DeletedUser13128
Gość
Gość
Witam wszystkich
Chciałbym wam zaproponować nową innowacje w grze.
A mianowicie rozchodzi mi się, o zagospodarowanie środka mapy, z tego co wiem jeszcze nic nie wymyślono z nim. Nie mogłem bez pośrednio tego planu przekazać wyżej, więc muszę tu złożyć.
A na czym mój plan by polegał, chciałbym "stworzyć" coś na podobieństwo West Wars, polegało by to na tym, że zaczynamy wędrówkę w góry mgielne do środka mapy gdzie czekała by nagroda ( jeszcze nie wiem jaka,ale i tak to by nie zależało by ode mnie). Ta wędrówka potrwała by zależnie od gracza, jak mu szybko się udało przejść trasę. Etap ( wędrówka ) nie była by zadaniem tylko czymś nowy, nową innowacją.
Trudność przejścia była by bardzo trudna, ponieważ każdy dobrze by musiał dobrać odpowiednio pkt umiejętności, które miałyby łatwiejsze przejście wędrówki ale i też przeżycie ( podczas wędrówki także można było by zginąć).
Energia-Była by bardzo ważnym elementem, dzięki niej byśmy wykonywali czynności ( na podobieństwo west wars ) starowali byśmy z 100 pkt energii, każda czynność miała by swoją cenę, dzięki pkt umiejętności wartości wykonywanych czynności kosztowały by mniej energii, zależności od rozłożonych pkt umiejętności.
Prace(czynności)-Były by między innymi, budowa szałasu, rozpalanie ognisk, łapanie pożywienia a także pojedynków z tubylcami pif paf.
Prace wpływały by na morale (niżej wytłumaczę), pkt życia i energie.
Morale-Wpływały by na samo poczucie postaci, tracili byśmy mniej pkt życia jak i by wpływały by na pkt energii.Ogólnie można powiedzieć, że by wpływały na przetrwanie gracza.
Energia-Tak jak wcześniej mówiłem, stała wartość energii wynosiła by 100 pkt, można było ją odnawiać przez upolowane zwierzęta, rośliny ( czyli pożywienie ) oraz przez sen.
Pkt życia-Ważny czynnik im więcej pkt życia tym dłużej możemy przetrwać, ale jeżeli zaniedbamy morale, zranienia, obrażenia, to nic nam nie da wysoki współczynnik życia, ponieważ jeżeli będziemy mieli 0% pkt morali, to będziemy bardzo szybko tracić pkt życia.
Za czym opiszę umiejętności, to najpierw opiszę ekwipunek.
Ekwipunek-Przed wyruszeniem w trasę, mogli byśmy zabrać nie wielki eq, którę pomogło by nam wyprawię, np. krzemień, który pomógł by nam rozpalić ognisko, liny do wspinaczki itp.
Ubranie większego znaczenia by nie miało, oczywiście w góry w sandałach byśmy się nie wybrali, bo to nie miało by to większego sensu :D: tak jak i wielbłąd, który nie występuje na dzikim zachodzi, można było by zabrać tylko zwyczaje rzeczy związane z dzikim zachodem.
Krótko i treściwie ubrania nie miały by wielkiego wpływu na wędrówkę, ale jednak złe dobrane ubranie tak jak sandały, miały by lekki wpływ.
Przejdę może do umiejętności teraz.
Siła-Miła by wpływ na energię ( mniej byśmy pkt tracili )
Budowanie-Im więcej pkt tym lepiej budujemy szałasy. Im lepiej wybudowany szałas, tym mamy ochronę przed atakami ale najważniejszy był by sen, dzięki, któremu więcej energii i pkt życia się regenerowało a także nie znacznie szybciej.
Odporność,Wytrzymałość-Powodowała by mniejsze tracenie pkt życia. Dzięki niemu mieli byśmy większą pewność przejścia wędrówki.
Pkt życia-Wyżej opisałem ich funkcję
Sprawność-Odpowiadała by za poruszanie się, im więcej tym szybciej.
Chowanie się- Przede wszystkim chowanie się przed napadem zwierząt a także w górach pomagało by wyszukiwaniu kryjówki do przespania wypoczęcia. Przy pojedynkach z tubylcami działał by jak unik.
Pływanie- Jak dobrze wiemy jest w górach wiele rzek, ta umiejętność miała by ułatwić nam przeprawianie się co za tym idzie mniejszy koszt energii jak i uniknięcie straty pkt życia.
Zręczność- Jak sama cecha mówi, zręczniej byśmy wykonywali różne zajęcia,prace. Mniejszy koszt energii.
Zakładanie pułapek-Bardzo ważna cecha, bez której nie dało by się obejść.Czym więcej pkt tym lepsze budujemy pułapki dzięki, którym łatwiej udaje nam się coś złapać i mniej energii kosztuje nas budowa jej.
Sprawność manualna-Miała by taką samą wartość jak cecha "zręczność" tylko po prostu mniej pkt by dawała.
Charyzma-Na niej opierały by się morale. Tracimy mniej, szybciej wzrasta.
Taktyka-Dzięki niej możemy zaplanować poprawnie wyprawę a także dobrze dobierać decyzje w danym środowisku, na przykład przy wspinace.
Znajomość zwierząt-Poprawie niej dobierali byśmy zwierząt, które są groźne i jadalne, nazwa sama mówi o zwierzęta ale także miała by wpływ na roślinny, dobre oceniane czy jadalne itp.
Było by to na tyle z umiejętnościami, nie wymieniłem nie potrzebnych umiejętności ( jeżeli macie pomysły to napiszcie, ale o tym później).
Tak jak wcześniej mówiłem poprawne rozdanie pkt umiejętności przed wyprawą było by nie ocenioną pomocą w wyprawie, bo przy źle dobranych, po prostu nie przeszli byśmy wyprawy.
Jeżeli już drążymy o ginięciu postaci, to po jej/jego śmierci, zakończyli byśmy zabawę i wracali z powrotem do gry.
Ale co znaczy powrotem do gry, już tłumaczę.
Na czas nie określony, po prostu nie będziemy mogli brać udziału jakiej kolwiek czynności, ( Zaglądanie do miasta, bitwy o fort, pojedynki, kontakt z innymi graczami) byśmy byli zdani wyłącznie na siebie. 0 kontaktu z innymi, już tłumaczę dla czego, każdy zaczynał by w tym samym dniu, może nawet o tej samej godzinie a dlaczego, a dla utrudnienia, tak aby gracz nie przekazał jak rozdać umiejków, lub dobrał EQ. Nie każdy oczywiście musiał by brać w tym udział, nikogo byśmy nie zmuszali.
Co do nagród, ja nie będę wypisywał jakie mogły by być, bo nie mam na to wpływu, i też nie wiem czy mój pomysł dojdzie do skutku.
Jeżeli coś mi się przypomni lub wpadnie nowy pomysł oczywiście dopiszę.
Przede wszystkim czekam na ocenę administracji i o zaakceptowanie planu i wysłanie do teamu innogames, ale też liczę na was graczy na nowe pomysł, jakże opinię na ten temat.
Chciałbym coś zmienić w grze i ją trochę urozmaicić, żeby lepiej nam się grało jak, że przyciągnąć graczy nie dla zarobku, tylko po prostu z braku powolnego wymierania światów.
Za wszystkie błędy ortograficzne, językowe itp. przepraszam nie jestem polonistą z urodzenia jak i umiłowania ; .
Tak więc czekam na opinię jak i zaakceptowanie pomysłu
Pozdrawiam
Ogii
Chciałbym wam zaproponować nową innowacje w grze.
A mianowicie rozchodzi mi się, o zagospodarowanie środka mapy, z tego co wiem jeszcze nic nie wymyślono z nim. Nie mogłem bez pośrednio tego planu przekazać wyżej, więc muszę tu złożyć.
A na czym mój plan by polegał, chciałbym "stworzyć" coś na podobieństwo West Wars, polegało by to na tym, że zaczynamy wędrówkę w góry mgielne do środka mapy gdzie czekała by nagroda ( jeszcze nie wiem jaka,ale i tak to by nie zależało by ode mnie). Ta wędrówka potrwała by zależnie od gracza, jak mu szybko się udało przejść trasę. Etap ( wędrówka ) nie była by zadaniem tylko czymś nowy, nową innowacją.
Trudność przejścia była by bardzo trudna, ponieważ każdy dobrze by musiał dobrać odpowiednio pkt umiejętności, które miałyby łatwiejsze przejście wędrówki ale i też przeżycie ( podczas wędrówki także można było by zginąć).
Energia-Była by bardzo ważnym elementem, dzięki niej byśmy wykonywali czynności ( na podobieństwo west wars ) starowali byśmy z 100 pkt energii, każda czynność miała by swoją cenę, dzięki pkt umiejętności wartości wykonywanych czynności kosztowały by mniej energii, zależności od rozłożonych pkt umiejętności.
Prace(czynności)-Były by między innymi, budowa szałasu, rozpalanie ognisk, łapanie pożywienia a także pojedynków z tubylcami pif paf.
Prace wpływały by na morale (niżej wytłumaczę), pkt życia i energie.
Morale-Wpływały by na samo poczucie postaci, tracili byśmy mniej pkt życia jak i by wpływały by na pkt energii.Ogólnie można powiedzieć, że by wpływały na przetrwanie gracza.
Energia-Tak jak wcześniej mówiłem, stała wartość energii wynosiła by 100 pkt, można było ją odnawiać przez upolowane zwierzęta, rośliny ( czyli pożywienie ) oraz przez sen.
Pkt życia-Ważny czynnik im więcej pkt życia tym dłużej możemy przetrwać, ale jeżeli zaniedbamy morale, zranienia, obrażenia, to nic nam nie da wysoki współczynnik życia, ponieważ jeżeli będziemy mieli 0% pkt morali, to będziemy bardzo szybko tracić pkt życia.
Za czym opiszę umiejętności, to najpierw opiszę ekwipunek.
Ekwipunek-Przed wyruszeniem w trasę, mogli byśmy zabrać nie wielki eq, którę pomogło by nam wyprawię, np. krzemień, który pomógł by nam rozpalić ognisko, liny do wspinaczki itp.
Ubranie większego znaczenia by nie miało, oczywiście w góry w sandałach byśmy się nie wybrali, bo to nie miało by to większego sensu :D: tak jak i wielbłąd, który nie występuje na dzikim zachodzi, można było by zabrać tylko zwyczaje rzeczy związane z dzikim zachodem.
Krótko i treściwie ubrania nie miały by wielkiego wpływu na wędrówkę, ale jednak złe dobrane ubranie tak jak sandały, miały by lekki wpływ.
Przejdę może do umiejętności teraz.
Siła-Miła by wpływ na energię ( mniej byśmy pkt tracili )
Budowanie-Im więcej pkt tym lepiej budujemy szałasy. Im lepiej wybudowany szałas, tym mamy ochronę przed atakami ale najważniejszy był by sen, dzięki, któremu więcej energii i pkt życia się regenerowało a także nie znacznie szybciej.
Odporność,Wytrzymałość-Powodowała by mniejsze tracenie pkt życia. Dzięki niemu mieli byśmy większą pewność przejścia wędrówki.
Pkt życia-Wyżej opisałem ich funkcję
Sprawność-Odpowiadała by za poruszanie się, im więcej tym szybciej.
Chowanie się- Przede wszystkim chowanie się przed napadem zwierząt a także w górach pomagało by wyszukiwaniu kryjówki do przespania wypoczęcia. Przy pojedynkach z tubylcami działał by jak unik.
Pływanie- Jak dobrze wiemy jest w górach wiele rzek, ta umiejętność miała by ułatwić nam przeprawianie się co za tym idzie mniejszy koszt energii jak i uniknięcie straty pkt życia.
Zręczność- Jak sama cecha mówi, zręczniej byśmy wykonywali różne zajęcia,prace. Mniejszy koszt energii.
Zakładanie pułapek-Bardzo ważna cecha, bez której nie dało by się obejść.Czym więcej pkt tym lepsze budujemy pułapki dzięki, którym łatwiej udaje nam się coś złapać i mniej energii kosztuje nas budowa jej.
Sprawność manualna-Miała by taką samą wartość jak cecha "zręczność" tylko po prostu mniej pkt by dawała.
Charyzma-Na niej opierały by się morale. Tracimy mniej, szybciej wzrasta.
Taktyka-Dzięki niej możemy zaplanować poprawnie wyprawę a także dobrze dobierać decyzje w danym środowisku, na przykład przy wspinace.
Znajomość zwierząt-Poprawie niej dobierali byśmy zwierząt, które są groźne i jadalne, nazwa sama mówi o zwierzęta ale także miała by wpływ na roślinny, dobre oceniane czy jadalne itp.
Było by to na tyle z umiejętnościami, nie wymieniłem nie potrzebnych umiejętności ( jeżeli macie pomysły to napiszcie, ale o tym później).
Tak jak wcześniej mówiłem poprawne rozdanie pkt umiejętności przed wyprawą było by nie ocenioną pomocą w wyprawie, bo przy źle dobranych, po prostu nie przeszli byśmy wyprawy.
Jeżeli już drążymy o ginięciu postaci, to po jej/jego śmierci, zakończyli byśmy zabawę i wracali z powrotem do gry.
Ale co znaczy powrotem do gry, już tłumaczę.
Na czas nie określony, po prostu nie będziemy mogli brać udziału jakiej kolwiek czynności, ( Zaglądanie do miasta, bitwy o fort, pojedynki, kontakt z innymi graczami) byśmy byli zdani wyłącznie na siebie. 0 kontaktu z innymi, już tłumaczę dla czego, każdy zaczynał by w tym samym dniu, może nawet o tej samej godzinie a dlaczego, a dla utrudnienia, tak aby gracz nie przekazał jak rozdać umiejków, lub dobrał EQ. Nie każdy oczywiście musiał by brać w tym udział, nikogo byśmy nie zmuszali.
Co do nagród, ja nie będę wypisywał jakie mogły by być, bo nie mam na to wpływu, i też nie wiem czy mój pomysł dojdzie do skutku.
Jeżeli coś mi się przypomni lub wpadnie nowy pomysł oczywiście dopiszę.
Przede wszystkim czekam na ocenę administracji i o zaakceptowanie planu i wysłanie do teamu innogames, ale też liczę na was graczy na nowe pomysł, jakże opinię na ten temat.
Chciałbym coś zmienić w grze i ją trochę urozmaicić, żeby lepiej nam się grało jak, że przyciągnąć graczy nie dla zarobku, tylko po prostu z braku powolnego wymierania światów.
Za wszystkie błędy ortograficzne, językowe itp. przepraszam nie jestem polonistą z urodzenia jak i umiłowania ; .
Tak więc czekam na opinię jak i zaakceptowanie pomysłu
Pozdrawiam
Ogii