DeletedUser
Gość
Gość
Otóż mam pewien pomysł.
Co wy na to, by wprowadzić system treningu przy pracach?
Jak by to działało?
W Umiejętnościach, obok zakładki Szaman byłaby kolejna zakładka. W niej...
http://img153.imageshack.us/img153/7733/enj6.png
[Sorry za słabą grafikę i tylko jeden zrobiony pasek ale chciałem żebyście zobaczyli to w praktyce.]
A w jaki sposób by to działało?
Weźmy przykładowo pracę Zbieranie kukurydzy. Umiejki do niej to (liczby to przykładowe wartości postaci pracującej):
Sprawność manualna 17
Taktyka 31
Handel 27
Znajomość zwierząt 32
Zaskoczenie 57
Za 15s pracę dostalibyśmy 17 punktów Wprawy do Zręczności i (31+27+32+57=) 147 punktów Wprawy do Charyzmy.
Za pracę 10min dostawalibyśmy 1.8x punktów w stosunku do pracy 15s ponieważ krótsza praca powinna w sumie dostarczać więcej punktów W bo musimy zająć kilka miejsc w kolejce i poczekać aż te prace się skończą ale ta różnica też nie powinna być zbyt duża.
Za pracę 1h 2.5x punktów w stosunku do pracy 10min.
Po zdobyciu odpowiedniej liczby punktów W do określonej cechy dostawalibyśmy 1 punkt określonej Cechy.
Pierwsze kilka punktów mogłoby być łatwe do zdobycia (100,400,900,2500 punktów) ale późniejsze wartości potrzebne do uzyskania dodatkowego punktu cechy byłyby OGROMNE (przy 40 punkcie coś koło 500000)
Za zranienie się przy pracy odpowiedni spadek procentowy uzyskanych punktów W.
Czym mniej motywacji tym mniej punktów W.
Oczywiście można by też wprowadzić jakiś bryłkowy (50) status dający nam tygodniowy +25% albo +50% punktów W.
Poza tym, można wprowadzić opcję skupienia przy pracy.
Przykładowo, idę na Transportowanie ammunicji. Mogę wybrać, czy chcę skupić się na zbieraniu produktów, szukaniu itemów, zbieraniu kasy, expa lub punktów Wprawy.
5 opcji, ewentualny podział na Exp, $, punkty Wprawy / Itemy, produkty .
Co wy na to, by wprowadzić system treningu przy pracach?
Jak by to działało?
W Umiejętnościach, obok zakładki Szaman byłaby kolejna zakładka. W niej...
http://img153.imageshack.us/img153/7733/enj6.png
[Sorry za słabą grafikę i tylko jeden zrobiony pasek ale chciałem żebyście zobaczyli to w praktyce.]
A w jaki sposób by to działało?
Weźmy przykładowo pracę Zbieranie kukurydzy. Umiejki do niej to (liczby to przykładowe wartości postaci pracującej):
Sprawność manualna 17
Taktyka 31
Handel 27
Znajomość zwierząt 32
Zaskoczenie 57
Za 15s pracę dostalibyśmy 17 punktów Wprawy do Zręczności i (31+27+32+57=) 147 punktów Wprawy do Charyzmy.
Za pracę 10min dostawalibyśmy 1.8x punktów w stosunku do pracy 15s ponieważ krótsza praca powinna w sumie dostarczać więcej punktów W bo musimy zająć kilka miejsc w kolejce i poczekać aż te prace się skończą ale ta różnica też nie powinna być zbyt duża.
Za pracę 1h 2.5x punktów w stosunku do pracy 10min.
Po zdobyciu odpowiedniej liczby punktów W do określonej cechy dostawalibyśmy 1 punkt określonej Cechy.
Pierwsze kilka punktów mogłoby być łatwe do zdobycia (100,400,900,2500 punktów) ale późniejsze wartości potrzebne do uzyskania dodatkowego punktu cechy byłyby OGROMNE (przy 40 punkcie coś koło 500000)
Za zranienie się przy pracy odpowiedni spadek procentowy uzyskanych punktów W.
Czym mniej motywacji tym mniej punktów W.
Oczywiście można by też wprowadzić jakiś bryłkowy (50) status dający nam tygodniowy +25% albo +50% punktów W.
Poza tym, można wprowadzić opcję skupienia przy pracy.
Przykładowo, idę na Transportowanie ammunicji. Mogę wybrać, czy chcę skupić się na zbieraniu produktów, szukaniu itemów, zbieraniu kasy, expa lub punktów Wprawy.
5 opcji, ewentualny podział na Exp, $, punkty Wprawy / Itemy, produkty .