Mistrzostwa PVP - dyskusja

Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Mam dwa pytania!

Pierwsze - czy motywacja pojedynkowa będzie spadać?

I drugie - czy będzie trzeba normalnie dochodzić do przeciwników? (zawadiaka ma tu bonus w obrębie 15 minut za 'free')

Dziękuję za odp etriel!
 
etrlel napisał:
Czas rozegrać kolejne zawody w sportowym stylu

Tak właściwie to pierwsze.

Regulamin muszę przyznać że przemyślany. Chyba TWT potrafi wreszcie współpracować.
Mam nadzieję że wykrywalność będzie stuprocentowa i interwencja natychmiastowa.
Nie wyobrażam sobie, że np. przegram w ćwierćfinale z oszustem, a ten zostanie zdyskwalifikowany dopiero w półfinale, a finał byłby wygrany walkowerem.
Jeszcze jest istotna kwestia zaskoczenia i taktyki. Czy liczba pojedynków będzie taka sama po obu stronach?
 
Mam dwa pytania!

Pierwsze - czy motywacja pojedynkowa będzie spadać?

I drugie - czy będzie trzeba normalnie dochodzić do przeciwników? (zawadiaka ma tu bonus w obrębie 15 minut za 'free')

Dziękuję za odp etriel!

Jeśli chodzi o motywacje, drowie czy energie - będzie działać jak w normalnych zmianach. Nie możemy zmienić tych ustawień.

Będziecie do siebie dochodzić, ale miasta nie będą daleko od siebie położne. Będą w jednym kwadrancie. Kwestia wyboru klasy, to też element gry, który trzeba dobrze przemyśleć.


Czy liczba pojedynków będzie taka sama po obu stronach? - Tak, w fazach finałowych.
Jeśli chodzi o ilość pojedynków:
Podczas eliminacji, to będzie od Was zależeć ile razy będziecie atakować przeciwnika, a od przeciwnika ile razy będziecie atakowani.

Ale już podczas faz finałowych, każdy będzie mógł atakować taką samą liczbę razy (liczba wyznaczona prze organizatorów gry, o czym jest mowa w regulaminie). Dla przykładu, gracz X otrzyma możliwości atakowania gracza Y.
Ma go zaatakować 3 razy przez 36 h. Ale gracz Y będzie też atakował gracza X 3 razy przez ten sam czas. To kiedy, czym będziecie atakować, to od Was zależy, ale w wyznaczonym przez nas czasie.
 

DeletedUser28123

Gość
Gość
Ja to widze tak:
80/100lv dla graczy
po 4/5 przedmiotow na kazda czesc ciala do wyboru dla kazdego
zadnych setow z loterii, bo jest napisane, ze event sprawdzi umiejetnosci taktyczne itd, a danie pojedynkowiczom 2 czy 3 zestawow to ograniczenie :p
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Ja mam pyatnie bo nie czytałem 3 stron :D

CZy można wykupić premium postaci i inne premia ?? za bryłki oczywiście czy wyłacznie za otrzymane obli ??

CZy mapa bedzie mała dzieki czemu nie bedzie trzeba biegać żeby kogoś złapać. Czy hotele to dobry pomysdł ??

Raczej propozycja żeby spanie było raz możliwe na te 8h czyli jak decydujemy się spać to już 2 raz spać w danym dniu nie możemy czyli jeśli decydujemy się położyć to albo wypełniamy te 8h albo nie, 2 raz już iśąc spać nie można.

Dlaczego ?? żeby gracze nie uciekali przed przeciwnikiem co dzieje się często na zwykłych światach jak gracz widzi o ten mocny i chop do spania pośpi kilka minut i wstaje.

Dodatkowo bym zrobił limit min ataków czyli gracz w danym dniu musi zaatakować min ilość razy jakiegoś gracza żeby wyeliminować tchórzy siedzących w full uniku i wyczekujących na ataki to co można zaobserwować na innych światach :D

Nie mówiąc o eliminacjach kto przechodzi dalej że nie tylko ilość exp kto więcej a też brać pod uwagę ilość ataków.

Pytanie czy poziom poj rośnie czy za każdego gracza ilość exp bedsaie taka sama bez względu czy wygrywa czy przegrywa ??

