Aktualizacja 2.04

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser19235
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser19235

Gość
Gość
Witam.

W wersji 2.04 planowane są spore zmiany w systemie prac.
Prace będą odblokowywane w zależności od poziomu postaci a nie od posiadanej ilości punktów pracy.
Nastąpi również zmiana w obliczeniach nagród za prace. Aby umiejętności nadal były istotne, sporo prac będzie miało obniżone wartości (doświadczenia, zarobku, szans na znalezienie produktu/przedmiotu). Restrykcje te znikną, gdy osiągniemy odpowiedni poziom punktów pracy (czyli moment w którym obecnie praca jest dla nas normalnie dostępna).
Zmianie ulegnie również okno pracy. Gwiazdki będą wskazywać jak dobrzy jesteśmy w wykonywaniu prac. Np. gracz będzie miał 3 srebrne gwiazdki w jakiejś pracy a jedną brązową w innej pracy. Podczas osiągania kolejnych gwiazdek (do tego będą potrzebne punkty pracy) zwiększać się będą nagrody z pracy.
Zalety zmiany: nie utknie się przy wykonywaniu zadań, ponieważ na określonym poziomie, prace będą dostępne, nawet jeżeli wiele z nich nie dostaniemy z uwagi na obniżone wartości. Będzie prościej zbalansować zadania, ponieważ będą ściśle powiązane z poziomem postaci. To na pewno ułatwi grę nowym postaciom.
Wady: straci na znaczeniu "build pod prace", ponieważ prace będą odblokowywane w zależności od poziomu. Nie mniej jednak taki build pod prace nadal będzie przydatny, aby wykonywać prace bez kar.


Co sądzicie o nadchodzącej aktualizacji ?
Zapraszam do dyskusji
 

DeletedUser

Gość
Gość
mieli zmienić system prac to go zmienili...
ale czy na lepsze ?
to się okaże jak zwykle po wprowadzeniu...
tyle że po fakcie będzie już za późno na cofnięcie zmian.
 

DeletedUser19235

Gość
Gość
Moim zdaniem bulid Full Handel czy pod zasko czy strzelanie stracą sens...
 

DeletedUser29199

Gość
Gość
Hmmm... a nie będzie tak, że każdy będzie biegał full hp? bo po co rozdawać umiejętności gdzie indziej skoro i tak każdą pracę da się zrobić? Trochę się boję, że pojawią się nagle sami fortowcy. Z perspektywy nadchodzących zmian żałuję, że mam postać tak zbudowaną, że jedynie 5 prac nie mogę jeszcze robić.
 
Mam nadzieję, że podobnie jak przy zmianach pojedynkowych pojawi się zadanie na resek umiejek.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie sądzę, żeby to był dobry pomysł. Jedną z najlepszych rzeczy w zadaniach jest według mnie właśnie to, że nie każdy jest w stanie je wykonać. Jeśli już by chcieli wprowadzać prace od poziomu, to mogliby choć częściowo uzależnić to od pp. (czyli np. trzeba by mieć poziom i 50%). O ile dobrze zrozumiałem, to nawet jeśli ktoś ma dużo pp., ale niski poziom, to nie będzie w stanie danej pracy wykonywać?
 

DeletedUser19235

Gość
Gość
Nie sądzę, żeby to był dobry pomysł. Jedną z najlepszych rzeczy w zadaniach jest według mnie właśnie to, że nie każdy jest w stanie je wykonać. Jeśli już by chcieli wprowadzać prace od poziomu, to mogliby choć częściowo uzależnić to od pp. (czyli np. trzeba by mieć poziom i 50%). O ile dobrze zrozumiałem, to nawet jeśli ktoś ma dużo pp., ale niski poziom, to nie będzie w stanie danej pracy wykonywać?

W pełni zgadzam się z kolegą , teraźniejsze zadania mają ten urok że wlasnie nie każdy może je wykonać :)
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Każdy może. Kwestia zasobności portfela i wizyt w sklepiku premium.
Teraz nie będzie to konieczne. To chyba dobrze, co nie?
 

DeletedUser19235

Gość
Gość
Każdy może. Kwestia zasobności portfela i wizyt w sklepiku premium.
Teraz nie będzie to konieczne. To chyba dobrze, co nie?

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :)

Dla kogoś kto nie ma kasy to fajne rozwiązanie a dla osoby która zarabiała na takie cele powiedzy parę miesięcy nagle została zrównana z osobą która nic nie robiła . Nie mam nic przeciwko 2.04 ale tylko tak gdybam :gwizd:
 

DeletedUser26913

Gość
Gość
A co z budowaniem? Jak wiemy obecnie im więcej pkt pracy tym więcej pkt rozbudowy, tak zostanie?
 

DeletedUser5603

Gość
Gość
Mam mieszane odczucia odnośnie tej zmiany. Na plus przemawia to że będzie można jednocześnie robić zadania i być dobrym pojedynkowiczem/fortowcem. Możliwość bardziej urozmaiconej gry. Na minus: kolejne uproszczenie i tak banalnej gry. Teraz nie da się stworzyć postaci która może wszystko, trzeba się zdecydować, kombinować, coś wybrać i bardzo rozważnie rozdawać punkty umiejętności. Po zmianie nie będzie to miało takiego znaczenia bo odpadnie kombinowanie z zadaniami ( więc co za różnica czy 10 umek pójdzie w pływanie czy w jazdę konną, na 120 levelu nie będzie to miało zauważalnego znaczenia), teraz zrobi je łatwo każdy, kwestia czasu. Następnym krokiem pewnie będzie w ogóle likwidacja punktów umiejętności/cech bo komplikują strasznie grę :). Czy buildy pod wszystkie prace stracą sens? Te które były robione pod kątem tylko zadań na pewno tak. Jeśli jednak ograniczenia w zarobku/dropie z prac będą drastyczne to nie widzę powodu aby upadły postacie zrobione pod tym kątem. Bo co z tego że postać full HP na 120 levelu będzie mogła pracować np. w wędrownym skoro i tak nie ma szans na dobry drop a zarobi grosze? Przydałoby się aby administracja wraz z tą zmianą wprowadziła kilka zadań opartych nie na samym wykonywaniu prac ale wymagających dostarczenia sporej ilości bardzo zróżnicowanych produktów. Podsumowując: zmiana ryzykowna, mogąca wywrócić rozgrywkę do góry nogami i zarówno uatrakcyjnić grę jeśli będzie dobrze zbalansowana jak i popsuć doszczętnie jeśli będzie wprowadzona byle jak w myśl zasady " a wgrywamy i się zobaczy, najwyżej poprawimy w wersji 7.1526" :)
 

DeletedUser19235

Gość
Gość
Optymalizacja prędkości podróżowania (2.04)
Bonus nowicjusza na podróżowanie będzie połączony z klasą nowicjusza i dostępny do 10 poziomu.
Konieczność wyboru klasy postaci (Na 10 poziomie pojawi się okno w którym trzeba będzie wybrać klasę postaci)


Nie rozumiem tej zmiany , może ktoś chce grać nowicjuszem do 50 - 70 lvl i dopiero wtedy wybrać klasę bo to będzie decyzja na całą grę i nie chce jej pochopnie podejmować na 10 lvl. Nowicjusz to też klasa postaci (początkowa) i nie powinno się zmuszać do tego graczy aby na tak niskim poziomie już mieli wiedzieć kim chcą grać.
 
Zmiany w systemie prac (2.04)
Prace odblokowywane na podstawie poziomu postaci.
"System gwiazdek" pokazujący jak dobrze postać potrafi wykonywać pracę i jak wysokie nagrody otrzyma.
Punkty prac odblokowują kolejne poziomy gwiazdek.

czyli zestawy i wzmocnienia pod punkty pracy stracą sens... głównie zestaw Allana Quatermaina, który obecnie jest sporo warty...
 

DeletedUser25646

Gość
Gość
na pewno spadną ceny za produkty...wiadomo że obecne np występy z BB i drop róży sa dla wielu opłacalne..

Ciekawi mnie co sie zmieni w pojedynkach i jak będa obliczane ...*specjalne umiejętności aktywowane podczas pojedynku* aż strach się bać ; D co to będzie...

mam nadzieje że garstka ludzi która nadal w TW widzi pojedynki a nie tylko forty nie odejdzie od nich :)
 

DeletedUser19235

Gość
Gość
Zmiany w systemie prac (2.04)
Prace odblokowywane na podstawie poziomu postaci.
"System gwiazdek" pokazujący jak dobrze postać potrafi wykonywać pracę i jak wysokie nagrody otrzyma.
Punkty prac odblokowują kolejne poziomy gwiazdek.

czyli zestawy i wzmocnienia pod punkty pracy stracą sens... głównie zestaw Allana Quatermaina, który obecnie jest sporo warty...

Nie wiem po co była ta loteria z zestawem Allana który obecnie króluje wśród zestawów pod prace . Tak jak kolega wyżej pisze straci on na sensie skoro ehh... Szkoda gadać.
 

DeletedUser14107

Gość
Gość
#1 Prace.
Zmiana nawet trochę na plus, jeśli na 120lvlu wszystkie prace będą na 1PP, a zagrożenie wynosić 95% HP. Poza tym wędrowny przy maksymalnej ilości gwiazdek niech ma zasięg 15k, a Marshall 2k exp, tak żeby wszystko było opłacalne.
Build pod prace faktycznie straci sens, więc wstrzymam się miesiąc z reskillem, choć z drugiej strony ta zmiana może wejść dopiero w grudniu.
/Set AQ wiele na wartości nie straci, 100PP z pewnością da dużo większe profity i nadal będzie pożądanym zestawem.

#2 New pojedynki
Tutaj ogromny plus, trzeba tylko dobrze przemyśleć system oraz zwiększyć nagrody (choćby dać obligacje).

#3 Bitwy/multiplayer
Manewry nie cieszą się zbytnią popularnością. Walki można ulepszyć i dodać coś nowego. Byle tylko zablokowane porty na starcie nie skreślały części graczy.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser182

Gość
Gość
@Maryna nie widzisz tego, że gra z każdą aktualką wspiera n00ow? Za kilka aktualek nie trzeba będzie nic robić, dostaniesz 120 lvl i cześć
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jak zwykle aktualka zamiast odblokować 120 poziom skupia się na ułatwianiu gry leniwym graczom. Proponuje wprowadzić w sklepie możliwość kupna nowej postaci na 130 poziomie, zarobicie krocie, każde dziecko zamiast męczyć się expieniem kupi gotowca.:traper:
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Jak zwykle aktualka zamiast odblokować 120 poziom skupia się na ułatwianiu gry leniwym graczom. Proponuje wprowadzić w sklepie możliwość kupna nowej postaci na 130 poziomie, zarobicie krocie, każde dziecko zamiast męczyć się expieniem kupi gotowca.:traper:

Niezły pomysł. Podsunę niemocom.
 
Status
Zamknięty.
Do góry