haha ciekawe jaką by broń kucharz wytwrzorzył? Armate na jajka?
Dlaczego fortówka kucharza ma być kojarzona z produktami spożywczymi skoro broń pojedynkowa przypisana jemu to (uwaga!) siekiera?
1.Nie będzie żadnej lepszej broni pojedynkowej, fortowej od złotego colta, złotej szabli i złotej strzelby
Pomijając bronie kolekcjonerskie, howdaha, złoty tomahawk, weba, granta, sjj, boone etc. etc. pomijając też takie wynalazki jak stara biblia, nóż hawkena, colt bannistera itp. to oczywiście nie ma lepszej broni ;-)
po co więcej punktów w rzemiosło niedługo bedzie 1000 a jak ktoś zaczyna gre to ma ciężko nabijać
:fl::fl::fl:
Akurat rzemiosło coraz łatwiejsze się robi. Ceny produktów spadają, a od TW 2.0 będą prawie, że minimalne lub w ogóle nie będzie się opłacało kupować z targu skoro wymagane prace będą trwały po 1-10min i 2-5 energii zamiast 1-2h i 24e. Myślę, że przy takich realiach początkujący gracz spokojnie wybijałby 30-50pkt miesięcznie, kiedy przy średnio zaawansowanym poziomie dałoby się spokojnie w miesiąc wybić od zera do 100-150pkt
Osobiście uważam, że pomysł niezły tylko zauważmy, że bronie pojedynkowe z rzemiosła są protoplastami unikalnych broni, tylko mają obniżone obrażenia o 5 i inne umiejki:
Siekiera Boona (unikat):
obrażenia 35-205 +8budowanie +8siła uderzenia
Siekiera Harpera (z rzemiosła):
obrażenia 30-200 +4budowanie +4siła uderzenia +6wytrzymałość
Tak więc idąc w kierunku broni pojedynkowych z rzemiosła, fortówki też byłyby kopiami innych broni fortowych i przykładowo byłyby to winchester, shotgun, odtylcówka czy nawet łuk.
1) Pistolet strzelający podwójnie (dmg. 150-300)
2) Z większym rozrzutem (dmg. 150-500)
itp. itd.
Nie sądzę by inogames stworzyło nowe bonusy typu podwójny strzał, skoro do tej pory nie dało się ich doprosić np. o zmiany bonusów boba. Raczej trzeba by iść tropem umiejek czy bonusów sektorowych np. (tylko wskazuję jakie bonusy byłyby to najpewniej bazując na aktualnych istniejących w tw) dla znachora +20 życia, dla kowala +18 obrażeń do sektora, bob +10 do obrony, rymarz +10 do ataku i do tego +X%szczęścia, +30%prędkości(dla rymarza?) i losowe umiejki np. +2 do każdej cechy co jest standardem przy strzelbie kolekcjonera czy złotku i jakieś bonusy do prac lub pojedynków.
Dmg na wzór broni pojedynkowych z rzemiosła pewnie byłby osłabiony, jednak by była jakaś opłacalność tych broni (po co mi siekiera harpera skoro boone ma większe obrażenia i lepszy bonus?) to kierowałbym się właśnie zwiększeniem rozrzutu:
dmg 1-579 czy 189-391 daje średnią 290 jak złota strzelba.
Troszkę rozwinąłem pomysł ;-)
Żadne rozwiązanie nie jest propozycją nowego przedmiotu a jedynie wskazówką