Ooo właśnie za atak więcej exp niż za obrone to by zmusiło graczy to aktywnego grania atakowania a nie wyczekiwania.


Ostatnie wy macie takie narzędzie żeby wiedzieć czy ktoś nie kupił użył niedozwolonego przedmiotu / spanie itp??
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Ja mam pyatnie bo nie czytałem 3 stron :D

CZy można wykupić premium postaci i inne premia ?? za bryłki oczywiście czy wyłacznie za otrzymane obli ??

CZy mapa bedzie mała dzieki czemu nie bedzie trzeba biegać żeby kogoś złapać. Czy hotele to dobry pomysdł ??

Raczej propozycja żeby spanie było raz możliwe na te 8h czyli jak decydujemy się spać to już 2 raz spać w danym dniu nie możemy czyli jeśli decydujemy się położyć to albo wypełniamy te 8h albo nie, 2 raz już iśąc spać nie można.

Dlaczego ?? żeby gracze nie uciekali przed przeciwnikiem co dzieje się często na zwykłych światach jak gracz widzi o ten mocny i chop do spania pośpi kilka minut i wstaje.

W regulaminie jest napisane, że jedyne zakupy jakie możecie dokonać (aby każdy miał równe szanse), to wzmocnienia za obligacje. Kiedy i na jakie wzmocnienia wydacie 100 obligacji - to już zależy od Was. Musicie nimi tak rozporządzić, aby to było jak najbardziej korzystnie.
Ten punkt regulaminu oznacza, że wszelkie zakupy za bryłki są niedozwolone. Nie wolno też kupować ubrań, broni, czy innych przedmiotów.

Mapa będzie standardowa, nie możemy jej zmniejszyć. Jednak wszystkie miasta będą ulokowane w jednym sektorze, tak aby Wasze postacie nie biegały po całej mapie.

Hotel jest potrzebny do regeneracji. W regulaminie jest punkt, który ogranicza możliwość snu do 8 h na dobę. Ilość przespanych godzin na dobę możemy sprawdzić bez problemu. A jak wiadomo, złamanie któregokolwiek z punktów regulaminu, to automatyczne wykluczenie z mistrzostw. Ograniczenie snu jest własnie po to, by zawodnik nie uciekał przed atakiem. Oczywiście, należy pamiętać, że gdy udamy się na spoczynek po zaatakowaniu przeciwnika, to on będzie mógł jeszcze przez 40 minut wykonać odwet.

Ja to widze tak:
80/100lv dla graczy
po 4/5 przedmiotow na kazda czesc ciala do wyboru dla kazdego
zadnych setow z loterii, bo jest napisane, ze event sprawdzi umiejetnosci taktyczne itd, a danie pojedynkowiczom 2 czy 3 zestawow to ograniczenie :p
Każdy otrzyma ten sam lvl - 80
Ilość przedmiotów i rodzaj jest starannie dobrany. Należy zauważyć, że wybrane bronie białe i palne są porównywalne (bonusowo) do siebie. Myśleliśmy o 4 broniach, ale po przeanalizowany wszelkich dostępnych broni, wybraliśmy po dwie. Wiemy, że są zwolennicy broni białej, jak i palnej, dlatego bardzo mocno staraliśmy się dobrać podobne do siebie bronie.

edycja: ja na jakiś czas znikam, będę popołudniu. Na pytania będą też odpowiadać inni członkowie TWT (nie tylko ja). Możecie też pytać GM-ów na czatach.
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser16467

Gość
Gość
Tak czytałem ale co jeśli gracz nagminnie ucieka spać na kilka minut żeby uciec od przeciwników ??

Miasta blisko, a może zrobić żeby pojedynki odbywały się poprzez miasta i saloon jak kiedyś było.

Kolejna sprawa czas oczekiwania na atak może zmniejszyć go do 5 minut.
 
Tak czytałem ale co jeśli gracz nagminnie ucieka spać na kilka minut żeby uciec od przeciwników ??

Miasta blisko, a może zrobić żeby pojedynki odbywały się poprzez miasta i saloon jak kiedyś było.

