DeletedUser
Gość
Gość
Witam,
Wiem ze na forum powstalo juz kilka poradnikow jednak nie sa one zbyt precyzyjne i nie ciesza sie uznaniem. Dlatego postanowilem umiescic tutaj poradnik ktory napisalem dla sojuszu, a teraz wrzucam go tutaj
Postaram sie dzis napisac poradnik obszerny na tyle na ile mnie bedzie stac xD. Napisze o skillach, ich + i -, dodatkowo cos o itemkach. Dlaczego to pisze? Na necie jest tego sporo aczkolwiek sa to poradniki proste i nieuzasadnione. Uwazam tez ze taki wlasnie autorzy poradnikow stosuja rozklad skilli. Mysle ze tyle na wstep. Przejdzmy zatem do tresci właściwej .
Najpierw o skillach. Jak każdy na pewno wie sa 2 sciezki którymi można podążyć. 1 to sila, 2 to zręczność. Idac dalej… Jeżeli wybierzemy sile to jednoznacznie będziemy kupowac bron biala, w przypadku zręczności – bron palna.
Ogoly, ogoly, ogoly…. Przejdzmy do konkretow.
SILA:
+bron ma wieksze obrażenia w porównaniu z bronia palna
+osoba dajaca w sile ma wiecej hp od osoby która idzie w zręczność
+wysoka odporność – będziemy otrzymywać malo obrazen od przeciwnika z bronia biala
-wysoki koszt broni bialej
-mala celność
ZRECZNOSC:
+tania bron
+wysoka celność
-malo hp
-slaba odporność
-troche mniejsze obrażenia od broni bialej
Wymienilem chyba najważniejsze + i – w przypadku tych 2 sciezek. Może wydawac się ze bron biala jest lepsza, jednak zalezy jak na to patrzec . Poza tym jak mowi przyslowie „Nie samym chlebem (bronia biala) człowiek zyje (zabija)”xD. Dobra dosc sucharow. Przejdzmy do rozdawania skillow.
Jak każdy wie na 1 lvl otrzymujemy 1 punkt cech i 3 punkty umiejętności. Do najważniejszych umiejętności potrzebych pojedynkowiczowi możemy zaliczyc: sila uderzenia/strzelanie, celność, taktyka, zaskoczenie, unik. Dodatkowe umiejętności to odporność, refleks, punkty zycia. W przypadku gdy walczymy bronia biala zawsze dajemy ceche w sile, równoznacznie gdy walczyby bronia palna dajemy w zręczność. Nastepnie 3 punkty umiejętności. W wielu poradnikach pisze ze należy dawac 1 punkt w sile uderzenia/strzelanie, 2 punkty w zaskoczenie. Jest to najprostszy i najpopularniejszy sposób rozdawania umiejętności. Jednak czy aby na pewno? Napisze kilka moich propozycji. Do każdej z nich oczywiście będą + i – a jakby inaczej Edd
SILA:
Propozycja 1
* punkt w sile uderzenia
*punkt (lub 2) w zaskoczenie
*punkt w celność (w przypadku gdy damy 1 w zaskoczenie)
+czysty standard niewyróżniający się z tlumu (sprawdzony podzial skillow)
+zapewnia nam dostateczna ilość hp na sporo pojedynkow
+odpowiednia ilość celności która spokojnie nam starczy w pojedynkach
+duzo obniżamy szanse na trafienie
+będziemy malo obrywac od osoby walczacej bronia biala
-czysty standard niewyróżniający się z tlumu (ludzie lubia być oryginalni)
-niewielka szansa na zwycięstwo gdy my zostaniemy zaatakowani
-srednio będziemy sobie radzic z osobami walczacymi bronia palna (będziemy otrzymywać dosc spory damage)
Propozycja 2
*punkt w hp (czasami warto zrezygnowac dajac w celność lub zaskoczenie lub nawet w taktyke)
*punkt w unik (co 2 lub 3 lvle w refleks)
*punkt w zaskoczenie/celność (powiedzmy ze parzyste lvle to zaskoczenie, nieparzyste celność)
+orginalnosc (jednak sprawdzony z zadowoleniem)
+sporo hp. Omdlenie malo możliwe podczas pojedynku
+sporo unikow zapewni nam wysoka szanse na unik ( w przypadku ataku jak i obrony)
+zrównoważenie otrzymywanych obrazen w przypadku broni palnej jak i bialej
-orginalnosc
-wieksza szansa na zwycięstwo w przypadku zostania zaatakowanym
-malo celności (trudno nas trafic ale i my możemy mieć problemy z trafieniem)
ZRECZNOSC:
Propozycja 1
*punkt w strzelanie
*2 punkty w zaskoczenie (czasami 1 punkt w celność)
+spore obrażenia broni palnej
+bardzo obniżamy szanse przeciwnika na trafienie
+system dobry na wiele slabych przeciwnikow (zarobek)
-malo hp, latwo pasc
-niewielka ilość unikow (tymbardziej można pasc)
-trudna walka z silniejszymi przeciwnikami
Propozycja 2
*punkt w strzelanie
*punkt w zaskoczenie (czasami w refleks)
*punkt w unik (co jakis czas w hp)
+idealne zrównoważenie
-caly czas malo hp
Jak pewnie zauważyliście w każdej propozycji nie napisałem taktyki. Czemu? Jeżeli jestes dobrym pojedynkowiczem (widzac to chodzby po itemkach) to żaden lamus Ciebie nie będzie atakowal bo jestes silny. Dodatkowo jak jestes pojedynkowiczem to pamiętasz aby wpłacać kase do banku. Tak wiec jedynie inny pojedynkowicz (dobry) zaatakuje Ciebie dla zemsty lub dla expa. Pozatym… Podam przykład z mojej postaci: pojedynkowalem się ponad 500 razy. Na 434 wygrane mam 79 przegranych z czego zostalem zaatakowany około 20-30 razy w ciagu calej gry. Powracajac do taktyki. Nawet jeśli będziesz cos tam dawac w taktyke to i tak duzo to nie zmieni.
Sporo już się rozpisałem jednak jeszcze nie koniec mojego monologu xD. Przejdzmy do rzeczy jaka zwie się w tej grze celowanie i uniki w rundach/walkach. Chodzi mi o uniki i celowanie jakie możemy dowolnie zmieniac do pojedynkow. Sa one bardzo wazne i tak naprawde to one najbardziej decyduja o wygranej bądź przegranej. Już wyjaśniam… Jeżeli celujesz powiedzmy w glowe a przeciwnik zrobi unik w dol to twoja szansa na trafienie jest zmniejszona o 50%. Natomiast jeśli zrobi blad i „nastawi się” (np. robi unik w prawo a ty celujesz w prawo) to szansa na trafienie Ci się podwaja (200%). Tak jak pisalem jest to jedna z najważniejszych rzeczy. Warto jest to często zmieniac, a także przeszkukiwac raporty czy nie walczylismy już z ta osoba. Jeżeli mamy raport warto przeczytac i skorywowac uniki/celowanie w taki sposób by on nas nie trafil a abyśmy my go za każdym strzalem trafiali.
Jak widzicie można mieć problemy nawet z slabymi osobami, a wszystko za sprawa niby tak malo znaczącej rzeczy jak unik/celowanie.
Dobrze, dobrze. Coraz bliżej konca . Pozostaly nam itemki. Tutaj możnaby pisac i pisac. Kompety na 20, 30 itd. Lvl. Do tego dochodzi osobny na bron biala i palna. Dlatego tez powiem tyle… Kupujemy to co dodaje nam sily uderzenia/strzelanie, zaskoczenie, uniki itd.. Pamietajmy jedynie ze jeżeli chcemy być dobrymi pojedynkowiczami niestety ale będziemy potrzebowac legendarnych i drogich itemkow (te które posiadaja imie i nazwisko postaci historycznej).
Troche się ropspisalem i niewiem czy dalbym rade napisac cos wiecej (co wazne czy by mi się chcialo xD). Mysle ze owy poradnik wam pomoze i ukierunkuje przyszly rozwoj na pojedynkowicza.
Jak juz pisalem poradnik zrobiłem dla sojuszu, ale postganowilem ze go tu umieszcze. Jeżeli ktos chce uzyc wstapnialej komendy ctrl+C i ctrl+V proszę o poinformowanie mnie tego i napisania na forum itd. Kto to napisal, a nie przypisywac sobie autorstwo tego tekstu. Proszę o komentowanie
Wiem ze na forum powstalo juz kilka poradnikow jednak nie sa one zbyt precyzyjne i nie ciesza sie uznaniem. Dlatego postanowilem umiescic tutaj poradnik ktory napisalem dla sojuszu, a teraz wrzucam go tutaj
Postaram sie dzis napisac poradnik obszerny na tyle na ile mnie bedzie stac xD. Napisze o skillach, ich + i -, dodatkowo cos o itemkach. Dlaczego to pisze? Na necie jest tego sporo aczkolwiek sa to poradniki proste i nieuzasadnione. Uwazam tez ze taki wlasnie autorzy poradnikow stosuja rozklad skilli. Mysle ze tyle na wstep. Przejdzmy zatem do tresci właściwej .
Najpierw o skillach. Jak każdy na pewno wie sa 2 sciezki którymi można podążyć. 1 to sila, 2 to zręczność. Idac dalej… Jeżeli wybierzemy sile to jednoznacznie będziemy kupowac bron biala, w przypadku zręczności – bron palna.
Ogoly, ogoly, ogoly…. Przejdzmy do konkretow.
SILA:
+bron ma wieksze obrażenia w porównaniu z bronia palna
+osoba dajaca w sile ma wiecej hp od osoby która idzie w zręczność
+wysoka odporność – będziemy otrzymywać malo obrazen od przeciwnika z bronia biala
-wysoki koszt broni bialej
-mala celność
ZRECZNOSC:
+tania bron
+wysoka celność
-malo hp
-slaba odporność
-troche mniejsze obrażenia od broni bialej
Wymienilem chyba najważniejsze + i – w przypadku tych 2 sciezek. Może wydawac się ze bron biala jest lepsza, jednak zalezy jak na to patrzec . Poza tym jak mowi przyslowie „Nie samym chlebem (bronia biala) człowiek zyje (zabija)”xD. Dobra dosc sucharow. Przejdzmy do rozdawania skillow.
Jak każdy wie na 1 lvl otrzymujemy 1 punkt cech i 3 punkty umiejętności. Do najważniejszych umiejętności potrzebych pojedynkowiczowi możemy zaliczyc: sila uderzenia/strzelanie, celność, taktyka, zaskoczenie, unik. Dodatkowe umiejętności to odporność, refleks, punkty zycia. W przypadku gdy walczymy bronia biala zawsze dajemy ceche w sile, równoznacznie gdy walczyby bronia palna dajemy w zręczność. Nastepnie 3 punkty umiejętności. W wielu poradnikach pisze ze należy dawac 1 punkt w sile uderzenia/strzelanie, 2 punkty w zaskoczenie. Jest to najprostszy i najpopularniejszy sposób rozdawania umiejętności. Jednak czy aby na pewno? Napisze kilka moich propozycji. Do każdej z nich oczywiście będą + i – a jakby inaczej Edd
SILA:
Propozycja 1
* punkt w sile uderzenia
*punkt (lub 2) w zaskoczenie
*punkt w celność (w przypadku gdy damy 1 w zaskoczenie)
+czysty standard niewyróżniający się z tlumu (sprawdzony podzial skillow)
+zapewnia nam dostateczna ilość hp na sporo pojedynkow
+odpowiednia ilość celności która spokojnie nam starczy w pojedynkach
+duzo obniżamy szanse na trafienie
+będziemy malo obrywac od osoby walczacej bronia biala
-czysty standard niewyróżniający się z tlumu (ludzie lubia być oryginalni)
-niewielka szansa na zwycięstwo gdy my zostaniemy zaatakowani
-srednio będziemy sobie radzic z osobami walczacymi bronia palna (będziemy otrzymywać dosc spory damage)
Propozycja 2
*punkt w hp (czasami warto zrezygnowac dajac w celność lub zaskoczenie lub nawet w taktyke)
*punkt w unik (co 2 lub 3 lvle w refleks)
*punkt w zaskoczenie/celność (powiedzmy ze parzyste lvle to zaskoczenie, nieparzyste celność)
+orginalnosc (jednak sprawdzony z zadowoleniem)
+sporo hp. Omdlenie malo możliwe podczas pojedynku
+sporo unikow zapewni nam wysoka szanse na unik ( w przypadku ataku jak i obrony)
+zrównoważenie otrzymywanych obrazen w przypadku broni palnej jak i bialej
-orginalnosc
-wieksza szansa na zwycięstwo w przypadku zostania zaatakowanym
-malo celności (trudno nas trafic ale i my możemy mieć problemy z trafieniem)
ZRECZNOSC:
Propozycja 1
*punkt w strzelanie
*2 punkty w zaskoczenie (czasami 1 punkt w celność)
+spore obrażenia broni palnej
+bardzo obniżamy szanse przeciwnika na trafienie
+system dobry na wiele slabych przeciwnikow (zarobek)
-malo hp, latwo pasc
-niewielka ilość unikow (tymbardziej można pasc)
-trudna walka z silniejszymi przeciwnikami
Propozycja 2
*punkt w strzelanie
*punkt w zaskoczenie (czasami w refleks)
*punkt w unik (co jakis czas w hp)
+idealne zrównoważenie
-caly czas malo hp
Jak pewnie zauważyliście w każdej propozycji nie napisałem taktyki. Czemu? Jeżeli jestes dobrym pojedynkowiczem (widzac to chodzby po itemkach) to żaden lamus Ciebie nie będzie atakowal bo jestes silny. Dodatkowo jak jestes pojedynkowiczem to pamiętasz aby wpłacać kase do banku. Tak wiec jedynie inny pojedynkowicz (dobry) zaatakuje Ciebie dla zemsty lub dla expa. Pozatym… Podam przykład z mojej postaci: pojedynkowalem się ponad 500 razy. Na 434 wygrane mam 79 przegranych z czego zostalem zaatakowany około 20-30 razy w ciagu calej gry. Powracajac do taktyki. Nawet jeśli będziesz cos tam dawac w taktyke to i tak duzo to nie zmieni.
Sporo już się rozpisałem jednak jeszcze nie koniec mojego monologu xD. Przejdzmy do rzeczy jaka zwie się w tej grze celowanie i uniki w rundach/walkach. Chodzi mi o uniki i celowanie jakie możemy dowolnie zmieniac do pojedynkow. Sa one bardzo wazne i tak naprawde to one najbardziej decyduja o wygranej bądź przegranej. Już wyjaśniam… Jeżeli celujesz powiedzmy w glowe a przeciwnik zrobi unik w dol to twoja szansa na trafienie jest zmniejszona o 50%. Natomiast jeśli zrobi blad i „nastawi się” (np. robi unik w prawo a ty celujesz w prawo) to szansa na trafienie Ci się podwaja (200%). Tak jak pisalem jest to jedna z najważniejszych rzeczy. Warto jest to często zmieniac, a także przeszkukiwac raporty czy nie walczylismy już z ta osoba. Jeżeli mamy raport warto przeczytac i skorywowac uniki/celowanie w taki sposób by on nas nie trafil a abyśmy my go za każdym strzalem trafiali.
Jak widzicie można mieć problemy nawet z slabymi osobami, a wszystko za sprawa niby tak malo znaczącej rzeczy jak unik/celowanie.
Dobrze, dobrze. Coraz bliżej konca . Pozostaly nam itemki. Tutaj możnaby pisac i pisac. Kompety na 20, 30 itd. Lvl. Do tego dochodzi osobny na bron biala i palna. Dlatego tez powiem tyle… Kupujemy to co dodaje nam sily uderzenia/strzelanie, zaskoczenie, uniki itd.. Pamietajmy jedynie ze jeżeli chcemy być dobrymi pojedynkowiczami niestety ale będziemy potrzebowac legendarnych i drogich itemkow (te które posiadaja imie i nazwisko postaci historycznej).
Troche się ropspisalem i niewiem czy dalbym rade napisac cos wiecej (co wazne czy by mi się chcialo xD). Mysle ze owy poradnik wam pomoze i ukierunkuje przyszly rozwoj na pojedynkowicza.
Jak juz pisalem poradnik zrobiłem dla sojuszu, ale postganowilem ze go tu umieszcze. Jeżeli ktos chce uzyc wstapnialej komendy ctrl+C i ctrl+V proszę o poinformowanie mnie tego i napisania na forum itd. Kto to napisal, a nie przypisywac sobie autorstwo tego tekstu. Proszę o komentowanie
Ostatnio edytowane przez moderatora: