Robotnik - Umiejętność po budowaniu

  • Rozpoczynający wątek Kador997
  • Data rozpoczęcia

Najlepsza

  • Zakładanie pułapek

    Głosy: 28 18,1%
  • Chowanie się

    Głosy: 14 9,0%
  • Dowodzenie

    Głosy: 68 43,9%
  • Naprawa

    Głosy: 14 9,0%
  • Zaskoczenie

    Głosy: 13 8,4%
  • Sprawność manualna

    Głosy: 18 11,6%

  • W sumie głosujących
    155
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Wiem że było podobne ale to jest trochę inne.

Chodzi mi że jak osiągnę mój cel (200pkt budowania bez bonusów) to zmieniam umiejętność i cechy.

1.Zakładanie pułapek
2.Chowanie się
3.Dowodzenie
4.Naprawa
5.Zaskoczenie
6.Sprawność manualna

Głosujcie w ankiecie.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja bym dawał w dowodzenie albo w zakładanie pułapek, bo dobre prace później się ma. Zresztą zależy od ciebie jakie chcesz wykonywać.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
wg mnie dowodzenia, przydatne w wielu pracach na exp.
 

DeletedUser

Gość
Gość
W ankiecie zaznaczyłem dowodzenie.
Jednak zastanawiam się czy nie opłacało by Ci się dawać w taktykę.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Moim zdaniem najlepiej jest się chyba przerobić na pojedynkowicza :D Można wtedy natłuc tym, którzy zbierali na tobie łatwy exp. Ja sam planuję taki zabieg na Świecie 9 ale najpierw chcę dokończyć miasto i wybudować kolonię, a potem niech się dzieje XD
 

DeletedUser12447

Gość
Gość
jak up napisał tez polecam pojedynki :D

a z tych to zaznaczyłem spr. manualna bo sa szczesliwe prace :D
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jak 2 up również polecam pojedynki :D ale jeśli musi być coś z podanych w ankiecie to jak dla mnie dowodzenie.
 

DeletedUser

Gość
Gość
ja polecałbym sprawność manualną - prędko dojdziesz do plądrowania zwłok- tam jest odporność, a potem zakładania pułapek.
 

DeletedUser247

Gość
Gość
A ja myslę żeby dalej dawać w budowanie... Teraz będą forty wprowadzone to budowniczy będą mieli kupę roboty... Ale jeśli na prawdę nie chcesz już dawac w budowanie to dawaj w chowanie się, na samym początku(70) będziesz mial dobra exp prace potem bardzo dobre na szczęście...
 

DeletedUser

Gość
Gość
ja bym zmienił cechy na pojedynkowe albo dalej jechał budowanie :p
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jeśli chcesz zrobić baaardzo duży reskill to idź w zaskoczenie bo we wszystkich pracach z większą trudnością masz zaskoczenie..:)
 

DeletedUser11924

Gość
Gość
Moim zdaniem najlepiej jest się chyba przerobić na pojedynkowicza :D Można wtedy natłuc tym, którzy zbierali na tobie łatwy exp. Ja sam planuję taki zabieg na Świecie 9 ale najpierw chcę dokończyć miasto i wybudować kolonię, a potem niech się dzieje XD

Dokładnie, po przemianie w pojedynkowicza wielu graczy nadzieję się na ciebie i zdobędziesz kasę i doświadczenie bez wysiłku, po za tym będziesz mógł się zemścić :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Pojedynki,,sprawność manułana, zaskoczenie.
Ze względu na eksp i przedmioty
 

DeletedUser

Gość
Gość
Dowodzenie, jednocześnie dodatkowe pkt. do rozbudowy miast, + nowe prace + forty!!!
 

DeletedUser11019

Gość
Gość
również twierdzę że dowodzenie będzie najlepszą opcją. Będziesz miał pilotowanie parowców kołowych (82% kasy) ochrona wozu osadników i ochrona dyliżansu pocztowego(60% i 77% expa). Dowodzenie zwiększa również pkt. pracy w budowaniu budynków.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Dowodzenie ;]
Ja także przerzucam się na nie moim bobem :p
Fajne prace i Walki pomiędzy Fortami :D
 

DeletedUser

Gość
Gość
gdy będziesz inwestował w dowodzenie, będą ci dochodziły punkty pracy do budowy fortu czy też wydobycia ropy, a na dodatek dostaniesz jeszcze nowe prace, więc chyba z tych wszyskich umiejętności jest najbardziej rozsądna dla budowniczego
 

DeletedUser

Gość
Gość
ja też do 200 budowania
i potem w taktyke albo dowodzenie

 

DeletedUser

Gość
Gość
Mam pytanie do autora: co chcesz robić po osiągnięciu swojego celu? Chcesz być jeszcze lepszym budowniczym, czy może zabrać się za prace/pojedynki? :)
 
Status
Zamknięty.
Do góry