Symulator fortowy - Perfectfort 1.01
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
LINK DO FOLDERU
↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑
W linku znajduje się plik w formacie .cpp (możliwy do edycji) i gotowy do uruchomienia plik .exe
Jeśli ktoś nie ufa, może pobrać plik .cpp, otworzyć go w Devcpp (moja wersja 5.11), sprawdzić, a następnie samemu skompilować. Program jest darmowy.
W planach jest dodanie mapy drogowej, dodatkowego opisu w osobnym pliku, a także bieżące aktualizacje programu (poprzednie wersje będą trzymane), spis znanych błędów i patchnoty.
Jak to obecnie działa:
Po wpisaniu statystyk obu graczy (umiejętności, lvl, dmg broni) przeprowadzane są między nimi dwie bitwy: najpierw jeden atakuje, drugi broni i na odwrót. Przebieg bitwy jest wyświetlany, wynik póki co niet. Absorpcja i premia dowodzenia na razie nie są uwzględniane.
Bitwa przewidziana jest do wybicia jednej strony. Jednakże w przypadku słabych ataków względem obrony, niskich obrażeń lub sporego HP może trwać bardzo długo. Dlatego ograniczam to do 512 rund. (w warunkach rzeczywistych 2 żołnierzy nie powinno walczyć ze sobą dłużej niż 150 rund, jednakże przy 55 ciężko by było o wynik. Ma to zapobiegać też remisom.
Aby było łatwiej odczytać przebieg bitwy, zaleca się skopiować całość komendą ctrl+A i ctrl+C, a następnie wkleić w notatki.
Cały projekt będzie realizowany w podlinkowanym folderze. Na forum zamieszczam tylko podstawowe informacje, informacje o aktualizacji programu.
Zapraszam także do dyskusji, w której będę brać czynny udział, i na jej podstawie doskonalić projekt.
Uwaga!
Proszę wziąć pod uwagę, że podaje się tylko umiejętności, ubranek na chwilą obecną nie ma. Postać ustawiona na 100% HP może być niezwykle słaba, gdyż będzie miała tylko 25 ataku i 10 obrony. W realnym świecie nawet full HP otrzymuje niewielkie premie uniku (np. z amuletu), sporo z setów (3 ATT/DEF ze złotej strzelby i po 2 cechy), mnóstwo wytrzymałości z cechy siły. Bardzo popularne są sety, które nawet dając full HP dają dodatkowe i liczne umiejętności fortowe.
W razie konieczności proszę moderację o przeniesienie wątku i zgłaszanie uwag zamiast własnoręcznej moderacji/kasacji. Zastrzegam też prawo do postu pod postem w przypadku niewielkiej dyskusji i istotnego postępu w programie (regulamin na to przyzwala). Proszę również o kasację postów które zgłoszę, a w przypadku postów pożytecznych i równocześnie niewłaściwych - ich częściową edycję. Bo modka na jeden temat chyba się nie da...
Wyrażam zgodę na kopiowanie i modyfikowanie programu, jednakże proszę o edycję nicku autora (zmienić w pierwszym coutcie). Nie udzielam także wsparcia dla wersji tworzonych na bazie mojej, ale zmodyfikowanych. Przyjmuję za to pomoc (kontakt na priv).
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
LINK DO FOLDERU
↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑
W linku znajduje się plik w formacie .cpp (możliwy do edycji) i gotowy do uruchomienia plik .exe
Jeśli ktoś nie ufa, może pobrać plik .cpp, otworzyć go w Devcpp (moja wersja 5.11), sprawdzić, a następnie samemu skompilować. Program jest darmowy.
W planach jest dodanie mapy drogowej, dodatkowego opisu w osobnym pliku, a także bieżące aktualizacje programu (poprzednie wersje będą trzymane), spis znanych błędów i patchnoty.
Jak to obecnie działa:
Po wpisaniu statystyk obu graczy (umiejętności, lvl, dmg broni) przeprowadzane są między nimi dwie bitwy: najpierw jeden atakuje, drugi broni i na odwrót. Przebieg bitwy jest wyświetlany, wynik póki co niet. Absorpcja i premia dowodzenia na razie nie są uwzględniane.
Bitwa przewidziana jest do wybicia jednej strony. Jednakże w przypadku słabych ataków względem obrony, niskich obrażeń lub sporego HP może trwać bardzo długo. Dlatego ograniczam to do 512 rund. (w warunkach rzeczywistych 2 żołnierzy nie powinno walczyć ze sobą dłużej niż 150 rund, jednakże przy 55 ciężko by było o wynik. Ma to zapobiegać też remisom.
Aby było łatwiej odczytać przebieg bitwy, zaleca się skopiować całość komendą ctrl+A i ctrl+C, a następnie wkleić w notatki.
Cały projekt będzie realizowany w podlinkowanym folderze. Na forum zamieszczam tylko podstawowe informacje, informacje o aktualizacji programu.
Zapraszam także do dyskusji, w której będę brać czynny udział, i na jej podstawie doskonalić projekt.
Uwaga!
Proszę wziąć pod uwagę, że podaje się tylko umiejętności, ubranek na chwilą obecną nie ma. Postać ustawiona na 100% HP może być niezwykle słaba, gdyż będzie miała tylko 25 ataku i 10 obrony. W realnym świecie nawet full HP otrzymuje niewielkie premie uniku (np. z amuletu), sporo z setów (3 ATT/DEF ze złotej strzelby i po 2 cechy), mnóstwo wytrzymałości z cechy siły. Bardzo popularne są sety, które nawet dając full HP dają dodatkowe i liczne umiejętności fortowe.
W razie konieczności proszę moderację o przeniesienie wątku i zgłaszanie uwag zamiast własnoręcznej moderacji/kasacji. Zastrzegam też prawo do postu pod postem w przypadku niewielkiej dyskusji i istotnego postępu w programie (regulamin na to przyzwala). Proszę również o kasację postów które zgłoszę, a w przypadku postów pożytecznych i równocześnie niewłaściwych - ich częściową edycję. Bo modka na jeden temat chyba się nie da...
Wyrażam zgodę na kopiowanie i modyfikowanie programu, jednakże proszę o edycję nicku autora (zmienić w pierwszym coutcie). Nie udzielam także wsparcia dla wersji tworzonych na bazie mojej, ale zmodyfikowanych. Przyjmuję za to pomoc (kontakt na priv).
Ostatnia edycja: