Poszukiwacz przygód

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser33476
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser33476

Gość
Gość
Witam tak jak w wstępie. Zacząłem grać 2 dni temu w the west, jestem komplenie zielony przeczytałem pare forów i odpowiedzi na temat gry tą klasą setów itp. Ale pojawiają mi się pytania na które nie znalazłem odpowiedzi. Dodam że mam 27lv i wolę pytać teraz niż potem tracić zasoby na restart skillów. Załączniki moich umiejetności w załączniku. Jestem bardziej skłonny do robienia prac bo lubie wykonywać zadania itp

1. Wiele osób pisze żeby wszystkie punkty przeznaczyć w handel i potem robić zadania np: handel z indianami i pare innych. Czy rzeczywiście warto to robić ?
2. Wykonując punkt 1 mam nie wykonywać prac z salonu czy robić je "przy okazj" ?
3. Czy zbierać obligacje na sety i kupić np set PP ze sklepu czy lepiej ubierać się w rzeczy wybropione i znalezione ?
4.Czy dodawanie punktów w umiejetności daje efekt w możliowści wdropienia danej rzeczy przy wykonywaniu prac ?
5.Czy przedmioty założone na siebie dają wiekszy przychód z pracy czy wieksz doświadczenie czy wiekszą możliwośc wydropienia przedmiotu ?(czytałem że tylko przedioty z paru setów podwyższają szczęscie czyli wydropienie przedmiotu ale wolę się upewnić)

Dziękuje bardzo za odpowiedzi i gorąco pozdrawiam :)
 

Załączniki

  • dadaw.PNG
    dadaw.PNG
    603,8 KB · Wyświetlenia: 11
  • afafaafafa.PNG
    afafaafafa.PNG
    592,9 KB · Wyświetlenia: 10

DeletedUser6549

Gość
Gość
1. Warto, ale w mojej opinii dopiero w późniejszej fazie gry, bo na początku i tak wiele nie uciułasz
2. Zadania warto robić zawsze, bo niektóre dają pkt umiejętności czy cech.
3. Nie warto kupować tych setów, obligacje lepiej zbierać i zbierać, polecam zostawić na wyprzedaż świąteczną gdzie można sobie trochę uzupełnić ekwipunek o tegoroczne sety.