DeletedUser
Gość
Gość
proponuję charyzmę. dostajesz prace pod expa - polowanie na bizony, z dowodzenia ochrona wozu osadników, kasa z wydobycia srebra. jeśli chodzi o pojedynki to masz bonus z taktyki i zaskoczenia
Raczej w ataku.Siła lepsza.A więc mam dylemat, co rozwijać u żołnierza z siłą uderzenia:
w sile mamy:
- siła uderzenia- wiadomo, gdy używamy broni białej jest niezbędna,
- odporność- zawsze łatwiej przeciwko broni białej,
- punkty życia- trudniej nas omdlić
w charyzmie jest:
-taktyka- skuteczniej w obronie, zwłaszcza gdy jesteśmy żołnierzami
-zaskoczenie- skuteczniej w obronie
dodatkowo inwestując w siłę mamy później prace głównie pod zarabianie,
w charyzmie są prace pod zarabianie, ale i też pod exp.
Co według was jest lepsze?
A więc mam dylemat, co rozwijać u żołnierza z siłą uderzenia:
w sile mamy:
- siła uderzenia- wiadomo, gdy używamy broni białej jest niezbędna,
- odporność- zawsze łatwiej przeciwko broni białej,
- punkty życia- trudniej nas omdlić
w charyzmie jest:
-taktyka- skuteczniej w obronie, zwłaszcza gdy jesteśmy żołnierzami
-zaskoczenie- skuteczniej w obronie
dodatkowo inwestując w siłę mamy później prace głównie pod zarabianie,
w charyzmie są prace pod zarabianie, ale i też pod exp.
Co według was jest lepsze?
po co dawać w siłę ? żeby mieć więcej hp ? to można dawać w zręczność i 1 w hp, na to samo wyjdzie , nawet lepiej bo zamiast odporności do pojedynków będzie celowanie