DeletedUser14797
Gość
Gość
Ostatnio wpadłem na taki pomysł, by w the - westcie można się było siłować na rękę z innym graczem.
Mogło to zabrzmieć trochę dziwnie, ale dla "przybliżenia się do głębi tego" wyobraźcie sobie dziki zachód. Większość spraw rozgrywała się w saloonie. Ludzie tam wyzywali się na pojedynki, upijali się, dawali sobie zlecenia, grali w karty i siłowali się na rękę czasami dla rozrywki, a czasami dla nie wielkich pieniędzy, czy choćby za piwo.
Teraz do rzeczy moja propozycja to wprowadzenie tego właśnie siłowania się na rękę.
Jak to będzie wyglądało?
Gdy wchodzimy w saloon są tam dwie zakładki:
- Saloon,
- Księga zleceń.
Ja proponuję wprowadzenie trzeciej - siłowanie się na rękę.
Teraz trochę o tym co w ogóle w tym chodzi.
Każdy gracz będzie mógł się siłować na rękę z drugim graczem będącym w jego mieście. Każdy może każdego wyzwać, ale nie będzie to tak dokładnie jak w pojedynkach. Gracz może jedynie zaprosić drugiego gracza do tego, ale nie może tego narzucić tak jak to bywa w pojedynkach.
Korzyści wynikające z tego typu rozrywki to oczywiście zarobione pieniądze, wyższe miejsce w rankingu miasta w tejże formie "zabawy" (widocznego jedynie będąc w tym mieście).
Za każdą wygraną "walkę na silę" będzie się zdobywało jeden punkt podobnie jak to jest w pojedynkach (pojedynki wygrane). W ranking nie będą brane pod uwagę porażki, jedynie wygrane.
Każdy gracz po zaproszeniu na ten "pojedynek: będzie mógł zaproponować zmianę (o ile wcześniej osoba wyzywająca na to pozwoli).
Stawkę walki to od niczego (0$) do 600$.
Będzie tam też widać listę graczy, którzy są w twoim mieście i zgadzają się na pojedynki na rękę.
W ustawieniach będzie można zmieniać czy się kiedykolwiek będzie chciało się brać w tym udział czy nie.
Kiedy już wszystko wypełnimy klikamy na jakiegoś członka naszego miasta i wybieramy opcję "zaproś na pojedynek".
Gdy będzie dużo graczy w mieście gotowych najprawdopodobniej będzie lista rozsuwana.
Na zdjęciu powyżej widać koło znaczka zatwierdzenia, literkę "Z" (znaczek) oznacza to - zmianę.
Po kliknięci w to zobaczymy takie coś:
Po zmianie będzie się dostawało taki raport:
By móc się ze sobą pojedynkować trzeba być w tym samym czasie w swoim mieście co twój przeciwnik.
Teraz kwestia tzw. turniejów.
Każdy założyciel i radny miasta będzie miał prawo organizować turniej siłowania się na rękę.
Ustala jakąś stawkę, datę i godzinę. Poza tym wybiera kakiś konkretnych graczy należących do jego miasta.
Wygrana kasa trafia do jednego członka owego miasta, który zdobył największą punktację siłując się na rękę, z każdym co się na tym turnieju zjawił.
Gdy wystąpi remis dzieli się nagrodę na ilość osób które zdobyły pierwsze miejsce.
Poza pierwszym miejscem, za żadne nie dostaje się, żadnej nagrody pieniężnej.
Jedynie lepsze statystyki, liczone w rankingu będącym w mieście.
Co do wyglądu siłowania się na rękę przedstawię wam to w obrazku (który może się wydawać dla Was trochę śmieszny) nie chodzi mi tu dokładnie o to, że to ma tak dokładnie wyglądać. Ma to Wam tylko przybliżyć jak to będzie wyglądało.
Przepraszam za jakość całej grafiki (jeśli uważacie, że jest zła), bo całą grafikę robiłem w Paincie. W tym przypadku, użyłem zdjęcia z prawdziwego turnieju - przerobionego.
W zakładce pojedynki będzie widać pod zakładkę "Siłowanie się na rękę"
Potrzebne do tego cechy (siła i zręczność) będą "warte" tyle co 5 punktów umiejętności (wytrzymałość i sprawność manualna).
W każdej "rundzie" trwającej 2 sekundy będzie można zmienić % swojej wykorzystywanej siły składającej się na te dwie cechy i umiejętności.
Poza tym będzie jeszcze takie coś jak szczęście.
Każdy gracz w danej rundzie będzie miał wyznaczane losowo (przez serwer) "procent szczęścia". Najmniejsza wartość to minus trzydzieści (-30%), a największa trzydzieści (30%). Oznacza to, że gracz będzie czasami gorszy, albo lepszy niż normalnie o ileś procent.
Po co to jest?
By gra była bardziej realna - "każdy czasem ma gorszy dzień, albo lepszy, czasami ci coś wychodzi, a czasami nie".
Poza tym, żeby wynik tego "pojedynku" nie był z góry przesądzony, że wygrywa osoba silniejsza.
I to było chyba na tyle jak macie jakieś pytania czy zastrzeżenia proszę się pytać.
Od razu z góry mówię, że argumenty w stylu "Bo mi się nie podoba." to nie jest żaden argument i jak zamierzacie tak właśnie napisać to proszę się w tej sprawie w ogóle nie udzielać.
Pomysł wspólnie przemyślany z graczem eknal.
Mogło to zabrzmieć trochę dziwnie, ale dla "przybliżenia się do głębi tego" wyobraźcie sobie dziki zachód. Większość spraw rozgrywała się w saloonie. Ludzie tam wyzywali się na pojedynki, upijali się, dawali sobie zlecenia, grali w karty i siłowali się na rękę czasami dla rozrywki, a czasami dla nie wielkich pieniędzy, czy choćby za piwo.
Teraz do rzeczy moja propozycja to wprowadzenie tego właśnie siłowania się na rękę.
Jak to będzie wyglądało?
Gdy wchodzimy w saloon są tam dwie zakładki:
- Saloon,
- Księga zleceń.
Ja proponuję wprowadzenie trzeciej - siłowanie się na rękę.
Będzie to wyglądało mniej więcej tak:
Po kliknięciu w tą zakładkę będzie widać takie coś:
Po kliknięciu w tą zakładkę będzie widać takie coś:
Teraz trochę o tym co w ogóle w tym chodzi.
Każdy gracz będzie mógł się siłować na rękę z drugim graczem będącym w jego mieście. Każdy może każdego wyzwać, ale nie będzie to tak dokładnie jak w pojedynkach. Gracz może jedynie zaprosić drugiego gracza do tego, ale nie może tego narzucić tak jak to bywa w pojedynkach.
Korzyści wynikające z tego typu rozrywki to oczywiście zarobione pieniądze, wyższe miejsce w rankingu miasta w tejże formie "zabawy" (widocznego jedynie będąc w tym mieście).
Za każdą wygraną "walkę na silę" będzie się zdobywało jeden punkt podobnie jak to jest w pojedynkach (pojedynki wygrane). W ranking nie będą brane pod uwagę porażki, jedynie wygrane.
Każdy gracz po zaproszeniu na ten "pojedynek: będzie mógł zaproponować zmianę (o ile wcześniej osoba wyzywająca na to pozwoli).
Stawkę walki to od niczego (0$) do 600$.
Będzie tam też widać listę graczy, którzy są w twoim mieście i zgadzają się na pojedynki na rękę.
W ustawieniach będzie można zmieniać czy się kiedykolwiek będzie chciało się brać w tym udział czy nie.
Kiedy już wszystko wypełnimy klikamy na jakiegoś członka naszego miasta i wybieramy opcję "zaproś na pojedynek".
Gdy będzie dużo graczy w mieście gotowych najprawdopodobniej będzie lista rozsuwana.
Na zdjęciu powyżej widać koło znaczka zatwierdzenia, literkę "Z" (znaczek) oznacza to - zmianę.
Po kliknięci w to zobaczymy takie coś:
Po zmianie będzie się dostawało taki raport:
By móc się ze sobą pojedynkować trzeba być w tym samym czasie w swoim mieście co twój przeciwnik.
Teraz kwestia tzw. turniejów.
Każdy założyciel i radny miasta będzie miał prawo organizować turniej siłowania się na rękę.
Ustala jakąś stawkę, datę i godzinę. Poza tym wybiera kakiś konkretnych graczy należących do jego miasta.
Wygrana kasa trafia do jednego członka owego miasta, który zdobył największą punktację siłując się na rękę, z każdym co się na tym turnieju zjawił.
Gdy wystąpi remis dzieli się nagrodę na ilość osób które zdobyły pierwsze miejsce.
Poza pierwszym miejscem, za żadne nie dostaje się, żadnej nagrody pieniężnej.
Jedynie lepsze statystyki, liczone w rankingu będącym w mieście.
Co do wyglądu siłowania się na rękę przedstawię wam to w obrazku (który może się wydawać dla Was trochę śmieszny) nie chodzi mi tu dokładnie o to, że to ma tak dokładnie wyglądać. Ma to Wam tylko przybliżyć jak to będzie wyglądało.
Przepraszam za jakość całej grafiki (jeśli uważacie, że jest zła), bo całą grafikę robiłem w Paincie. W tym przypadku, użyłem zdjęcia z prawdziwego turnieju - przerobionego.
W zakładce pojedynki będzie widać pod zakładkę "Siłowanie się na rękę"
Potrzebne do tego cechy (siła i zręczność) będą "warte" tyle co 5 punktów umiejętności (wytrzymałość i sprawność manualna).
W każdej "rundzie" trwającej 2 sekundy będzie można zmienić % swojej wykorzystywanej siły składającej się na te dwie cechy i umiejętności.
Poza tym będzie jeszcze takie coś jak szczęście.
Każdy gracz w danej rundzie będzie miał wyznaczane losowo (przez serwer) "procent szczęścia". Najmniejsza wartość to minus trzydzieści (-30%), a największa trzydzieści (30%). Oznacza to, że gracz będzie czasami gorszy, albo lepszy niż normalnie o ileś procent.
Po co to jest?
By gra była bardziej realna - "każdy czasem ma gorszy dzień, albo lepszy, czasami ci coś wychodzi, a czasami nie".
Poza tym, żeby wynik tego "pojedynku" nie był z góry przesądzony, że wygrywa osoba silniejsza.
I to było chyba na tyle jak macie jakieś pytania czy zastrzeżenia proszę się pytać.
Od razu z góry mówię, że argumenty w stylu "Bo mi się nie podoba." to nie jest żaden argument i jak zamierzacie tak właśnie napisać to proszę się w tej sprawie w ogóle nie udzielać.
Pomysł wspólnie przemyślany z graczem eknal.
Ostatnio edytowane przez moderatora: