Siłowanie się na rękę

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser14797
  • Data rozpoczęcia

Czy podoba Ci się ten pomysł?

  • Tak.

    Głosy: 244 57,1%
  • Tak, ale z drobnymi poprawkami.

    Głosy: 110 25,8%
  • W ogóle mi się on nie podoba (podaj dobry argument).

    Głosy: 73 17,1%

  • W sumie głosujących
    427
Status
Zamknięty.

DeletedUser14797

Gość
Gość
Ostatnio wpadłem na taki pomysł, by w the - westcie można się było siłować na rękę z innym graczem.
Mogło to zabrzmieć trochę dziwnie, ale dla "przybliżenia się do głębi tego" wyobraźcie sobie dziki zachód. Większość spraw rozgrywała się w saloonie. Ludzie tam wyzywali się na pojedynki, upijali się, dawali sobie zlecenia, grali w karty i siłowali się na rękę czasami dla rozrywki, a czasami dla nie wielkich pieniędzy, czy choćby za piwo.

Teraz do rzeczy moja propozycja to wprowadzenie tego właśnie siłowania się na rękę.

Jak to będzie wyglądało?
Gdy wchodzimy w saloon są tam dwie zakładki:
- Saloon,
- Księga zleceń.

Ja proponuję wprowadzenie trzeciej - siłowanie się na rękę.
Będzie to wyglądało mniej więcej tak:
57570643.png


Po kliknięciu w tą zakładkę będzie widać takie coś:
82821257.png

Teraz trochę o tym co w ogóle w tym chodzi.

Każdy gracz będzie mógł się siłować na rękę z drugim graczem będącym w jego mieście. Każdy może każdego wyzwać, ale nie będzie to tak dokładnie jak w pojedynkach. Gracz może jedynie zaprosić drugiego gracza do tego, ale nie może tego narzucić tak jak to bywa w pojedynkach.

Korzyści wynikające z tego typu rozrywki to oczywiście zarobione pieniądze, wyższe miejsce w rankingu miasta w tejże formie "zabawy" (widocznego jedynie będąc w tym mieście).

Za każdą wygraną "walkę na silę" będzie się zdobywało jeden punkt podobnie jak to jest w pojedynkach (pojedynki wygrane). W ranking nie będą brane pod uwagę porażki, jedynie wygrane.

Każdy gracz po zaproszeniu na ten "pojedynek: będzie mógł zaproponować zmianę (o ile wcześniej osoba wyzywająca na to pozwoli).

Stawkę walki to od niczego (0$) do 600$.

Będzie tam też widać listę graczy, którzy są w twoim mieście i zgadzają się na pojedynki na rękę.
W ustawieniach będzie można zmieniać czy się kiedykolwiek będzie chciało się brać w tym udział czy nie.

Kiedy już wszystko wypełnimy klikamy na jakiegoś członka naszego miasta i wybieramy opcję "zaproś na pojedynek".
Gdy będzie dużo graczy w mieście gotowych najprawdopodobniej będzie lista rozsuwana.

Na zdjęciu powyżej widać koło znaczka zatwierdzenia, literkę "Z" (znaczek) oznacza to - zmianę.
Po kliknięci w to zobaczymy takie coś:
99479631.png

Po zmianie będzie się dostawało taki raport:
84420280.png

By móc się ze sobą pojedynkować trzeba być w tym samym czasie w swoim mieście co twój przeciwnik.

Teraz kwestia tzw. turniejów.

Każdy założyciel i radny miasta będzie miał prawo organizować turniej siłowania się na rękę.

Ustala jakąś stawkę, datę i godzinę. Poza tym wybiera kakiś konkretnych graczy należących do jego miasta.
14217677.png

Wygrana kasa trafia do jednego członka owego miasta, który zdobył największą punktację siłując się na rękę, z każdym co się na tym turnieju zjawił.
Gdy wystąpi remis dzieli się nagrodę na ilość osób które zdobyły pierwsze miejsce.

Poza pierwszym miejscem, za żadne nie dostaje się, żadnej nagrody pieniężnej.
Jedynie lepsze statystyki, liczone w rankingu będącym w mieście.

Co do wyglądu siłowania się na rękę przedstawię wam to w obrazku (który może się wydawać dla Was trochę śmieszny) nie chodzi mi tu dokładnie o to, że to ma tak dokładnie wyglądać. Ma to Wam tylko przybliżyć jak to będzie wyglądało.
ttw.png

Przepraszam za jakość całej grafiki (jeśli uważacie, że jest zła), bo całą grafikę robiłem w Paincie. W tym przypadku, użyłem zdjęcia z prawdziwego turnieju - przerobionego.

W zakładce pojedynki będzie widać pod zakładkę "Siłowanie się na rękę"
50701549.png

Potrzebne do tego cechy (siła i zręczność) będą "warte" tyle co 5 punktów umiejętności (wytrzymałość i sprawność manualna).

W każdej "rundzie" trwającej 2 sekundy będzie można zmienić % swojej wykorzystywanej siły składającej się na te dwie cechy i umiejętności.

Poza tym będzie jeszcze takie coś jak szczęście.
Każdy gracz w danej rundzie będzie miał wyznaczane losowo (przez serwer) "procent szczęścia". Najmniejsza wartość to minus trzydzieści (-30%), a największa trzydzieści (30%). Oznacza to, że gracz będzie czasami gorszy, albo lepszy niż normalnie o ileś procent.
Po co to jest?
By gra była bardziej realna - "każdy czasem ma gorszy dzień, albo lepszy, czasami ci coś wychodzi, a czasami nie".
Poza tym, żeby wynik tego "pojedynku" nie był z góry przesądzony, że wygrywa osoba silniejsza.

I to było chyba na tyle jak macie jakieś pytania czy zastrzeżenia proszę się pytać.


Od razu z góry mówię, że argumenty w stylu "Bo mi się nie podoba." to nie jest żaden argument i jak zamierzacie tak właśnie napisać to proszę się w tej sprawie w ogóle nie udzielać.

Pomysł wspólnie przemyślany z graczem eknal.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Ciekawy pomysł:)
Moim zdaniem 2 sekundy na rundę to trochę mało i czasami nie dasz rady zwiększyć "siły"
Będą jakieś przyciski żeby zwiększyć tą siłę? czy puste pole w które trzeba wpisać daną wartość?
 

DeletedUser14797

Gość
Gość
Ciekawy pomysł:)
Moim zdaniem 2 sekundy na rundę to trochę mało i czasami nie dasz rady zwiększyć "siły"
Będą jakieś przyciski żeby zwiększyć tą siłę? czy puste pole w które trzeba wpisać daną wartość?

2 sekundy na rundę, a rund będzie 4, wychodzi nam 8 sekund.
Chodzi tu, żeby to trwało mniej więcej jak pojedynek.
Poza tym jak naprawdę się z kimś siłujesz na rękę zazwyczaj to tyle trwa.
Jeśli chodzi "o zwiększanie siły" to raczej puste pola, ale to tylko moja propozycja.
 

DeletedUser

Gość
Gość
a wiec ustalaz to przed walka czy w trakcie?
jezeli w trakcie to 2s odpadaja bo sa osoby z wolnym netem
 

DeletedUser

Gość
Gość
Bardzo fajny pomysł, ale może tą zakładkę nie w Saloonie a Pojedynkach?
 

DeletedUser14797

Gość
Gość
Jeszcze dopiszę parę słów w sprawie szczęścia (zapomniałem o tym jak już ten pomysł wklejałem na forum).

Dla informacji oczywiście, że przed walką ustala się "% siły wykorzystywanej".
Podobnie jak celowanie i uniki w pojedynkach.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
to w takim razie co sie robi podczas tych 2 sekund miedzy rundami?
 

DeletedUser17134

Gość
Gość
Proponuje dorzucić charyzmę ponieważ podczas siłowania się na rękę wydają dziwne okrzyki typu <YYYHHHAAA> itp.
 

DeletedUser

Gość
Gość
pomysł interesujący ale z mapy drogowej wynika że będzie w grze hazard
 

DeletedUser15126

Gość
Gość
Niektórzy mogą nie dawać ani w siłę, ani w zręczność...
Więc jak już to z każdej cechy coś przydatnego powinno być...
 

DeletedUser15126

Gość
Gość
Ale chyba każdy by chciał walczyć i kasę wygrywać...
Ciekawe czy to samo byś mówił/a jak byś dawał w te cechy
 

DeletedUser14797

Gość
Gość
Tak samo w pojedynkach i fortach.
Każdy chciałby się pojedynkować, ale tacy budowniczy 100% w budowanie nie są w tym najlepsi.
Za to w fortach też nie wszyscy są w nich dobrzy, ale i tak często na nie chodzą, chociaż nie mają, aż tak porozdawane do tych umiejętności.

A co do tego co się będzie robić w trakcie tych 2 sekund, to podobnie jak pojedynkach patrzysz, jak się nawzajem strzelają, to tu patrzysz jak się siłują.

Siłowanie nie musi kończyć się zawsze po czterech rundach, może wcześniej.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser9369

Gość
Gość
Tak. LiLoo ale zrozum to jak pojedynki niechcesz się pojedynkowac to się nie pojedynkujesz. Tak samo tutaj niechcesz się siłowac to się nie siłujesz...

Oczywiście jestem na tak bo jak Adam wspomniał razem przemyśleliśmy ten pomysł.
 

DeletedUser

Gość
Gość
zamiast może tego skilla w silę to nie lepiej dać siłę uderzenia:???
 

DeletedUser

Gość
Gość
Tak, tylko.. wytrzymalosc ok, ale zamiast spr manuialnej lepiej byloby np. zaskok/taktyka ( trzeba umiec zaskoczyc w dobrym momencie oraz walke rozegrac taktycznie ) lub np. refleks - trzeba w koncu miec refleks bo same miesnie nie wystarcza..

PS. Fajny pomysl tylko administracja moze uznac to za zwiekszanie multikont przez co bedzie trudno to przepuscic... mimo to skoro ma byc handel miedzy graczami to i ten pomysl na upartego da sie puscic...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Męczyliście się nad tym pomysłem 2 dni i powiem tyle że na tak ale z małymi poprawkami graficznymi i ogólnymi.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Bardzo fajny pomysł-ciekawe opracowanie-najbardziej mi się podoba, jak się siłują :D
Ale wracając do tematu:
mają wprowadzić hazard, ale to, też, by mogli-sam hazard po pewnym czasie trochę się znudzi, więc małe urozmaicenie w ucieczce do siłowania się przyda :)
 

DeletedUser18541

Gość
Gość
Ciekawie, ale ja dodał bym medale za wygranie 10, 100, 250, 500, 1000 siłowanie. Takie urozmaicenie
 

DeletedUser13322

Gość
Gość
fajna grafika z siłującymi się ludźmi, ale pomysł uważam za zbędny bo skoro i tak mają wprowadzić pokera to po co siłowanie?
Na NIE
 
Status
Zamknięty.
Do góry