Kolejna sprawa czas oczekiwania na atak może zmniejszyć go do 5 minut.

Odpowiem jeszcze na to pytanie, zanim przejdę do innych obowiązków.
1. Nie można ciągle uciekać, tym bardziej, że będzie on atakował innych. Jeśli atakował, to pierwsze 40 minut snu nic mu nie da. Dlaczego? Osoby które atakował mogą wykonać odwet. Więc nie opłaca się atakować i od razu uciekać do spania. Po za tym, taka osoba musiałaby by być 24 h online, by pilnować - a to też nie jest możliwe. Organizm ma swoje możliwości :)

2. Nie ma takiej możliwości.
3. Raczej wątpliwe.
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Gracz widząc że podchodzi do niego 4-5 graczy może więcej to uwierz mi zwieje spać na te kilka minut :D Wstanie zmieni miejsce zaatakuje słabszego lub poczeka aż się uspokoi i zacznie atakować.

Co z exp ?? Czy nie więcej exp powinno być za atak niż za obronę ?? Zaraz cwaniaki zrobią full uniki staną będąś czekać na ataki i nabije im się exp to co większośc robi na ionnych światach.
 
A ja mam pytanko dotyczące nagród:
bryłki to wiadomo, ale przedmioty z listy co to jest? Z jakiej listy? Czy można konkretnie?
 

DeletedUser1404

Gość
Gość
Gracz widząc że podchodzi do niego 4-5 graczy może więcej to uwierz mi zwieje spać na te kilka minut :D Wstanie zmieni miejsce zaatakuje słabszego lub poczeka aż się uspokoi i zacznie atakować.

Co z exp ?? Czy nie więcej exp powinno być za atak niż za obronę ?? Zaraz cwaniaki zrobią full uniki staną będąś czekać na ataki i nabije im się exp to co większośc robi na ionnych światach.

dawno temu miałem full unik ale sie nie spisywał .
Przy ataku była zgroza z celowaniem
przy obronie było kilku graczy co mój unik przebijali
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Dlatego chciałbym żeby za ataki było wiecej exp niż za obronę, w sumie takie pomysły były już dawno na zwykłe światy, bo zazwyczaj było tak samo każdy czekał na atak a sam nic nie atakował, taki gracz sobie stanie otrzyma kilka ataków przy stracie hp położy się spać, odnowi hp wstanie poczeka wyłapie ataki i znów się położy jak mu coś zostanie z limitu spania.

Wolałbym żeby promowane były ataki, a obrońca otrzyma mniej exp za wygranie. Pamiętajcie że opbrońca może zmienić eq gdy widzi że ktoś podbiegł do niego.

Kolejna sprawa czy 48h będzie ??

Aha a czy grupy będą losowe ?? Rozumiem że tak czyli pozostaje modły żeby nie trafić do graczy mało aktywnych z zielonym pojęciem o pojach :D Bo na starcie inna greupa zgada się , podejdą całą grupą bo najlepszego z danej grupy i eliminacja :D A tu zonk sam na zcacie będę i zero pomocy :D

Ps. CZy ranking bedzie z um ?? Moim zdaniem powinien być wyłączony żeby nikt nie widział topki danych um. trudniej będzie :D Co wymusi komunikacje między graczami w swoich grupach i podawanie informacji o danych graczach co kto może miec :D
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser27499

Gość
Gość
Każdy otrzyma ten sam lvl - 80

@Etriel: to jak zakuwać silnik w hondzie civic z 93 roku, pomysł tak durny jak przyjmowanie imigrantów, jak noszenie skarpetek do sandałów, jak picie płynu lugola już po wybuchu w czarnobylu.

Co my zrobimy na tym 80'tym?
Żeby dobra petarda była polecam 120/130 lvl, więcej umek, lepsze przeliczniki z setów, wtedy można walczyć, a tak? będą decydowały niuanse i w sumie każdy byle fartem może wygrać, za mało um/cech do rozdania na su/cel/strzel, obrażenia będą tak marne, ze to będzie takie widowisko jak mecz polska- grecja wczoraj, serio tego chcecie? 120lvl+ polecam Etriel Kochana, inaczej serio to będzie nuda.
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
@Etriel: to jak zakuwać silnik w hondzie civic z 93 roku, pomysł tak durny jak przyjmowanie imigrantów, jak noszenie skarpetek do sandałów, jak picie płynu lugola już po wybuchu w czarnobylu.

Co my zrobimy na tym 80'tym?
Żeby dobra petarda była polecam 120/130 lvl, więcej umek, lepsze przeliczniki z setów, wtedy można walczyć, a tak? będą decydowały niuanse i w sumie każdy byle fartem może wygrać, za mało um/cech do rozdania na su/cel/strzel, obrażenia będą tak marne, ze to będzie takie widowisko jak mecz polska- grecja wczoraj, serio tego chcecie? 120lvl+ polecam Etriel Kochana, inaczej serio to będzie nuda.

120 czy 80 żadna różnicy przy losowości pojów :D
 

DeletedUser27499

Gość
Gość
120 czy 80 żadna różnicy przy losowości pojów :D


Błagam, weź skończ pisać głupoty. Pojedynki nie są tak losowe- no chyba, ze dwóch leszczy się leje z buildami kosmicznymi. A jeżeli ktoś ma pojęcie to jest ok, tylko, ze 80lvl to straszna lipa, za nisko...
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Błagam, weź skończ pisać głupoty. Pojedynki nie są tak losowe- no chyba, ze dwóch leszczy się leje z buildami kosmicznymi. A jeżeli ktoś ma pojęcie to jest ok, tylko, ze 80lvl to straszna lipa, za nisko...

NO tak ty pojęcie masz 80 czy 120 lvl żadna różnica bo bronie każdy takie same będzie miał więc obrażenia takie same czy 80 czy 120 lvl , myślisz że mając 120 poziom nagle z 150 obrażen np obrażenia będą po 250 ?? haha

ty dasz w Su a przeciwnik w odp będziesz jęczał o 150lvl bo małe obrażenia :D

chcesz duże obrażenia daj full su/strzał to będziesz miał obrażenia duże dokąłdnie 2x max obrażenia broni :D
 

DeletedUser27499

Gość
Gość
NO tak ty pojęcie masz 80 czy 120 lvl żadna różnica bo bronie każdy takie same będzie miał więc obrażenia takie same czy 80 czy 120 lvl , myślisz że mając 120 poziom nagle z 150 obrażen np obrażenia będą po 250 ?? haha

ty dasz w Su a przeciwnik w odp będziesz jęczał o 150lvl bo małe obrażenia :D

chcesz duże obrażenia daj full su/strzał to będziesz miał obrażenia duże dokąłdnie 2x max obrażenia broni :D


Znawca widzę o_O o_O o_O

Włassnie o to mi chodzi- większy lvl większa ilosc um. do rozdania w su/strzelanie. Z resztą juz sie nie wypowiadam bo pewno wiesz wszystko lepiej :I:
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Znawca widzę o_O o_O o_O

Włassnie o to mi chodzi- większy lvl większa ilosc um. do rozdania w su/strzelanie. Z resztą juz sie nie wypowiadam bo pewno wiesz wszystko lepiej :I:

Wszytskiego nie wiem, ale jeśli podali bronie jakie będziemy mogli używać to jeśli bron ma obrażenia 91-126 np to mając więcej su od odp przeciwnika to czy będziesz miał 50 su wiecej czy 100 to obrażenia będą na poziomie 2x obrażen broni czyli 180-260 w granicy błedu więcej lub mniej o kilka obrażeń ( mówiąc o celowaniu w rączki)

Kolejna sprawa 80 lvl to będzie rzeź bo podstawa hp na 80 wynosi gdzieś 800-900 hp biorąc zawadiake np to jak przeciownika będzie bił między 180-260 to będziesz na 4-5 hitów w rączki, podejdzie 1 grupa 3-5 graczy to ile postoisz ?? Nic :D Jest Petarda :D

Pytanie czy będzie 48h czy nie, bo eliminacja trwa 7 dni chyba więc 3 razy podbiegną i masz turniej z głowy bo sam nic nie zrobisz pzreciwko 4 graczom, chyba że full obrona :D
 
Status
Zamknięty.
Do góry