[KONSULTACJE] Event fortowy

Status
Zamknięty.
To też średnie postanowienie jak się w zespole A trafią 3 drużyny po 10 osób a w zespole B 30 losowych osób, wg mnie za duże te drużyny i powinna być 100% losowość albo max 2 osoby w duecie

Drużyny będą losowane oddzielnie, a pojedyncze osoby oddzielnie, by takich sytuacji uniknąć.
To jest tylko wstępna koncepcja, która jak najbardziej może ulec zmianie. Jeżeli uważacie, że 10 osób to za dużo, to możemy pomyśleć nad zmniejszeniem tego ograniczenia. Po to są te konsultacje :)
 
Trochę nudny ten event będzie, bez handlu i setów na start, każdy full handel na dwa dni próbuje znaleźć cokolwiek na pbh, potem potka reskillu w hp/dowo/abso i tyle xD


^ ten pan dużo wie o graniu pod siebie i powinien być zbanowany z eventów drużynowych


zapomniałem żal pośladki sciska bo nie będzie handlu i co za tym idzie oszukiwania ? + nie będzie twojego guru więc i znajomość na evencie spada :D

z drugiej strony jak czytam twoje "zaczepki" to coraz bardziej wiem że jesteś chory oops!
 
Trochę nudny ten event będzie, bez handlu i setów na start, każdy full handel na dwa dni próbuje znaleźć cokolwiek na pbh, potem potka reskillu w hp/dowo/abso i tyle xD


^ ten pan dużo wie o graniu pod siebie i powinien być zbanowany z eventów drużynowych

To też średnie postanowienie jak się w zespole A trafią 3 drużyny po 10 osób a w zespole B 30 losowych osób, wg mnie za duże te drużyny i powinna być 100% losowość albo max 2 osoby w duecie


on zaczyna już płakać bo nie będzie miał kto mu pomoc kantować Ebola już odpadł , to teraz hejty że wszystko inne złe :D

ps. nudny bo zakaz używania kodów ? ^^ I:)
 
W przypadku remisu, najprawdopodobniej zostanie zorganizowana bitwa dodatkowa rozstrzygająca. Zwycięzca może być tylko jeden (w sensie, jedna z drużyn).
Konkurs w założeniu jest konkursem drużynowym, a nie indywidualnym. Przewidziane są wyłącznie nagrody dla całej zwycięskiej drużyny + drobne nagrody pocieszenia dla przegranych, bez nagród indywidualnych za jakiekolwiek osiągnięcia. No chyba, że bardzo byście chcieli konkurencje indywidualne, to możemy to przemyśleć.

Nie własnie nic inwidualnego bo każdy kto trafi maxa albo emiksjota do sojuszu to już na starcie jest przegrany - będą robić burze i będą robić wszystko żeby osłabić team.

prosty przykład z jego czerstwej wypowiedzi : ^ ten pan dużo wie o graniu pod siebie i powinien być zbanowany z eventów drużynowych
 

Wojcieszy

Papatki bobaski
Przypominam, że dział temat dotyczy dyskusji nad regulaminem w przyszłym evencie fortowym.
Wasze prywatne spory możecie rozstrzygać w dziale ,,Bizonie Placki" (aa... i jest taka opcja jak edytuj (co prawda 10min, ale zawsze coś) oraz cytowanie wypowiedzi).
 

DeletedUser30088

Gość
Gość
Zwykle właśnie tak wyglądały eventy fortowe, że każdy dostawał jakiś eq. Teraz chcemy trochę to zmienić i niejako utrudnić rozgrywkę poprzez brak setów.

Skoro zwykle tak wyglądały eventy fortowe to zmieńmy to umożliwiając uczestnikom wybór zestawów z własnej kolekcji ubrań, broni oraz jazdy znajdującej się w ekwipunku ich postaci, tak jak było to podczas pierwszej edycji Mistrzostw Fortowych.

Nie rozumiem dlaczego w każdym evencie próbuje się forsować zasady dające pozory względnej równości.

Przychylam się do propozycji użytkownika @daroo21312 i również uważam, że gracze, który inwestują w swoje wyposażenie fortowe powinni mieć możliwość wykorzystania go właśnie podczas eventów takich jak ten.

Bitwy fortowe nie opierają się już tylko na punktach życia, obecnie mamy przynajmniej dwa podstawowe buildy fortowe, które dzięki ogromowi dostępnych zestawów wyposażenia serwowanych nam przez IG, mają znaczący wpływ na różnorodność tej rozgrywki.

Obecnie od dobrych dowodzących podczas bitew fortowych wymaga się nie tylko wydawania schematycznych poleceń o przejściu do sąsiedniego sektora, ale również zapewnienie konkretnych bonusów w danym sektorze, aby zwiększyć efektywność danej grupy fortowców.

Reguła, która mówi o odgórnym przydzieleniu ubrań każdemu uczestnikowi zabija piękno fortów i spowoduje, że bitwy te będą przypominały arkanoid, będą zero-jedynkowe tak jak miało to miejsce przed wprowadzeniem zestawów fortowych oraz bonusów sektorowych, których wykorzystanie w odpowiedni sposób jest pewnym elementem taktyki.

Ostatecznie i tak dążyłbym do tego, aby w tego typu wydarzeniach wprowadzić inną zasadę, której treść w dużym skrócie mówiłaby, że „masz tyle ile ugrałeś” tzn. poza importowaniem części lub całości ekwipunku z głównej postaci na świat eventowy, postać uczestnika miałaby nie tylko ten sam poziom, ale również ilość punktów cech oraz umiejętności.

Może brzmi to dość radykalnie, ale wówczas mielibyśmy do czynienia z prawdziwymi mistrzostwami – konfrontacje pomiędzy naszymi postaciami byłby o wiele bardziej emocjonujące, ponieważ każdy gracz byłby zmotywowany do ulepszania ekwipunku we własnym zakresie co zwiększyłoby rywalizację podczas loterii i wyprzedaży na światach etc.

Oczywiście taką zasadę można by było zastosować analogicznie w przyszłości podczas innych eventów, jak na przykład mistrzostw pojedynkowych czy chociażby przygodowych, aby wówczas zwiększyć szansę graczy identyfikujących się z tą konkretną dziedziną rozgrywki, którzy zapewne również poświęcili mnóstwo czasu oraz pieniędzy na skompletowanie odpowiedniego ekwipunku.

Przy takim założeniu na pewno pojawiłby się ktoś, kto byłby gotów wydać masę realnej gotówki w celu zakupu punktów umiejętności bądź ulepszenia ekwipunku, aczkolwiek wyobraźcie sobie ile satysfakcji byłoby z pokonania kogoś kto powszechnie byłyby uznawany za niepokonanego :)

Przypomnijcie sobie event z gangiem C.O. Jonesa – pokonanie szefa gangu było niesamowitym osiągnięciem, każdy chciał zobaczyć raport z wygranego pojedynku, a za bronie takie jak Pistolet Howdah czy Złoty Tomahawk oferowano wówczas astronomiczne jak na tamte czasy kwoty.

Wydaje mi się, że w sytuacji, w której to gracze posiadają jednakowe wyposażenie, poziomy i ilość umiejętności wszystko tak naprawdę sprowadza się do losowości, na którą uczestnicy tego eventu nie mają wpływu – system zadecyduje o tym czy uda ci się trafić przeciwnika oraz o tym czy zostaniesz trafiony – twoja jedyna interakcja z bitwą będzie polegała na wysłaniu postaci do fortu oraz zapewne na wykonaniu kilku ruchów podczas jej trwania.

Oczywiście identycznie działa to na regularnych, normalnych serwerach, natomiast różnica jest taka, że na zwykłych światach mamy możliwość wybierania oraz ulepszania ekwipunku, a co za tym idzie zmniejszania wpływu czynnika RNG – przynajmniej ja to tak rozumiem.

Reasumując, lobbuję za tym, aby zasady dotyczące ekwipunku, w którym ma walczyć nasza postać były identyczne (lub zbliżone) do tych z pierwszej edycji Mistrzostw Fortowych.
 

DeletedUser1404

Gość
Gość
mulitkona zapewnią telefony
inno nie jest na to odporne ?,,,czy inno o tym wie i lekceważy problem ?
 
Skoro zwykle tak wyglądały eventy fortowe to zmieńmy to umożliwiając uczestnikom wybór zestawów z własnej kolekcji ubrań, broni oraz jazdy znajdującej się w ekwipunku ich postaci, tak jak było to podczas pierwszej edycji Mistrzostw Fortowych.
[...]
Reasumując, lobbuję za tym, aby zasady dotyczące ekwipunku, w którym ma walczyć nasza postać były identyczne (lub zbliżone) do tych z pierwszej edycji Mistrzostw Fortowych.


Bo mistrzostwa to wyłonienie najlepszego z najlepszych, a nie konkurencja stażu w grze z faktu, że ktoś klepał zadania na umiejętności więcej lat, niż ktoś inny, a także nie fair wobec graczy, którzy na nowych światach nie kupowali umiejętności i cech za bryłki. To co próbujesz tutaj wmówić to czyste przyniesienie sobie korzyści, a nie gra Fair Play.
 

DeletedUser1404

Gość
Gość
z ebola rekt is real szarpie sie na sw1
co za cham ,,jak inno może takie coś brać do Tw team ?
Jak nie macie kogo nie bierzcie nikogo ..po co sobie skład niszczycie takimi jednostkami ?

wkleić kilka przykładów co on pisze ?
Jak chce zaistnieć to na innym poziomie powinien prowadzić rozmowy
 

Wojcieszy

Papatki bobaski
Ja właśnie bym pozostał przy pomyśle Thomasa, by eq sprowadzać ze swojego głównego serwera (np. 2 sety + kilkanaście buffów). Co do umiejętności to lepiej dać je wszystkim po równo, bo wystąpi różnica między graczami z serwerów o różnych opcjach premium.

Czy naprawdę trzeba tyle razy powtarzać, że ten dział jest o dyskusji nad regulaminem, a nie o prywatnych porachunkach między graczami? W bizonich plackach wyzywać się możecie do woli (jeśli ładnie to ubierzecie w słowa), ale reszta działów powinna być bez takich komentarzy flame!!
 

DeletedUser1404

Gość
Gość
wojcieszy niech wiedzą gracze co ich czeka ..tw zapewni im takich jak ebola ,,,
 

DeletedUser31727

Gość
Gość
Bo mistrzostwa to wyłonienie najlepszego z najlepszych, a nie konkurencja stażu w grze z faktu, że ktoś klepał zadania na umiejętności więcej lat, niż ktoś inny, a także nie fair wobec graczy, którzy na nowych światach nie kupowali umiejętności i cech za bryłki. To co próbujesz tutaj wmówić to czyste przyniesienie sobie korzyści, a nie gra Fair Play.
TY gościu tępy czy głupi? Napisane jest w tym fragmencie który zacytowałes o zestawach a nie o umkach i cechach.

A przenszenie zestawów z własnego świata to najlepsza opcja, chyba po coś inwestujesz w nie?
 

DeletedUser30088

Gość
Gość
Bo mistrzostwa to wyłonienie najlepszego z najlepszych, a nie konkurencja stażu w grze z faktu, że ktoś klepał zadania na umiejętności więcej lat, niż ktoś inny, a także nie fair wobec graczy, którzy na nowych światach nie kupowali umiejętności i cech za bryłki. To co próbujesz tutaj wmówić to czyste przyniesienie sobie korzyści, a nie gra Fair Play.


Nie za bardzo rozumiem do czego bijesz – cytujesz fragmenty mojej wypowiedzi dotyczące ubioru oraz zestawów, a wypowiadasz się na temat umiejętności.

Nie widzę problemu w ujednoliceniu poziomów postaci uczestników oraz ilości ich umiejętności i cech – mi to odpowiada.

Wyraźnie zaznaczyłem, że celem mojej wypowiedzi jest zmiana reguły dotyczącej ubioru i możliwość zaimportowania swojego ekwipunku, co dokładanie widać w cytowanym przez Ciebie fragmencie.

Zasugerowałem jedynie inne rozwiązanie, które można byłoby zastosować w przyszłości organizując jakiś event typu Hard.

Nigdzie publicznie nie zadeklarowałem, że chcę wziąć udział w tym evencie, więc nie wiem co masz na myśli pisząc, że „to co próbuję tutaj wmówić to czyste przyniesienie sobie korzyści”.

Skoro mistrzostwa mają wyłonić najlepszego z najlepszych to nie rozumiem, dlaczego mają się one ograniczać do rzutu monetą.
 

DeletedUser1404

Gość
Gość
Az ciekawe czy zagrają ci co powinni czy zagrają mulciaki ?
Oczywiście nie ma sprawy ,,aby coś tam grało i sie dalej nakręcajcie
Jak nie będą grali wszyscy to jak chcecie najlepszego wyłonić ?
 
Zacytowałem w ten sposób specjalnie używając [...], bo jest on zwyczajnie za duży, a z lenistwa nie wybrałem odpowiedniego fragment, ale już to robię.
Ostatecznie i tak dążyłbym do tego, aby w tego typu wydarzeniach wprowadzić inną zasadę, której treść w dużym skrócie mówiłaby, że „masz tyle ile ugrałeś” tzn. poza importowaniem części lub całości ekwipunku z głównej postaci na świat eventowy, postać uczestnika miałaby nie tylko ten sam poziom, ale również ilość punktów cech oraz umiejętności.

Może brzmi to dość radykalnie, ale wówczas mielibyśmy do czynienia z prawdziwymi mistrzostwami – konfrontacje pomiędzy naszymi postaciami byłby o wiele bardziej emocjonujące, ponieważ każdy gracz byłby zmotywowany do ulepszania ekwipunku we własnym zakresie co zwiększyłoby rywalizację podczas loterii i wyprzedaży na światach etc.

Oczywiście taką zasadę można by było zastosować analogicznie w przyszłości podczas innych eventów, jak na przykład mistrzostw pojedynkowych czy chociażby przygodowych, aby wówczas zwiększyć szansę graczy identyfikujących się z tą konkretną dziedziną rozgrywki, którzy zapewne również poświęcili mnóstwo czasu oraz pieniędzy na skompletowanie odpowiedniego ekwipunku.

Przy takim założeniu na pewno pojawiłby się ktoś, kto byłby gotów wydać masę realnej gotówki w celu zakupu punktów umiejętności bądź ulepszenia ekwipunku, aczkolwiek wyobraźcie sobie ile satysfakcji byłoby z pokonania kogoś kto powszechnie byłyby uznawany za niepokonanego :)


I tak, ten fragment:
Nigdzie publicznie nie zadeklarowałem, że chcę wziąć udział w tym evencie, więc nie wiem co masz na myśli pisząc, że „to co próbuję tutaj wmówić to czyste przyniesienie sobie korzyści”.

Skoro mistrzostwa mają wyłonić najlepszego z najlepszych to nie rozumiem, dlaczego mają się one ograniczać do rzutu monetą.


Źle ująłem, powinienem napisać, iż to co wypociłeś, to "przyniesienie korzyści graczom, którzy spędzili w grze więcej czasu, przez co mają być lepsi od innych już z założenia".


TY gościu tępy czy głupi? Napisane jest w tym fragmencie który zacytowałes o zestawach a nie o umkach i cechach.

A przenszenie zestawów z własnego świata to najlepsza opcja, chyba po coś inwestujesz w nie?

Głupi, ale po wyniki testu na IQ zapraszam na pw. A po co inwestujesz w główny świat? Hmm nie po to, żeby pokazać innym na eventach jaki masz setup na głównym świecie, tylko po to, żeby mieć te itemy właśnie tam?


Ponad to, dlaczego uważam, że przeniesienie EQ jest złym pomysłem? Dziwnym faktem, o tym pisze ThomasEdison, który posiada najbardziej niezbalansowane bronie w TW na polskiej wersji językowej gry, jako jedyny. Teraz każdy chciałby tego EQ, no bo fajnie byłoby mieć coś takiego w swojej drużynie, zastanówcie się jednak, co się stanie jak dostaniecie takiego gracza po drugiej stronie barykady. Płacz będzie się wylewał w ogromnych ilościach, bo nie ma sposobu aktualnie w grze, żeby temu dorównać (Cokolwiek nie zrobicie, nie osiągniecie jego statystyk).

Także, tak. Jestem głupi i tępy, zauważyłem to co próbujecie zrobić / to co nie zauważyliście dotąd wcześniej.

P.S.
Według waszego toku myślenia na mistrzostwach w powiedzmy nawet skoki narciaskie, za każdy wygrany wcześniej turniej zawodnik otrzymywałby 10pkt więcej do swojego skoku. Przecież wygrywał to ma prawo z tego korzystać, a RNG to może wiatr mu nie sprzyjać i skoczyć gorzej, c nie? :)
 

DeletedUser1404

Gość
Gość
a dla mnie ebol nie dałeś rady nic wymyślić ?
na sw1 popis dajesz ,,kto chce go sobie on line poczytać ,,to zapraszam
 
A teraz jeszcze jedna sprawa.

Itemy w sklepach obcego miasta będą 4x droższe. W związku z tym czy ilość zdobywanej gotówki za prace będzie taka jak na normalnych swiatach? Czy moze dostaniemy po np 2kk na "waciki"? Bo jeśli ilość gotówki byłaby na obecnym poziomie to wszytsko się sprowadza do klikania pracek, kupowania bryłek itp... Co też już poniekąd wypatrzy wyniki, bo nie każdy chce inwestować prawdziwe PLN w krótki event.
 
Ewentualnie czy nie można zrobić w 2 miastach 2 sklepów z identycznymi itemkami w sklepach by nie zwiekszac cen dla graczy
 

DeletedUser18294

Gość
Gość
ja mam takie jedno spostrzeżenie czy drużyna ma jakiś limit np x zawadiaków x pp i x żołnierzy bo jeśli do drużyny trafi np X zawadiaków to bez względu czy będą atakować czy bronic są skazani na sukces wystarczy ze będą mieć szmatki pod obrażenia ful hp to nawet premii nie musza mieć załączonych. Symulacje treningów fortowych udowodniły to już nie raz.
 

Lenka222

Członek obsługi gry
To też średnie postanowienie jak się w zespole A trafią 3 drużyny po 10 osób a w zespole B 30 losowych osób, wg mnie za duże te drużyny i powinna być 100% losowość albo max 2 osoby w duecie

Losowanie będzie wyglądało tak, że najpierw losujemy drużyny po 10 osób, rozdzielamy je na dwie części, później po 9 osób..., aż do rozlosowania wszystkich uczestników.

Ewentualnie czy nie można zrobić w 2 miastach 2 sklepów z identycznymi itemkami w sklepach by nie zwiekszac cen dla graczy

Jest to możliwe do zrealizowania. Zapisuję do listy pomysłów :)
 
Status
Zamknięty.
Do góry