DeletedUser5603
Gość
Gość
Ale dając w siłę wskakuje sama siła uderzenia (nie licze HP bo to nie skill pojedynkowy). Z kolei dając w zręczność wbijasz celowanie i strzelanie. Tak więc przy sile tracisz 1 umiejkę na każdą cechę. Może przedstawię na przykładzie żebyśmy się zrozumieli
Załóżmy, że mamy do rozdania 10 cech i 30 umiejętności.
Wszystkie cechy idą w siłę tak więc mamy 10 SU i 10 HP.
Pozostałe 30 dajemy powiedzmy po 10 w celowanie, zaskoczenie i unik
Z kolei przy broni palnej 10 cech dajemy w zręczność i wychodzi nam 10 cel. i 10 strzelania. Pozostałe 30 dajemy po 10 w unik, zaskoczenie no i HP.
Wychodzi na to samo
Proszę się nie sugerować takim przykładem przy budowaniu postaci:
To jest tylko małe porównanie
Ależ bzdury piszecie kolego. Dając w siłę rozwijasz dwie umiejki pojedynkowe (SU i odporność) a dodatkowo jeszcze zwiększasz HP. Nie ma ono decydującego wpływu na pojedynki ale omdlenie gracza pakującego w siłę to praktycznie rzecz niewykonalna. No i do fortów jak znalazł.
Błąd twojej teorii polega na tym że pokazałeś postać z bronią białą nastawioną na z/u ( czyli kompletny absurd) kontra strzelca z/u. A teraz popatrz co się stanie jak dasz cechy w siłę, umki w refleks i celowanie. Masz to samo co w Twoim drugim przypadku plus gratisowe ogromne HP.
Moim zdaniem po ostatniej aktualizacji jedynym sensownym buildem jest pakowanie w siłę. Doszły super prace odblokowujące się na bardzo niskich levelach.
Ostatnio edytowane przez moderatora: