Rozwój klas postaci czyli rozdawanie umiejętności i wiele innych informacji

  • Rozpoczynający wątek mic222
  • Data rozpoczęcia

Jak ją oceniasz?


  • W sumie głosujących
    247
Status
Zamknięty.

DeletedUser19255

Gość
Gość
A ja daje na 10 swiecie wszystko w Chowanie sie zdziwieni mam 24 lvl i ochrona wozu osadnikow polowanie na wilki a za 2 lvle kradziez koni ;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja mam swoją sprawdzoną taktykę: Daję w ZP i gram bez miasta.Ewentualnie do jakiegoś przystąpię, ale tylko na zakupy:D
 

DeletedUser19557

Gość
Gość
Dając 100% w charyzmę i 100% w dowodzenie
Będzie
Było liczone na kalkulatorze więc dlatego może być takie coś 29-30 poziom czyli 29 lub 30 poziom.:D
Drukowanie gazet Echo The West
20-21 poziom
Połów ryb
22-23 poziom
Kopanie studni
20-21 poziom
Budowa stacji kolejowej
28 poziom
Eksploracja kontynentu
27-28 poziom
Naprawa wozu osadników
26-27 poziom
Budowa wiatraków
32-33 poziom
Karczowanie lasu
35-36 poziom
Polowanie na bizony
29-30 poziom
Ochrona wozu osadników
23-24 poziom(exp ponad 60):D
Budowa posiadłości
28 poziom(71 exp)
Gaszenie pożaru
43-46 poziom
Wydobycie ropy
58-59 poziom
Pilotowanie Parowców Kół
43-44 poziom(dzwony do fortu)
Ściganie bandytów
76-77 poziom
Ochrona wozu pocztowego
50-51 poziom
Napad na powóz pocztowy
67-68 poziom
Wszystko podane bez ubrań
Wobec mnie najbardziej opłacalna umiejka po ZP
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie będe się wiele rozpisywał ale jest wiele umiejętności pozwalających na szybki i efektywny rozwój . W obecnych czasach gdy gra jest już ``sprawdzona`` wielu graczy rozpoczynających przygodę na nowych serwerach dobrze wie o co chodzi w te klocki . Dlaczego więc dawać wszystko w jedną umiejętność :cool: . Bardziej opłacalne jest elastyczne , przemyślane poruszanie się po skillach .


Moja ulubiona mieszanką to zp do 17 lvlu, potem strzelanie , zaskoczenie i niezbędny set konowała . Do tego pojedynki refleksiarzami i mamy niezłą recepte na wysokie miejsce w rankingu .Oczywiście to tylko moje zdanie i nikt nie musi się zgadzać :p
 

DeletedUser

Gość
Gość
ZP jest dobrą strategią aż do grizzly. Później np. strzelanie i zręczność i powoli zabieranie z ZP w inne umiejki. Zresztą każdy gra dla siebie i to do niego należy decyzja jak rozwinie postać
 

DeletedUser

Gość
Gość
Dobry poradnik z wyjątkiem jednej bardzo ważnej rzeczy, a gdzie poszukiwacz przygód skierowany na zadania? Też tacy są i jest ich sporo.
 
"No i ostatni dobry PP- PP-Bob. Czyli PP ładujący tylko w jedną umiejętność- Budowanie. Ja osobiście, jeśli chcecie inwestować w budowanie, polecam Robotnika. Jednak są i tacy PP. O pracach pod budowanie napiszę przy Robotniku."

Ja na becie moim PP dawałem najpierw w budowanie i na początki expiłem jak szalony, potem reskill na ZP i jazda.To się opłaca tylko na becie gdzie jest premium reskill.Na 30 się przerzucamy i gitara!
 

DeletedUser20332

Gość
Gość
to jest faq...poradnik powinien zawierać osobiste porady wielu graczy.to są tylko suche słowa...w takim poradniku powinno być graczowi wiele ciekawszych rzeczy,np.grając żołnierzem lepiej grać ręczniakiem gdyż można od razu walić w fortach,bądź zaskoczenie z unikiem i stzrelaniem są dobrym sposobem na ORków.to są elementy poradnika...
 

DeletedUser11418

Gość
Gość
A ja bym proponował 100% w zręczność i ZP aż do odblokowania i nabicia trochę pkt w:

Grizzly (exp & szczęście)
Kradzież koni (kasa)
Połów ryb, Kojoty (szczęście)

A potem ładować w strzelanie i zręczność dla najlepszych prac (a po drodze m.in. Transportowanie amunicji odblokowujemy)?
 

DeletedUser

Gość
Gość
wg. mnie statystyki rozwija się po 20 na każdą punkciki na strzelanie/siłem ud. celowanie unik/odporność zaskoczenie, taktyka rozwijanie w jedną umiejętność jest błędem...
 

DeletedUser

Gość
Gość
poradnik niezły opisz jeszcze żołnierzy pod forty a będzie naprawdę nieźle
Ocena 8/10
 

DeletedUser

Gość
Gość
żeby dobrze rozwinąć postać nie należy dawać w jedną umiejętność tylko je zbalansować żeby była postać dobra np. pod forty pojedynki itd...
 

DeletedUser

Gość
Gość
żeby dobrze rozwinąć postać nie należy dawać w jedną umiejętność tylko je zbalansować żeby była postać dobra np. pod forty pojedynki itd...

mówiąc krótko jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego.
Nie da rady zrobić postaci którą będziesz kosił na fortach/pojedynkach i miał najlepsze prace.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja na s10 od 50lev uderzam w strzelanie i zrecznosc(teraz mam 71lev) i wychodze na tym swietnie.Ze strzelaniem nie mam bodajze 3 prac-ochrona powozu,napad na pociag,napad na powoz pocztowy
Mam 310 strzelania a zrobilem duzy blad poniewaz od 1 leveli uderzalem w co popadnie.A gdybym dawal strzelanie od poczatku teraz bylbym top5::D:A prace sa super.
Zoldak
Lowca Nagrod
Amunicja(260pp+)pif paf
konowal
Rokowania
Grizzly
Sluzba w Armi
Sprzedaz broni
:traper:
 

DeletedUser

Gość
Gość
nowicjusz

a czy rozwój PP w kierunku dobrego pojedynkowicza wraz z dobrymi pracami ładując skille w strzelanie to dobry pomysł prowadzenia postaci ?? jak tak to na ile dobry ?? =) pozdrawiam
 

DeletedUser20332

Gość
Gość
żeby dobrze rozwinąć postać nie należy dawać w jedną umiejętność tylko je zbalansować żeby była postać dobra np. pod forty pojedynki itd...

ciekawe....podam ci przykład złego buildu wdg twojego postu:
jestem pojedynkowiczem r/o i daję tylko w te cechy, w żadne inne nie.są niezbalansowane a mimo to jakoś ogarniam.pamiętam swoją pierwszą postać na s1 dawałem we wszystko po trochu i co z tego przyszło? - ustanowienie prawa własności i budowa trumien conajwyżej...
 

DeletedUser11418

Gość
Gość
a czy rozwój PP w kierunku dobrego pojedynkowicza wraz z dobrymi pracami ładując skille w strzelanie to dobry pomysł prowadzenia postaci ?? jak tak to na ile dobry ?? =) pozdrawiam

W samo strzelanie nie.
Chcesz mieć dobre prace i pojedynki, zrób z/u, może co najwyżej z naciskiem na strzelanie.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Moja strategi poszukiwacz przygód
Zręczność wszystkie punkty od początku gry
Zakładanie pułapek aż do polowanie na grizzly, później strzelanie reszta, doświadczenie łatwo się zbiera, kasy też nie brakuje więc możemy kupować co sobie chcemy, większość zadani bez problemu bez zmiany umiejętności jak że mamy sporo strzelanie to i spore obrażenia możemy zadać.
Tylko grać już się nie chcę. :)
Problem z wydobyciem ropy jak chcemy Złoty Colt teraz się męczę ze zmianą statystyk
 

DeletedUser

Gość
Gość
A który PP przy swoich pracach ma większe szczęście: Ten co ładuje w handel, czy ZP :?:
 
Status
Zamknięty.
Do góry