jaki będzie świat 10?

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser14397
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser6197

Gość
Gość
czekałeś tyle czasu na nowy świat, by wybrać drogę klikacza-tych-samych-prac? :p
ad zakupów - nie szalej, najpierw gotówkę uzbieraj
Tak, przecież chciałem być w TOP, nie? ;)
Po 1.21 już nie - ten tytuł przejęło dowodzenie ;)
Już nie pamiętam co było w tym update, możesz mnie oświecić co masz na myśli?
powodzenia życzę - chyba zapomniałeś, że na nowym świecie nie będzie od razu sklepów 10 lv ;]
Szary kapelusz jest na 4 lvlu, szare buty robocze na 5 lvlu, złoty naszyjnik indiański na 2 lvlu gs'a, a mustang na 5. :) Ciężej będzie z kurtalą, ale można poczekać.
 

DeletedUser

Gość
Gość
chodzi mi o exp za forty - dopoki tego nie zmniejsza, to bedzi najbardziej oplacalna sprawa. a jak wiadomo, dowodzenie jest liczone i przy ataku, i przy obronie. chociaz jak zwykle nie wiadomo jak duza role odgrywa. jak w totolotku...

ad sklepow - zalezy czy chcesz miec set indianca, czy moze ciuchy do pulapek. tak czy inaczej poczekasz troche. mi tez sie zdawalo 'a co tam, kilka dni i bedzie'. nic bardziej mylnego. dodatkowo mi sie fartnelo, bo znalazlem szary kapelutek w pracy ;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
chodzi mi o exp za forty - dopoki tego nie zmniejsza, to bedzi najbardziej oplacalna sprawa. a jak wiadomo, dowodzenie jest liczone i przy ataku, i przy obronie. chociaz jak zwykle nie wiadomo jak duza role odgrywa. jak w totolotku...

ad sklepow - zalezy czy chcesz miec set indianca, czy moze ciuchy do pulapek. tak czy inaczej poczekasz troche. mi tez sie zdawalo 'a co tam, kilka dni i bedzie'. nic bardziej mylnego. dodatkowo mi sie fartnelo, bo znalazlem szary kapelutek w pracy ;)

uwierz mi, samo dowodzenie aż takiej dużej przewagi nie daje w ataku/obronie, mam prawie 220 na becie, mimo to żeby trafić w kogoś musze mieć sporego farta i maximum 2-3 sektory odległości od przeciwnika, bo przy zerowym celowaniu nie trafisz go za Chiny.. dowodzenie jest o tyle dobre, że mało kto w Ciebie trafia, raz przysnąłem i zapomniałem o obronie na becie, stałem na murze, strzeliło do mnie z 30 osób, trafiony zostałem tylko 4 razy, a uników miałem bodajże 10 albo mniej :)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser6197

Gość
Gość
No, ale żeby zebrać te ~600 xp trzeba się strasznie namęczyć, żeby zdobyć te 600 xp trzeba być non stop aktywny, a przy grizzlych wystarczy ustawić 2x 2h.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Binox - oczywiscie, nadal najwazniejszymi skillami beda celowanie i unik. ale dowodzenie bedzie pomocnym bonusem ;)

Duchv3 - wlasnie nie bardzo trzeba sie meczyc. 600xp to sredni wynik jesli chodzi o fortowe bijatyki. widzielismy wieksze wartosci xp ;)
I zle mnie zrozumiales - mi nie chodzi o postac walczaca tylko w fortach, lecz o taka, ktora lapie xp w pracach z dowodzeniem (a jest pare fajnych, ze zdublowanym dow. - odsylam do weststats), a w fortach biega jak cos sie dzieje w okolicy. idac w pulapki automatycznie rezygnujesz z tych ton xpekow ;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Bonusy od dowodzenia/wytrzymałości/chowania są bardzo niejasne, tak jak zaskoczenie i taktyka... Jedno jest pewne w ataku lepiej mieć 23 dowodzenia i 23 wytrzymałości, niż 100 dowodzenia, analogicznie w obronie z chowaniem i dowodzeniem.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jakby nie patrzeć i tak większość osób wybierze charyzmę + dowodzenie...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja gram 1 raz na s3 teraz zamierzam na s10 raczej będę bobem, bo wiem że oni są potrzebni :D

