DeletedUser
Gość
Gość
Na s2 rozbudowa miasta, do którego należę, zaczęła dobiegać końca. Wtedy gra stała się jakaś nudna. Zacząłem zastanawiać się nad nowymi budynkami. Nowego budynku nie wymyśliłem, za to wymyśliłem nowe zastosowanie Saloonu.
No dobrze dobrze, ale o co w tym chodzi?
To są ,,napoje energetyzujące" - dodają, wbrew nazwie, nie energii, ale pkt życia (dodawanie energii zniszczyłoby istnienie konta premium ,,szybsza regeneracja sił"). Po zakupie można je wykorzystać w każdej chwili, klikając w ekwipunku dany napój. Przykładowo szklanka wody dawałaby 30 pkt energii. A eliksir dawałby 250 pkt życia (to można zmienić).
Zbyt wygórowane ceny?
To też można zmienić, przecież wszystko w końcu musi mieć jakąś cenę. To są tylko przykłady.
To teraz odnośnie rozbudowy budynku.
Ten budynek rozbudowywałoby się jak każdy inny sklep, tylko że ten (póki co) jest rozbudowywany do 5 lvla. Czyli:
1 poziom: 100 pkt (dostajemy go na start)
2 poziom: 200 pkt
3 poziom: 300 pkt
4 poziom: 400 pkt
5 poziom: 500 pkt
Niestety, w Saloonie nie można sprzedawać rzeczy - tam siedzi barman, a nie handlarz.
Wygląd produktów trzeba będzie zmienić aby nie myliły się one z przedmiotami pracy. Taki wygląd mają tylko tymczasowo.
Plusy:
1. Po pracy z wysokim niebezpieczeństwem (np. transport amunicji) ocieramy się o granicę śmierci. Obawiamy się, że ktoś nas zaatakuje, a nie chce nam się spać przez 8 godzin. Więc idziemy do miasta, kupujemy napój i nawet jeśli ktoś nas zaatakuje, nie omdlejemy. Czyli zmniejsza ryzyko omdlenia.
2. Więcej budynków do rozbudowy dla budowniczych.
Minusy:
1. Trudniej pokonać przeciwnika.
Edit: Przepraszam za podanie błędnych informacji w screenie, powinno być: Saloon (poziom 5)
Edit2: Oczywiście napoje energetyzujące byłyby dostępne tylko w naszym mieście, znaczenie saloonu w obcym mieście byłoby takie samo jak poprzednio.
No dobrze dobrze, ale o co w tym chodzi?
To są ,,napoje energetyzujące" - dodają, wbrew nazwie, nie energii, ale pkt życia (dodawanie energii zniszczyłoby istnienie konta premium ,,szybsza regeneracja sił"). Po zakupie można je wykorzystać w każdej chwili, klikając w ekwipunku dany napój. Przykładowo szklanka wody dawałaby 30 pkt energii. A eliksir dawałby 250 pkt życia (to można zmienić).
Zbyt wygórowane ceny?
To też można zmienić, przecież wszystko w końcu musi mieć jakąś cenę. To są tylko przykłady.
To teraz odnośnie rozbudowy budynku.
Ten budynek rozbudowywałoby się jak każdy inny sklep, tylko że ten (póki co) jest rozbudowywany do 5 lvla. Czyli:
1 poziom: 100 pkt (dostajemy go na start)
2 poziom: 200 pkt
3 poziom: 300 pkt
4 poziom: 400 pkt
5 poziom: 500 pkt
Niestety, w Saloonie nie można sprzedawać rzeczy - tam siedzi barman, a nie handlarz.
Wygląd produktów trzeba będzie zmienić aby nie myliły się one z przedmiotami pracy. Taki wygląd mają tylko tymczasowo.
Plusy:
1. Po pracy z wysokim niebezpieczeństwem (np. transport amunicji) ocieramy się o granicę śmierci. Obawiamy się, że ktoś nas zaatakuje, a nie chce nam się spać przez 8 godzin. Więc idziemy do miasta, kupujemy napój i nawet jeśli ktoś nas zaatakuje, nie omdlejemy. Czyli zmniejsza ryzyko omdlenia.
2. Więcej budynków do rozbudowy dla budowniczych.
Minusy:
1. Trudniej pokonać przeciwnika.
Edit: Przepraszam za podanie błędnych informacji w screenie, powinno być: Saloon (poziom 5)
Edit2: Oczywiście napoje energetyzujące byłyby dostępne tylko w naszym mieście, znaczenie saloonu w obcym mieście byłoby takie samo jak poprzednio.
Ostatnio edytowane przez moderatora: