Story event

Story Event

Drodzy gracze,
Mistrzostwa pojedynkowe na Gonzalesie zostały zakończone, zwycięzcy wyłonieni, a nagrody przyznane. Czas na kolejne zawody. Tym razem samodzielna praca nie wystarczy. Celem zbliżającego się eventu będzie drużynowe wykonywanie zadań. Jeżeli marzy Wam się sława i wysokiej jakości nagrody, będziecie musieli pracować razem, aby osiągnąć wspólny cel. Ale zacznijmy od początku…

W dniu dzisiejszym ruszają zapisy. Będą trwały do 10 lutego 23:59. Prosimy zgłaszać swoją chęć udziału w tym temacie -> KLIK.

Następnym etapem będzie stworzenie Waszych postaci na Gonzalesie. Każda postać otrzyma taki sam poziom, ekwipunek. Każda drużyna będzie posiadała własne miasto. Szczegółowe informacje znajdziecie w regulaminie. Etap ten będzie trwał do 16 lutego 23:59.

Po zakończeniu procesu tworzenia waszych postaci, zalogujecie się na serwer. Sprawdzicie, czy wszystko zostało prawidłowo przydzielone i rozdane. Jeżeli znajdziecie jakiekolwiek błędy, zgłaszajcie je jak najszybciej. Podczas tego etapu nie można wykonywać żadnych akcji w grze oprócz wyboru umiejętności, klasy i rzemiosła! Etap ten potrwa do 19 lutego 23:59.

W dniu 20 lutego rozpoczniemy już właściwą część eventu. Opublikujemy pierwszą historię. Każda część będzie trwała kilka dni i będzie wymagała wykonania określonych zadań. Po każdej rundzie będą odpadały drużyny. Ich ilość zależy od ilość uczestników. Ogłosimy tą informację po zakończeniu etapu zapisów. Szczegółowe informacje znajdują się w ‘Ważnych datach’ poniżej. Każda drużyna będzie posiadał swój własny temat na forum. Po zakończeniu każdej rundy będziemy prosili Was o podanie kilku informacji.

Informację o punktacji oraz zgłoszeniach znajdują się w tym arkuszu: Arkusz



  1. W mistrzostwach może brać udział każdy gracz, który posiada konto w grze przeglądarkowej The-West.
  2. Do konkursu można zgłosić się tylko raz. Nie można brać udziału kilkoma kontami.
  3. The West Team nie może brać udział w zabawie.
  4. Każdy uczestnik otrzyma postać z taką samą zawartością ekwipunku:
    • Broń: brzytwa, pistolet śrutowy
    • Strzelba: Precyzyjna kusza
    • Nakrycie głowy: Szlachecka czapka, Niebieskie sombrero, brązowa opaska na czoło
    • Naszyjnik: Złoty indiański naszyjnik, czarna opaska, Naszyjnik z grotem małego wilka
    • Strój: Niebieskie ubranie, rozpinana brązowa koszula, żółta kamizelka
    • Buty: Szlacheckie buty materiałowe, niebieskie sandały
    • Spodnie: Gładkie niebieskie spodnie, szlacheckie spodnie w kratę, brązowe spodenki
    • Pas: Polski pas, żółty pas z bykiem, szary pas w kratę
    • Zwierzę: Osioł
    • Do użycia: 5 herbat, 5 prymek, 10 toreb ze zwykłym produktem, niebieski list
  5. Każdy uczestnik otrzyma postać z tym samym poziomem (20 poziom).
  6. Każdy uczestnik otrzyma postać z tą samą ilością cech (20 cech) oraz umiejętności (45 umiejętności).
  7. Każdy uczestnik sam będzie mógł wybrać klasę, rzemiosło oraz płeć swojej postaci.
  8. Zadania mogą dotyczyć wszystkich akcji możliwych w grze, w tym wytwarzania konkretnego przedmiotu z rzemiosła.
  9. Konkurs polega na drużynowym wykonywaniu ukrytych zadań podawanych w historii publikowanych cyklicznie co kilka dni.
  10. Konkurs wygrywa drużyna, która na koniec rywalizacji zdobędzie najwięcej punktów.
  11. Konkurs składa się z dziewięciu rund. Po każdej rundzie będzie odpadać kilka drużyn posiadające najmniej punktów zgromadzonych podczas bieżącej rundy. Ilość drużyn, które odpadną będzie zależna od ilości uczestników. Zostanie ona podana podczas pierwszej rundy.
  12. W przypadku równej ilości punktów brany będzie pod uwagę termin wykonania zadania.
  13. Zgłoszenie do konkursu odbywa się poprzez wpisanie do TEGO TEMATU drużyny składającej się z maksymalnie 4 osób.
  14. Daną drużynę powinna zgłosić tylko jedna osoba. Nie ma potrzeby zgłaszania się każdego gracza oddzielnie.
  15. Zgłoszenie powinno zawierać: skład, kapitana oraz nazwę drużyny.
  16. Drużyna nie musi składać się z czterech graczy, jednak wszystkie niepełne teamy akceptują fakt, że ich szansa na wygraną jest mniejsza.
  17. Punkty będą przyznawane za wykonywanie zadań konkursowych.
  18. Sposób punktowania każdego zadania będzie podany wraz z jego treścią.
  19. Po wykonaniu wszystkich zadań w danej rundzie należy w odpowiednim temacie na forum zamieścić odpowiednią wiadomość. Dla każdej drużyny będzie oddzielny temat.
  20. Aktualna ilość punktów znajduje się w TYM ARKUSZU.
  21. W przypadku remisu ilości punktów w rundzie ostatniej będą brane pod uwagę miejsca danej drużyny po każdej rundzie.
  22. Zebrane obligacje, pieniądze, przedmioty oraz cała pozostała zawartość ekwipunku nie przechodzi na inny świat.
  23. Każda drużyna będzie posiadała własne miasto. Jego opuszczanie jest zakazane.
  24. Dozwolone są wszelkie inne aktywności podczas rozgrywki - prace, budowanie, bitwy o fort, pojedynki, wykonywanie zadań, przygody, handel, branie udziału w trwającym evencie.
  25. Dozwolone jest używanie bryłek podczas rozgrywki.
  26. Na świecie eventowym obowiązuje Regulamin Gry. Złamanie, któregokolwiek punktu skutkuje wykluczeniem danego gracza na kilka dni lub do końca trwania konkursu (według tabeli kar).
  27. Uczestnikom konkursu nie wolno:
    • spać w hotelu powyżej 8h na dobę
    • pojedynkować się z NPC, jeśli nie jest to konieczne do zadań
    • opuszczać miasta
  28. Konkurs organizowany jest przez The West Team. Każde nieprawidłowości należy zgłaszać do: Szeryf Cień, Lenka222.
  29. Biorąc udział w konkursie, akceptujesz jego warunki.
  30. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu w każdy momencie trwania konkursu.
  31. Po zakończeniu rozgrywek świat zostanie zamknięty, a wszystkie dane (postacie, miasta, rankingi, przedmioty...) zostaną usunięte.
  32. Złamanie regulaminu skutkuje wykluczeniem z zabawy danego gracza.


  • Za zajęcie pierwszego miejsca każdy gracz z drużyny otrzyma: 150 bryłek / Zestaw Speedy Gonzales ( 3 przedmioty z zestawu do wyboru) / wywiad do Dziennika The West
  • Za zajęcie drugiego miejsca każdy gracz z drużyny otrzyma: 100 bryłek / Zestaw Speedy Gonzales (2 przedmioty z zestawu do wyboru) / wywiad do Dziennika The West
  • Za zajęcie trzeciego miejsca każdy gracz z drużyny otrzyma: 50 bryłek / Zestaw Speedy Gonzales (1 przedmiot z zestawu do wyboru) / wywiad do Dziennika The West

  • Zapisy na event: Od 1 lutego do 10 lutego 23:59.
  • Okres przygotowania postaci do gry: Od 11 lutego do 16 lutego 23:59.
  • Okres sprawdzania swoich postaci: Od 17 lutego do 19 lutego 23:59.
  • 1 runda: Od 20 lutego do 22 lutego 23:59.
  • 2 runda: Od 25 lutego do 27 lutego 23:59.
  • 3 runda: Od 2 marca do 4 marca 23:59.
  • 4 runda: Od 7 marca do 9 marca 23:59.
  • 5 runda: Od 12 marca do 14 marca 23:59.
  • 6 runda: Od 17 marca do 19 marca 23:59.
  • 7 runda: Od 22 marca do 24 marca 23:59.
  • 8 runda: Od 27 marca do 29 marca 23:59.
  • 9 runda: Od 1 kwietnia do 3 kwietnia 23:59.
  • Podliczanie punktów: Od 4 kwietnia
  • Ogłoszenie wyników: 10 kwietnia
 
Drodzy gracze,
Zakończyliśmy etap zapisów na event. Zgłosiło się 18 drużyn. Oznacza to, że po pierwszej rundzie odpadnie jedna drużyna posiadająca najmniej punktów z bieżącej rundy, a po każdej kolejnej będą odpadały już dwie posiadające najmniej punktów z bieżącej rundy. W ścisłym finale zmierzą się trzy najlepsze zespoły. Przypominamy, że w przypadku remisu punktów o tym kto odpadnie (rundy 1-8), zadecyduje czas zakończenia wykonywania zadań. W przypadku remisu w finale, będziemy brali pod uwagę, jakie miejsca zajmowały drużyny w poprzednich rundach.
Przykład: Drużyna A zajęła odpowiednio miejsca 1,2,3, a drużyna B zajęła 5,4,3. Drużyna A zdobyła 6 punktów, a drużyna B 12 punktów. Wygrywa drużyna, która zdobyła mniej punktów.


W chwili obecnej przygotowujemy wszystkie postacie. Od 17 lutego będziecie mogli sprawdzać, czy wszystko zostało przydzielone prawidłowo.​
Pozdrawiamy,
Wasz The West Team
 
W chwili obecnej zaczynamy etap, w którym sprawdzicie czy wszystko zostało przydzielone prawidłowo do waszych postaci (umiejętności, cechy, ekwipunek, poziom). Możecie ustawić klasę postaci, rzemiosło, wybrać cechy i umiejętności (oczywiście nie musicie tego jeszcze robić). Proszę zwrócić uwagę na to, że zadania mogą dotyczyć wyrobu przedmiotów z każdego rzemiosła! Możecie wysyłać serca między sobą oraz kręcić kołem. Zbieranie dziennego bonusu za logowanie jest dozwolone. Zabronione jest wykonywanie innych czynności (prace, pojedynki, przygody, zadania itd.). Proszę zapoznać się z informacjami, które znajdują się na forum miejskim.

Etap ten potrwa do 19 lutego 23:59.
 
Zgromadzeni przy ognisku znajdującym się obok ratusza rozmawiacie o aktualnej sytuacji swojego miasta. Nie jest ona kolorowa. Większość budynków nie jest nawet wybudowana, kasa miejska świeci pustkami, a populacja miasta jest bardzo niska. W okolicy pojawiło się ostatnio kilka podobnych wiosek. Wszystko za sprawą tajemniczej plotki, która rozeszła się po terenach Dzikiego Zachodu. Wszyscy rewolwerowcy, poszukiwacze przygód oraz nawet zwykli robotnicy zainteresowali się tą tajemniczą historią. Uwagę przykuwa informacja o tajemniczej skrzyni skarbów, która kryje się w jednym z zaułków miasta widmo. Aby tam dotrzeć będzie trzeba pokonać nie tylko setki mil, ale także innych bandytów zainteresowanych jej zawartością. Podróż ta będzie ciężka. Będzie wymagała wielu wyrzeczeń oraz ogromnego wysiłku. Tylko pracując razem jako drużyna będzie można stawić się przeciwnością losu jakie czekają wszystkich, którzy postanowili wziąć udział w tej niebezpiecznej przygodzie.

Razem z towarzyszami zastanawiacie się jakie decyzje powinny zapaść, aby jak najszybciej uporać się z przeciwnościami Dzikiego Zachodu. Po wielu godzinach dyskusji doszliście do wniosku, że będzie to ciężki kawałek chleba do zgryzienia. Ciężkie prace, które razem musicie wykonać przełożą się między innymi w wydobyciu węgla. Niektórzy z was będą wędkować, a jeszcze inni naprawiać płoty. Nie obejdzie się także bez wykopania grobów dla bandytów, którzy z pewnością zaatakują wasze słabo rozwinięte miasto. We wszystkich pracach pomoże wam barman Henry Walker z pobliskiego saloonu. Pamiętajcie, aby zgłosić się do niego po zakończonych pracach i zaraportować o efektach tego, co udało się osiągnąć. Jeżeli dobrze się sprawicie otrzymacie nagrodę. Nie przepijcie jednak tego z szeryfem Johnem Fitzburnem. Musicie zainwestować w swój dom - swoje miasto. Jesteście panami swojego losu. Musicie zapewnić sobie nocleg przynajmniej w Apartamencie, aby szybciej zregenerować swoje siły. Wasze ekwipunki nie zawierają wielu produktów. Postanawiacie, że staniecie się producentem!


Terminy:
  • Zadania należy wykonać do 22 lutego do godziny 23:59. Spełnienia warunków zadań po tym czasie nie będzie wliczało się do punktacji ogólnej.
  • Należy napisać post (ostateczny termin 22 lutego 23:59) z informacją jakie zadania zostały wykonane i w jakim stopniu w TYM dziale w swoim temacie. Nie napisanie wiadomości skutkuje przyznaniem 0 punktów.
  • Jeżeli więcej niż jedna drużyna otrzyma 0 punktów, o przejściu do następnego etapu decyduje suma punktów z rund poprzednich. Jeżeli jest ona taka sama, odpadają wszystkie drużyny z ilością 0 punktów.
  • Kolejna runda rozpocznie się 25 lutego.

Cele zadań i punktacja:
  • Drużynowe wykonanie serii zadań ciężka praca. Do serii zalicza się 4 zadania. Każda osoba z drużyny musi wykonać inne zadanie z serii! - 4 punkty (1 punkt za każde zadanie jeżeli każdy gracz z drużyny wykonał inne zadanie). Przykład: Jeżeli gracz A wykona zadanie 1 i 2, gracz B zadanie 3, gracz C i D zadanie 4 to drużyna otrzyma tylko 3 punkty pomimo, że zostały wykonane wszystkie zadania.
  • Wybudowanie hotelu w swoim mieście na poziom 4 - 4 punkty (1 punkt za każdy poziom)
  • Zdobycie osiągnięcia ‘Producent’ przez każdego gracza - 4 punkty (1 punkt za każdego gracza z drużyny)
Przypominam, że liczy się również czas wykonania zadań. W tej rundzie planowo odpada 1 drużyna z najmniejszą liczbą punktów.

Od tego momentu wszystkie poprzednie zakazy znikają.
Nie wolno jednak opuszczać miasta, pojedynkować się z NPC oraz spać więcej niż 8h na dobę. W przypadku, gdy zostaniecie omdleni, a czas całkowitego snu przekroczył 8h, od razu po zalogowaniu należy anulować sen.
 
Po długich pracowitych dniach zasiadacie ponownie przy ognisku. Zaczynacie rozmawiać i analizować wydarzenia z kilku poprzednich dni. Inne miasta w okolicy zaczynają się rozwijać. Mają już swoje sklepy i czerpią z nich zyski. Wasza kasa miejska nadal świeci pustkami. Dochodzicie do wniosku, że najwyższy czas to zmienić. Jedno z was postanawia pozostać w mieście i wznieść targ na najwyższy poziom. Wasz plan jest prosty. Handel z rozwiniętymi miastami zapewni Wam dużo gotówki, która jest niezbędna do dalszych prac. Pozostali zobowiązują się dostarczać mu funduszy na tą drogą inwestycję. Każdy chce włożyć tyle, ile może ze swojej strony aby miasto rosło w siłę. Podczas rozbudowy miasta coś się nie udaje. Jeden z waszych kompanów staje się budowniczym ofermą. Podczas dalszych dyskusji o kosztach dostrzegacie zbliżającą się postać. W oddali widać osobę jadącą na koniu. Nie spodziewaliście się gości więc jesteście jeszcze bardziej zdziwieni. Nagle dostrzegacie, że nie jest to jedna osoba. Zbliża się do was grupa, a co gorsze nie wyglądają na nastawionych pokojowo. Jeden z was sięga po swój rewolwer. Wtedy jeden z przeciwników wystrzeliwuje pierwszą kulę. Zaczyna się pojedynek. Wydaje się że jesteście na przegranej pozycji. Jednak po długiej walce udaje się wam wygrać i atakujący uciekają. Jesteście przekonani, że każdy z was pokonał minimum 30 przeciwników. Po udanych walkach poruszacie kolejny ważny temat - odpowiedni ubiór. Szeryf waszego miasta proponuje zdobycie odpowiedniego ubioru farmerskiego, który w przyszłości pozwoli Wam na zdobycie przewagi nad przeciwnikiem.

Terminy oraz dodatkowe informacje:
  • Zadania należy wykonać do 27 lutego do godziny 23:59. Spełnienia warunków zadań po tym czasie nie będzie wliczało się do punktacji ogólnej.
  • Należy napisać post (ostateczny termin 27 lutego 23:59) z informacją jakie zadania zostały wykonane i w jakim stopniu w TYM dziale w swoim temacie. Nie napisanie wiadomości skutkuje przyznaniem 0 punktów.
  • Jeżeli więcej niż jedna drużyna otrzyma 0 punktów, o przejściu do następnego etapu decyduje suma punktów z rund poprzednich. Jeżeli jest ona taka sama, odpadają wszystkie drużyny z ilością 0 punktów.
  • Kolejna runda rozpocznie się 2 marca.

Cele zadań i punktacja:
  • Każda osoba z miasta musi wygrać 30 pojedynków (30 pojedynków musi być wygranych od 25 lutego. Oznacza to, że wygrana wcześniejszych pojedynków przed 25 lutego nie wlicza się do tych 30 pojedynków, które należy wygrać w tej rundzie) - 4 punkty (1 punkt za każdego gracza z drużyny jeżeli mu się to powiedzie. Z uwagi na ilość zadań przyznajemy 0,5 punkta po wygraniu 15 pojedynków).
  • Doprowadzenie do nieudanej rozbudowy przez jednego z członków miasta - 1 punkt
  • Wybudowanie w mieście Targu na 10 poziom - 4 punkty (1 punkt za podniesienie targu o 2 poziomy, ale dopiero od 2 poziomu. Oznacza to, że pierwszy punkt otrzymacie dopiero po wybudowaniu targu na poziom 4, następny 6, 8 i 10).
  • Zdobycie całego zestawu farmera przez 3 osoby - 3 punkty (1 punkt za każdy zdobyty zestaw przez daną osobę z drużyny)
 

Lenka222

Członek obsługi gry
Po ciężkich walkach musicie brać się za dalszy rozwój Waszego miasta. Intensywność walk spowodowała, że wasze rewolwery potrzebują smaru, więc jeden z Was postanowił wykonać kilka smarów grafitowych oraz noży dla każdego mieszkańca. Nie można zapomnieć również o tym, że po ciężkiej pracy zasługujecie na pożywny i sycący posiłek, zatem drugi mieszkaniec ugotuje trochę zapieczonych fasolek w sosie pomidorowym, a także wymyślił by upiec Wam tort na osłodę ciężkiego życia na Dzikim Zachodzie. Musicie też zadbać o to, by nie było Wam zimno, zatem kolejna osoba wykona krzesiwa, które będą Wam potrzebne do wzniecenia ognia. Podczas poszukiwań odpowiednich kamieni możecie natknąć się na liście tytoniu i stare listy gończe. Upewnijcie się że w kierunku kamieniołomów idziecie wzdłuż torów, a być może znajdziecie również węgiel. To wszystko posłuży Wam do zrobienia papierosów. W trakcie prac w pełnym słońcu potrzebne będą Wam duże zapasy wody, więc czwarta osoba zdecydowała wykonać manierki. Pomyślała również o Waszych parzystokopytnych przyjaciołach, które przenoszą Was wszędzie gdzie chcecie, zatem stworzy torby na pasze dzięki czemu będziecie mieli przy sobie jedzenie dla koni.


Terminy oraz dodatkowe informacje.

  • Zadania należy wykonać do 4 marca do godziny 23:59. Spełnienia warunków zadań po tym czasie nie będzie wliczało się do punktacji ogólnej.
  • Należy napisać post (ostateczny termin 4 marca 23:59) z informacją jakie zadania zostały wykonane i w jakim stopniu w TYM dziale w swoim temacie. Nie napisanie wiadomości skutkuje przyznaniem 0 punktów.
  • Wszystkie wytworzone rzeczy należy mieć w swoich ekwipunkach w ilościach, które są wymagane do 6 marca.
  • Jeżeli więcej niż jedna drużyna otrzyma 0 punktów, o przejściu do następnego etapu decyduje suma punktów z rund poprzednich. Jeżeli jest ona taka sama, odpadają wszystkie drużyny z ilością 0 punktów.
  • Kolejna runda rozpocznie się 7 marca.

Cele zadań i punktacja:

  • Wytworzenie 60 smarów i 20 noży przez kowala - 3 punkty (1,5 punktu z wykonanie jednego z tych zadań)
  • Wytworzenie 30 zapieczonych fasolek oraz 25 kawałków tortu przez kucharza - 3 punkty (1,5 punktu z wykonanie jednego z tych zadań)
  • Wytworzenie 30 krzesiw oraz 40 papierosów przez znachora - 3 punkty (1,5 punktu z wykonanie jednego z tych zadań)
  • Wytworzenie 50 toreb z paszą oraz 25 manierek przez rymarza - 3 punkty (1,5 punktu z wykonanie jednego z tych zadań)
  • Wszystkie produkty należy mieć w ekwipunkach. Każda osoba z drużyny oczywiście musi posiadać co innego.
 
Ćwierkanie ptaków, wschód słońca oraz ciepły wiaterek… Wpatrzony w niebo handlarz nie mógł się nadziwić jak piękny może okazać się poranek, w którym musi przemierzyć kolejne dziesiątki mil w poszukiwaniu nowych kupców. Ciężkie czasy dotknęły nie tylko jego. Miasta często okazują się być opuszczone lub ubogie w jakiekolwiek produkty. Brakuje w nich podstawowych rzeczy, budynków rozrywkowych oraz rozwiniętych miejsc modlitwy i zadumy. Rewolwerowcy nie mogą napadać pustych banków, poszukiwacze przygód boją się nocować w opuszczonych placówkach, żołnierzom brakuje miejsc, w którym mogliby się rozerwać po ciężkich walkach. O wszystkich tych zarzutach dowiedział się burmistrz Waszego miasta. Na wczorajszym popołudniowym spotkaniu mówił o tym co należy poprawić i ulepszyć. Opowiadał wiele interesujących historii, które zachęcały wszystkich do poprawienia komfortu życia oraz zachęcał nas do tego, aby nasze działania doprowadziły do tego, aby m.in. rewolwerowcy, żołnierze oraz poszukiwacze znaleźli schronienie w naszym mieście. Zmotywowani do działania, obmyślacie plan, który należy wdrażać już od dziś. Macie na uwadze, że w chwili obecnej Wasze miasto jest za małe, aby posiadać jakiekolwiek forty. Wierzycie jednak, że im szybciej je rozbudujecie, tym szybciej zrealizujecie swój cel, który przyświeca Wam od samego początku. Podczas długiej rozbudowy należy jednak pamiętać, o czym mówił burmistrz. Postanawiacie również ulepszyć swoje przedmioty oraz pokonać tylu bandytów ilu tylko możecie.


Terminy i informacje:

  • Zadania należy wykonać do 9 marca do godziny 23:59. Spełnienia warunków zadań po tym czasie nie będzie wliczało się do punktacji ogólnej.
  • Należy napisać post (ostateczny termin 9 marca 23:59) z informacją jakie zadania zostały wykonane i w jakim stopniu w TYM dziale w swoim temacie. Nie napisanie wiadomości skutkuje przyznaniem 0 punktów.
  • Jeżeli więcej niż jedna drużyna otrzyma 0 punktów, o przejściu do następnego etapu decyduje suma punktów z rund poprzednich. Jeżeli jest ona taka sama, odpadają wszystkie drużyny z ilością 0 punktów.
  • Kolejna runda rozpocznie się 12 marca.
  • Zakaz pojedynkowania się z NPC znika. Możecie to robić dowoli. Po tej rundzie także.

Cele zadań i punktacja:
  • Rozbudowanie miasta do 48000 puntków - 3 punkty (Za rozbudowę powyżej 30000 przyznajemy 2 punkty, a za rozbudowę powyżej 20000 przyznajemy 1 punkt).
  • Zdobycie osiągnięcia ‘Bo mogę’ przez 1 gracza z drużyny - 2 punkty
  • Zdobycie osiągnięcia ‘Potrzebuję numer konta’ przez 4 graczy z drużyny - 4 punkty
  • Zdobycie osiągnięcia ‘Rzeźnik NPC’ przez 1 z graczy z drużyny - 2 punkty
  • Zdobycie osiągnięcia 'Poszukiwacz kamieni' przez jedną osobę z drużyny - 1 punkt
 

Lenka222

Członek obsługi gry
Wasze miasto od ostatniej rozmowy rośnie w siłę. Widać, że każdy z Was wkłada w budowę dużo pracy. Dostrzegacie jednak, że samo miasto to za mało. Inne miasta w okolicy również szybko się rozwijają. Nie możecie zostać w tyle. Oznaczałoby to Wasz upadek i koniec z marzeniami o nowym, być może lepszym życiu. Wspólnie zaczynacie się naradzać co zrobić w tej sytuacji. Każdy ma jakiś pomysł. Jeden z nich bezspornie wydaje się najlepszy. Postanawiacie go zrealizować jak najszybciej. Plan ten wymaga wielu godzin pracy i dodatkowo dużej ilości produktów. Nie możecie porywać się z motyką na słońce więc postanawiacie wybudować mały, średni oraz duży fort. Będziecie mieli swoje zaplecze do walki, a równocześnie cel jaki zaplanowaliście jest osiągalny. Zaczynacie analizować i rozdzielać zadania między siebie. Będzie dużo budowania. Należy wznieść każdy rodzaj tej budowli. Jeden z Was musi stać się pomywaczem w swoich fortach. Po podziale zadań między każdego z was przystępujecie do pracy. Minie wiele dni zanim wszystko będzie gotowe. Po zakończeniu ciężkich zmagań, jeden członek Waszej drużyny będzie nazywany Clintem, a drugi władcą lewej ręki. Nie możecie jednak czekać. Inni też chcą osiągnąć sukces i pragną być pierwsi w wyścigu o władzę na Dzikim Zachodzie. Możliwe, że zdobycie jakości klasy A wyprowadzi Was na prowadzenie. Nie ma czasu do stracenia, do roboty!



Terminy i informacje:
  • Zadania należy wykonać do 14 marca do godziny 23:59. Spełnienia warunków zadań po tym czasie nie będzie wliczało się do punktacji ogólnej.
  • Należy napisać post (ostateczny termin 14 marca 23:59) z informacją jakie zadania zostały wykonane i w jakim stopniu w TYM dziale w swoim temacie. Nie napisanie wiadomości skutkuje przyznaniem 0 punktów.
  • Jeżeli więcej niż jedna drużyna otrzyma 0 punktów, o przejściu do następnego etapu decyduje suma punktów z rund poprzednich. Jeżeli jest ona taka sama, odpadają wszystkie drużyny z ilością 0 punktów.
  • Kolejna runda rozpocznie się 17 marca.
  • Zdobywanie fortów może odbywać się poprzez budowanie lub poprzez bitwę.
  • Zdobycie fortów w hrabstwach 7 i 14 nie będzie punktowane!
  • W przypadku zadań ukrytych na forum należy napisać tylko informację, które osoby z drużyny wykonały zadania ukryte. Każde zadanie ukryte musi być wykonane przez inną osobę z drużyny. Szczegółowe informacje (Który gracz z drużyny wykonał jakie zadanie) należy wysłać do Szeryfa Cienia na świecie Gonzales w jednej wiadomości.
Cele zadań i punktacja:
  • Miasto musi posiadać 1 mały fort - 1 punkt
  • Miasto musi posiadać 1 średni fort - 1 punkt
  • Miasto musi posiadać 1 duży fort - 1 punkt
  • Posiadanie wszystkich trzech fortów w tym samym hrabstwie - 1 punkt
  • Zdobycie osiągnięcia ‘Najemnik’ - 4 punkty (1 punkt za każdego gracza)
  • Wykonanie zadań ukrytych w tekście opisującym rundę - 4 punkty (1 punkt za każde zadanie wykonane przez inną osobę z drużyny)
 
"Uciekające chłopcy z okolicznego miasta. Strzał broni różnego kalibru, krzyk małych dzieci oraz kobiet. Strach i zgrzytanie zębów. Dym broni palnej, gęsta mgła oraz śmierć.” Mały John był przerażony czytając nowy tygodnik Gonzalesa. W rubryce nowości opisywane były między innymi walki w jednym z bardziej popularnych miast tamtych terenów - Tombstone. Uwagę poszukiwaczy i zawadiaków przykuwały tzw. zdobyte skrzynie, które skrywały popularne i bardzo cenne przedmioty. Pomimo tego, że liczba ofiar rosła z dnia na dzień, gra jest warta świeczki. Ubiór oraz przedmioty, które można tam znaleźć doskonale wkomponowują się w budowanie wielkiej potęgi. Na czele z szeryfem decydujecie o wzięcie udziału w walkach w Tombstone. Pomimo strachu oraz wszelakich obaw jesteście dobrej myśli. W drodze do Tombstone musicie udać się do jednego z portowych miast. Musicie zdobyć przedmiot z jednej z prac, która jest najbliżej tego miasta, w której przyda się bardzo dobry refleks.


Terminy i informacje:
  • Zadania należy wykonać do 19 marca do godziny 23:59. Spełnienia warunków zadań po tym czasie nie będzie wliczało się do punktacji ogólnej.
  • Należy napisać post (ostateczny termin 19 marca 23:59) z informacją jakie zadania zostały wykonane i w jakim stopniu w TYM dziale w swoim temacie. Nie napisanie wiadomości skutkuje przyznaniem 0 punktów.
  • Jeżeli więcej niż jedna drużyna otrzyma 0 punktów, o przejściu do następnego etapu decyduje suma punktów z rund poprzednich. Jeżeli jest ona taka sama, odpadają wszystkie drużyny z ilością 0 punktów.
  • Kolejna runda rozpocznie się 22 marca.
  • W przypadku zadań ukrytych na forum należy napisać tylko informację, że drużyna wykonała zadanie ukryte. Szczegółowe informacje (O co chodzi w zadaniu, co trzeba było zrobić, ewentualnie zdobyć, kto je wykonał) należy wysłać do gracza Szeryf Cień na świecie Gonzales.

Cele zadań i punktacja:
  • Każdy gracz musi zdobyć osiągnięcie ‘Czas przygody’ - 4 punkty (1 punkt za każdego gracza)
  • Każdy gracz musi zdobyć następujące osiągnięcia: Nie ruszać się, Uniknąć kulki, W koło Macieju, Kenny, Likwidacja Likwidatora - 4 punkty (1 punkt za każdego gracza, w przypadku zdobycia tylko 4 osiągnięć 0,5 punkta)
  • Jeden gracz z drużyny musi posiadać minimum 8 elementów z zestawu wyjętego spod prawa - 3 punkty (za 4 elementy 1,5 punkta)
  • Wykonanie zadania ukrytego w tekście - 1 punkt
 

Lenka222

Członek obsługi gry
Po ciężkich walkach w Tombstone jesteście wykończeni. Niektórzy z Was zapamiętają te potyczki do końca życia, oby jak najdłuższego, choć na Dzikim Zachodzie nic nie wiadomo. Jednakże nie możecie siąść i odpocząć. Czekają na Was kolejne zadania. Podwijacie rękawy swoich koszul, kończycie swoje posiłki, wypijacie ostatnie krople wody z Waszych manierek i zabieracie się do roboty. Wiecie, że podobne wypadki jak w Tombstone mogą mieć miejsce i u Was, lecz nie chcecie do tego dopuścić. Jakiś czas temu założyliście forty w pobliżu Waszej siedziby, bez zdobycia których przeciwnik nie może wejść do miasta. Postanowiliście je wzmocnić jednakże potrzeba na nie sporo przedmiotów. Wiecie jednak, że wspólnymi siłami tego dokonacie. Nie możecie dopuścić by Wasze miasto było w niebezpieczeństwie. Pamiętajcie! Przeciwnik może zaatakować w każdej chwili! Musicie być czujni!

Terminy i informacje:
  • Zadania należy wykonać do 24 marca do godziny 23:59. Spełnienia warunków zadań po tym czasie nie będzie wliczało się do punktacji ogólnej.
  • Należy napisać post (ostateczny termin 24 marca 23:59) z informacją jakie zadania zostały wykonane i w jakim stopniu w TYM dziale w swoim temacie. Nie napisanie wiadomości skutkuje przyznaniem 0 punktów.
  • Jeżeli więcej niż jedna drużyna otrzyma 0 punktów, o przejściu do następnego etapu decyduje suma punktów z rund poprzednich. Jeżeli jest ona taka sama, odpadają wszystkie drużyny z ilością 0 punktów.
  • Kolejna runda rozpocznie się 27 marca.
  • Rozbudowane forty należy mieć pod koniec rundy w swoim posiadaniu!

Cele zadania:
  • Wybudowanie budynku głównego na 2 poziom w dwóch fortach - 2 punkty (1 punkt za wybudowanie w jednym forcie)
  • Wybudowanie koszar na 1 poziom w dwóch fortach - 2 punkty (1 punkt za wybudowanie w jednym forcie)
  • Wybudowanie barykady na 1 poziom w dwóch fortach - 2 punkty (1 punkt za wybudowanie w jednym forcie)
  • Rozbudowanie wszystkich baszt na 2 poziom w dwóch fortach - 8 punktów (1 punkt za każdą basztę na drugim poziomie, 0.5 punkta za wybudowanie baszty na pierwszy poziom)
  • Wybudowanie bramy na 1 poziom w 2 fortach - 2 punkty (1 punkt za wybudowanie w jednym forcie)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Rozbudowa fortów była dla Was wyczerpującym wyzwaniem. Słaniacie się na nogach wracając do miasta z przeświadczeniem, że wykonaliście świetną robotę w tak krótkim czasie. Musicie jednak cały czas uważać. Zawsze ktoś Was może zaatakować. Choć wiele w Waszych fortach jest zrobione wiecie, że jesteście dopiero na początku drogi. Jednakże to bardzo odległe plany i zdajecie sobie sprawę, że musicie odpocząć by sprostać kolejnym wyzwaniom. Pewnego dnia o poranku do miasta przybywa wędrowny handlarz. Chciałby on kupić od Was trochę przedmiotów. Sami wiecie, że nie jesteście samowystarczalni i przyglądacie się co przywiózł ze sobą kupiec. Jeden z Was nabywa za garść dolarów nowe kowadła i młoty. Drugiego przezwaliście masowym nabywcą.

Trzeci z Was tak długo targował się z handlarzem, że ten wypalił w jego stronę: “cholerny łowca okazji!” Zauważyliście w wozie, że kupiec przewozi wiele tak samo wyglądających przedmiotów. Zdziwiliście się, bo jego towar był w reguły bardzo różnorodny, ten jednak zauważył Waszą konsternacje i odpowiada: “Nastała na Dzikim Zachodzie moda na kolekcjonowanie. W tych przedmiotach ukryte są specjalne kolekcjonerskie karty. Każda kolekcja składa się z 5 kart, ale nie zawsze wystarczy kupić 5 przedmiotów by zdobyć je wszystkie! Karty często się powtarzają! Jeśli chcecie zacząć zbierać to zapraszam do zakupu. Słyszałem, że pełna kolekcja warta jest nawet 5 tysięcy dolarów.” Postanowiliście zakupić trochę tych przedmiotów licząc na zysk. W południe po dokonaniu przez Was zakupów handlarz odjechał, a wraz z nim większość z Waszych pieniędzy. Po odjeździe kupca ostatni z Was zauważył, że parę przedmiotów wypadło z dyliżansu. Powiedział do reszty: “To samo wypadło z dyliżansu, nie spostrzegł się, więc jest nasze”.


Terminy i informacje:
  • Zadania należy wykonać do 29 marca do godziny 23:59. Spełnienia warunków zadań po tym czasie nie będzie wliczało się do punktacji ogólnej.
  • Należy napisać post (ostateczny termin 29 marca 23:59) z informacją jakie zadania zostały wykonane i w jakim stopniu w TYM dziale w swoim temacie. Nie napisanie wiadomości skutkuje przyznaniem 0 punktów.
  • Jeżeli więcej niż jedna drużyna otrzyma 0 punktów, o przejściu do następnego etapu decyduje suma punktów z rund poprzednich. Jeżeli jest ona taka sama, odpadają wszystkie drużyny z ilością 0 punktów.
  • Kolejna runda rozpocznie się 1 kwietnia.
  • W przypadku zadań ukrytych na forum należy napisać tylko informację, które osoby z drużyny wykonały zadania ukryte. Każde zadanie ukryte musi być wykonane przez inną osobę z drużyny. Szczegółowe informacje (Który gracz z drużyny wykonał jakie zadanie) należy wysłać do Szeryfa Cienia na świecie Gonzales w jednej wiadomości.
Cele zadań i punktacja:
  • Kucharz - zdobycie osiągnięć “Scenki alkoholowe” i “Wiele, wiele kolorowych ciast” - 4 punkty (za zdobycie jednego z nich gracz otrzymuje 2 pkt)
  • Znachor - zdobycie osiągnięć: “Ale się pali” i “Cóż za wspaniały likier” - 4 punkty (za zdobycie jednego z nich gracz otrzymuje 2 pkt)
  • Kowal - zdobycie osiągnięć: “Przyszłość przyniesie…” i “Dziecko wewnątrz mnie” - 4 punkty (za zdobycie jednego z nich gracz otrzymuje 2 pkt)
  • Rymarz - zdobycie osiągnięć: “Chyba chodzę w kółko” i “Znakowniki” - 4 punkty (Za zdobycie jednego z nich gracz otrzymuje 2 pkt)
  • Wykonanie czterech ukrytych zadań - 4 punkty
 

Lenka222

Członek obsługi gry
Po kilku tygodniach zaciętej rywalizacji z przeciwnikiem zbliżacie się do końca. Swoją taktyką i skutecznością wyeliminowaliście większość przeciwników. Niektórzy się poddali. Nie udźwignęli trudów Dzikiego Zachodu. Inni zostali brutalnie pokonani w pojedynkach lub w Tombstone. Jesteście dumni z siebie i swojego lidera. Została tylko jedna zagadka, która musi zostać wyjaśniona. Gdzie znajduje się skarb? W mieście widmo znajdujecie list z następującą treścią:

“Nastały ciężkie czasy. Choroba wielu osób sprawiła, że zostałem sam z tym wszystkim. Mam tyle obowiązków. Nie wiem czy dam radę wykonać swoje zadania we właściwym terminie. Jeżeli jesteś skłonny mi pomóc to zdradzę Ci lokalizację tzw. skarbu. Każdy o nim teraz mówi. Kilka razy podsłuchałem w jednym z saloonów Gonzalesa plotki na temat domniemanej lokalizacji skarbu. Jeżeli jesteś skłonny mi pomóc to posłuchaj. Wielki artysta z Europy już niedługo ponownie przyjedzie, aby pochwalić się swoimi najcenniejszymi dziełami. Namalował kolejne piękne obrazy. W chwili obecnej każdy go zna. Jest rozsławiony na każdym kontynencie. Zarabia miliony. Kapitan znowu się rozchorował. Ostatnio sprawiłeś się świetnie! Czy możesz go ponownie zastąpić? Droga potrwa dokładnie tyle samo co ostatnio. Kolejna dość istotna sprawa związana jest z szeryfem naszego miasta. Czy słyszałeś, że nadal mieszka u swojej mamy? Pranie jest wyprane i poprasowane. Jedzenie jest podane na talerzu. Ha! Działa mu jednak na nerwy. Ciągle coś od niego chce. Niesamowite! Nie może już z nią wytrzymać. Jego celem jest wybudowanie nowej miejscówki. Musisz pomóc w budowie chaty. Dom nie musi być duży. Będą potrzebne podstawowe materiały. O! Nie zapomnij, że chata będzie zbudowana z dwóch podstawowych produktów. Jeden z nich musisz zebrać sam. Drewno zaś jest już gotowe. Potnij je na deski. W lesie znajdziesz coś co Ci w tym pomoże. Zwróć mi to jak skończysz. Ważne będzie też przesyłanie telegrafów. W końcu to szeryf. Zajmij się tym jak najszybciej. Na pewno dobrze już wiesz jakie ilości powinieneś zebrać. Uf… Znasz Waupee? Jest tubylcem w pobliskim saloonie. Pali to swoje zioło i nie może przestać. Nie jest jednak dobrym handlarzem. Nie ma pojęcia o cenach różnych produktów. Przynieś pewną ilość nic nie znaczącego produktu, a ja zarobię 800$. Musisz jednak zebrać je szybko. Maria jest sprytna i w każdej chwili może złożyć komuś znacznie bardziej korzystną ofertę w sprawie tego nieszczęsnego złota.

Jeżeli Ci się uda, przyjdź ponownie do miasta widmo.”

Postanawiacie pomóc tajemniczemu zleceniodawcy. Nie wszystko jednak idzie jak po maśle. Wracając w pewnym momencie widzicie śliczną wiewióreczkę. Patrząc się na nią bez końca stwarzacie sobie kolejne kłopoty. Pomimo wszystko wiecie, że wasz cel jest jasny i przejrzysty. Znalezienie skarbu. Obiecaliście swoim partnerom, że przywieziecie im piękne świecidełka z zielonym kamykiem oraz coś dziwnego o czym przeczytaliście w gazecie: dziwne stworzenie na kształt kojota z ciężkiego i błyszczącego metalu. Kilka godzin później widzicie jak szary i nic nie znaczący poszukiwacz poślizgnął się i spadł na ostry odłamek skały. Decydujecie się, aby mu pomóc. Gdy dobiegacie na miejsce, przez nieuwagę poślizgujecie się tak samo jak poszukiwacz, którego chcieliście ratować. Nie odnosicie jednak dużych obrażeń i możecie wracać do działania. Jeszcze przed zakończeniem przygody pragniecie przynajmniej raz wszyscy razem wykonać wszystkie dzienne zlecenia. Podczas ich wykonywania słyszycie wielkie bum! Nic co mogłoby Wam poważniej zaszkodzić w dalszej pracy się nie dzieje, jednak decydujecie się, że będziecie zachowywać się rozważniej. Na koniec dnia zakończyliście wykonywanie zadań z tajemniczego listu. Wymagało to od Was wzięcia udziału w handlu nielegalnymi rzeczami. Nie jesteście z tego dumni jednak wierzycie, że zrobiliście to dla wyższego celu. Wracając do miasta widmo postanawiacie ponownie zaopatrzyć się w ekwipunek, który mieliście na sobie, gdy spotkaliście nadzwyczajną kobietę. Do teraz wspominacie jak postawiliście jej drinka, a ona opowiadała Wam niesamowitą historię. Po kilku godzinach wracacie do miejsca, od którego wszystko się zaczęło. W saloonie spotykacie tajemniczą kobietę. Wykazuje swoją ogromną wdzięczność za cały trud, który włożyliście w pomoc. Opowiada o tajemniczym forcie Gallifrey. Jest to domniemana lokalizacja skarbu. Już niedługo odbędzie się tam bitwa. Waszą jedyną szansą jest zjednoczenie swoich sił i przeżycie ataku. Nie musicie wygrywać. Jest to prawie niemożliwe. Ważne jest jednak, abyście do końca wytrwali trudy tej walki. Potem pozostanie Wam tylko ukradkiem przedostać się do magazynu, gdy obrona będzie zajmowała się chorymi. W przypadku ewentualnych strażników zawsze możecie użyć siły perswazji. W końcu kiedyś sami próbowaliście być strażnikami...


Cele zadań, terminy oraz dodatkowe informacje:
  • Wykonanie zadań ukrytych w tekście przez każdego gracza z drużyny. Każdy gracz z drużyny musi wykonać wszystkie zadania np. jeżeli 3 osoby wykonają wszystkie, a czwarta osoba tylko połowę, to drużyna otrzyma tylko połowę punktów - 12 punktów za całość
  • Najprościej mówiąc drużyna otrzyma na koniec tej rundy tyle punktów co gracz danej drużyny z najmniejszą ich ilością (z tej rundy). W razie dalszego niezrozumienia tego punktu, proszę pytać na czacie.
  • Zadania należy wykonać do 3 kwietnia do godziny 23:59. Spełnienia warunków zadań po tym czasie nie będzie wliczało się do punktacji ogólnej.
  • Należy napisać post (ostateczny termin 3 kwietnia 23:59) z informacją, że wykonało się zadania ukryte w TYM dziale w swoim temacie. Nie napisanie wiadomości skutkuje przyznaniem 0 punktów.
  • W przypadku remisu punktów rundy finałowej będziemy brali pod uwagę, jakie miejsca zajmowały drużyny w poprzednich rundach. Przykład: Drużyna A zajęła odpowiednio miejsca 1,2,3, a drużyna B zajęła 5,4,3. Drużyna A zdobyła 6 punktów, a drużyna B 12 punktów. Wygrywa drużyna, która ma mniejszą liczbę, czyli drużyna A.
  • W przypadku, gdy drużyny mają taką samą ilość punktów w rundzie finałowej oraz dodatkowo zajęły miejsca, które po podliczeniu łącznie ponownie dają remis, będzie brana pod uwagę suma wszystkich punktów z całej rozgrywki.
  • W przypadku zadań ukrytych na forum należy napisać tylko informację, że drużyna wykonała zadania ukryte. Każde zadanie ukryte musi być wykonane przez każdego gracza z drużyny. Szczegółowe informacje (Który gracz z drużyny wykonał jakie zadanie) należy wysłać do gracza Szeryf Cień na świecie Gonzales. Należy napisać informacje co trzeba było zrobić/znaleźć/zakupić/gdzie pójść itd. Należy dołączyć informacje, o której godzinie i w jakim dniu każdy gracz wykonał każde zadanie. Nie przesłanie takich informacji będzie skutkowało nie przyznaniem punktu/ów.
  • Drużyna otrzymuje 1 punkt za zadanie tylko w przypadku, gdy każdy gracz z drużyny je wykonał oraz odpowiednia informacja o tym co należało konkretnie zrobić należy wysłać do Szeryfa Cienia.
  • Po zakończeniu rundy serwer może zostać zamknięty w każdej chwili. Zastrzegamy sobie prawo do zamknięcia świata w każdym momencie po zakończeniu rundy (3 kwietnia 23:59).
  • Ogłoszenie wyników odbędzie się najpóźniej 10 kwietnia na forum w TYM temacie.
  • W przypadku niezrozumienia któregoś z powyższych punktów lub niezrozumienia regulaminu prosimy o kontakt z supportem.
 
