyt z a jakiegoś starego (i kiepskiego) RTS-a.
Na szczęście to tylko szkic, ogólny zarys projektu. Dodoarkowo będzie można ustalić gdzie ustawimy poszczególne budynki.
Moim zdaniem zmiana kompletnie niepotrzebna i pracochłonna - lepiej byłoby się zająć balansem klas. Obecnie mamy robotnika (klasa to robotnik, NIE BUDOWNICZY), któremu po rozbudowaniu miasta i zdobyciu maksymalnego poziomu pozostaje tylko jeden użyteczny bonus - 2% mniej prowizji przy wpłacie do banku (!) (o bonusie fortowym nawet nie wspominam bo jego korzyści są minimalne). Poszukiwacz przygód, który ma kilka niespecjalnie przypadnych bonusów lecz w ostatniej aktualizacji ograniczyli jeden z nich. Teraz nie może on korzystać z darmowego hotelu w charakterze schronu bo przez 45 minut po walce każdy może go atakować. Kolejna klasa to zawadiaka która niestety w pojedynkach i fortach ustępuje żołnierzowi i jedyną przewagą tej klasy jest trochę wygodniejsze (choć nie łatwiejsze czy wydajniejsze) pojedynkowanie się. Szybsze poruszanie się i pojedynek w obrębie 15 minut sprawia, że nie musimy się aż tak martwić dotarciem do konkretnego przeciwnika. Na kańcu klasa obecnie (wydaje mi się) najlepsza czyli żołnierz. Wszystkie bonusy potężne; niższy poziom potrzebny do użycia broni (ogromna przewaga na początku gry i w jej środkowej części), bonus dod taktyki dzięki czemu nie musimy się aż tak obawiać ataków czy też zemsty w hotelu, a także bonus do punktów życia niezwykle potrzebne w fortach i dość przydatne w pojedynkach.