Likwidacja klas postaci

  • Rozpoczynający wątek Azon
  • Data rozpoczęcia

Co o tym sądzisz

  • Jestem za

    Głosy: 23 19,7%
  • Jestem przeciw

    Głosy: 85 72,6%
  • Nie robi mi to różnicy

    Głosy: 9 7,7%

  • W sumie głosujących
    117
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Pomysł może wydawać się nieco niedorzeczny, jednak moje propozycja jest odpowiedzią na nowe standardy gier MMRPG i RPG czyli brak wyboru klasy postaci na początku rozgrywki. Dokonywanie tak ważnego wyboru przy rozpoczęciu rozgrywki i brak możliwości zmiany to coś co odstrasza graczy zarówno w momencie kiedy muszą go dokonać a także wtedy gdy okaże się, że dokonali niewłaściwego. Dochodzi też sprawy zmian w klasach postaci przy okazji aktualizacji a także zadania (PP dostaje 3x więcej punktów cech niż robotnik) i przedmioty klasowe - do tych informacji osobą rozpoczynająca przygodę z The West nie ma. Oto kilka propozycji związanych z tym pomysłem.

- Małe bonusy związane z używanym tytułem
- Zadania i przedmioty klasowe dostępne dla wszystkich graczy (zadania będą musiały przejść kosmetyczne zmiany fabularne)
- Zamiast premium klasy postaci, 4 rodzaje premium dające obecne bonusy klas postaci
 

DeletedUser343

Gość
Gość
wybrałeś boba to teraz cierp a nie innym chcesz psuć grę . Nikt ci nie zabrania zacząć od nowa skoro już wiesz co źle zrobiłeś
 

DeletedUser14107

Gość
Gość
Albo pulę kilkunastu umiejętności/bonusów, z których każdy po osiągnięciu odpowiedniego lvlu będzie mógł wybrać kilka. System ma wady i taka zmiana byłaby na duży plus.

btw, taka mała retrospekcja jak to gracze wybrali klasę przed wprowadzeniem fortów i te pierwsze bunty... Choć już sety wprowadziły zamęt.
 

DeletedUser

Gość
Gość
szczerze bez sensu, obecne standardy mmrpg opiraja sie na czyms innym, jak by miala wygladac walka o forty? kto by jakie mial bonusy?
 

DeletedUser

Gość
Gość
System klas postaci jest już przestarzały - to cały problem. Można go zastąpić wieloma o wiele lepszymi rozwiązaniami. Bardziej elastycznymi dla graczy i łatwiejszymi do rozszerzenia.

-Perki do wyboru zdobywane co kilka poziomów jak w Falloucie, uzupełniane przez różne osiągnięcia
-Profesje, których zmiana jest możliwa tylko raz na pewien czas ale dające duży bonus, ale tylko do jednej czynności.
-Małe bonusy wynikające z używanego tytułu, który można łatwo zmieniać.
-itp.

wybrałeś boba to teraz cierp a nie innym chcesz psuć grę . Nikt ci nie zabrania zacząć od nowa skoro już wiesz co źle zrobiłeś

Gdy wybierałem robotnika to zasady były zupełnie inne (brak zadań, przedmiotów, fortów, inny bonus dot. banku), i to jest właśnie największy problem stałych klas postaci. Gdy gra się rozwija to nie można bez szkody dodawać nowych opcji. Próby balansowania ich też mogą być dla graczy niesprawiedliwe, bo jeśli by dodać robotnikowi jakiś bonus to osoby grające zawadiaką, poszukiwaczem lub żołnierzem mogą być temu przeciwne. Jeśli gra by się nie rozwijała to ustalenie stałych, niezmienianych reguł było by w porządku, ale co chwilę pojawiają się nowe rzeczy i poszczególne klasy postaci tracą lub zyskują na znaczeniu. Obecnie robotnik jest do niczego - ponieważ nawet poszukiwacz jest lepszy do budowania kościoła (więcej punktów cech do rozdania), podobnie ma się sprawa w pojedynkach, gdzie to żołnierz jest o wiele lepszy niż zawadiaka.
 
Pomysł wydaje mi się kkompletnie nietrafiony. Dlaczego?
Po pierwsze klasa postaci to dla mnie podstawa w takich grach.
Po drugie The West jest bardzo zróznicowany przez to że można mieć klasę postaci.
I to jest jego najwieksza zaleta, tak mi się zdaje :)
(Inna sprawa, że klas jest zdecydowanie za mało, ale trudno cieszmy się tym co jest)
Klasa postaci wg mnie Liczy się tak naprawdę dopiero w forcie. Nawet jak wszyscy są 100% HP to każdy spełnia inną rolę.

Obecnie robotnik jest do niczego - ponieważ nawet poszukiwacz jest lepszy do budowania kościoła (więcej punktów cech do rozdania)
I po co Ci te kilka dodatkowych punktów w budowanie? O ranking Ci chodzi? Mnie wszelkie rankingi dyndają i jestem przez to szczęśliwszy. GRAM TYLKO I WYŁACZNIE DLA SIEBIE. Nie rywalizuję z nikim. Poza tym nikt Ci nie broni resskilować się do woli aby np zrobić wszystkie questy w których nagrodą są dodatkowe umiejki:)
Weterani the west umieją kombinować i klasa postaci wybrana na samym początku im naprawdę nie przeszkadza w osiąganiu swoich celów.

przedmioty klasowe - do tych informacji osobą rozpoczynająca przygodę z The West nie ma
Osoba rozpoczynająca przygodę z the west MA INTERNET gdzie wszystko jest napisane, wystarczy tylko poszukać:)
 

DeletedUser

Gość
Gość
I po co Ci te kilka dodatkowych punktów w budowanie? O ranking Ci chodzi? Mnie wszelkie rankingi dyndają i jestem przez to szczęśliwszy. GRAM TYLKO I WYŁACZNIE DLA SIEBIE. Nie rywalizuję z nikim. Poza tym nikt Ci nie broni resskilować się do woli aby np zrobić wszystkie questy w których nagrodą są dodatkowe umiejki:)
Weterani the west umieją kombinować i klasa postaci wybrana na samym początku im naprawdę nie przeszkadza w osiąganiu swoich celów.
Tylko po co w takim razie wybierać robotnika, skoro teraz nawet avatarów klasowych nie ma? No, ale skończmy już z tym robotnikiem, to propozycja likwidacji klas postaci i zastąpienia ich czymś innym - być może lepszym.

Osoba rozpoczynająca przygodę z the west MA INTERNET gdzie wszystko jest napisane, wystarczy tylko poszukać:)

Taa, nic tak nie zniechęca graczy jak to, że zanim wciągnie się w grze musi szukać na innych stronach informacji aby nie popełnić na początku rozgrywki błędu, którego nie będzie mógł już naprawić
 
Tylko po co w takim razie wybierać robotnika, skoro teraz nawet avatarów klasowych nie ma?
Szkoda, że nie ma bo Twój prezentuje się naprawdę fajnie :)

to propozycja likwidacji klas postaci i zastąpienia ich czymś innym - być może lepszym.
Podaj jakąś konkretną propzycję bo ten dział chyba po to jest:) Przemyśl wszystko dokładnie itp

Taa, nic tak nie zniechęca graczy jak to, że zanim wciągnie się w grze musi szukać na innych stronach informacji aby nie popełnić na początku rozgrywki błędu, którego nie będzie mógł już naprawić
Przecież wybór klasy postaci czy rzemiosła nie jest niezbędny czy przymusowy. Można to odlożyć do chwili kiedy dana osoba będzie miałs przemyślany przyszły rozwój swojej postaci:)
 

DeletedUser29065

Gość
Gość
Fajny pomysł, ale myślę że po osiągnięciu 10 lvl powinno się samemu wybrać 3 bonysy z bylejakich klas.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Trudno sięnei zgodzić, że coś jest nie tak z klasami przy wprowadzaniu kolejnych aktualizacji. Trzeba klasy od nowa zbalansować z uwzględnieniem zmian albo dać chociaż mozliwość zmiany klasy postaci.
 

Ponury.Grabarz

Elitarny tester
Moim zdaniem klasy sa w porzadku i nie trzeba ich zmieniac ...
Zawadiaka jest po to, by na forcie ubic zolnierza.
Ppek do blokowania sektorow, jego bonus to duzy plus. Bob daje fajne bonusy w sektorach + jak ma hp to bez problemu zdobedzie topke unikow.

Kupisz sobie 4 takie bonusy i forty sa bez sensu. Nie trafisz do nikogo, kazdy bedzie mial wiekszy bonus i walil kryty do kazdego.
Klasy sa dobrze zbalansowane, a boby tez maaja co teraz robic, bo moga budowac kosciol ...
Stanowcze nie
 

DeletedUser18469

Gość
Gość
Wiesz wczuwając się w skórę boba- ile można budować ten kościół ? Każda z klas ma swój bonus bądź co bądź bonus budowniczych już się przestarzał...
 

DeletedUser27922

Gość
Gość
Moim zdaniem, jest to tak drastyczna zmiana, że szanse na wprowadzenie jej są zerowe... A myśląc o nowych graczach:) Administracja powinna stworzyć temat w którym, doświadczeni już gracze, oceniają każdą z klas... Wypisując za i przeciw danej klasie. Po pewnym czasie gdy już będzie trochę tych odpowiedzi, któryś z moderatorów powinien w pierwszym poście zacytować wszystkie za i przeciw, odpowiednio co do klas. I gdy nowy gracz wchodzi w okno wyboru klasy, powinna wyskakiwać informacja na temat tego, że jeśli nie wie dokładnie jaką klasę wybrać, powinien wejść w dany temat (oczywiście w tym oknie, odnośnik do tego tematu). Takie moje zdanie...
 

DeletedUser1404

Gość
Gość
na sw 1 bob zajmuje 1 miejsce w rankingu doświadczenia
więc sie da coś osiągnąć bobem
jak zaczniemy mieszać z klasami postaci to po zmianach ,co będzie jak inna klasa postaci będzie nie zadowolona ??

raczej na nie choć jestem otwarty na propozycje
 

DeletedUser

Gość
Gość
na sw 1 bob zajmuje 1 miejsce w rankingu doświadczenia
więc sie da coś osiągnąć bobem
jak zaczniemy mieszać z klasami postaci to po zmianach ,co będzie jak inna klasa postaci będzie nie zadowolona ??

raczej na nie choć jestem otwarty na propozycje

Dlatego proponuję zlikwidować klasy postaci a zastąpić je czymś bardziej elastycznym gdzie każdy poświęcając czas i kasę będzie mógł się przekwalifikować. Stałe klasy postaci powodują ogromne problemy przy nowych aktualizacjach czy choćby próbach balansu. Wystarczy zobaczyć jak wyglądały bonus gdy wprowadzono klasy a jak wyglądają teraz - do tego dochodzą zadania i przedmioty klasowe. Za rok/dwa pewnie znów coś się zmieni i któraś z klas zostanie poszkodowana.
 

DeletedUser28462

Gość
Gość
podobnie ma się sprawa w pojedynkach, gdzie to żołnierz jest o wiele lepszy niż zawadiaka.

Co to za bzdura? Ja gram na arizonie zawadiaką i zapewniam Cie ,że tak klasa świetnie sobie radzi nawet z najlepszymi pojedynkowiczami żołnierzami. Możliwość ataku z dystansu daje bardzo duży plus, lepszy niż bonus taktyki żołnierza. Wystarczy tylko umieć to wykorzystać :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Co to za bzdura? Ja gram na arizonie zawadiaką i zapewniam Cie ,że tak klasa świetnie sobie radzi nawet z najlepszymi pojedynkowiczami żołnierzami. Możliwość ataku z dystansu daje bardzo duży plus, lepszy niż bonus taktyki żołnierza. Wystarczy tylko umieć to wykorzystać :)

Pojedynki to tylko umiejętność + ciuchy. Żołnierz ma duży bonus do życia oraz do taktyki. Wykluczając czynnik losowy to w pojedynku dwóch graczy (raz jeden atakuje, raz drugi) o tych samych umiejętnościach oraz tym samym eq to żołnierz będzie będzie wygrywał połowę z nich a druga połowa będzie się kończyć remisem. Dodatkowo szybciej omdli przeciwnika ponieważ ma więcej życia. Oczywiście dochodzą do tego kwestie wygody czy ilości zarobionych pieniędzy/doświadczenia ale jeśli rozpatrujemy to po kątem samej przydatności do pojedynków to żołnierz jest leszy - ponieważ jego bonusy dają bezpośrednią przewagę. Nie wspominając o bonusie poziomu broni co w początkowych fazach gry ma ogromne znaczenie, bo również daje bezpośredni bonus w walce z graczami na tym samym poziomie.
 
W !00% zgadzam się z Azonem. Gram zawadiaką pod pojedynki i prawie wszystko muszę pakować w unik, żeby nie musieć odsypiać po jednym pojedynku (a i tak odsypiam ;/) Osiągniecia pojedynkowe jestem zmuszony wbijać na bogu ducha winnych handlowcach i dużo słabszych graczach. Na szczęście odstresowuję się na fortach :D
Natomiast żołnierzem pod pojedynki gra mi się wyśmienicie. Nie potrzebuję ani percepcji, ani zasięgu, a moje osiągnięcia w listach gończych stale rosną :) Teraz to z klasami jest tak:
ZAWADIAKA najlepszy na forty
ŻOŁNIERZ na pojedynki
POSZUKIWACZ budowanie
A BOB?! Do niczego praktycznie

Klasy postaci są fajne i nie wyobrażam sobie the westa bez nich, ale przydalo by się "zrobić" je od nowa :)

EDIT: Jedyne rozwiązanie jakie widzę to zrobić z mojego zawadiaki rasowego szermierza :D
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser

Gość
Gość
nie zgadzam się

zawadiaka pakowany w siłę daje rade spokojnie żołnierzom. wystaczy dać trochę więcej pkt w uniki, reszta w cel i po sprawie. ja mam zawadiakę na 88lvl nie pakuje w pojedynki i mam 2khp i nie zdażyło mi się żeby mnie ktoś uśpił nawet po 2 przegranych pojedynkach z dużo wyższym lvl pojedynkowicza.:gwizd:
 

DeletedUser29016

Gość
Gość
wydaje mi się, że większość postów tutaj jest na nie.
Ja ogólnie jestem na nie z każdymi aktualkami jakie miały miejsce na TW poczynając od 2.0, więc moim zdaniem ten pomysł też jest zły. Mogę się nie znać, bo z natury jestem konserwatystą ::)):
 
Status
Zamknięty.
Do góry