Zadania:
  • Pilotowanie Parowców Kołowych - 8h (Nawiązanie do treści zadania Vincent - Skradziona Sztuka) - 1 punkt - Wielki artysta z Europy już niedługo ponownie przyjedzie, aby pochwalić się swoimi najcenniejszymi dziełami. Namalował kolejne piękne obrazy. W chwili obecnej każdy go zna. Jest rozsławiony na każdym kontynencie. Zarabia miliony. Kapitan znowu się rozchorował. Ostatnio sprawiłeś się świetnie! Czy możesz go ponownie zastąpić? Droga potrwa dokładnie tyle samo co ostatnio.
  • Kamienie 4/4, piła 1/1, szpulka drutu 2/2 (Nawiązanie do treści trzech pierwszych zadań serii John się wyprowadza) - 1 punkt - Nie zapomnij, że chata będzie zbudowana z dwóch podstawowych produktów. Jeden z nich musisz zebrać sam. Drewno zaś jest już gotowe. Potnij je na deski. W lesie znajdziesz coś co Ci w tym pomoże. Zwróć mi to jak skończysz. Ważne będzie też przesyłanie telegrafów. W końcu to szeryf.
  • Sukno 5/5 (Nawiązanie do treści zadania Handel Złotem) - 1 punkt - Nie jest jednak dobrym handlarzem. Nie ma pojęcia o cenach różnych produktów. Przynieś pewną ilość nic nie znaczącego produktu, a ja zarobię 800$. Musisz jednak zebrać je szybko. Maria jest sprytna i w każdej chwili może złożyć komuś znacznie bardziej korzystną ofertę w sprawie tego nieszczęsnego złota.
  • Stanąłeś na drodze stada, bo zagapiłeś się na tę śliczną wiewiórkę! Należało otrzymać taki komunikat o zranieniu się w polowaniu na bizony - 1 punkt - Wracając w pewnym momencie widzicie śliczną wiewióreczkę. Patrząc się na nią bez końca stwarzacie sobie kolejne kłopoty.
  • Złota figura oraz biżuteria damska - 1 punkt - Obiecaliście swoim partnerom, że przywieziecie im piękne świecidełka z zielonym kamykiem oraz coś dziwnego o czym przeczytaliście w gazecie: dziwne stworzenie na kształt kojota z ciężkiego i błyszczącego metalu.
  • Poślizgnąłeś się w mule i spadłeś na ostry kamień. Należało otrzymać taki komunikat o zranieniu się w pilnowaniu świń. (Wyjaśnienie: poszukiwacz poślizgnał się i spadł na ostry kamień) - 1 punkt - Kilka godzin później widzicie jak szary i nic nie znaczący poszukiwacz poślizgnął się i spadł na ostry odłamek skały. Decydujecie się, aby mu pomóc. Gdy dobiegacie na miejsce, przez nieuwagę poślizgujecie się tak samo jak poszukiwacz, którego chcieliście ratować.
  • Wykonanie 6 dziennych zleceń w jeden dzień (Dzienne zadania, pojedynki z graczami, z bandytami, wytworzone produkty, całkowity czas pracy, wygrana przygoda) - 1 punkt - Jeszcze przed zakończeniem przygody pragniecie przynajmniej raz wszyscy razem wykonać wszystkie dzienne zlecenia.
  • BOOOM! Należało otrzymać taki komunikat o zranieniu się w transporcie amunicji - 1 punkt - Podczas ich wykonywania słyszycie wielkie bum!
  • Zdobycie osiągnięcia paser (Wyjaśnienie: Wymagało to od Was wzięła udziału w handlu nielegalnymi rzeczami) - 1 punkt - Wymagało to od Was wzięcia udziału w handlu nielegalnymi rzeczami. Nie jesteście z tego dumni jednak wierzycie, że zrobiliście to dla wyższego celu.
  • Szlachecki strój pielgrzyma, sombrero, złoto azteków (Nawiązanie do ostatniego zadania z serii miasto widmo) - 1 punkt - Wracając do miasta widmo postanawiacie ponownie zaopatrzyć się w ekwipunek, który mieliście na sobie, gdy spotkaliście nadzwyczajną kobietę. Do teraz wspominacie jak postawiliście jej drinka, a ona opowiadała Wam niesamowitą historię.
  • Przeżycie bitwy o fort Gallifrey - 1 punkt - Waszą jedyną szansą jest zjednoczenie swoich sił i przeżycie ataku. Nie musicie wygrywać.
  • Strażnik więzienia - minimum 15 sekund - 1 punkt - W przypadku ewentualnych strażników zawsze możecie użyć siły perswazji. W końcu kiedyś sami próbowaliście być strażnikami...
 
Ostatnia edycja:
Drodzy gracze!
Miło nam poinformować, że event dobiegł końca. Ostateczna klasyfikacja przedstawia się następująco:
  1. Pomidor
  2. Bryłka Team
  3. Wyjęci spod prawa
Gratulujemy zwycięzcom!

Przypominamy również, że dla każdego uczestnika, który wykonał jakiekolwiek zadanie, przygotowaliśmy nagrody pocieszenia. Będzie to waluta eventowa. Postanowiliśmy, że to ile dostaniecie jajek, będzie zależało od tego, na którym miejscu się uplasowaliście. Szczegółowe informacje pojawią się w TYM arkuszu 5 kwietnia. Prosimy od 6 do 18 kwietnia, pisać do supportu w sprawie odebrania nagród. W wiadomości, proszę podać świat, na którym chcecie odebrać prezent.

Mamy nadzieję, że udział w evencie sprawił Wam wiele radości. Zapraszamy do najbliższego wydarzenia na Gonzalesie, które startuje już niebawem.
Pozdrawiamy,
Wasz The-West Team
 
Ostatnia edycja: