%%% na przedmiot w teorii a w praktyce

siemka

@Lenka222 powiedz mi po co są podane % wartosci na zdobycie przedmiotu w pracach 15 sec jak nie są one realnie w grze?I tak wiem teraz mi napiszecie o zasadzie losowości i o prawdopodobieństwie ALE

jeżeli mam 5% na złoty pył i na 20 energii trafiam 4 szt
jezeli mam w pracy "napad" 5% na biżuterie i 5% na kawałek kartki i po 160 ! energii trafilem cos 8 kartek i ani jednej biżuterii to wszystko jest okej>

ale tak tak "zasada prawdopodobieństwa '"


poprostu na niektóre produkty macie niewłasciwie podane % do stanu rzeczywistego i to widać gołym okiem jak lecą produkty tanie a jak te rzadsze prz "takim samym"" %%% na drop
 
w sumie ja do dziś pamiętam to jak nie musiałem robić 10 pracek po 1 item na który było prawdopodobieństwo dropu ponad 50% XD
 

Lenka222

Członek obsługi gry
Są to wartości prawdzie, jednak jak wspomniał wojcieszy działa tu zasada prawdopodobieństwa. W każdej pracy masz od nowa 5% szans, czyli możesz trafiać w każdej pracy, a możesz na 100 energii ani razu nie trafić. Ostatnio przy 99% znalazłam 2 sztuki przez 5 godzin, więc tak niestety czasami bywa.
 
zasada prawdopodobieństwa działa tak jak szczęście ale inne zasady nie działają między innymi zmiana ekwipunku czyli ubierania się pod pracki jeśli przebierasz się do pracy w trakcie jej trwania to nie licz na to co byś chciał ,przebieraj się przed daną pracą by uzyskać odpowiednie oczekiwania ,dalej jadąc tym tematem ,zauważyłem ze pojedynki działają podobnie ,często nie działają wartości zmiany ekwipunku jak też zmiany w ustawieniach pojedynkowych ,można powiedzieć że to jeden wielki burdel na kółkach
Pewnie to nic nowego bo ludzie się zdążyli przyzwyczaić ale fakt że mam odnowione punkty życia i mam ponad 2k hp a raport pokazuje mi że ginę mąjąc tylko 1,4 punktów życia to jest parodia co ciekawsze nikt dziś nie zwraca uwagi jak działają pojedynki
wiecie czemu?
Zazwyczaj jest bardzo duży bilans między celowaniem unikiem ,taktyką i zaskoczeniem nie wspomnę o broni i zdawaniu ciosów w zależności od broni to wszystko się pierdoli za przeproszeniem jak zmieniasz ekwipunek i się przebierasz ,wszystko zostaje aktualizowane po fakcie często za póżno ,piszę o tym by inni zwrócili na to uwagę bo sam to se mogę bajki pisać i uzyskam jedynie odpowiedż że wszystko działa poprawnie mimo że nikt tego nie sprawdza ale sugestie władzy są dominujące i nie podlegają dalszym analizom
Zmierzam do tego że ustawienia w celowaniu i uniku działają jak serwer danego świata pracuje czyli jak nie jest przeciążony to się szybko aktualizują twoje zmiany kolejno jeśli zmieniasz ciuchy z obrony na atak to poczekaj aż łaskawie wszystko dany świat przeliczy
ŚMIESZNE ! tak panuje burdel na dzikim zachodzie
Ciekawostką będzie zadanie powtarzalne gdzie zabierze wam kalendarz byście nie mogli przez kolejne dni odbierać nagród tak bogato przypisanych w środku grudniowych przymrozków na alasce
Często piszę głupoty ale tylko po to by inni zwrócili na coś uwagę,a co z tym zrobią to mi wisi i powiewa bo jestem już znudzony
Zgadza się ,jest tyle gówna że nie jedną ziemię ,można nim nawozić
Miłego Wszystkim ,co złego to zawsze ja ale to jedno zabiorę ze sobą, Wam zostawiam przyjemne chwile i nadzieję na lepsze jutro
 
kurde blaszka wiem jak działa zasada prawdopodobieństwa ,kończyłem technikum i maturę :) tyle że tutaj 5%=5% :)
chodzi mi o to ze 5% w jednej pracy i 5% w innej pracy daje zupełnie inne rezultaty

spróbujcie dropnąć sobie np tyton jak macie 5% a damską biżuterie jak macie 5% niby to samo a różnice widać gołym okiem
ale oki niech bedzie ze to zasada prawdopodobienstwa :D wesołych świąt