"Ograbic miasto."

  • Rozpoczynający wątek Mr Grant
  • Data rozpoczęcia

?


  • W sumie głosujących
    11
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Cel:
Zwiększenie znaczenia miast i rywalizacji między nimi.
Usensownienie usypiania
Dynamizacja gry

Propozycja:
Po uśpieniu wszystkich mieszkańców miasta możliwość wyburzenia miasta (to znaczy, JEDNEGO poziomu losowo wybranego budynku) i zdobycia $ z całej kasy miejskiej.
Byłaby dostępna Opcja: Ograbić miasto

Grant

PS
Mam nadzieję, że xineopH już wyleciał z teamu...
 

DeletedUser

Gość
Gość
A co jeśli w mieście poza kilkunastoma bądź kilkudziesięcioma graczami z wysokim poziomem będzie jeden na pierwszym poziomie? W ten sposób można by łatwo uniknąć skutków podanych w Twoim pomyśle.
 

DeletedUser

Gość
Gość
I vice versa... wystarczy myśleć... to nie boli ;)) jak w jednym mieście może być gracz na 1 poziomie, to dlaczego w drugim nie? ...

Niemniej, dziękuję za uwagi, może rzeczywiście znajdziemy jakieś słabsze strony pomysłu.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Wszystko OK, ale zaatakować gracza na pierwszym poziomie może tylko inny gracz na pierwszym poziomie a obrażenia, jakie zadaje się na tym poziomie są marne (tym bardziej, że nie można mieć broni) więc żeby omdlić takiego zawodnika potrzeba by kilku czy też kilkunastu ataków ze strony innych zawodników na pierwszym poziomie, a biorąc pod uwagę, że dwa wygrane pojedynki dają wtedy awans na kolejny poziom, to potrzeba by całej drużyny pierwszopoziomowców do omdlenia innego pierwszopoziomowca. Chodzi mi o to, że w takim wypadku miasta mogłyby trzymać nieaktywnego gracza na pierwszym poziomie (np. kolegę, który nie gra na tym serwerze, itp.), żeby uniknąć grabieży i zniszczenia.

W związku z tym, żeby ten pomysł miał sens, należałoby zmodyfikować trochę wymagania -- np. po omdleniu wszystkich mieszkańców powyżej 10 poziomu (zamiast po omdleniu wszystkich mieszkańców) można splądrować i zniszczyć miasto. Jednak i tutaj pojawiłby się problem, gdyż wymagałoby to posiadania przez miasto graczy na różnym poziomie (np. wszyscy mieszkańcy miasta A mają ok. 60 poziomu pojedynków, a w mieście B znalazłby się wśród graczy na 60. poziomie pojedynków jeden rodzynek, który miałby -- powiedzmy -- 15 poziom pojedynków; wtedy miasto B mogłoby uśpić miasto A, a miasto A nie mogłoby uśpić miasta B). Zasadniczo chodzi mi o to, że ten pomysł sprawiłby, że strategią prowadzącą do sukcesu byłoby kombinowanie.

Poza tym mógłby pojawić się też problem sępów: np. jedno miasto atakuje drugie, usypia prawie wszystkich mieszkańców i nagle przyłącza się do zabawy trzecie miasto, które usypia niedobitków i spija śmietankę.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser12487

Gość
Gość
Jak tak lubicie grabić to sobie grajcie w inne gry gdzie TO można robić i mało kto z tego powodu płacze.
 

DeletedUser

Gość
Gość
jaki jes cel pisania ankietu gdy sa tylko odpowidzi za??

a co jesli tak jak ktos napisal ma sie kumpla ktory nie gra na servie w ktorym mamy miasto ale zeby zapewnic nam 100% bespieczenstwa dwa razy dziennie ustawia 2x 8h snu (jak wchodzi to przerywa i znowy ustawia 2x8h) dzieki temu miasto nigdy nie bedzie miec wszystkich mieszkancow uspionych bo gracz w hotelu jest nietykalny
 
Status
Zamknięty.
Do góry