Pozdrawiam!
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Bonusy od dowodzenia/wytrzymałości/chowania są bardzo niejasne, tak jak zaskoczenie i taktyka... Jedno jest pewne w ataku lepiej mieć 23 dowodzenia i 23 wytrzymałości, niż 100 dowodzenia, analogicznie w obronie z chowaniem i dowodzeniem.

skad ta pewnosc? :)

w tej grze nic wlasciwie nie jest jasne. i tak mnie to denerwuje ze uhhh..
ja kocham siedziec i planowac.
jak gralem w plemiona, to mialem kilka arkuszy w excelu zapelnionych formulkami, wyliczeniami i innymi takimi. wszytko szlo idealnie.
a tu jak zajrzalem do pomocy, to rece mi opadly.
nie ma tu zadnego wzoru.
prace? ani na exp, ani na $. dziwi mnie to, ze na 80% motywacji wyciagam z miskow 170xp, a na 100% potrafi sie trafic 70...
pojedynki? jedyne co jest dobrze napisane, to rzeczy zwiazane z wartosciami losowymi. czyli automatycznie nic nie wiadomo ;D
to samo z walkami o fort, o exp z nich nie wspominajac.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja bedę żołnierzem i spróbóje na strzelanie ale nic nie obiecuje :) Może siła uderzenie musze to przechopsać xD ale jak coś to może bede 100% w strzelanie bo fajne prace są :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja jak zwykle będę żołnierzem (grałem na wszystkich klasach, ale najbardziej podoba mi się żołnierz) :D
Teraz doświadczenia nabrałem, błędów dużo narobiłem i wiem na co uważać (tak mi się wydaje :p)
Ja myślę że wiele ciekawych osób będzie grać, ale z przykrością stwierdzam że strasznie daleko nie zajdę bo mam szkołę :D
 

DeletedUser6197

Gość
Gość
ale z przykrością stwierdzam że strasznie daleko nie zajdę bo mam szkołę :D
Tak czy siak, to każdy ma szkołę (no chyba, że są wyjątki :)). Dlatego rzecz biorąc sam nie będę miał za dużo czasu i wybieram coś łatwego, gdyby świat powstał w wakacje zapewne byłbym żołnierzem.

Co do dowodzenia, no to prace ma, owszem dobre, ale trzeba trochę czekać, najwcześniej pojawią się budowa posiadłości i ochrona wozów osadników (na exp na tych niższych lvlach), jednakże jeśli ktoś ma cierpliwość to i kasę uzbiera, albowiem bez bonusów na mniej więcej 40-45 lvl odblokuje się pilotowanie parowców kołowych. Strasznie dużo kasy, a 35% XP to wcale nie mało.

Wracając do ZP, na ok. 20-23 lvl trzeba będzie podjąć decyzję - "no ok, mam miśki i kradzież koni, ale co dalej" - i tu powoli zaczynają się schody. Trzeba wybrać w co dalej będzie się inwestowało, no bo przecież swój cel już osiągnęliśmy, mamy do wyboru pojedynki albo nadal prace.
 

DeletedUser

Gość
Gość
też sobie zagram. Szkoda tylko że w rok szkolny, no ale postaram się daleko zajść żołnierzem. przez te 6 mieięcy zdążyłem nabrać doświadczenia i powinienem daleko zajść, no ale jak taki elitarny świat ma być to nie wiem czy moja taktyka się powiedzie>

@zakładanie pułapek vs dowodzenie
wg mnie ZP jest ciągle dobrym rozwiązaniem chyba nawet lepszym niż dowodzenie bo później dobrego pojedynkowicza można spokojnie zrobić
 

DeletedUser

Gość
Gość
ja zostanę poszukiwaczem.do miśków ZP a potem chowanie się
 

DeletedUser

Gość
Gość
Bonusy od dowodzenia/wytrzymałości/chowania są bardzo niejasne, tak jak zaskoczenie i taktyka... Jedno jest pewne w ataku lepiej mieć 23 dowodzenia i 23 wytrzymałości, niż 100 dowodzenia, analogicznie w obronie z chowaniem i dowodzeniem.

Co jest nie jasnego w Zaskoczeniu/taktyce ? Akurat dla tych umiejętności jest to dość jasno opisane w pomocy (chyba jako jedno z nielicznych ;( )

A skąd taka teoria z tym że 23 dow i 23 wyt. jest lepsze od 100 dow. ?? Tzn ja nie mówię, że jest inaczej, ale w pomocy jest to tak napisane, że wygląda jak by wszytskie 3 umiejętności były równoważne przy ataku/obronie. Skąd więc pomysł że tak jak napisałeś jest lepiej niż mając 100 doświadczenia ?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Co jest nie jasnego w Zaskoczeniu/taktyce ? Akurat dla tych umiejętności jest to dość jasno opisane w pomocy (chyba jako jedno z nielicznych ;( )

Albo celność atakującego lub celność obrońcy jest obniżana. Obrońca wykorzystuje to iż jest w domu dzięki umiejętności "Taktyka". On wybiera lepsze miejsce pojedynku oraz wykorzystuje wszystkie atrybuty miasta pozwalające zdobyć przewagę. Napastnik wykorzystuje umiejętność "Zaskoczenie". Jeżeli wartość "zaskoczenia" napastnika jest większa jak wartość" taktyki" obrońcy to wszelkie korzyści wynikające z "taktyki" są obniżane. Im większa różnica na korzyść atakującego tym bardziej są obniżane w/w korzyści dla obrońcy.

co tu jest jasnego? zadnego konkretu nie ma. 'im wieksza, tym bardziej'... o ile?
kolorowanie opisu, ze 'zna lepiej teren' w niczym nie pomaga.

jesli jest jasne wszystko, to powiedz, o ile obnizone bede mial celowanie, jesli mam 40 zaskoczenia, a przeciwnik 100 taktyki (zakladajac ze ja atakuje)
 

DeletedUser

Gość
Gość
jesli jest jasne wszystko, to powiedz, o ile obnizone bede mial celowanie, jesli mam 40 zaskoczenia, a przeciwnik 100 taktyki (zakladajac ze ja atakuje)

Ok nie jest jasne dokładnie co i ile... bo jak powiedział przedmówca wzorów nie znamy i nigdy nie poznamy bo wtedy najlepszy matematyk wygra grę (teraz tylko ma duuużą przeage nad innymi :p )

Ale jest jasne przynajmniej to, że wartości te są porównywane i różnica decyduje o obnizonej celności .... czy to jest zwykła różnica 40-100 (nie mniej niż 0 do wzoru obliczającego trafienie czy jego brak) czy też jakiś zakres typu:

0-10 - celność -1
11-20 - celność -3
21-30 - celność -5
itp itd.

To jest to przynajmniej jasne!

A czy jest jasne czy bonus umiejętności liczy się z sumy tych umiejętności czy też dla każdej umiejętności jest liczony osobno już takie jasne nie jest ... bynajmniej nie dla mnie. :(

Edit: Generalnie to: "Im większa różnica na korzyść atakującego tym bardziej są obniżane w/w korzyści dla obrońcy." Wskazywało by, że jesto jednak jakiś zakres ;)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
... no wlasnie :)

powiem tak - wiedzialem wiecej, zanim zajrzalem do pomocy :D

ale konczmy juz ten offtop :p
 

DeletedUser14397

Gość
Gość
ja mam 51 zaskoczenia 32 celowania i 30 uniku z bonusem na 24 poziomie trafiam wszystko [małe obrażenia], mnie nikt nie trafia w napadzie:cool nie wiem może te wartości celowania i uniku są dobre jak na ten poziom nie wiem czy to zasługa zaskoczenia:rolleyes:
 
Status
Zamknięty.
Do góry